-
Branża odzieżowa w tarapatach
... dotknie także producentów. Mogą się oni spodziewać większej ilości zwrotów, niż w przeszłości" – komentuje Hanna Kobus, Szef Departamentu Oceny Ryzyka Atradius w Polsce. Analitycy są zgodni w krytycznej ocenie perspektyw polskiego sektora odzieżowego. Główne zagrożenie stanowi agresywna konkurencja ze strony gospodarek Dalekiego Wschodu, co ...
-
Franczyza w Polsce 2006
... ekspansję za granicą. W Polsce działa obecnie 346 systemów sieciowych - 309 franczyzowych i 37 agencyjnych. W tej liczbie 313 aktywnie poszukuje partnerów do prowadzenia placówek franczyzowych i agencyjnych. Sieci franczyzowe występują w handlu i usługach, przy czym w handlu najpopularniejsza jest branża odzieżowa, a w usługach - gastronomia. Wśród ...
-
Wynagrodzenia menedżerów w Polsce I poł. 2011
... poziom rozwoju ze względu na kryzys ekonomiczny, który dotknął branżę już z końcem 2009 roku. Analizując sieci Apparel (szeroko pojęta branża odzieżowa, obejmująca również sieci obuwnicze i jubilerskie), możemy zaobserwować stały wzrost zapotrzebowania na kandydatów z doświadczeniem w zarządzaniu sklepami (Kierownik Sklepu, Regionalny Kierownik ...
-
Franczyza w Polsce 2013
... o rynku franczyzy 2013 firmy PROFIT system na koniec ubiegłego roku w Polsce działało ponad 24,5 tys. sklepów franczyzowych oferujących artykuły spożywcze i przemysłowe, to o 1,8 ... ale mimo to branża odzieżowa wciąż pozostaje na pierwszym miejscu pod względem liczby systemów, których na koniec roku działało 142. W 2012 roku w Polsce działały 864 ...
-
Zagraniczne sieci franczyzowe w Polsce
... franczyzę. Najliczniej reprezentowana jest branża odzieżowa, gastronomiczna oraz urodowa - wynika z raportu Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych. Wiele najbardziej znanych zagranicznych marek swój sukces na naszym rynku zawdzięcza m.in. polskim franczyzobiorcom. Spośród blisko 400 stacji paliw BP działających w Polsce niemal połowa to stacje ...
-
Franczyza w Polsce 2012
... we franczyzie PROFIT system. Największy wybór marek franczyzowych ma do zaoferowania branża odzieżowa. Raport PROFIT system podaje, że w ubiegłym roku na naszym ... z najnowszego Raportu o rynku franczyzy aż 555 (75 proc.) firm franczyzowych działających w Polsce to systemy rodzime. Systemy z nad Wisły zyskują na popularności również zagranicą, głównie ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2011
... innych mediach, widać, że internet jest obecnie motorem napędowym całej branży reklamowej w Polsce, która bez internetu, zamiast niewielkiego wzrostu zanotowałaby spadek ... trzecim miejscu motoryzację. Swoje wydatki w internecie bardzo szybko zwiększają też branża odzieżowa, nieruchomości oraz farmaceutyki. – komentuje Piotr Kowalczyk. – Mam nadzieję ...
-
Cyfrowe Paszporty Produktów w branży odzieżowej: koniec ery fast fashion?
Branża odzieżowa musi być gotowa na duże zmiany w zakresie zbierania i zarządzania danymi o produktach, ... artykułów pod względem procesów produkcyjnych i logistycznych. Problem dostrzegł segment FMCG i największe sieci sklepów spożywczych w Polsce już z powodzeniem wdrażają kody produktów typu GS1 DataMatrix oraz GS1 QR, czyli kody dwuwymiarowe 2D ...
-
Zachowania konsumentów: nowy rok szkolny jak papierek lakmusowy
... nastąpi w Polsce, gdzie branża odzieżowa odnotuje ponad 24-procentowy wzrost w skali roku. Dodatkowo, we Francji w sektorze biżuterii przewidywane są zwyżki o 30%. W Hiszpanii będzie to odpowiednio więcej o 22% i 19%. Doświadczenia nowym priorytetem: Oczekuje się, że sektory związane z turystyką, takie jak restauracje i branża noclegowa odnotują ...
-
Czy mobile sprzedaje?
... internetowych [czyli zgodnie z raportem E-commerce około 20%]. Liderem zmian jest branża odzieżowa – mobilnie składane jest już co trzecie zamówienie [32%]. Warto jednak podkreślić, ... może wpłynąć na kształt rynku m-commerce w Polsce. Co na to branża reklamowa? Koncepcja kreacji DRIVE TO STORE Branża reklamowa monitoruje trendy konsumenckie i stara ...
-
Koronawirus a zachowania konsumenckie: czy kupujemy inaczej?
... branża spożywcza oraz kosmetyczna, w tym zwłaszcza producenci środków czystości. Jest to efekt gromadzenia zapasów - 56% Polaków przyznało, że na wieść o pojawieniu się koronawirusa również w Polsce ... poniesie branża odzieżowa czy obuwnicza, z powodu zamkniętych restauracji i punktów usługowych poniesie konsekwencje branża gastronomiczna i ...
-
Sponsoring sportowy: na kogo może liczyć piłka nożna?
... to zachodnie ligi europejskie są wspierane przede wszystkim przez branżę lotniczą, motoryzacyjną, telekomy oraz sektor finansowy. – Tymczasem w Polsce instytucje finansowe, branża paliwowa, odzieżowa, lotnicza oraz telekomy nie inwestują w polską piłkę nożną lub inwestują w nieznaczny sposób, nieproporcjonalny do swoich możliwości finansowych ...
-
Debiuty giełdowe w Europie w II kw. 2012 r.
... we Włoszech (Brunello Cucinelli – 158 mln euro, branża odzieżowa) i w Londynie (NMC Healthcare – 142 mln euro, branża usług medycznych). Rynek amerykański W minionym kwartale w ... (0,7 mln euro). Największą aktywność pod względem liczby debiutów wykazał w Polsce sektor nowych technologii, na który w minionym kwartale przypadło dziewięć debiutów ...
-
Wzrost e-commerce będzie trwał w 2021 r.? Co sądzą eksperci?
... w sieci nie będzie oznaczał dobrych wyników dla całej branży. To branża odzieżowa, eventowa czy kosmetyczna. Wynika to z różnych powodów: nie spotykamy się ... online. Kategorie, które w ciągu ostatnich miesięcy najmocniej urosły w sieci w Polsce to głównie odzież, obuwie, kosmetyki, elektronika użytkowa, produkty farmaceutyczne, wyposażenie domu, ...
-
Firmy odzieżowe: upadłość Schiesser AG
... pogorszenie koniunktury, ale trudności nie omijają także tych marek. Perspektywy Zdaniem Euler Hermes branża odzieżowa zarówno w Niemczech, jak i w Polsce jest dosyć rozdrobniona. Mniejsze firmy skupiają się na produkcji wysokiej jakości odzieży, w Polsce zwłaszcza pod obcymi markami. Decydujący udział kosztów pracy powoduje, że zamówienia na ...
-
E-mail marketing: jak zbierać adresy?
... w sposób efektywny i przemawiający do twojego klienta językiem korzyści. Sektor: retail, branża odzieżowa, sklepy online Jeśli w twoim sklepie internetowym znajdują się produkty, ... wynajętej bazy mailingowej. W czym tkwi szkopuł? 95 proc. takich kampani w Polsce wciąż fokusuje się na jednorazowej reklamie, a tylko 5 proc. przechwytuje adresatów i ...
-
Najlepsza firma dla inżyniera 2009
... Inżyniera jest cennym wyróżnieniem dla wszystkich pracodawców zatrudniających inżynierów w Polsce – wyjaśnia Magdalena Suska, Kierownik ds. Marketingu i Sprzedaży BDI. ... poleca swojego byłego pracodawcę) oraz w branży lotniczej (84%). Najgorsze noty zebrała branża odzieżowa i włókiennicza (aż 45% inżynierów tu pracujących nie poleca swojego byłego ...
-
Aplikacje zakupowe walczą o klienta
... handlowych oraz duże sklepy internetowe. Wśród nich najliczniejszą grupę tworzą branża odzieżowa, spożywcza oraz drogerie” – komentuje wyniki Michał Pietruszka, stojący na ... miesięcy aplikacji z niszowym zasięgiem do pierwszej dziesiątki aplikacji mobilnych w Polsce. Również rosnąca w krótkim czasie liczba pobrań aplikacji sieci handlowej Auchan, ...
-
Nowy rok i kolejne wolne niedziele
... Polsce od 1 stycznia br. przepisy uległy kolejnym obostrzeniom. W tym roku (z kilkoma wyjątkami) zakupy zrobimy jedynie w ostatnią niedzielę miesiąca. Jak zapatruje się na to branża ... których motorem napędzającym sprzedaż są sklepy z ubraniami oraz supermarket. Sieć odzieżowa tego, czego nie sprzeda w niedzielę, może jeszcze sprzedaż w piątek lub ...
-
Sklepy internetowe. Intensywny rozwój i co dalej?
... tego tekstu dowiesz się m.in.: W jakich regionach jest najwięcej sklepów internetowych w Polsce? Kiedy co roku przypada szczyt zakupów w sieci? W jaki ... ogród". Jako druga, pod względem liczby aktywnych sklepów internetowych, uplasowała się branża odzieżowa (niemal 17 proc.), a na trzecim miejscu znalazły się sklepy z kategorii “zdrowie i uroda ...
-
"Szara strefa" w gospodarce
... produkcji i natychmiastowym wprowadzeniu towarów do obrotu handlowego (branża tekstylna, odzieżowa, obuwnicza, pamiątkarska i pielgrzymowa itp.). Szara strefa ze ... już całkiem inny temat. Przedstawiona wyżej tematyka tylko sygnalizuje istnienie w Polsce większego problemu, jakim jest przestępczość podatkowa integralnie związana z funkcjonującą szarą ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... Polsce w 2017 roku”. Podsumowanie Aby skutecznie dotrzeć do odbiorców poza swoją bańką informacyjną, firmy powinny przede wszystkim świadomie kształtować własny wizerunek aby mieć nad nim maksymalną kontrolę. O negatywach posiadania oddanych ambasadorów marki przekonała się choćby firma odzieżowa ...
-
Snapchat w rękach e-commerce
... takich programów jest Snapchat. Jego kariera rozwija się w błyskawicznym tempie. W Polsce stał się on już platformą, na ... . Trzeba również pamiętać o tym, że jest to branża, której ofertę najczęściej kieruje się do kobiet, ... na Snapchacie, tym prędzej zainteresuje on użytkowników. Marka odzieżowa H&M wymyśliła więc grę miejską – za pośrednictwem ...