-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
... o 21% w porównaniu do ostatniego kwartału 2014 roku. To drugi kanał, w którym branża farmaceutyczna lokowała największe budżety. Zdecydowanie najwyższy wzrost przypadł w czwartym kwartale 2015 reklamie outdoorowej. To efekt rekordowo niskich wydatków na ten kanał promocji w analogicznym kwartale 2014, kiedy to reklamodawcy starali się unikać ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
... branża farmaceutyczna wydała na reklamę przeszło 262 miliony złotych, co jest wynikiem o 5 proc. wyższym od ... TVN, TVP1 i TVP2. Wydatki na telewizję spadły o 12% w stosunku do ostatniego kwartału 2014, a w stosunku do okresu styczeń – marzec 2014 o 2%. 19% nakładów – ponad 50 milionów złotych – kosztowała sektor reklama radiowa. Ich wysokość ...
-
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2013
... analizy przeprowadzonej przez dom mediowy Equinox Polska. To juz kolejny raz, kiedy branża farmaceutyczna znalazła się w czołówce największych reklamodawców. Gdyby nie niski udział w ... ” działania leku – co bardzo trudne do osiągnięcia na outdoorze. Prognoza: w 2014 roku farmacja wyda więcej na reklamę Polska jest drugim – po Rosji - największym ...
-
Firmy farmaceutyczne - wyzwania 2014
... oraz technologii medycznych można już mówić o ponownym ożywieniu - czytamy w raporcie Deloitte „2014 Global life sciences outlook. Resilience and reinvention in a changing marketplace”. Jak wskazują autorzy raportu, już od lat branża farmaceutyczna uchodzi za jedną z bardziej dochodowych, ale też wyjątkowo konkurencyjnych. W 2012 roku jej ...
-
Branża chemiczna odporna na zawirowania
... w 2014 r. przekroczyła poziom 18 proc. produkcji przemysłowej kraju, a eksport wzrósł o 5 proc., na co wpływ miał również spadek wartości polskiej waluty. Co więcej, w 1 kw. 2015 nie odnotowano ani jednej upadłości w przetwórstwie chemicznym lub farmacji, co jest istotnym symbolem dobrej kondycji sektora. - Branża chemiczna i farmaceutyczna ...
-
Reklama leków nie trafia w target?
... reklama w mediach to kolejna przyczyna tak dużej sprzedaży w tej kategorii. Branża farmaceutyczna jest jednym z największych reklamodawców na rynku, na jej kondycję ... największą część swoich budżetów przeznaczają na zakup czasu antenowego w telewizji (65-70%, I-VIII 2014, dane Codemedia). Na drugim miejscu jest radio, gdzie inwestowane jest ...
-
Multiscreening w popularnych talent shows
... publikacji z dnia 16.11.2014. Zgodnie z danymi Instytutu ... branża farmaceutyczna (USP Zdrowie i Aflofarm), spożywcza (Ferrero) i kosmetyczna (L'Oréal). Branże, które wybrały jako idealny moment na reklamę czas emisji Mam Talent i wydały na nią najwięcej to: telekomunikacja (Grupa Orange, nc+), handel (Jeronimo Martins i Lidl Polska), branża ...
-
Światowy przemysł: ryzyko zauważalnie mniejsze
... w zakresie popytu krajowego. Branża farmaceutyczna: Rosnące zapotrzebowanie na wyroby medyczne nadal jest czynnikiem napędzającym światowy rynek farmaceutyczny (szacunkowy wynik za 2013 rok: 950 mld dolarów), jednak nie wszyscy gracze korzystają ze wzrostu. Przemysł rolno-spożywczy i handel detaliczny: Sprzeczne prognozy na 2014. W skali globalnej ...
-
Zarobki w Polsce rosną, ale nie wszędzie. Kto zarabia coraz mniej?
... 2014 roku zarabiali średnio 5,2 tys. zł. Osiem lat później ich pensje wynoszą średnio 9,7 tys. zł, czyli o 4,5 tys. zł więcej. Dość perspektywiczna jest także branża farmaceutyczna ...
-
Firmy farmaceutyczne - wyzwania 2016
... branża farmaceutyczna uznawana jest za jedną z bardziej dochodowych, choć także wyjątkowo konkurencyjnych. W 2015 roku jej przychody na całym świecie wyniosły 1,11 bln dolarów, czyli spadły o 2,7 proc. w porównaniu do 2014 ... globalna branża biotechnologiczna jest w bardziej stabilnej kondycji. Przychody firm z tego sektora wyniosły w 2014 ...
-
Handel światowy: stagnacja trwa
... jest fakt, że – pomimo wspomnianych czynników i rosyjskiego embarga – eksport za cały 2014 r. wzrósł o 5%. Wilfried Verstraete, Prezes Zarządu Euler Hermes, identyfikuje następujące ... unikalnych silnych stron. Są wśród nich: Francja i jej branża farmaceutyczna, rosnąca konkurencyjność sektora produkcyjnego Hiszpanii dzięki realnemu spadkowi ...
-
Handel światowy ulega transformacji
... , powinien wzrosnąć o 4,1% w 2013 r. w ujęciu realnym (w porównaniu z wzrostem PKB o 2,5%) i o 5,9% w roku 2014 (wzrost PKB o 3,2%) – wyjaśnia Ludovic Subran, główny ekonomista Euler Hermes. ... z cen surowców. Branża plastiku zależy od wolumenu i cen dostaw ropy naftowej, której 22% pochodzi z Bliskiego Wschodu. Branża farmaceutyczna – koszty rozwojowe ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... branża farmaceutyczna, która poniosła bardzo duże straty w wyniku zmiany ustawy refundacyjnej. Wydatki na reklamę zmniejszają także firmy z branży finansowej. W trudnej sytuacji jest też branża ... wraz ze wzrostem zaufania do globalnej gospodarki, rynek będzie rósł – o 4,7% w 2014 i o 5% w 2015. Pozostałe kraje Azji zostały zgrupowane w regionie ...
-
Systemy informatyczne w biznesie: realne koszty problemów
... całego świata Od września 2013 roku do sierpnia 2014 roku specjaliści z firmy KPMG dokonali przeglądu ... branża technologiczna, medialna i telekomunikacyjna oraz sektor publiczny (odpowiednio 24,6% oraz 24,2% odnotowanych w prasie zdarzeń). W dalszej kolejności znajduje się sektor usług finansowych (11,8%) oraz opieka medyczna i branża farmaceutyczna ...
-
Coface: chińskie firmy w kłopotach
... w badaniu informowało o otrzymywaniu płatności z opóźnieniem w 2015 r. (w porównaniu z 79,8 proc. w 2014 r.). 58,1 proc. tych firm wskazywało również na wzrost kwoty zaległości ... terminem, gdzie okres zaległości przekracza 150 dni. Pod presją jest również branża telekomunikacyjna. Niektóre sektory znajdują się w lepszej sytuacji, jednak nawet ...
-
Rynek pracy specjalistów 2013
... o 8% mniej propozycji zatrudnienia niż w 2012 roku. Wyjątkowo dobrze w ubiegłym roku radziła sobie branża farmaceutyczna. Pracodawcy z tego sektora opublikowali w serwisie Pracuj.pl aż o 30% ofert więcej niż w ... , że już ten rok będzie odczuwalnie lepszy dla szukających pracy. 2014 i kolejne lata będą jednak wyzwaniem dla pracodawców, bo coraz ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2015
... wykształceniem medycznym. Prawdopodobnie dzięki nowym inwestycjom oraz wielu nowym molekułom branża farmaceutyczna wróci na ścieżkę wzrostów. Jeśli chodzi o specjalizacje, mocno ... wynagrodzeń w Polsce prezentuje dane o poziomie płac z przełomu 2014/2015 (IV kwartał 2014 - I kwartał 2015) na ponad 150 stanowiskach. Dane zawierają poziomy minimum, ...
-
Europa Środkowa: najlepsze spółki 2015
... roku. Średni wzrost przychodów laureatów kategorii głównej wyniósł 560 proc. (przychody 2011 versus 2014 rok). Był to wynik niższy od osiągniętego rok wcześniej (698 ... , czyste technologie oraz life sciences, w których zawiera się, m.in. biotechnologia, branża farmaceutyczna czy technologia medyczna. Podobnie jak w ubiegłym roku tegoroczny główny ...
-
Czy sektor BPO/SSC będzie się bił o biura?
... ostatnich najchętniej korzysta branża FMCG, elektro, finansowa, farmaceutyczna, telekomunikacyjna i touroperatorzy. Polski rynek outsourcingu to już nie tylko księgowość i call center, ale także usługi prawnicze, windykacyjne, czy zarządzanie budynkami i utrzymaniem floty. Zatrudnienie rośnie Od początku 2012 roku do połowy 2014 roku zatrudnienie ...