-
Pytania o CRM
... , które działa na styku firma – klient, w dziale handlowym, marketingu, hot-line, call center itd. Powstała pewna kategoria takiego oprogramowania, z ang. zwana CRM (Customer ... reklama internetowa, handel elektroniczny - to dziedziny, w których oprogramowanie typu "back office" już nie wystarcza. Z drugiej strony bez odpowiedniego wsparcia technologii ...
Tematy: -
Outsourcing usług: kto korzysta?
... usług korzysta najczęściej ze skanowania (29%), obsługi kadr i płac (18%) oraz obsługi korespondencji (24%). Firmy z branży handlowej najczęściej wykorzystują zewnętrzne call center (17%) oraz centra składowania danych (17%). Jako główne obawy związane z powierzeniem części swoich procesów firmie zewnętrznej respondenci wskazują bezpieczeństwo ...
-
Tele-Polska Holding na NewConnect
... Tele-Polska Holding Sp. z o.o. powstała w lipcu 2003 r. a geneza emitenta sięga roku 2001, w którym to powstała TelePolska Sp. z o.o. świadcząca usługi „Two-stage”, „Call back”, „Calling cards”, dostępu ISDN PRA, preselekcji (numer dostępowy 1053) oraz tranzytu ruchu głosowego. Tele-Polska Holding S.A. tworzy grupę kapitałową oferującą pełen ...
-
Tele-Polska Holding S.A debiutuje na GPW
... całości, planowanie i realizacja strategii dla grupy, organizacja finansowania rozwojowych projektów, nadzór nad realizowanymi inwestycjami. Pionierskimi usługami spółki były: „Two-stage”, „Call back”, „Calling cards”, dostęp ISDN PRA, preselekcja oraz tranzyt ruchu głosowego. Z czasem do oferty dodano usługi telefonii internetowej Voice over IP ...
-
Volvo V40 Cross Country T5 AWD Summum jest bezkonkurencyjne
... , że wybór ogranicza się jedynie do gustu prowadzącego. Warto wspomnieć też o dwóch nowościach. Pierwszą z nich jest smartfonowa aplikacja Volvo On Call pozwalająca na zdalne uruchomienie silnika, wezwanie pomocy czy włączenie klimatyzacji. Druga rzecz to układ Clean Zone. Jak można domyślić się ...
-
Globalny rynek usług biznesowych 2011
... Krzysztof Chyliński. Dla Egiptu, a zwłaszcza Kairu, który nazywany jest zagłębiem usług call i contact center wyłączenie Internetu wiązało się nie tylko ze stratami finansowymi, ... usługi z zakresu Business Process Outsourcing (BPO) oraz zarządzania dokumentami i procesami back office. - Wyróżniamy się również pod względem znajomości języków i choć w ...
-
Interaktywna prezentacja Volvo
... i biernego bezpieczeństwa. W prezentacji zamieszczono także informacje techniczne, cennik oraz dla użytkowników posiadających dostęp do internetu, usługę kontaktu z dealerem Volvo (system Call Me Back dostarczony przez firmę Call Center Poland).
-
Kobiecy telefon Samsung S5050
... rozsunięciu klawiatury. Ponadto tylna część obudowy, wykonana techniką „silky back”, ozdobiona została wzorami. Natomiast różowa, górna część “pleców” ... odpowiednią tapetę: Walentynek, rocznicy ślubu czy Dnia Kobiet. Dodatkowo funkcja Fake Call (“fałszywe połączenie”) umożliwia uniknięcie rozmowy czy spotkania. Telefon Samsung S5050 został wyposażony ...
-
Sektor BPO poszukuje specjalistów
... w nich znalazło ponad 100 tys. osób. Choć najwięcej jest centrów wspierających tzw. back office firm oraz obsługę klienta, gdzie nie jest wymagane doświadczenie zawodowe ... Australię. … i zarobisz Praca w Centrach Usług Wspólnych, choć kojarzona głównie z call center, może być ciekawym rozwiązaniem nie tylko dla absolwentów szukających możliwości ...
-
Oddzwonimy do Pana
Genesys Telecommunications Laboratories, Inc. wprowadził na polski rynek Genesys Voice Callback - nowe rozwiązanie, które daje firmie możliwość oddzwonienia do konsumenta, zamiast zmuszania go do oczekiwania na połączenie z konsultantem. Z niedawno przeprowadzonego międzynarodowego badania konsumenckiego firmy Genesys wynika, że 75% ankietowanych ...