-
Rynek słodyczy w Polsce 2013
... nie obawia się spadku sprzedaży na rynki zagraniczne. Coraz większy udział słodyczy w eksporcie żywności odzwierciedla istotną rolę, którą przemysł czekoladowo-cukierniczy odgrywa w polskiej gospodarce. - Branża czekoladowo-cukiernicza jest jedną z najnowocześniejszych i najdynamiczniej rozwijających się branż w sektorze gospodarki żywnościowej ...
-
Reklamy słodyczy znikną z programów dla dzieci
... nie będzie emitować reklam niezdrowej żywności w audycjach dla dzieci, w tym reklam słodyczy czy chipsów. Porozumienie zacznie obowiązywać 1 stycznia 2015 r. Po zakazie sprzedaży i reklamy niezdrowej żywności w przedszkolach i szkołach także branża telewizyjna postanowiła zadbać o zdrowie dzieci i młodzieży. Nadawcy porozumieli się między sobą ...
-
Zaległe płatności w branży spożywczej
Branża spożywcza, mimo stosunkowo wysokiego popytu na jej produkty, napotyka problemy z ... co ujemnie odbiło się osiąganej marży (a dopiero ostatnio pojawiają się zapowiedzi niektórych wiodących producentów, m.in. słodyczy o podnoszeniu kompleksowo przez nich cen wyrobów); a z drugiej strony – widać pewien wzrost opóźnień płatności, czyli faktyczny „ ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 49/2017
... tych rynkach jest zmienna i szybko może powrócić zagrożenie kryzysowe. Niestety branża nie bierze tego pod uwagę i szybko zapomniała ile to kosztowało ... potraktuj te porady jako pretekst do własnych przemyśleń... Zakaz picia kawy, jedzenia słodyczy i przekąsek, konieczność rezygnacji z diety wegetariańskiej oraz „jedzenia za dwoje” to tylko niektóre ...
-
Public relations dla banku
Branża bankowa to rynek, na którym działania public relations mogą przynieść bardzo wymierne ... praktyczną okazją do poznania podstawowych zasad rządzących rynkiem kapitałowym. Praktyczną, bo dzieci używały podczas zajęć słodyczy, które wymieniały wg ustalonych kursów. Pomijając cel społeczny, akcja realizowała także cele wizerunkowe. Mimo że ...
-
Sektor FMCG a wydatki na reklamę w IV kw. 2015 r.
... najwyższy wynik w ujęciu całorocznym. W roku 2015 nakłady na reklamę słodyczy wyniosły ponad 262 mln złotych, stanowiąc 25% wszystkich wydatków i notując wzrost o ... niewielki przyrost to jednak znacząca kwota w wysokości ponad 27 mln złotych. Branża FMCG najmniejsze kwoty przeznaczyła w całym poprzednim roku na reklamę radiową i w gazetach, które ...
-
Sektor FMCG a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... kwotą ponad 52 milionów złotych (23% inwestycji całego sektora) uplasowali się producenci słodyczy, odnotowując tym samym wzrost na poziomie 10%. Pomimo sezonu letniego ... nakładów na promocję w magazynach Ponad 9,5 miliona złotych (co stanowi 4% udziału SOS), branża FMCG przeznaczyła na komunikację w Internecie. Spadek inwestycji aż o 42% w stosunku ...
-
Pierwsza pomoc? Sięgnij po media społecznościowe
... na to, że w sieci nawet najbardziej niszowa, trudna i nietypowa branża znajdzie grono odbiorców chcących o niej dyskutować. W serwisie, będącym samozwańczą „pierwszą ... korzystających z ich usług bądź związanych z branżą. I tak uczestnicy forum fanów słodyczy i słodkich przekąsek, którzy narzekali na trudną dostępność cukierków marki Crispy M&M ...
-
Mapa Rynku Pracy - Czerwiec 2003
... słodyczy, kaszek oraz płatków śniadaniowych. Polacy piją również coraz więcej piwa i wody mineralnej. Do najbardziej aktywnych branż dołączyła w czerwcu, zwiększająca systematycznie od kilku miesięcy udział w rynku, branża ... które dzięki temu dynamicznie się rozwijają. Uaktywniła się także branża ho-re-ca - co jest zrozumiałe i wiąże się z trwającym ...
Tematy: -
W jakich sektorach polskiej gospodarki będzie praca dla Ukraińców?
... firmy spożywcze rozpoczęły już przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia. Fabryki przetwórstwa ryb i drobiu, fabryki słodyczy potrzebują rąk do pracy latem, ale nawet jesienią nie przewiduje się ... nowych ofert pracy, ponieważ początkowo nastrój był znacznie bardziej pesymistyczny. Dzisiaj branża ma szansę wyjść na zero i nie ponieść strat. Polscy ...
-
Polski eksport rośnie, a razem z nim zadłużenie eksporterów
... mleczne oraz karma dla zwierząt. Polska jest też jednym z największych eksporterów słodyczy czekoladowych. Zgodnie z danymi Eurostat nasz udział w europejskim rynku wynosi w tym przypadku 7,1 proc., ... mocno wpływają też metale i wyroby metalowe. Jest to bardzo zróżnicowana i duża branża, która rozrasta się z roku na rok. O ile w sierpniu 2022 r. ...
Tematy: polski eksport, eksport, import, import towarów, eksporterzy, eksport towarów, zadłużenie firm, długi -
Polska w TOP3 największych eksporterów czekolady na świecie
... prognoz Euromonitora w ciągu kolejnych pięciu lat, do 2029 r., wartość rynku słodyczy czekoladowych ma przekroczyć 189 miliardów USD, a to oznacza jeszcze ... także unijne regulacje środowiskowe i wyzwania logistyczne to główne trudności, z jakimi mierzy się branża czekoladowa. Mimo to polski rynek czekolady utrzymuje dynamiczny wzrost. Eksport odgrywa ...
-
Rośnie rynek aromatów spożywczych
... warunków rynkowych ewoluuje produkcja tego najstarszego w kraju producenta substancji zapachowych. Branża ta ma bowiem ponad 50-letnią tradycję, choć aromaty produkowało ... smaków. Wyraźnym trendem jest także przenoszenie do nadzień pralin smaków z innych słodyczy, deserów czy wypieków: czekoladka o smaku sernika z pomarańczą (Mieszko Bellissima), ...
-
Wydatki Polaków na FMCG w 2009r. wzrosły
... większość produktów spożywczych wzrosły, najmocniej w przypadku słodyczy i słonych przekąsek, informuje GfK Polonia. Sprzedaż przekąsek zwiększyła się aż 11 proc. wartościowo, co jest sporym zaskoczeniem dla rynku. Rosła też sprzedaż nabiału i kosmetyków. Mniej powodów do zadowolenia ma branża piwa, ale także w jej przypadku ...
-
Czemu służy zmiana nazwy spółki giełdowej?
... Zabójca Królów”. Gra „Wiedźmin” jest rozpoznawana nie tylko w Polsce ale i na świecie. Branża elektronicznej rozrywki szybko rośnie i dlatego traktowana jest przez zarząd spółki ... od marki produktowej. Jutrzenka jest więc teraz tylko marką parasolową słodyczy, a nie holdingu notowanego na Giełdzie Papierów Wartościowych. Daje to spółce większą ...
-
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
... Dziecko”, „Mam Dziecko”, „Twój Maluszek”, „Twoje Dziecko” oraz „M jak Mama” lub „Branża Dziecięca”. Dopiero za nimi znajdują się tytuły o innym profilu, z czego większość stanowią pisma ... dzieci i rodzin, dotyczy produktów z branży telekomunikacyjnej i spożywczej (głównie słodyczy). Pod względem emisji i związanych z nimi wydatków, produkty dziecięce ...
-
Jak Gwiezdne Wojny zmieniły współczesny świat?
... biznesowej. Obejmuje ona zabawki, odzież, gadżety, limitowane edycje słodyczy i przekąsek. W sieci można kupić między innymi prezerwatywy z motywami jasnej i ... w wersji kieszonkowej. Co ciekawe ideę ultra przenośnego projektora dość szybko podchwyciła branża elektroniczna. Choć holografia wciąż jest w powijakach, projektory kieszonkowe wykorzystujące ...
-
Jakie oferty pracy na Boże Narodzenie?
... pakowaczy i operatorów wózków widłowych. Przed świętami prawdziwy rozkwit przeżywa branża handlowa. Niezwykle tłoczno robi się w centrach handlowych, które ... kupują najwięcej właśnie w grudniu. W okresie przedświątecznym rośnie również produkcja słodyczy, alkoholi, kosmetyków, w związku z czym pojawia się okazja do znalezienia zatrudnienia ...
-
Walentynkowe oferty pracy. Jak ustrzelić pracę dorywczą?
... To przed Walentynkami firmy wypuszczają na rynek limitowane kolekcje produktów, koszyki słodyczy czy zestawy kosmetyków z serduszkami. Przygotowanie takich zestawów sprawia, że na ... ? Prawo jazdy. 4. Kelnerzy, czyli wszystkie ręce na pokład Gastronomia to branża, która z rekrutacjami radzi sobie często na własny rachunek np. wywieszając informację o ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w 2017 r.
... nowego właściciela, Delicpol może być przepustka do wejścia na polski rynek słodyczy. ( (15 września) Przejecie kontroli nad działająca w segmencie proximity siecią sklepów ... , ze w 2018 r. będziemy świadkami kolejnych azjatyckich inwestycji na rodzimym rynku. Branża Virtual Data Room jest aktualnie jednym z „hot industries to watch”. Dobry trend ...
-
Zarobki Polaków nie nadążają za inflacją
... na pracowników i tym samym większa skłonność do podnoszenia wynagrodzeń, czyli np. branża budowlana, logistyczna czy transportowa są raczej zdominowane przez mężczyzn – komentuje ... Polacy ograniczają wydatki na kulturę, gastronomię i turystykę, jak również na zakup słodyczy, alkoholu, ubrań czy obuwia. 33% respondentów rezygnuje z niektórych usług. 32 ...