-
Modne buty, czyli gorący temat social media
... Rossi, Adidas, Nike, New Balance, Venezia czy Renee, a najczęściej wspominanymi modelami botki, kozaki, szpilki, sneakersy czy … sztyblety. „Jeżeli miałabym możliwość wygrać buty to ... liczyć na prezent w postaci wymarzonej darmowej pary butów. Buty polityczne Jak czytamy w serwisie Proto.pl, buty potrafią też nieźle namieszać w polityce. Podczas ...
Tematy: buty, obuwie, moda, social media, zachowania konsumentów, blogerki modowe, monitoring mediów -
Reklamy powinny być cool
... Jordana, zapatrzeni w jego buty dostrzegali w nich to, czego poszukiwali – symbolu luzu i nonkonformizmu. Efekt był z pewnością silniejszy niż typowej reklamy telewizyjnej. Marka stawała się sławna, a buty Nike okazywały się chodliwym towarem. Mary Pierce, autorka wartego dziś wiele milionów dolarów znaku graficznego Nike, za który zainkasowała ...
-
Product placement w grach wideo
... jest równie łatwe jak nadanie fikcyjnych cech. Zachodzi możliwość komunikowania funkcjonalności i atrakcyjności produktów (ubrania markowe w seryjnej grze „FIFA”, nowe buty Nike, wyższa przyczepność, szybkość itp.). Ubrania markowe podwyższające atrakcyjność postaci w świecie wirtualnym łatwo przenieść na rzeczywistość – w końcu to gra o percepcję ...
-
Polski e-konsument 2010
... liczba polskich e-konsumentów pije soki firmy Tymbark, kawę Jacobs, wino Carlo Rossi oraz je czekolady Milka. Ubiera się w H&M, nosi buty Nike oraz biżuterię Apart i zegarek Casio. Używa kosmetyków Nivea i perfum Hugo Boss, a dla swoich dzieci kupuje zabawki firmy Fisher-Price. Swoje gospodarstwo ...
-
Zakupy ubraniowe Polek przeniosły się do sieci
... – kilkunastokrotnie. W sezonie jesienno-zimowym w top 10 najczęściej wyszukiwanych rzeczy w kategorii Moda i Styl znalazły się aż cztery produkty związane z damskim sportem, m.in. buty Nike i Adidas oraz torby sportowe. – Jeśli połączyć to z faktem, że w tym samym czasie o 66 proc., wzrosło zainteresowanie bielizną wyszczuplającą, to widać ...
-
Bezpieczny import z Chin w 3 krokach
... , że cena za przesyłkę wliczona jest w cenę produktu (uczciwi dostawcy robią to rzadko), ma w ofercie dużą liczbę produktów markowych (jak buty Nike czy konsole Playstation), to bardzo prawdopodobne, że trafiliśmy na oszusta. Warto zwrócić także uwagę na pochodzenie e-maila (wskazana domena firmowa ...
-
Rynki niszowe i ich potencjał
... do innych korporacji podobnej wielkości – na przykład McDonald’s czy Coca-Cola Company – Nike odniosła sukces, oferując produkty grupom starannie przeanalizowanych i określonych klientów niszowych. Zamiast produkować zwyczajne buty sportowe, Nike sprzedaje buty sportowe do gry w futbol amerykański, koszykówkę czy piłkę nożną oraz do biegania ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... w końcu mamy 100 powodów więcej do tego, aby iść do salonu Nike i tam właśnie kupić buty – nie tylko do biegania. Polacy wypadają mizernie Na tym tle polska ... trzech aktach. A jak już, to zazwyczaj nie opowiadamy jej serio. Natomiast jeśli marka Nike zaangażowała się globalnie w promocję biegania, to oni naprawdę biegają, mówią o tym i wierzą w ...
-
Mini-siłownia w domu Polaka
... się zazwyczaj w przedziale cenowym 50 – 100 zł (45%). Wśród marek dominują: Nike, Adidas, ASOS i Reebok. Również wśród spodenek sportowych najczęściej wybierane są te ze ... „Buty” najczęściej wybierane są te z przedziału 100 – 200 zł (48%), ale popularnością cieszą się również modele droższe, do 500 zł (43%). Także tutaj firma Nike zdeklasowała ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 22/2014
... haseł wpisywanych do wyszukiwarki Google. Przeprowadziliśmy małe badanie łącząc nazwy marek sportowych z wyrażeniem "running shoes", czyli buty do biegania. Zdecydowanie najpopularniejszą marką oferującą buty biegowe jest Nike, która największym powodzeniem cieszy się w USA i Wielkiej Brytanii. Na drugim miejscu plasuje się Adidas, najchętniej ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 45/2014
... zmian. Obecnie światową czołówkę na rynku stanowią koncerny Nike, Adidas i Reebok. Liderem jest Nike, ale niemiecki Adidas zajmuje drugą pozycję. Według "Wall ... 1924 przez braci Dasslerów pod marką Bracia Dassler OHG i na początku produkowała buty. W 1948 r . bracia rozstali się i podzielili firmę, które kontynuowały działalność jako Adidas ...
-
Jaką strategię innowacji zastosować?
... lidera innowacyjnego, jest amerykańskie przesiębiorstwo Nike, znany producent obuwia sportowego. W 1967 roku firma ta jako pierwsza wyprodukowała buty sportowe z wierzchnią warstwą wykonaną z lekkiego, zapewniającego dobrą wentylację, nylonu. W 1972 roku wprowadziła na rynek pierwsze na świecie buty dla biegaczy o podeszwie przypominającej gofra ...
-
Wyprawka szkolna: preferencje konsumentów
... 35% Internautów. Elementy takie jak wszelkiego rodzaju artykuły papiernicze, worki na buty, czy pojemniki na drugie śniadanie cieszyły się dużo mniejszym zainteresowaniem (14% ... bardziej sportowe modele plecaków). Na trzecim miejscu ex aequo razem z Nike znalazła się polska marka St. Majewski. Herlitz okazał się również bezkonkurencyjny w rankingu ...
-
Jak zmieni się handel? 5 kluczowych trendów na 2020 rok
... lat), a koszt jednej pary to 50-60 USD. W ofercie jest wiele modeli i to od indywidualnych preferencji zależy jakie buty chce się zamówić. Wszystko w ramach Nike Adventure Club. Jeśli wierzyć doniesieniom model subskrypcji rozważa obecnie Apple. W ramach usługi co roku użytkownik miałby możliwość wymiany ...