-
Opóźnienia w płatnościach wg branż
... RTV, kosmetyki i materiały budowlane zmiany w stosunku r/r oscylują w granicach 1-3%, to w branży AGD odnotowano spadek o ponad 12%. Na drugim biegunie znalazła się branża ... w branży materiałów budowlanych. Wydłużenie czasu spłaty należności nastąpiło wyłącznie w segmentach RTV i AGD, dla którego odnotowano również największy spadek wartości ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
... społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W grudniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona ponad 15,5 mld kontaktów reklamowych, docierając ... zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka Euro RTV AGD z 0,619 mld kontaktów reklamowych i 82,60% zasięgu w ...
-
Black Friday i Cyber Monday 2023 w polskim internecie
... reklamowych była o ponad połowę niższa – 3,8 mld kontaktów. Podium zamyka marka Euro RTV AGD z 3,3 mld kontaktów. Warto zwrócić również uwagę na markę Temu, która jest ... reklamowych. Swoje działania reklamowe zintensyfikowały również m.in. Allegro, Euro RTV AGD czy Neonet. Sprawdziliśmy również, jak zmieniły się liczby kontaktów reklamowych względem ...
-
Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.
... branża handlowa, która wydała na reklamę aż o 196 mln zł więcej niż przed rokiem (dynamika +13,8%). Była to zasługa intensywnych kampanii reklamowych dużych sieci sklepów takich jak: Lidl, Biedronka, EURO RTV AGD ... w dużej mierze efekt wzrostu inwestycji reklamowych sieci sklepów EURO RTV AGD. Na znaczeniu tracą nośniki standardowe typu backlight i ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
... wskazuje m.in., że w marcu 2024 roku w sieci i radio najaktywniejsza reklamowo okazała się branża handlowa, a w telewizji brylował z kolei sektor farmaceutyczny. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jacy ... ,60% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (0,99 mld kontaktów reklamowych, 82,70% zasięgu), na trzecim – Lidl ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje
... społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W kwietniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona ponad 14,3 mld kontaktów reklamowych, docierając ... wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazł się Euro RTV AGD (1,1 mld kontaktów reklamowych, 75,3% zasięgu), na trzecim – Lidl (386 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... display było to 47,94%. Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów reklamowych online była branża „Trade” (27,5 mld), dla której Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych ... % Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazł się Euro RTV AGD (642 mld kontaktów reklamowych, 77,28% zasięgu), na trzecim – Lidl (339,9 mln ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... display było to 48,98%. Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów reklamowych online była branża „Trade” (26,9 mld), dla której Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych ... % Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (0,772 mld kontaktów reklamowych, 77,56% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,516 mld ...
-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
... RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej liczbie kontaktów reklamowych w sierpniu była branża „Trade” (7,6 mld). Na drugim i trzecim miejscu znalazły się branże „Pharmaceuticals” (4,1 mld ... sierpniu marka Media Expert (12,25%). Kolejne miejsca należą do Euro RTV AGD (5,91%) oraz Lidla (2,72%). gemiusAdReal gemiusAdReal to pierwsze ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... %. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej liczbie kontaktów reklamowych we wrześniu była branża „Trade” (7,39 mld). Na drugim i trzecim miejscu znalazły się branże „Pharmaceuticals” (2,89 ... w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (1 mld kontaktów reklamowych, 79,15% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,61 mld ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... było to 45,61%. Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów reklamowych online była branża „Trade” (37,6 mld mld), dla której Share of Voice we wszystkich kontaktach ... 75% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (1,6 mld kontaktów reklamowych, 83,04% zasięgu), na trzecim – MediaMarkt (0,66 mld kontaktów, ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
... i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W styczniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona ponad 27,9 mld kontaktów reklamowych, docierając do ... od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (1,26 mld kontaktów reklamowych, 80,44% zasięgu), na trzecim – Lidl ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
... 1,76%. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu największą liczbę kontaktów reklamowych w lutym wygenerowała branża „Trade” (7,8 mld). Na drugim i trzecim miejscu znalazły się branże „Pharmaceuticals” (5,39 mld ... w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (0,94 mld kontaktów reklamowych, 79,72% zasięgu), a na trzecim – Lidl (0,82 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
... opracowanie wskazuje m.in., że maju wszystkie z analizowanych kanałów reklamowych zdominowała jedna branża. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Którzy reklamodawcy byli najbardziej aktywni w internecie? ... % Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,09 mld kontaktów reklamowych, 85,95% zasięgu), na trzecim – Lidl (0, ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W czerwcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona ponad 13,2 mld kontaktów reklamowych, docierając do ... w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,21 mld kontaktów reklamowych, 86,21% zasięgu), na trzecim ...
-
Rynek pracy: słodko-gorzkie wieści o rekrutacji pracowników
... zapotrzebowanie na kandydatów. Należą do nich m.in. logistyka i branża handlowa. Nie brakuje również ofert w produkcji, jednak tu również widoczny jest podział – wysokie zapotrzebowanie dotyczy np. firm spożywczych, niskie – przedsiębiorstw produkujących meble, RTV i AGD oraz chemię – mówi Cezary Maciołek, prezes Grupy Progres. – Czerwone ...
-
BIK: kredyty mieszkaniowe najodporniejsze na COVID-19, karty kredytowe w zapaści
... (+9,5%) można mówić o stabilizacji trendu wzrostu. Kredyty ratalne związane są z zakupami sprzętu RTV, AGD, mebli i innych dóbr trwałego użytku zarówno w tradycyjnych sklepach, jak i w e-commerce. ... międzyludzkiego: gastronomia, hotelarstwo, branża turystyczna, transportowa, linie lotnicze, branża eventowa, branża sportowa, klub fitness, branża usług ...
-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
... wydatki na reklamę zintensyfikowano w aż piętnastu sektorach. Budżet reklamowy zmniejszyła jedynie branża telekomunikacyjna (o 3,4%, czyli o 17,1 mln zł), co w głównej mierze jest efektem cięć ... , Biedronka, czy Kaufland, jak i sieci marketów RTV AGD, takich jak Media Expert czy RTV EURO AGD. Znaczące wzrosty notuje również sektor żywności (+11.3%), ...
-
Handel detaliczny zabetonowany
... w branży remontowo-budowlanej (DIY) niecałe 26 mld zł, a w RTV, AGD i IT – niespełna 23 mld zł. Branża spożywcza jest więc najbardziej łakomym kąskiem w „detalu”. Chcąc zaopatrzyć ... się jednak tym samym do postępującej marginalizacji niezależnych podmiotów. Branża detalicznego obrotu artykułami spożywczymi w ciągu ostatniej dekady zmieniła się ...
-
Najpopularniejsze sklepy online XII 2009
... miejscu zestawienia. O popularności decydowała po części wyspecjalizowana oferta – najczęściej filtrowane sklepy w tej kategorii to: Ford.sklep.pl oraz Alufelgi.net. Branża motoryzacyjna jest typowo sezonowa. Kierowcy to ludzie dobrze zorientowani, przywiązani do konkretnych marek, oczekujący atrakcyjnej ceny, szybkiej dostawy i pewnej obsługi ...
-
Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?
... . Więcej o 2,1 mln (dynamika +28,6%) wydał sektor podróże i turystyka, hotele i restauracje, zaś branża motoryzacyjna zainwestowała w reklamę 0,5 mln zł więcej (+6,6%). Czołowym reklamodawcą w dziennikach pozostaje właściciel sieci elektromarketów Euro RTV AGD. Wpływy reklamowe segmentu kinowego były w całym 2019 o 11,3 mln wyższe niż przed rokiem ...
-
Rynek reklamy z korektą wzrostu
... -9,6%). Sektorem, który stracił najwięcej okazały się produkty farmaceutyczne i leki. Branża wydała w magazynach aż 5,5 mln mniej niż w 2018 r. (dynamika -33,5%). ... RTV AGD ze stabilnym poziomem inwestycji. Kolejne miejsca zajmuje Metro Group - właściciel sieci sklepów Media Markt oraz firma zajmują się sprzedażą wysyłkową, czyli Direct Group. Branża ...
-
Bankructwa firm w Polsce I-VI 2009
... – największy udział w eksporcie poza żywnością mają towary przetworzone: wyroby elektromaszynowe, RTV, AGD itp. W ich produkcji wykorzystywany jest duży udział komponentów importowanych, ... w innych regionach kraju. Z tego powodu reprezentowana w nim jest każda branża, dlatego wzrost upadłości w którejkolwiek z branż zbiera pokłosie na Mazowszu. ...
-
Polskie kobiety i ich kredyty
... kredytowy BIK. - Kredyty konsumpcyjne zaciągane są w związku z finansowaniem zakupów sprzętu RTV, AGD, samochodów oraz finansowania innych bieżących potrzeb związanych z codziennym życiem. Średnia ... planując wydatki. Czytaj także: - Polskie kobiety: rozważne, towarzyskie i modne - Branża IT: nie ma miejsca dla kobiet? Kobiety zdecydowanie ...
-
Biznes nie boi się dobrej zmiany
... Importerów i Producentów Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego Branży RTV i IT "Cyfrowa Polska". Czy uważa pan, ... ma do tego żadnych prawnych narzędzi. Jako branża postulujemy o poszerzenie Konstytucji Biznesu o tę kwestię. ... produkcję sprzętu elektronicznego. W telewizorach jesteśmy w czołówce, a w AGD – absolutnym liderem. Mamy także polskich ...
-
Pandemia napędza e-commerce. Korzystają m.in. magazyny
... on-line notowali podwojone obroty. Branża elektroniki chwaliła się nawet pięciokrotnym wzrostem transakcji w sieci. Część marek zdecydowała się prowadzić sprzedaż poprzez platformy sprzedażowe (tzw. marketplace). W trakcie pierwszej fali największe wzrosty odnotowały kategorie: odzież i obuwie, a także RTV, AGD, książki oraz meble. Wygodniej ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe IV-X 2011
... transakcji zapewniła sklepowi miejsce w TOP3. Niestety odbyło się to kosztem sklepu RTV Euro AGD, który w ostatnim czasie sporo stracił w oczach klientów i powoli nie ... daje gwarancję jakości usług. "Odzież i obuwie" „Odzież i obuwie” to bardzo specyficzna branża. Wielu klientów wciąż wyraża niepewność, czy jakość kupionego produktu będzie adekwatna ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2011
... RTV i AGD. W kategorii "Komputery, fotografia, RTV i AGD" najlepszy okazał się lider poprzedniego rankingu ELECTRO.pl, tuż za nim uplasowały się Morele.net. Brąz przypadł RTV EURO AGD ... i szybką wysyłkę. KATEGORIA: DOM I WNĘTRZE To najszybciej rozwijająca się branża w polskim internecie. Niespotykana ilość produktów, które stanowią wyposażenie ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2009/2010
... piąte miejsce zajęły odpowiednio sklepy RTV EURO AGD oraz Agito.pl z ocenami powyżej 9 pkt. Podobnie pierwsza piątka wygląda również w takich kategoriach, jak "RTV" i "AGD", a także w Rankingu ... sklep Sport-shop.pl, a na trzecim MultiPerfumeria.pl. Kategoria "Motoryzacja" To branża typowo sezonowa. Nie dziwi fakt, że większość sklepów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W październiku w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona 14,4 mld kontaktów reklamowych, docierając do 91, ... wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,53 mld kontaktów reklamowych, 84,92% zasięgu), a na trzecim ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
... wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W grudniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Trade”. Wygenerowała ona 17,09 mld kontaktów reklamowych, docierając do 93, ... w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,61 mld kontaktów reklamowych, 83,76% zasięgu), na trzecim – Lidl ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W styczniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona 23,56 mld kontaktów reklamowych, docierając do 92 ... w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,22 mld kontaktów reklamowych, 83.39% zasięgu), na trzecim – ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
... mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W lutym w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona 19,3 mld kontaktów reklamowych, docierając do 89 ... w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1 mld kontaktów reklamowych, 83,6% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,7 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ We wrześniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Trade”. Wygenerowała ona ponad 11,1 mld kontaktów reklamowych, docierając do 89, ... w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,09 mld kontaktów reklamowych, 84,62% zasięgu), na trzecim – ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W listopadzie w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona 14,66 mld kontaktów reklamowych, docierając do 91 ... wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,63 mld kontaktów reklamowych, 86,13% zasięgu), na trzecim – ...