-
Top Marka w mediach 2015 – sieci handlowe
... się przed brandami: Tesco (różnica 60 punktów), Carrefour, Lidl i Społem. Jednak to Carrefour otrzymał największą notę za wydźwięk materiałów – 29 proc. z nich ... .) oraz Lidlem (11,3 tys.). W topowej piątce nie zabrakło sieci Auchan oraz Carrefour. Najwyższy odsetek doniesień medialnych zamieszczonych na portalach regionalnych odnotowano w przypadku ...
-
Sieci handlowe w social mediach III kw. 2016
... rodzice gorączkowo uzupełniają szkolne wyprawki. Ciarki w Intermarche W III kwartale 2016 najwięcej przychylnych wpisów, artykułów i komentarzy pojawiło się na temat sklepów Carrefour oraz Intermarche. Co ciekawe poza informacjami o promocjach i okazjach zakupowych, internauci chętnie dzielili się opiniami na temat… pracowników danej sieci. Chodzi ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, Biedronka, Tesco, Lidl, social media -
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... Od stycznia do marca sklepy, chcąc przyciągnąć klienta, prześcigały się w promocjach: Biedronka kusiła klienta kosmetykami znanych marek w niższych cenach, hipermarkety Carrefour w lutym zwracały wybranym klientom pieniądze w postaci e-bonu za jedne z pięciu zakupów, a Lidl mówił o swoich „super bombastycznych cenach”. Wydatki reklamowe przełożyły ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IIQ 2015 r.
... Tesco i Biedronka (która tym razem zajęła trzecią pozycję w zestawieniu). Lidl niedościgniony, Carrefour pnie się do góry Wydatki na promocję pierwszej dziesiątki reklamodawców wśród supermarketów ... Lidla (prawie 70 mln złotych). Drugi pod względem wydatków w telewizji Carrefour wzbogacił stacje telewizyjne o 21 mln złotych. Wśród reklam radiowych ...
-
Top Marka w mediach 2017 – sieci handlowe
... Carrefour zdobył największą liczbą punktów za wydźwięk publikacji – stanowiły one 1/4 całego przekazu. - Najkorzystniejszy przekaz, którym może pochwalić się Carrefour, to ... Lidl, który zebrał blisko 0,5 mln informacji. Poza podium znalazły się Auchan i Carrefour – po 0,1 mln informacji. O wszystkich brandach pisano najczęściej na Facebooku. Tesco ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
... , w których pojawiały się nazwy sieci handlowych w kontekście niekomercyjnym: Lidl, Biedronka, Tesco, Żabka, Kaufland, Intermarche, POLOmarket, Auchan, Piotr i Paweł oraz Carrefour. W cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych ...
-
Top Marka w mediach 2015
... Na miejscu drugim w sektorze uplasowało się Tesco, które jednym punktem pokonało Carrefour. W pierwszej piątce znalazły się również Lidl i Społem. W serwisach internetowych najczęściej ... Auchan, a za nim Carrefour. Podobna kolejność została zachowana na podium w social media, na czwartym miejscu pojawił się Carrefour, a zestawienie zamknęła Żabka. ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... jadalne] Lidl - 44gr Biedro - 49gr Kaufland - 49gr Tesco - 59gr Dla szlachty: A.Blikle - 3,20zł” - wyliczają administratorzy jednego ze studenckich fanpage'ów. „Carrefour, Tesco i Biedronka” - brzmi odpowiedź użytkownika serwisu Ask.fm na pytanie „jakie 3 rzeczy sprawią, że się uśmiechasz?”. W serwisach z pytaniami tematyka ulubionych ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
... cenowych mają weganie („Promocja! #Lidl #sojowe #ryżowe #mleko”!), piwosze („W hipermarketach Carrefour do 7 lipca 12-pak Lecha za 22,99zł”) czy fani literatury („dostawa ... nazwy sieci handlowych w kontekście niekomercyjnym: Biedronka, Tesco, Lidl, Żabka, Carrefour, Lewiatan Kaufland, Piotr i Paweł, POLOmarket oraz Freshmarket. W cytatach zachowano ...
-
Programy lojalnościowe zyskują popularność
... i hipermarketów - wynika z najnowszego raportu BTL Monitor przygotowywanego corocznie przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Tegoroczny BTL Monitor instytutu badawczego ARC Rynek i ... dzięki uruchomieniu programu lojalnościowego Tesco Clubcard oraz wzrostu popularności karty Carrefour Rodzinka. Co ciekawe, w bieżącym roku po raz pierwszy więcej ...
-
Jeśli FMCG, to sklepy dyskontowe
... mają zbliżony odsetek regularnych nabywców – po około 20 proc. Natomiast Tesco i Carrefour po 16 proc. W przypadku większości sieci, odsetek klientów okazjonalnych ( ... , dokonując zakupów w różnych sieciach detalicznych. O badaniu Badanie GfK Shopping Monitor 2017 zostało przeprowadzone w listopadzie 2016 roku metodą wywiadów face-to-face CAPI ...
-
Supermarkety w Polsce zwiększą obroty o 8 proc.
... niższymi cenami. Supermarkety to przykład segmentu rynku, gdzie mimo konkurencji mocną pozycję udało się zdobyć polskim firmom. Supermarkety otwierają Tesco i Carrefour, znane głównie z hipermarketów. Obie sieci mają po ponad 13 proc. udziałów w polskim rynku supermarketów. Trzecią pozycję z 12 proc. zajmuje francuska ...
-
Wigilijny karp w polskim Internecie
... zapłacić kary?” (również na forach prawnych i wędkarskich) oraz „Gdzie tani karp?” (tu swoisty placement dzięki internautom miały m. in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Kaufland, Real i Tesco). Ale najważniejsze jest zdobycie wyjątkowego przepisu na rybne danie Najwięcej komentarzy i informacji (ponad 60 proc. całości) dotyczyło ...
-
Sieci handlowe w mediach II 2013
... . O badaniu Analizie poddano ponad 25,4 tysięcy materiałów z prasy oraz internetu wraz z mediami społecznościowymi, w których pojawiały się nazwy sieci handlowych: Auchan, Carrefour, E.Leclerc, Lidl, Kaufland, Real, Netto i Tesco oraz sieci oferujących artykuły RTV i AGD: Euro RTV AGD, Media Expert, Media Markt, Neonet ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2013
... : Analizie poddano ponad 55 tysięcy wzmianek w prasie i internecie wraz z mediami społecznościowymi, w których pojawiały się nazwy sieci handlowych w kontekście niekomercyjnym: Auchan, Carrefour, E.Leclerc, Lidl, Kaufland, Netto, Real i Tesco. Z kolei wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 60 stacjach radiowych oraz 450 tytułach ...
-
Top Marka w mediach 2014
... , a trzecie Plus. Wśród sieci handlowych na miejscu pierwszym utrzymała się Biedronka, która podobnie jak w poprzednim badaniu wyprzedziła Tesco. Podium zamknął Carrefour. Ubezpieczenia zdominowane zostały w prasie przez PZU, który zdobył ponad dwa razy więcej punktów niż drugi Allianz. Aviva ustąpiła Allianz tylko ...
-
Świąteczny koszyk cenowy - gdzie zrobimy najtańsze zakupy?
... o 1 zł taniej niż w listopadzie br. i o 8,5 zł taniej niż w połowie grudnia 2013 roku. Na przestrzeni ostatniego miesiąca potaniały ziemniaki, a podrożała papryka. W Carrefour podobne zakupy kosztują obecnie od 257,50 zł w Trójmieście do 258,49 zł w Krakowie, czyli na poziomie z listopada 2014 i o 8-10 ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
... społecznościowych, internecie, telewizji, radiu i prasie, w których pojawiały się nazwy sieci handlowych: Biedronka, Tesco, Lidl, POLOmarket, Żabka, Kaufland, Intermarche, Carrefour, Freshmarket, Alma. W cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych ...
-
Artykuły dla dzieci: połowa firm cienko przędzie
... rynkowe w różnych branżach w ok. 20 krajach świata. W Polsce przez ostatnie lata zbierała dane o sprzedaży zabawek w sieciach handlowych: Smyk, Empik, Tesco, Carrefour, ToysRUs i Makro.
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce 1991 - 2011
... firmy Cushman & Wakefield. SYTUACJA OBECNA Rynek biurowy Według „European Cities Monitor” Warszawa znajduje się w ścisłej czołówce europejskich miast ... (rodzime i zagraniczne). Wśród głównych graczy na rynku spożywczym należy wymienić Tesco, Carrefour, Real i Auchan. Sektor sklepów z art. budowlanymi reprezentują Castorama, OBI, Leroy Merlin ...