-
Raport - Wdrożenia CRM w Polsce
... korzystając z wywiadów bezpośrednich, wywiadów telefonicznych i ankiety pocztowej. UWAGI OGÓLNE Niniejszy raport prezentuje obraz wdrożeń systemów klasy CRM dokonanych przez dostawców standardowego oprogramowania działających na terenie Polski. W związku z powyższym raport nie uwzględnia: Wdrożeń prowadzonych korporacyjnie (sądzimy, że jest ich ok ...
Tematy: -
3 główne trendy na rynku CRM
... finalizacji transakcji oraz jeszcze trafniejsze targetowanie obecnych i potencjalnych klientów. Jednak integracja technologii programmatic z CRM oraz danymi dotyczącymi CLV nie nastąpi w najbliższym czasie. Jak wynika z Econsultancy’s Measurement and Analytics Raport, zaledwie 30 proc. firm uważa, że zastosowana przez nie struktura danych umożliwia ...
-
Audyt CRM za darmo
... maksymalizację realnych korzyści z wdrożenia strategii/systemu CRM. Przede wszystkim skrócenie czasu i obniżenie kosztów wdrożenia, a zwłaszcza obniżenie ryzyka wynikającego z podjęcia niewłaściwych decyzji związanych z budową strategii CRM oraz wyborem oprogramowania CRM. Efektem audytu jest raport obejmujący podsumowanie wyników analiz oraz ...
-
Internet i komputery w Polsce - raport 2007
... Internetu co piąte przedsiębiorstwo wykorzystuje bezpłatne oprogramowanie np. systemy Linux 21% jest wyposażone w systemy do zarządzania informacjami o klientach (CRM), pozwalające na centralne gromadzenie i udostępnianie innym komórkom informacji o klientach, a 12% posiada systemy umożliwiające analizowanie tych informacji w celach marketingowych ...
-
Internet i komputery w Polsce - raport 2008
... a 28% - z Internetu 17% przedsiębiorstw wykorzystuje bezpłatne oprogramowanie, np. systemy Linux 20% firm wyposażonych jest w systemy do zarządzania informacjami o klientach (CRM), 12% firm posiada systemy do kompleksowego planowania zasobów (ERP) 68% przedsiębiorstw kontaktuje się z administracją publiczną przez Internet Ogólnie w Polsce 95% ...
-
Aplikacje mobilne i CRM - filary marketingu
... najważniejsze wymienia się aplikacje mobilne, narzędzia analityczne wspierające decyzje oraz rozwiązania CRM. Boom w socialmediach dopiero przed nami? Badanie SalesForce pokazuje, że zdecydowana ... gdy w 2014 plany takie miało 35% badanych. Trzeci punkt oparcia: e-mail Raport pokazuje, że w marketingu cyfrowym wciąż rządzi e-mail. Dla 73% respondentów ...
-
Wykorzystanie Infolinii w Polsce - Raport
... do obsługi swoich klientów. Często wiążą się z tym duże inwestycje w odpowiednią infrastrukturę tele-informatyczncą (instalacje Call Center oraz informatyczne systemy klasy CRM). Przedsiębiorstwa zachęcają swoich Klientów do dzielenia się z nimi informacjami, przekazywaniem uwag i sugestii, starają się też rozmaitymi sposobami zdobyć ich lojalność ...
Tematy: -
Optymalny Model Sprzedaży
... w terenie (aktywna - handlowcy, pasywna - punkty sprzedaży). Kluczem do integracji jest platforma CRM. Jej rolą jest zarządzanie bazą danych, zarządzanie pracą telemarketerów, zarządzanie ... zarządzania sprzedażą w banku, kadra miała dostęp do raportów w czasie rzeczywistym (raport doradcy bezpośrednio po spotkaniu - palmtop). Dzięki temu można było ...
Tematy: -
MŚP zainwestują w relacje i sztuczną inteligencję
... do niedawna były użytkowane głównie przed duże przedsiębiorstwa (takie jak systemy CRM czy narzędzia oparte na sztucznej inteligencji). W 2019 r. niemal jedna trzecia ( ... na kolejnym – sprzęt (28%). W ostatnich kilku latach przybyło firm MSP wykorzystujących rozwiązania CRM: 45% ogółu przedsiębiorstw przyznaje, ze użytkuje takie systemy, lecz spośród ...
-
Nierzetelny jak polski handlowiec?
... Sprzedaży nie da się nauczyć? Proces sprzedaży jest zdefiniowany i opisany w zaledwie 54% firm działających w Polsce. Według 61% dostawców brak systemu CRM powoduje bałagan w informacjach o klientach, a sprzedawcom umykają niektóre terminy (24% wskazań). Dodatkowo brak obiektywnych informacji do analizy utrudnia wyciąganie konstruktywnych wniosków ...
-
Wynagrodzenia: kto w 2021 roku ma szanse na wysokie zarobki?
... – komentuje Elżbieta Sobiech, ekspertka ds. rekrutacji digital i e-commerce w Devire. W 2021 roku pracodawcy będą poszukiwać przede wszystkim ekspertów z obszarów CRM, marketing automation, programmaticu czy analityki danych digitalowych i CRM-owych. Tylko w ostatnich miesiącach aż 90% kandydatów z branży przyznaje, że dostało zaproszenie ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2015
... raport, nowoczesne technologie mogą pomóc producentom dóbr luksusowych dotrzeć do nowych odbiorców i budować wśród nich świadomość marki, ale powinny być wykorzystywane nie tylko w marketingu. Równie ważne są na etapie budowania produktu, w systemach CRM ... Dodatkowe informacje o raporcie: Raport skupia się na czterech szeroko pojmowanych kategoriach ...
-
Więcej SAP u największych
... wspierających zarządzanie i coraz częstsze wykorzystanie nowych, zaawansowanych funkcji: CRM, SCM, e-commerce, a zwłaszcza wzrost popularności funkcji Business Intelligence. ... się jeszcze bardziej nieodzowną cechą zarządzania, niż jest nawet obecnie." Raport DiS "ANPI 2004" ("Analiza informatyzacji 100 największych przedsiębiorstw i instytucji w ...
-
Polski rynek IT 2010 - Computerworld TOP 200
... energetyka, telekomunikacja, czy usługi finansowe, a także rosnąca sprzedaż flagowych produktów - middleware, CRM, BI oraz ERP. Wśród istotnych zmian jakie zaszły w pierwszej 10-tce ... Telekomunikacja Polska - Największy dostawca Internetu Informacje o raporcie Raport Specjalny Computerworld TOP200 jest najpełniejszym opracowaniem poświęconym ...
-
Marketing pod znakiem AI. Poznaj najważniejsze trendy 2017
... inteligencji) oraz rosnące znaczenie customer journey. Przed nami najnowszy, czwarty już raport „2017 State of Marketing”. Opracowanie tradycyjnie już przygląda się ... Management and Access Management). Dla całej grupy badanych kluczowe są dwa rozwiązania: narzędzia CRM i analiza danych. Celem do jakiego dąży branża jest uzyskanie marketingu 1:1, ...
-
CIO o najważniejszych trendach technologicznych w biznesie
... jedną technologię związaną z integracją danych lub systemów, taką jak np. CRM, platformy API czy rozwiązania point-to-point. Trend 4: Budowanie ... luk kompetencyjnych, firmy mogłoby znacznie szybciej realizować innowacyjne projekty. Raport Salesforce „Enterprise Technology Trends 2019" powstał na podstawie badania przeprowadzonego wśród dyrektorów ...
-
E-commerce czyli jak założyć sklep internetowy?
... ; prowadzenia magazynu – aktualizacja w czasie rzeczywistym stanów magazynowych, braków i nadwyżek towarowych – wsparcie obsługi zamówień i rezerwacji; zarządzania klientami i kontaktami poprzez CRM. Ponadto systemy księgowości online coraz częściej zintegrowane są równolegle z popularnymi marketplace’mi, jak Allegro, e-Bay czy Amazon. Pozwala to ...
-
Narzędzia społecznościowe poprawiają efektywność pracy
... osobnej obsługi. Firmy, które wdrożą narzędzia społecznościowe — takie jak Yammer czy wbudowane funkcje w usługach Office 365, Lync oraz Microsoft Dynamics CRM — będą czerpać z tego wymierne korzyści. Przede wszystkim chodzi tu o lepszą współpracę w ramach zespołów, zaangażowanie pracowników, skuteczną komunikację wewnątrz firmy, a także ...
-
Instynkt, intuicja i emocje. Tak podejmuje decyzje CFO
... cloud computing jest powszechnie wykorzystywana przez dyrektorów finansowych. Ponad połowa ankietowanych wdrożyła w chmurze aplikacje finansowe, takie jak księgowość, CRM, HR, prognozowanie i budżetowanie, BI, konsolidacja finansowa i raportowanie lub planuje zrobić to w przeciągu najbliższych 12 miesięcy. Zmniejszanie kosztów (personelu ...
-
E-zakupy: ile i na co wydajemy w sieci?
... odzieżowych. Spore wydatki generuje również kultura. Do jakich jeszcze wniosków prowadzi raport o polskim e-handlu? Potwierdzenie rosnących wydatków na zakupy w sieci znajdujemy w raporcie ... i nie mam wątpliwości, że np. skuteczne łączenie cookiesów i danych z CRM oraz przekazywanie odpowiednich wniosków do call-center w czasie rzeczywistym może w ...
-
Co wpływa na wzrost sprzedaży?
... jest w pojęciu customer experience, szeroko rozumiane narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję – szczególnie analityka predyktywna, lead scoring, rozwiązania mobilne CRM (wspomagające obsługę klientów w dowolnych kanałach komunikacji, z dowolnego miejsca). 4 najważniejsze trendy Analiza opinii liderów sprzedaży pozwoliła wykazać korelację ...
-
Cała prawda o marketingu i PR w Polsce
... Raport Marketing i PR w Polsce ’17. Tym razem jego autorzy zgromadzili opinie niemal 260 średnich i dużych firm. ... systemów wspomagania działań marketingowych. Jedynie 31 proc. firm sięga po system do zarządzania relacjami z klientami (CRM), a 26 proc. po rozwiązania służące do kontroli efektów działań marketingowych i PR – wskazuje Adam Sanocki – ...
-
Microsoft Dynamics NAV 2018 w polskiej wersji
... na pogłębieniu integracji wszystkich aplikacji Microsoft. Widoczne jest coraz ściślejsze przenikanie się funkcjonalności takich rozwiązań jak Dynamics 365 for Sales (CRM), PowerApps, Microsoft Flow, Office 365, Power BI, a także Lexmark Invoice Capture Service z systemem Dynamics NAV 2018. Dzięki tej strategii przeciętny ...
-
Jak sztuczna inteligencja wypływa na sprzedaż?
... z dziedzin działalności, w której bezpośrednio widać efekty AI, jest sprzedaż. Raport Salesforce o stanie sprzedaży w 2018 roku pokazuje, że wykorzystanie technologii AI w ... w celu skrócenia czasu administrowania kontaktów z klientami przez bezpośrednie aktualizowanie CRM za pomocą prostego interfejsu. Pozwoli to zespołom handlowym aktualizować dane ...
-
Prywatne firmy 2019: plany, priorytety i oczekiwania
... opracowany przez Deloitte raport „Globalne perspektywy firm prywatnych”, z którego wynika, że dziś ich liderzy są pewni swojej rynkowej pozycji ... . cyberbezpieczeństwa w Deloitte. Ekspert dodaje, że skutki zakłócenia produkcji, dystrybucji towarów, niedostępności systemów ERP i CRM mogą mieć nie tylko negatywny wpływ na klientów, ale również na ...
-
Cyberataki: nowe spojrzenie na spam i ataki na Internet Rzeczy
... się więcej rozwiązań konkretnego rodzaju. Ale nie zawsze tak jest. Na przykład, według wyszukiwarki shodan.io, zdecydowana większość wdrożeń systemu CRM ThinkPHP zrealizowanych zostało w Chinach – prawie 10 razy więcej niż w Stanach Zjednoczonych. Zakładając, że firmy łatają swoje oprogramowanie w podobnym tempie w każdym ...
-
7 trendów w marketingu "nowej rzeczywistości"
... swój wizerunek i klientocentryczność. Potwierdzeniem tego jest opracowany przez Deloitte raport „Global Marketing Trends 2021”, z którego wynika m.in., że co 4. ... kluczem do sukcesu będzie pozyskiwanie danych o klientach – z systemów e-commerce i CRM (zarządzania relacjami z klientem), a także mediów społecznościowych. Po drugie, za pomocą ...
-
Jakie zmiany w logistyce wymusza rozwój e-commerce?
... nie wdrożyło zaawansowanych rozwiązań z zakresu digitalizacji, podczas gdy dla wszystkich branż odsetek ten wynosi 42%. Najpopularniejszymi wdrażanymi rozwiązaniami są systemy CRM (60%), systemy do zarządzania treścią CMS (40%), systemy BI wykorzystujące analitykę danych przy wsparciu podejmowania decyzji (36%). Jedną z barier dla ...
-
Kompetencje cyfrowe: jak pokonać ich deficyt?
... lidera w dziedzinie CRM, rzuca światło na rosnący deficyt kompetencji cyfrowych. Okazuje się bowiem, że umiejętności cyfrowe wykorzystywane w ... w środowisku pracy opartym na umiejętnościach cyfrowych, a 69% aktywnie uczy się nowych umiejętności cyfrowych. Najnowszy raport RAND Europe pt. The Global Digital Skills Gap wskazuje, że niektóre kraje będą ...
-
TOP trendy rynku pracy 2024: pokolenie Z rozdaje karty?
... miesiącach? Na to pytanie odpowiada "Raport Trendów & Wynagrodzeń 2024". Przygotowane przez ManpowerGroup we współpracy z portalem pracy rocketjobs.pl. ... oraz posiadają wiedzę w zakresie analizy danych: analitycy danych sprzedażowych, specjaliści ds. CRM oraz Key Account Managerowie – dodają. Eksperci Manpower wskazują również, że obszar ...
-
Przemysł: kryzys energetyczny niszczy branże energochłonne?
... raport "Kondycja branż energochłonnych w Europie Środkowej i Wschodniej dwa lata po szoku energetycznym". Opracowanie ... do rozwoju sektorów górniczych i przemysłu recyklingowego – ocenia Marcin Klucznik. Ustawa Critical Raw Material (CRM) ustala wymogi dotyczące pozyskiwania surowców krytycznych. Wydobycie w UE powinno objąć co najmniej 10 proc. ...
-
Małe firmy na bakier z IT
... na poziom i kierunki inwestycji w nowe technologie, które - czego wyraźnie dowodzi raport - są w małych firmach bardzo zaniedbane. Wydatki głównie na podstawowe potrzeby ... % decyduje się na zakup rozwiązań mobilnych i aplikacji, a zaledwie 10% - na kupno rozwiązań CRM. Z tego wniosek, że lwia część badanych ogranicza się do zasadniczych inwestycji w ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... Francję, Holandię, Irlandię, Niemcy, Wielką Brytanię, Japonię, Australię i Nową Zelandię. Tak powstał raport "Digital Advertising 2020. Insights into a new era of advertising and media ... czasie rzeczywistym. Firmy B2B 1,4 razy częściej od firm B2C wykorzystują CRM i platformy marketing automation do pomiaru efektywności swoich wydatków reklamowych. ...
-
6 powodów, dla których warto wdrożyć Business Intelligence
... i efektywnego rozwiązania do analityki biznesowej, które w kilka sekund, za pomocą jednego kliknięcia wygeneruje raport. Dzięki dodatkowym funkcjom, takim jak agent powiadomień, dane napływające z systemów ERP, DMS, CRM oraz oprogramowania innych dostawców są na bieżąco monitorowane. W przypadku wystąpienia zmian, użytkownik zostanie o nich ...
-
Sztuczna inteligencja w polskich firmach. Ciągle niewykorzystany potencjał?
... Operations w KPMG w Polsce. Z kolei najczęściej wdrażanymi w firmach systemami informatycznymi są systemy CRM i ERP. Z systemu CRM do zarządzania relacjami z klientami korzysta 55% firm. Na ... do planowania zapotrzebowania materiałowego, który wdrożyło 34% firm. O RAPORCIE: Raport KPMG w Polsce pt. „Monitor Transformacji Cyfrowej Biznesu” powstał ...
Tematy: nowe technologie, sztuczna inteligencja, chmura, blockchain, metawersum, rozwój firmy, ChatGPT, crm, ERP