-
Spożywcze produkty dla dzieci: bajkowy świat nazw i opakowań
... a więc wywołują w umysłach dzieci (a także dorosłych) jak najbardziej pozytywne skojarzenia. Dzieci lubią misie, misie lubią dzieci W kontekście projektowania graficznego opakowań produktów dla najmłodszych nieco więcej miejsca wypada poświęcić innemu powszechnie wykorzystywanemu elementowi marketingowemu, czyli brand heroes (bohaterowie marki). Na ...
-
Czy marce potrzebny jest bohater?
... do dorosłych, jak i do dzieci. Bohaterowie abstrakcyjni idealnie ... Brand Heros w przypadku marek skierowanych do dzieci. Przykładów jest wiele – kangur z płatków Nestle Kangus, królik z Nesquika czy miś Kubuś z soku dla dzieci. Postacie te, czy to poprzez swoje miny, pozy czy też poprzez przygody, opowiadają o świecie marki i zachęcają dzieci ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 44/2019
... wyjście awaryjne w przypadku kryzysowej sytuacji finansowej” – mówi Anna Fall, Chief Brand & Communications Officer Grupy Intrum. Millenialsi i rodzicie oszczędzają najwięcej Gdy przeanalizuje ... (40 proc.), oszczędzanie na późniejsze lata życia (25 proc.), dla dzieci i wnuków (22 proc.), obawa przed utratą pracy lub innego źródła dochodów. Wiele ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 45/2019
... wyjście awaryjne w przypadku kryzysowej sytuacji finansowej” – mówi Anna Fall, Chief Brand & Communications Officer Grupy Intrum. Millenialsi i rodzicie oszczędzają najwięcej Gdy przeanalizuje ... (40 proc.), oszczędzanie na późniejsze lata życia (25 proc.), dla dzieci i wnuków (22 proc.), obawa przed utratą pracy lub innego źródła dochodów. Wiele ...
-
Markowe wydarzenia
... aktywne formy (wciągające uczestników w aktywną formę interakcji z marką, np. dla dzieci zespołowe budowanie wielkiego logo z klocków), - ciekawostki (np. malowanie ... wiedzy o marce" www.cobra.pl, słownik 8 Plank Richard, A "Brand" New Perspective, Using a campaign to promote an institution's brand, April 2000, Council for Advancement and Support of ...
Tematy: -
Social media po polsku: czego szukamy w mediach społecznościowych?
... jest Twitter, na którym najczęściej piszemy w środy o godzinie 21:00. Brand Health Index jest w tym przypadku dość niski - tylko 0,48. Na Twitterze ... lekkoatleci”. Na Instagramie wszystko jest piękne Trzecie miejsce na podium zajmuje Instagram z bardzo pozytywnym Brand Health Index na poziomie 0,85. Tutaj najczęściej jesteśmy aktywni we wtorki ...
-
Nastolatek jako konsument
... stanowi wpływową grupę napędzającą konsumpcję wielu towarów i usług - komentuje Witold Libera, brand planning director Euro RSCG Poland - Jednak bywa ona wciąż niedoceniana, ... wyjątkowymi konsumentami także pod względem przepisów regulujących handel. Zgodnie z nimi dzieci poniżej 13 roku życia w ogóle nie powinny samodzielnie kupować. W obecnych ...
-
Aplikacja juniorGO podpowie jak spędzić czas z dziećmi
... atrakcyjnego przegapić. We współpracy z jednym z największych serwisów dla dzieci i rodziców CzasDzieci.pl przygotowaliśmy aplikację, która pomoże łatwo i w jednym miejscu znaleźć sprawdzone, wartościowe propozycje dla swoich dzieci – mówi Łukasz Wyrzykowski, senior brand manager w Avivie. Aplikacja jest bezpłatna i dostępna zarówno dla klientów ...
-
Reklamowy zwierzak na pulpicie
... , ilości wejść na stronę www. Pierwszym wcieleniem BrandMate'a został FurFur, animowana postać wspierająca markę "Mlekołaki", firmy Lubella. Grupę celową stanowią dzieci, które poprzez zabawę oswajają się z towarzyszem porannych posiłków.
-
Interaktywny Kubuś
... analizie pedagoga dziecięcego" – mówi Katarzyna Kierach, senior brand manager marki Kubuś. -"Serwis wzbogaciliśmy dodatkowo o informacje skierowane do rodziców, którzy za jego pośrednictwem mogą uzyskać porady i odpowiedzi na pytania dotyczące prawidłowego rozwoju swoich dzieci". Projektantem i twórcą serwisu jest WebService należący do Grupy ...
-
Polacy i prezenty świąteczne: liczy się cena, ale i reputacja marki
... Dom Badawczy Maison na zlecenie Fundacji na rzecz reputacji marki „Premium Brand”, najczęściej kupowanymi prezentami będą perfumy, zabawki oraz kosmetyki. Czym kierują ... (7%) ponad 1000 zł. Do najczęściej planowanych prezentów należą perfumy (44%), zabawki dla dzieci (43%), kosmetyki (42%), odzież (38%), książki (32%) i biżuteria (23%). Zaledwie 1% ...
-
Prezenty świąteczne droższe i reputowanej marki
... podarków. Jak wynika z badania, które Dom Badawczy Maison zrealizował na zlecenie "Premium Brand", pod choinką najczęściej znajdziemy zabawki, perfumy i kosmetyki. Kupując je, ... Boże Narodzenie nie pomoże? Do najczęściej planowanych prezentów należą zabawki dla dzieci (46 proc.), perfumy (45 proc.), kosmetyki (44 proc.), odzież (40 proc.), książki ( ...
-
UOKiK: niebezpieczne zabawki Mega Brands
... rynek trafiło 4,466 produktów. Z informacji przekazanych Urzędowi wynika, że przyczyną wycofywania zabawek jest możliwość odłączenia magnesów, które w przypadku połknięcia przez dzieci mogą być niebezpieczne dla ich życia. Akcja ta – prowadzona na rynkach europejskim i amerykańskim – jest odpowiedzią producenta na badania przeprowadzone w USA ...
-
Zaufane miejsca na wakacje wg Europejczyków
... mężczyzn, osoby w wieku do 50 lat oraz osoby posiadające rodziny bez małych dzieci. Niepewność co do Hiszpanii wykazują stosunkowo często kobiety. Francja jest częściej wskazywana ... single. Wątpliwości co do Wielkiej Brytanii mają często osoby posiadające małe dzieci. Niepewność co do Rosji częściej wykazują kobiety oraz osoby młodsze (do 50 lat), ...
-
Co robić, aby marka dobrze się sprzedawała?
... najbardziej stromy i kręty, to sam początek, kiedy to o istnieniu firmy wie głównie brand manager. Jak trudno jest odnieść sukces, może świadczyć fakt, że przeciętny ... dalsze wysiłki spełzną na niczym. Wyobraź sobie, że masz produkt na odporność dla dzieci. Logicznie wnioskując, Twoją grupą docelową są rodzice. Nie jest to przyjemne doświadczenie ...
-
Cechy marek godnych zaufania
... marka ma tradycję i czy jest nowoczesna (44 proc.), a 52 proc. z nas przy wyborze kieruje się tym, czy markę lubią nasze dzieci. Jesteśmy także, oprócz Rosji, państwem, które przywiązuje największą wagę do zaangażowania marki we wspieranie sztuki. - Znaczenie marki w decyzjach konsumenckich Polaków ...
-
Marki godne zaufania 2011 - leki
... potrzeb klienta. Markę Pyralgina wyróżnia to, że jest dobrze znana i ma długie tradycje. Jest także, w opinii ankietowanych, marką lubianą przez dzieci. W kategorii Witaminy zarówno Złote jak i Kryształowe Godło zdobyła marka Centrum. Markę Centrum częściej wybierały kobiety, osoby w wieku 30–39 lat ...
-
Małżeńskie ustroje majątkowe
... . Warto pamiętać, iż przy ocenie stopnia przyczynienia się do powstania majątku wspólnego uwzględnia się również nakład pracy osobistej przy wychowaniu dzieci i we wspólnym gospodarstwie domowym. Ustrój umowny, to kolejny rodzaj wspólności majątkowej łączącej małżonków. Ustawodawca uregulował również tego rodzaju sytuację wskazując ...
-
Pokolenie Z wkracza na rynek pracy
... , wychowane w „towarzystwie” internetu. Czy oznacza to, że rekrutacja pracowników wśród tej grupy będzie dla pracodawców trudniejsza? - Niekoniecznie – mówi Sebastian Zelek, Brand Manager agencji pracy Personnel Solutions. I tłumaczy: - Na pewno procesy rekrutacyjne wśród takich osób będą wymagać innego podejścia i metologi, w tym także ...
-
Emotional branding dla kobiet
... zidentyfikowano jako Spełnione Profesjonalistki. Dzięki odwołaniu się do najnowszych trendów w kulturze i sztuce, oferowaniu przestrzeni spotkań, a jednocześnie zapewnianiu atrakcji dla dzieci i rodziny, projekt zbudował emocje, które automatycznie przełożyły się na markę. Nie pokazuj, lecz wywołuj emocje Budowanie emocji wymaga holistycznego ...
-
Roszada na rynku. E-sklepy i dyskonty wypierają hipermarkety?
... i tabletów przekłada się na wzrost rynku e-commerce. W Europie Zachodniej w niektórych segmentach rynku np. kosmetykach, artykułach dla zwierząt, czy produktach dla dzieci e-handel osiągnął już poziom ponad 5 proc. Według badań Bain & Company w 2020 roku może się on zwiększyć do nawet kilkunastu procent ...
-
Chcesz zatrudniać najlepszych? Employer branding kluczem do sukcesu
... święta, wsparcie w prowadzeniu zdrowego stylu życia, np. poprzez dofinansowanie karnetów na fitness czy basen, możliwość udziału w akcjach społecznych, np. wspierających dzieci, zwierzęta. Ale to nie wszystko. Ważne jest także dbanie o atmosferę w firmie, w tym również o prawidłową komunikację wewnętrzną. Bywa, że firma ma ...
-
Wartość dodana w marketingu, czyli co?
... narzędzia. Jak to zrobić? Należy na przykład dokładnie przemyśleć, co przekazuje opakowanie produktu. Powierzchowny przekaz (typu: naturalny – bo zielony, dla dzieci – bo kolorowy) przestaje przyciągać, a nawet może do marki zniechęcić. Świadomość dotycząca zanieczyszczenia środowiska jest w dzisiejszych czasach na tyle duża, że ...
-
Polacy kochają marki własne
... rodziny z dziećmi. To one odpowiadają za 47 proc. wydatków na produkty z tego segmentu i to właśnie one, wraz z gospodarstwami „młodymi bez dzieci”, stanowią grupę nadreprezentowaną w porównaniu do struktury nabywców całego kosza FMCG. W opinii Rafała Dobrowolskiego sukcesu marek własnych można upatrywać w dwóch równoległych ...
-
Rozwija się rynek napojów prozdrowotnych
... celem jest powiększenie tego grona o młodych konsumentów - wyjaśnia Patrycja Giurko, group brand manager Hoop Cola. Producent liczy, że intensywna kampania spowoduje znaczący wzrost sprzedaży. ... w Polsce. Szczególnie będzie to widoczne na rynku produktów dla dzieci. Rodzice zwracają uwagę na prozdrowotne aspekty dziecięcych przysmaków, ten rynek ...
-
Wyprawka szkolna, czyli szansa dla handlowców
... pozycji dzieci jako aktywnych doradców w podejmowaniu decyzji zakupowych w rodzinie i to w różnych kategoriach: spożywczej, elektronicznej, a nawet finansowej – mówi Patrycja Venulet, Dyrektor w dziale Brand Strategy & Consumer Insight, Deloitte. – W przypadku wyprawki szkolnej ich preferencje mają jeszcze większe znaczenie, ponieważ to dzieci są ...
-
Badanie ciekawości kobiet 2012
... chce mieć dzieci i jest dziewicą ... dzieci 28% badanych uważa, że uczestnictwo mężczyzny w porodzie to wspaniałe przeżycie, 26% twierdzi, że to trudne doświadczenie, ale warto to zrobić. Informacje o badaniu Raport opracował instytut TNS Polska na zlecenie marki Redd’s. Badanie składało się z dwóch części. W pierwszym etapie dom badawczy Brand ...
-
Królik Nesquika w internecie
... dobrane, aby odpowiadały zainteresowaniom dzieci w wieku od 6 do 10 lat, a ich celem jest maksymalne zaangażowanie i wciągnięcie do zabawy. Strona jest kolorowa, żywa i bardzo atrakcyjna wizualnie, a całość reprezentuje podstawowe atrybuty marki, czyli zabawę, radość, przygodę" - mówi Agnieszka Strzyżewska, Brand Manager marki Nesquik. Strona ...
-
Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji
... do opowieści konsumentek o relacjach z dziećmi i innymi członkami rodziny, o roli dzieci w rodzinie, może o cieniach macierzyństwa? Poszukiwanie dobrego insightu to właśnie takie „kopanie”, ... . Dlatego też finalna idea strategiczna – zwana czasem Big Idea, czasem Brand Idea, a czasem jeszcze inaczej w zależności od metodologii agencji – musi mieć ...
-
Powrót do pracy. Boomerangers mają się dobrze
... pozorom, nie jest to kwestia samych wykonywanych obowiązków – mówi Dominika Nawrocka, Brand Communication Manager Capgemini – bardzo dużo zależy od kultury organizacyjnej w ... HR i 38 procent menedżerów twierdzi, że największą zaletą zatrudniania „powracających dzieci” była znajomość kultury firmy; a 1/3 uważała, że takie osoby potrzebują mniej ...
Tematy: rynek pracy, tendencje na rynku pracy -
Praca zdalna w praktyce. Co radzi pracownikom HR?
... akcji CSR związanych z koronawirusem, aktywizujących zespół. Jak zauważa Dominika Nawrocka, Brand Communication & CSR Manager w Capgemini Polska, udział w tego typu inicjatywach to ... jak i rozmów kwalifikacyjnych z domów, często dochodzi do różnych wpadek. Dzieci biegające w tle za plecami rozmówcy, niekompletny lub nieadekwatny ubiór, wiertarka ...
-
Jak sklepy wykorzystują zmysły, by wpłynąć na Twoje decyzje zakupowe?
... i znowu wracamy do teraźniejszości. Odwiedzacie właśnie sklepik z lokalną żywnością. Szukacie czegoś zdrowego na obiad dla dzieci. Macie już dosyć serwowania im gotowych dań z torebki. Nagle przechodzicie obok hostessy, która częstuje Was… kompotem. ... czuli się w tych miejscach dokładnie tak, jak się czujecie. Daria Widerowska, eMBA Redaktorka BRAND ...
-
Internetowe zabawy z Pysiem
... . Dzieci odwiedzające stronę mogą przystąpić do klubu Pysia i na bieżąco otrzymywać informacje, np. o nowościach w serwisie, promocjach Pysia i innych niespodziankach. - Naszym podstawowym założeniem była interaktywność i otwartość serwisu – możliwość stałego rozbudowywania go i wzbogacania o nowe elementy. – podkreśla Andrzej Łęgosz, senior brand ...
-
Plotka kontra reklama
... Narodów Zjednoczonych w zachodniej Afryce, sierżant Michael Moore zauważył, że tamtejsze kobiety noszą dzieci w prostych nosidłach uszytych z kawałków płótna. Po powrocie do domu opowiedział ... Tegoroczne badanie firmy Comment UK, w którym poproszono 100 brytyjskich brand managerów o opinie na temat word-of-mouth, wykazało wśród marketerów wysoki ...
-
Jaka przyszłość czeka znane polskie marki?
... tej prawdy ilustracją. W 1893 r. kilku ojców postawiło na szali sukcesu biznesowego przyszłość swoich dzieci. Założyli spółkę, w której kapitał zakładowy stanowiły posagi ich siedmiu córek. Albo ... konceptu. Trudno im się dziwić, skoro i tak miały to, co najcenniejsze - brand. Nie potrwa to jednak długo, gdyż niepielęgnowana marka umiera. Społem to ...