-
Celebryci nie zachęcają do zakupów
... i markach? Jakie treści najsilniej na nich oddziaływują? Czy działają na nich celebryci zatrudnieni przez marki? Co decyduje o wyborze tego a nie innego produktu? Co jest ... Podobnie sytuacja wygląda, gdy przyjrzymy się odpowiedziom na pytanie o wpływ celebrytów w reklamie marki na jej wizerunek. O metodologii badania Badanie Content Marketing Polska ...
-
Celebryci a budowanie marki
... gościł niedawno w Polsce. 15 stycznia 2012 przyleciał do Polski i brał udział w reklamie Banku Zachodniego WBK, co szeroko skomentowały polskie media. Sława Chucka Norrisa jak ... każde nazwisko może być podstawą nazwy mostu, budynku, firmy czy też produktu. Celebryci mają spory wpływ na codzienne życie. Często popularność przybiera kuriozalne formy ...
-
Kredyty konsumpcyjne - coraz więcej reklam
... dla nielicznych klientów i skłania banki do wyjścia poza dotychczasowy schemat reklamowania szybkich pożyczek. Oczywiście wciąż nie brakuje oklepanych pomysłów, jak celebryci w reklamie, czy nagrody pieniężne w zamian za zaciągnięcie zobowiązania. Ale w najnowszej odsłonie sezonowej walki na kredyty gotówkowe banki zachęcają również większą niż ...
-
Reklama banku celebrytami stoi
... telewizyjnym, ale bezsprzecznie wzbudził duże zainteresowanie w kilku ostatnich dniach. Po znaną postać sięgnęły nawet Spółdzielcze Kasy Oszczędnościowo-Kredytowe (SKOK), gdzie angaż w reklamie dostał serialowy Ojciec Mateusz (Artur Żmijewski). Rosnąca liczba reklam, a w nich coraz nowsze twarze ze świata filmu, muzyki, sportu czy nawet ...
-
Metody kreowania wizerunku lidera politycznego
... reklamy politycznej. Wsparcia liderowi mogą udzielić w nim: osoby znane (zarówno autorytety publiczne, jak i celebryci i gwiazdy popkultury – jest to metoda skuteczna, ale wiele osób odmawia udziału w tego typu reklamie), osoby „z ulicy” (pozytywne informacje o liderze uzyskuje się w sondzie ulicznej, w rzeczywistości rolę zwykłego człowieka ...
-
Polski Internet a sport
... jego przeciwniku, Marcinie Najmanie – pojawiło się niemal 300 wzmianek. Sportowcy po godzinach: celebryci i symbole Nie samym sportem żyje sportowiec – internauci z zainteresowaniem śledzą ... EURO 2012. Szczęsny stał się tematem publikacji także w związku z udziałem w reklamie Pepsi i Lays’ów. Najmniej publikacji pozasportowych dotyczyło Roberta ...
Tematy: internet, monitoring mediów, internauci, sport, Euro 2012, kibice, piłka nożna, kluby piłkarskie, futbol, Polacy -
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... komunikacji, w dalszym ciągu wykorzystywany jest ten sam bohater, którego "wspierają" lokalni celebryci, m.in. Arkadiusz Jakubik. Kolejnym graczem jest mBank z wydatkami ponad 54 mln zł ... Bank z inwestycją zwiększoną o 4 mln zł, zapewniającą 6% udział w wydatkach. W nowej reklamie Idea Banku jego klienci, właściciele małych firm, tańczą do piosenki ...