-
Wdrażasz sztuczną inteligencję? Musisz to wiedzieć
... Center i wspomagać kluczowe wskaźniki KPI (FTR, Hold Time czy NPS). Zastosowania dla Call Center: wykorzystanie AI w celu minvimalizacji połączeń telefonicznych i optymalizacji czasu i kosztów np. duże Call Center ... się danymi swoich użytkowników lub danymi z wewnętrznych systemów IT z Amazonem, Google czy Baidu. Właśnie dlatego decydują się na ...
-
Polski rynek BPO/SSC w 2016 roku
... z renegocjacją powierzchni zajmowanej przez bank we wrocławskim biurowcu Grunwaldzki Center. W czasie minionych wakacji we Wrocławiu 5,75 tys. mkw. powierzchni biurowej ... także we Wrocławiu firma Red Embedded Consulting, dostarczająca usługi doradztwa IT. Centrum IT we wrocławskim biurowcu przy ulicy Świętego Mikołaja uruchomiły również irlandzkie ...
-
Średnie miasta beneficjentem rozwoju BPO/SSC
... np. call center – mówi dr Bolesław Kołodziejczyk, dyrektor Działu Badań Rynkowych i Doradztwa w Cresa Polska. Dominuje branża IT Najbardziej "oblężonym" przez BPO, SSC, IT ... uruchomiły: SII Polska oraz kilka mniejszych podmiotów z branży F&A oraz call center – dodaje. Firmy IT dominują również wśród branż z sektora SSC obecnych w Zielonej Górze ...
-
Outsourcing w Polsce 2010 i prognozy 2011
... usług IT: Web Inn oraz inONE zanotowały ich 20% wzrost. Zaś grupa ArchiDoc, która obsługuje procesy back-office, m.in. zarządzanie obiegiem dokumentów oraz call center, ... efektywność wykonywanych zadań. Przykładem może być tutaj połączenie sprzedaży z call center. Wykonanie złożonego zlecenia przez jeden podmiot wzmocni wydajność i obniży koszt całej ...
-
Wynagrodzenia menedżerów w Polsce I poł. 2011
... Sklepu 4 500 PLN, Manager Restauracji 5 500- 6 500 PLN) czy call center (Agent Call Center 2 500 PLN, z językiem obcym 4 000 PLN). Spore różnice w ... tego potrzebni im są wykwalifikowani pracownicy. Firmy powiększają swoje zespoły IT, bądź tworzą nowe. Nieruchomości i Budownictwo Wynagrodzenia w budownictwie przemysłowym w pierwszym półroczu 2011 ...
-
Urządzenia mobilne: lepsza ochrona od Symantec
... 2012 r. Symantec Certificate Intelligence Center for Mobile Symantec Certificate Intelligence Center (CIC) for Mobile, będący rozszerzeniem Symantec Certificate Intelligence Center, oferuje dodatkowe możliwości zarządzania certyfikatami SSL w dużych i skomplikowanych sieciach. Dzięki CIC for Mobile menedżerowie IT mogą łatwo monitorować zbiór ...
-
10 technologicznych trendów na rok 2018 według Gartnera
... a sztuczna inteligencja stanie się nie tyle dodatkiem co fundamentem wielu systemów IT, pomagając użytkownikom w podejmowaniu dobrych decyzji lub przejmując na siebie wiele procesów ... dla użytkowników – podkreśla Robert Mikołajski z Atmana, lidera polskiego rynku data center. Z kolei do efektywnego wykorzystywania zebranych danych służą narzędzia ...
-
Poznań atrakcyjny inwestycyjnie. Dlaczego?
... doceniają przede wszystkim stabilność i przewidywalność tego rynku. Od dawna rozwija się tutaj sektor usług BPO/SSC, głównie w segmencie F&A, IT oraz call/service center – dodaje Bobrowski. Rosnący potencjał edukacyjny Dwadzieścia cztery uczelnie, a wśród nich największa państwowa uczelnia w Wielkopolsce, gwarantują bogate zaplecze kompetencyjne ...
-
Rośnie sektor BPO/SSC. Warszawa dogania Kraków
... jak BPO, SSC, ITO, R&D, czy nawet Call Contact Center - puentuje Wiktor Doktór. Obsługa największych instytucji finansowych Warszawa z największym w kraju dostępem do ... Shared Services, Pandora Jewelry Shared Services, Procter & Gamble, Roche Global IT Solutions Center, Schneider Electric, Siemens, czy Xerox. Dedykowane projekty biurowe Bartłomiej ...
-
Branża energetyczna przed próbą
... czystości, 60% leasinguje transport, a połowa zleca usługi IT. Partnerzy z firmy zewnętrznej mogą przejąć procesy sprzedaży energii, IT czy HR. - Outsourcing to nie tylko optymalizacja kosztów – ... tradycyjnej sieci Biur Obsługi Klienta usługami call center. - Call center w modelu outsourcingowym to dla firmy energetycznej oprócz oszczędności, ...
-
Otwarcie granic a emigracja zarobkowa
... brakuje ok. 3 mln pracowników, głównie fizycznych, ale też specjalistów IT. Zdaniem Krystiana Bestry, Dyrektora Zarządzającego Infosys BPO Europe i Wiceprezesa ABSL ... . Obecnie zatrudniamy ponad 1000 pracowników pracujących w obsłudze całego systemu contact center, zarówno agentów telefonicznych, jak i kadry zarządzającej. 60% naszych pracowników ...
-
Sektor BPO w Katowicach w Metropolii Silesia
... , Rockwell Automation, Steria i Unilever. Katowice i Metropolia Silesia pod znakiem IT Jak wynika z raportu ABSL, spośród centrów usług w Katowicach i Metropolii Silesia 18 to centra usług wspólnych (Shared Services Center, SSC), 12 – centra outso-urcingu usług IT (Information Technology Outsourcing, ITO). Na kolejnych pozycjach znajdują się ...
-
Rynek pracy w pandemii. Gorzkie podsumowanie 2020 roku?
... center, administracja biurowa, administracja IT ...
-
Rynek pracy specjalistów 2012
... IT. W sumie oferty dla tych dwóch specjalizacji stanowiły 65% wszystkich opublikowanych w Pracuj.pl. Poszukiwanymi pracownikami byli również: pracownicy działów obsługi klienta i call center ... zapotrzebowaniu na takich specjalistów, jak księgowi czy pracownicy call center. Zdaniem wielu ekspertów, rozpoczynający się właśnie rok będzie trudny zarówno ...
-
Kaspersky Endpoint Security for Business SP1
... Lab oraz dwuskładnikowe uwierzytelnianie z obsługą inteligentnych kart oraz tokenów. Konsola administracyjna Kaspersky Security Center w pełni obsługuje zarządzanie urządzeniami mobilnymi, pozwalając specjalistom ds. IT na zdalne administrowanie prywatnymi urządzeniami pracowników, gdy są podłączone do sieci korporacyjnej. Ponadto technologia ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy w VIII 2017
... CV - List motywacyjny - szablony Zwinne rekrutacja z Jobile W sierpniu 2017 roku za pomocą Jobile rekruterzy szukali kandydatów z obszarów: IT - Rozwój oprogramowania, IT - Administracja, Call Center oraz Obsługa Klienta. Jobile to nowa usługa rekrutacyjna w portfolio GoldenLine, której podstawą jest realizacja direct search w imieniu klienta. HR ...
-
Prężne usługi biznesowe w Opolu
... znajdziemy takie marki jak Capgemini, Future Processing, PwC Service Delivery Center, Opta Data, Stefanini czy Atos. Opole – miasto przyjazne nowoczesnym usługom ... w mieście i jego bezpośredniej okolicy. Zauważalny trend rozwoju rynku pracy w obszarze IT wskazuje, że bliskość silnych ośrodków o większym doświadczeniu w sektorze, nie przeszkadza ...
-
Rynek pracy specjalistów III kw. 2011
... handlowych (ponad 35 tys. ofert), działów IT (ponad 20 tys. propozycji) oraz do działów call center i obsługi klienta (prawie 16 tys. ofert). ... kwartału, odnotowano w przypadku działów: produkcji (wzrost o 15%); obsługi klienta i call center (o 13,4%) oraz księgowości (o 12,4%). Spadło natomiast zapotrzebowanie na HR-owców (spadek o 6,2%), finansistów ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2012
... IT. W I kwartale tego roku co czwarta oferta dotyczyła pracy w działach IT, w sumie takich propozycji było ponad 21 tys. Na trzecim miejscu znaleźli się pracownicy działów obsługi i call center ... szkoleń i edukacji (o ponad połowę), działów księgowości (o 44%) i call center oraz działów obsługi klienta (o blisko 1/3). Przemysław Gacek ocenia, że ...
-
Za granicą jest praca dla fachowca
... Irlandia. - Najbardziej rozchwytywani są obecnie specjaliści z branży IT: programiści i administratorzy systemów, ale także inżynierzy oraz pracownicy sektora medycznego: lekarze, pielęgniarki i fizjoterapeuci – twierdzi Przemysław Osuch, Dyrektor Adecco Global Transition Center, specjalnej jednostki zlokalizowanej w Krakowie, która odpowiada za ...
-
Jesienią trudniej o oferty pracy
... gdzie ofert było aż o 635 mniej, na drugiej pozycji obsługa klienta i call center – 323 ofert mniej, a za nimi logistyka (- 267 ofert), księgowość i audyt, (- 248 ogłoszeń), ... województwie świętokrzyskim. Natomiast z optymizmem w przyszłość mogą patrzeć pracownicy branży IT, w tej kategorii mamy bowiem wzrost ofert pracy o 7 proc. – Spadek ofert ...
-
OFF Piotrkowska z nowym biurowcem
... Piotrkowska Center nawiąże do ceglanego sąsiedztwa obiektów pofabrycznych, w tym m.in. do odnawianego budynku SEPIA OFFICE – wyjaśnia Andrzej Owczarek z pracowni NOW. Kreatywność.IT TEAL ... . – Tworząc nowe funkcje dla przestrzeni, którą dziś znamy jako OFF Piotrkowska Center, chcieliśmy oddać ją w ręce osób kreatywnych i pełnych pasji do tego, co ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 42/2016
... ?... Niedobór informatyków w UE. Wg Komisji Europejskiej niedobór wykwalifikowanych informatyków, w sektorze IT szacowany jest na ponad 750 tys. Były minister finansów Mateusz ... konsumentów, tym ten wizerunek jest lepszy. Według prezesa firmy Coders Center, w przypadku firm działających na rynku infotechnologii, polscy klienci nabierają świadomości ...
-
Praca tymczasowa - wynagrodzenia wg branż
... uwagę zatrudnienie w poszczególnych branżach. Na drugiej pozycji znaleźli się pracownicy call center i sektora telekomunikacyjnego ze średnim wynagrodzeniem w wysokości 15,44 zł za ... dobre. Z badań przeprowadzonych przez Adecco wynika, że jedynie branża IT w 2012 r. ma zwiększyć zatrudnienie, pozostałe sektory gospodarki utrzymają je na poziomie ...
-
Microsoft inwestuje 1 mld USD w transformację cyfrową w Polsce
... ma na celu rozwój kompetencji cyfrowych około 150 000 pracowników, specjalistów IT, nauczycieli, studentów i obywateli. W ten sposób firma dąży do ... które mają specyficzne wymagania dotyczące przechowywania i przetwarzania danych. Nowy region data center dołącza do globalnej infrastruktury regionów chmurowych Microsoft, w której skład wchodzi ...
-
Nowe technologie: 5 najważniejszych trendów na rok 2024
... też kwestiom zrównoważonego rozwoju, bezpieczeństwa danych czy elastycznemu podejściu do infrastruktury IT. 1. Rozwój sztucznej inteligencji (AI) i uczenia maszynowego 76% firm ocenia wpływ ... zajmująca 30% powierzchni w stosunku do starej. Jeśli więc biznes z własnym data center w liczbie 30 szaf i PUE 2,8 przeniesie się do Equinixa i na nowym ...
-
Rynek pracy spowolnił, ale ofert pracy nie brakowało
... . W ostatnich 12 miesiącach kandydaci chętniej aplikowali na stanowiska z zakresu IT – na ten obszar przypadło 9% wszystkich aplikacji wysłanych w serwisie w 2023 roku w porównaniu ... mają właśnie pracownicy IT (54% ogłoszeń z tej grupy), osoby zainteresowane kategorią internet / e-Commerce / nowe media (51%) oraz pracownicy call center (40%). ...
-
Sophos SafeGuard Enterprise
... 100.000 pecetów. Administratorzy IT mogą łatwo wdrożyć szyfrowanie w heterogenicznych środowiskach, zapewniając użytkownikom ochronę przez cały czas, niezależnie od ich lokalizacji. Najnowsze rozwiązania Sophos SafeGuard, w tym moduły SafeGuard Enterprise: Device Encryption, Partner Connect i Management Center, w pełni wspierają 64-bitową wersję ...
-
Polscy pracownicy a samozatrudnienie
... się w audycie i podatkach, a także pracujące w działach obsługi klienta i call center oraz osoby odpowiedzialne w firmach za logistykę i transport (twierdzi tak po 7% ankietowanych ... do zmiany specjalizacji są prawnicy, osoby pracujące w branży medycznej, specjaliści IT oraz graficy i fotograficy. „Nasze badanie dowodzi, że własnej działalności ...
-
Centra Usług Wspólnych - jest praca
... temu w Europie i Stanach Zjednoczonych. Głównym celem ich powstania było usprawnienie działań administracyjnych firm w zakresie m.in.: HR, IT, obsługi klienta, księgowości i logistyki. Shared Services Center mają ujednolicać normy dla procesów biznesowych, czego naturalnym skutkiem jest zmniejszenie ryzyka oraz redukcja wydatków ponoszonych przez ...
-
Pracodawcy lustrują przeszłość pracowników
... a także tkwiący w nim potencjał. Jednak dla wielu pracodawców – zwłaszcza z sektora finansowego i IT – to za mało. Przeszłość osób, zatrudnionych na stanowiskach takich jak ... pracownika podczas rozmowy rekrutacyjnej czy organizowanych sesji AC/DC (ang. Assessment Center i Development Center), badane są szczegółowo jego referencje czy też fakt ...
-
Powierzchnie biurowe z rekordem
... warszawskich najemców zdecydowanie dominują przedstawiciele sektora usług (24% udział w popycie), jak również IT i telekomunikacji (19%). Z kolei na pozostałych rynkach kluczowym najemcą powierzchni biurowych ... 21 000 mkw. w Warsaw Spire, PZU (17 500 mkw. w Konstruktorska Business Center), mBank (17 500 mkw. w Pałacu Jabłonowskich), EY (13 500 mkw. w ...
-
Nowy Kaspersky Endpoint Security for Business
... teraz monitorowanie chronionych urządzeń za pośrednictwem Kaspersky Security Center, ujednoliconej konsoli administracyjnej - co pozwala rozszerzyć zintegrowaną wielopoziomową ... wgląd w systemy korporacyjne. Funkcja audytu zmian umożliwia zespołom ds. bezpieczeństwa IT śledzenie zmian w politykach i zadaniach oraz porównywanie poprawek w celu ...
-
Czym jest telefonia SIP i jak ją wykorzystać w biznesie?
... , dostosowany do potrzeb przedsiębiorstwa sposób wdrożenia, wykorzystujący istniejącą w firmie infrastrukturę IT – mówi Marcin Rusewicz z firmy MCX Telecom, specjalizującej się w rozwiązaniach ... jeden z filarów działalności, a więc posiadające call center bądź w formie bardziej rozbudowanej – contact center. Dzięki użyciu aparatów opartych na ...
-
Znajomość języków obcych w pracy. Gdzie się przydaje?
... co piątym ogłoszeniu z tej profesji. Ciekawe dane pochodzą także z kategorii call center w której prawie połowa osób, która jest odpowiedzialna za przyjmowanie połączeń powinna ... Artur Kobyliński, ekspert ds. wynagrodzeń w Grupie Pracuj. 6. Podsumowując Zakupy (87%), IT Administracja (83%) oraz Public Relations (83%) to kategorie, w których język ...