-
Media społecznościowe a wizerunek pracownika i firmy
... (ponad 10%), finanse, księgowość, bankowość (7%), marketing, promocja, PR (5%), administracja publiczna (5%), IT (4,77%), HR, Kadry i Płace (4,77%), nauka i edukacja (4,5%), produkcja (4,3%), infolinia, Call center i obsługa klienta (3,96%), technika, inżyniera (3,84%). Do pobrania:
-
Najpopularniejsze wakacyjne oferty pracy
... sprzedawców sklepów odzieżowych (9,7 CV) oraz pracowników cateringu i hoteli (9,5 proc.). Popularnością cieszą się także stanowiska asystentek (9,4 CV), nauczycieli i lektorów (9,3 CV), pracowników call center (9,1 proc.). Ranking zamykają oferty dla sprzedawców (8,3 CV) i osób zajmujących się rekrutacją (7,9 CV).
-
Telemarketer
Praca telemarketera polega najczęściej na telefonicznym kontaktowaniu się z potencjalnymi odbiorcami danej ... tani i skuteczny. Telemarketerzy zatrudniani są przez firmy, których usługi proponują, lub przez zewnętrzne call center. Telemarketerzy windykacyjni z kolei zajmują się przypominaniem o należnościach i nakłanianiem do ich spłat. Czym się ...
Tematy: telemarketer -
Outsourcing w Polsce 2010 i prognozy 2011
... obiegiem dokumentów oraz call center, podpisała 15 kontraktów z nowymi klientami oraz rozszerzyła zakres dotychczasowych umów. Innowacyjne rozwiązania Siłą polskich firm outsourcingowych są profesjonalnie przygotowane kadry (osoby z wyższym wykształceniem stanowią ok. 80% osób zatrudnionych w firmach BPO) oraz ciągła praca nad wysokim poziomem ...
-
Rynek pracy specjalistów I poł. 2021
... efektami pandemii koronawirusa i związanych z nią lockdownów, takie jak administracja biurowa, call center, obsługa klienta czy sprzedaż. Wśród kategorii przyciągających najwięcej ... przyszłości przyjmie wiodącą rolę w wielu branżach – także po opanowaniu pandemii. Praca zdalna będzie stanowić także jeden z ważnych kontekstów wpływających na ...
-
Nowe oferty pracy VIII 2010
... w rolnictwie i budownictwie. Dużo ofert, pomimo wakacji W sierpniu 2010 roku w serwisie www.Praca.eGospodarka.pl pojawiło się 35 tys. 576 ogłoszeń o pracę, o niemal 3,5 procent więcej ... budowlańcy, bankowcy. W Łodzi przybyło pracy dla pracowników działów obsługi klienta oraz call Center, specjalistów od marketingu, reklamy i PR. Łatwiej pracę mogli ...
-
Rynek pracy w pandemii. Gorzkie podsumowanie 2020 roku?
... do roku zaobserwować można było przez całe ostatnie 12 miesięcy w takich kategoriach, jak m.in. obsługa klienta, call center, administracja biurowa, administracja IT, programowanie, internet/ecommerce, HR, łańcuch dostaw czy praca fizyczna, a także marketing, reklama i PR. Szczególne wzrosty przyniosła pierwsza fala pandemii – dwukrotnie lub nawet ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2012
... ich kwalifikacje i posiadane doświadczenie zawodowe znajdują nabywców na rynku pracy. Praca jest, ale dla wykwalifikowanych specjalistów Z raportu Pracuj.pl wynika, że najwięcej firm ... ponad 21 tys. Na trzecim miejscu znaleźli się pracownicy działów obsługi i call center (16,5 tys. ofert). Niewiele mniej, bo ponad 15 tys. propozycji dotyczyło pracy w ...
-
Najpopularniejsze portale nieruchomości: co oferują deweloperom?
... Posiada bogatą bazę ponad 500 tys. ogłoszeń w kategoriach nieruchomości, motoryzacja, praca oraz oferty drobne. Natomiast Morizon.pl to jeden z największych ... call center - prezentując wybrane inwestycje precyzyjnie dobranym grupom odbiorców, np. z konkretnej lokalizacji lub szukających M w określonej cenie. Serwis za pośrednictwem działu call center ...
-
Nowe oferty pracy IX 2009
... też pracę osoby poszukujące pracy w działach obsługi klienta lub call center - we wrześniu przedsiębiorstwa poszukiwały ponad 4 tysiące osób na te stanowiska. Firmy - ... w serwisie www.Praca.eGospodarka.pl, pochodzących z baz danych największych polskich portali rekrutacyjnych: HRK.PL, infoPraca.pl, JOBS.PL, karierawfinansach.pl, praca.info, praca. ...
-
Polscy pracownicy a samozatrudnienie
... , specjalizujące się w audycie i podatkach, a także pracujące w działach obsługi klienta i call center oraz osoby odpowiedzialne w firmach za logistykę i transport (twierdzi tak po 7% ankietowanych z ... które cenią sobie dużą niezależność, jak prawnicy czy osoby, których praca wymaga kreatywności. One też, ze względu na unikalne zdolności, nie ...
-
Kablówki i telekomy. Wysoka jakość obsługi albo śmierć?
... obsługi klienta nie jest łatwe, ale absolutnie konieczne. Wg badań Salesforce praca nad pozytywnymi doświadczeniami klientów to dziś „Święty Graal" tradycyjnych dostawców ... spójnej komunikacji i wysokiej jakości obsługi. 79% abonentów korzysta z salonów firmowych, z call center – 76%, z czatów internetowych – 77%, a z poczty e-mail – 73%. Zadowolenie ...
-
Lubisz podróże? Szukaj pracy w...sprzedaży
... konferencjach, także zagranicznych. Obsługa klienta – nie musi oznaczać pracy w call center Jak wynika z analiz ogłoszeń o pracę zamieszczonych w portalu Pracuj.pl, ... międzynarodowych i wiąże się czasem nawet z kilkumiesięcznymi pobytami zagranicznymi. Ale również praca w polskiej firmie daje szanse na wiele zagranicznych podróży. - Liczba delegacji ...
-
Nowe oferty pracy IX 2010
... w serwisie www.Praca.eGospodarka.pl, pozwala na przyjęcie tezy o rozpoczęciu przez przedsiębiorstwa inwestycji. Oczywiście w liczbach bezwzględnych liderzy zestawienie branżowego ofert pracy praktycznie zmieniają się, i praktycznie zawsze zawierają się w zestawie "Sprzedaż", "Obsługa klienta / Call center" oraz "Informatyka / Telekomunikacja ...
-
Nowe oferty pracy X 2010
... "Sprzedaż", "Obsługa klienta / Call center" oraz "Informatyka / Telekomunikacja", to mocno zmienia się struktura branżowa pracowników poszukiwanych do zatrudnienia za granicą. W październiku czołową pozycję w rankingu branżowym do pracy poza Polską zajęła grupa „Zdrowie / Medycyna / Farmacja”. W serwisie www.Praca.eGospodarka.pl zagranicznych ofert ...
-
Nowe oferty pracy XI 2009
... właśnie dla handlowców? Poszukiwani są również pracownicy działów obsługi klienta oraz call center – w listopadzie czekało na nich 3 tys. 539 ofert pracy. W ofertach pracy mogą ... www.Praca.eGospodarka.pl, pochodzących z baz danych największych polskich portali rekrutacyjnych: HRK.PL, infoPraca.pl, JOBS.PL, karierawfinansach.pl, praca.info, praca.pl, ...
-
Nowe oferty pracy II 2010
... tys. 710 ofert pracy. W ofertach pracy mogą przebierać również chętni do pracy w call center oraz działach obsługi klienta – na osoby chcące pracować w tej branży czekało ... serwisie www.Praca.eGospodarka.pl, pochodzących z baz danych największych polskich portali rekrutacyjnych: HRK.PL, infoPraca.pl, JOBS.PL, KarierawFinansach.pl, praca.info, praca. ...
-
Nowe oferty pracy VI 2010
... maju). W ofertach pracy mogli też przebierać chętni do podjęcia pracy w działach obsługi klienta czy Call Center – oczekiwało bowiem na nich ponad 4 tys. 750 ofert (miesięczny przyrost o 5 procent). Na ... mieć również budowlańcy czy architekci. W szóstym miesiącu roku w serwisie www.Praca.eGospodarka.pl czekało na nich ponad 1 tys. 930 ofert – o ...
-
Nowe oferty pracy IV 2010
... mogli znaleźć również chcący podjąć się pracy w działach obsługi klienta czy call Center – oczekiwało na nich ponad 4 tys. 300 ofert. Po uprzednim wysypie ofert ... było inaczej - ze stolicy pochodziło ponad 4 tys. 650 ofert publikowanych w serwisie www.Praca.eGospodarka.pl. To o 11,6 procent więcej niż w marcu. Z drugiego w zestawieniu dużego miasta – ...
-
Nowe oferty pracy V 2010
... ). W ogłoszeniach mogli także przebierać chętni do podjęcia pracy w działach obsługi klienta czy Call Center – oczekiwało bowiem na nich ponad 4 tys. 500 ofert (miesięczny przyrost o 3,6 ... Gliwice, Toruń, Wałbrzych, Bydgoszcz, Bytom czy Włocławek. Jak widać, w niektórych branżach praca czeka nie tylko w wielkich miastach – to ważna wskazówka dla ...
-
Rynek pracy spowolnił, ale ofert pracy nie brakowało
... IT (54% ogłoszeń z tej grupy), osoby zainteresowane kategorią internet / e-Commerce / nowe media (51%) oraz pracownicy call center (40%). Pracownicy fizyczni niezmiennie w TOP3 Niezmiennie od lat praca fizyczna utrzymuje się w czołówce poszukiwanych pracowników. Pomimo dynamicznego rozwoju technologii i wzrostu znaczenia sektora usług, istnieje ...
-
Unikaj frazesów, czyli jak tworzyć interesujące oferty pracy?
... Czego oczekują pracownicy? Badania przeprowadzone na użytkownikach OLX praca wykazały trzy kluczowe potrzeby, które szczególnie często pojawiają się wśród kandydatów aplikujących na takie stanowiska, jak: kierowca, przedstawiciel handlowy, kasjer, pracownik produkcji, call center i administracja biurowa. Są to: NORMALNOŚĆ Kandydaci mają poczucie ...
-
Rynek pracy specjalistów VII-IX 2006
... Ponownie odnotowano znaczący wzrost liczby ofert w działach handlowych i obsługi klienta oraz call center. Oferty pracy z tych dwu działów stanowiły w sumie prawie 28% wszystkich ... ośrodków gospodarczych, w których pojawia się coraz więcej nowych inwestycji. Kiedyś praca w Warszawie była życiową szansą, dziś coraz więcej osób znajduje tę szansę w ...
-
Systemy CRM i nowoczesny marketing relacyjny
... w marketingu relacji okazują się pracownicy, mający bezpośredni kontakt z Klientem. Wszyscy ci, których praca na codzień polega na kontakcie z odbiorcami naszych produktów, a więc sprzedawcy, serwisanci, pracownicy działów obsługi klienta czy call center, czy nawet recepcjoniści i sekretarki, odgrywają bardzo istotną rolę w procesie tworzenia więzi ...
-
Ile kosztuje koszyk wielkanocny w 2016 roku?
... stanowiskach będą musieli pracować spawacz i ślusarz. Najwięcej czasu w pracy ze wszystkich wymienionych stanowisk będzie musiał spędzić konsultant call center. Osobie zatrudnionej na tym stanowisku praca na koszyczek zajmie prawie cały dzień roboczy. Ile zarabiają inni na Twoim stanowisku? Weź udział w Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń ...
-
Ile kosztuje koszyk wielkanocny w 2017 roku?
... więcej niż osoby na wcześniej wspomnianych stanowiskach będą musieli pracować konsultanci call center i kierowcy magazynierzy. Najwięcej czasu w pracy ze wszystkich wymienionych stanowisk będzie musiał spędzić recepcjonista. Osobie zatrudnionej na tym stanowisku praca na koszyczek zajmie prawie cały dzień roboczy. Ile zarabiają inni na ...
-
Znajomość języków obcych w pracy. Gdzie się przydaje?
... co piątym ogłoszeniu z tej profesji. Ciekawe dane pochodzą także z kategorii call center w której prawie połowa osób, która jest odpowiedzialna za przyjmowanie ... kierowcy wykonujący pracę w transporcie międzynarodowym, która jest znaczenie lepiej płatna niż praca wykonywana na terenie Polski – mówi Artur Kobyliński, ekspert ds. wynagrodzeń w Grupie ...
-
10 powodów, dla których pracownik zwalnia się z pracy
... osoby, które bezpiecznie czują się w przewidywalnych pracach i takich kandydatów należy szukać. Rozczarowania unikną obie strony. - Po dwóch weekendach pracy w call center zrezygnowałem. Praca siedząca i nieustanne rozmowy przez telefon okazały się dla mnie zbyt nużące – mówi Krzysztof. 5. Szef z niższymi kompetencjami Rekrutując, należy dobierać ...
-
Rynek pracy specjalistów 2011
... 3 najbardziej poszukiwanych fachowców 2011 roku” zamykają pracownicy działów obsługi klienta i call center. Tuż za podium znaleźli się inżynierowie, w przypadku tych specjalistów odnotowano ... minionego roku. Naszych rodaków chcą zatrudniać przede wszystkim pracodawcy niemieccy, ale praca czeka na nas również w Wielkiej Brytanii, Holandii i u naszych ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2013
... (ponad 20 tys. ofert). Pierwszą trójkę zamykają oferty z działów obsługi klienta i call center (prawie 16,5 tys. ofert). „Nadal bez problemów pracę można znaleźć w sektorze ... pomogą im przetrwać gorsze czasy, a z drugiej optymalizują procesy.” GDZIE BYŁA PRACA O pracę, podobnie jak rok temu i w poprzednich latach, najłatwiej było w woj. mazowieckim ...
-
Mobilność zawodowa w cenie
... zakresu obowiązków. Wreszcie jednym z ostatnich powodów może być sytuacja u pracodawcy, gdy praca nas zbyt dużo kosztuje pod względem emocjonalnym, co zmusza nas ... z nowymi wyzwaniami oraz zapobiega wypaleniu zawodowemu. Warto wspomnieć również o pracownikach call center, którymi często są studenci dopiero debiutujący na rynku pracy, którzy rzadko ...
-
Konsultant telefoniczny
... na tym stanowisku przeważnie wykonuje się przy użyciu komputera. Jest to praca w systemie zmianowym, z reguły w oparciu o umowę zlecenie. Konsultanci telefoniczni pracują w firmach z różnych branż (często telekomunikacyjnej), mogą być też zatrudniani przez zewnętrzne call center. Czym się zajmuje konsultant telefoniczny (Zakres obowiązków): Obsługa ...
Tematy: konsultant telefoniczny -
W jaki sposób system ERP wspomaga sprzedaż?
... oznacza dostęp do funkcji zarządzania umowami, automatyzacją sprzedaży, obsługą call center dla klientów, zarządzaniem gwarancjami i zleceniami serwisowymi, a także bazą ... całej organizacji. Dostęp do informacji za pomocą urządzeń mobilnych powoduje, że praca jest wygodniejsza i wydajniejsza. Wydajność pracy jest także zwiększona dzięki temu, ...
-
Rosną wynagrodzenia w pracy tymczasowej
... tys. pracujących kobiet, a także opuszczenia rynku przez ok. 200 tys. emerytów. Praca od zaraz – Pracodawcy nie chcą zatrudniać mniej, ale ponieważ na ... sami dzwonią do nas prosząc o ratunek. Najczęściej dotyczy to sektora produkcyjnego i call center – mówi Michał Podulski. Iwona Szmitkowska dodaje, że w sytuacji kurczących się zasobów ludzkich ...
-
Rynek pracy: nowe technologie i brak pracowników
... , ale też z bardziej odległych miejsc, m.in. Nepalu czy Filipin. Praca tymczasowa w dół, outsourcing w górę W porównaniu do ubiegłego roku rynek pracy ... ok. 1,5 mld zł. Jednocześnie obserwujemy dalszy wzrost outsourcingu wielu usług. Księgowość, płace, call center, a nawet IT to dziedziny szczególnie chętnie “oddawane” zewnętrznym podmiotom. Głównym ...