-
Reklama porównawcza nie zawsze legalna
... ale nie można mówić, że jakiś napój smakuje jak Coca-Cola czy Pepsi. Reklama porównawcza ma swoje granice. Twierdzenie, że jakiś produkt posiada cechy innego, ... znane marki należące do koncernu L'Oreal. Powoływali się przy tym na to, że reklama porównawcza jest dozwolona w Unii. Owszem, jest dozwolona, ale w przypadku, gdy jeden znany produkt ...
-
Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?
... , wspomagana, top of mind, poziom zawłaszczenia atrybutów, brand recognition, postawa wobec marki etc. Nawet większość z nas słyszała, że wartość marki Coca Cola to grube miliardy dolarów. A jaka jest wartość naszego brandu? Tu wchodzimy w ślepą uliczkę. Do czego jednak zmierzam? Współczesny marketing, tworząc ...
-
Reklama kontekstowa w Internecie a nieuczciwa konkurencja
... treści witryny) oraz reklamę polegającą na śledzeniu użytkownika w sieci (szczególnie reklama typu pop-up). Jednakże, nie wszyscy uczestnicy obrotu gospodarczego "grają fair". ... produkuje i dystrybuuje napoje gazowane, wykupi od operatora "słowo klucz" - np. coca - cola. W takiej sytuacji wejście przez użytkownika na pierwszą wyświetloną w wynikach ...
-
Rynek napojów w Polsce: wydatki na reklamę I-VI 2013
... napojów dla dzieci ograniczają jednak wydatki. Reklama w sektorze napojów ... Coca Cola z wydatkami zmniejszonymi o 1/3 w stosunku do ubiegłego roku. Miejsce vice-lidera zajmuje odwieczny rywal Pepsi z wydatkami ponad dwukrotnie mniejszymi od Coca Coli. Na trzeciej pozycji z budżetem ponad 8 mln zł pierwsza marka pochodzenia polskiego Hoop Cola ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... nasza reklama cyfrowa była emitowana w tym samym czasie co reklama telewizyjna konkurencji i przekazywała dobrze ukierunkowane przeciwne stwierdzenia. Synchronizację można również stosować do promowania produktów o charakterze komplementarnym względem tych, które są reklamowane w telewizji – na przykład reklama cyfrowa marki Coca Cola następująca ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Rynek reklamy przed Euro 2012
... EURO 2012 respondent zetknął się w ciągu ostatniego miesiąca, najczęściej wskazywana była Coca Cola. Kolejne wymieniane marki to: Biedronka, Tyskie i Warka. Co ciekawe żadna z tych ... sponsorem nie jest gwarancją sukcesu. Ważniejsza jest koncepcja i dobra reklama oraz trzymanie ręki na pulsie i umiejętność wykorzystywania nadarzających się ...
-
SEO copywriting
... „Cukier krzepi” jest Melchior Wańkowicz, a hasła „Coca – cola to jest to!” Agnieszka Osiecka. Także tylko wtajemniczeni wiedzą, że autorem jednego z lepszych haseł reklamowych ostatniej dekady jest sam Sławomir Mrożek („Jutro to dziś, tyle że jutro” - reklama funduszu emerytalnego PKO BP). Klasyczny copywriting to ...