-
Polacy a oglądanie TV w święta
... w tym okresie i deklarują, że oglądają ją wówczas częściej niż w zwykłe dni. Dzięki możliwościom, jakie oferuje telewizja cyfrowa, czas spędzony przed telewizorem może stać się naprawdę wartościowy. Nowoczesna telewizja daje nam swobodę wyboru – widz sam decyduje o tym co i kiedy chce oglądać. W efektywnym zarządzaniu świątecznym ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... mediów tradycyjnych. „Pomimo rosnącej konkurencji ze strony innych mediów, głównie Internetu, telewizja powinna pozostać atrakcyjną formą spędzania czasu ze względu na ... czyli spadek o 43,8 procent pomiędzy rokiem 2007 a 2016), ale kraje, gdzie infrastruktura cyfrowa jest mniej rozwinięta odnotują silne wzrosty, np. Argentyna (składana stopa wzrostu ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... czyli spadek o 40,6 % pomiędzy rokiem 2008 a 2017), ale kraje, gdzie infrastruktura cyfrowa jest mniej rozwinięta odnotują silne wzrosty, np. Indie (składana stopa ... stała i mobilna, wydawanie gazet, reklama outdoorowa, radio, muzyka, reklama telewizyjna, telewizja abonamentowa i opłaty licencyjne, gry komputerowe. Wydatki cyfrowe oznaczają wydatki ...
-
Pandemia odciska piętno na rynku reklamy. Ponad 9% spadku, broni się digital
... media tradycyjne będzie powolny Spośród tradycyjnych mediów najmniej ucierpiały telewizja i radio, które zgodnie z oczekiwaniami mają zakończyć rok tylko nieznacznie poniżej rynku ... koncentracji na reklamie digital jeszcze szybciej niż oczekiwano i sprawił, że cyfrowa transformacja przedsiębiorstw stała się pilniejsza niż kiedykolwiek. Ten rok będzie ...
-
Rynek reklamy: poprawa prognoz, ale nie dla Polski
... powyżej szacunki zachowają aktualność przy założeniu, że gospodarka światowa rozpocznie trwałą odbudowę po wprowadzeniu w 2021 roku szczepionek przeciw COVID-19. Transformacja cyfrowa polega na szybkim przesuwaniu budżetów na reklamę w kanale digital Zenith przewiduje, że globalne wydatki na reklamę cyfrową wzrosną o 1,4% w 2020 roku ...
-
Sieć 5G i Wi-Fi 6 chce wdrożyć 98% firm
... zdalne konsultacje medyczne czy sterowana przez robota diagnostyka w kierunku COVID-19). Albo cyfrowa transformacja albo nic Raport Deloitte pokazuje, że inwestycja w infrastrukturę ... w stanie zarządzać flotą maszyn i linii produkcyjnych. Dobrym przykładem jest telewizja przemysłowa – zapewnia zdalny nadzór nad sprzętem w czasie rzeczywistym oraz ...
-
Czy branża FMCG będzie inwestować w reklamę?
... emisji reklam video w kanałach niestandardowych typu telewizja OTT (Over-the-top). Z wyłączeniem Chin, gdzie w branży FMCG reklama cyfrowa już stanowi główną formę komunikacji handlowej ... zakupu dla jak największej liczby konsumentów. Jest to coś, w czym telewizja jak dotąd przodowała, ale jej malejący zasięg - szczególnie wśród młodych ludzi - ...
-
Travelplanet na platformie TV cyfrowej
... . Nadchodząca rewolucja TV cyfrowej w Polsce daje nowe możliwości realizacji tego celu” – podkreśla Jakub Mazur, Dyrektor ds. Rozwoju i Marketingu Travelplanet.pl. Telewizja cyfrowa, tak jak Internet, ze względu na szybkość przesyłu informacji, jest idealna dla ofert „last minute” i pozwala na podjęcie decyzji o każdej ...
-
Depilacja wg Polek
... wspólnych dotyczących sytuacji materialno-finansowej i zachowań zakupowych. W gospodarstwach domowych kobiet korzystających z depilatorów elektrycznych znajduje się zwykle komputer (68%), telewizja cyfrowa (31%) i przynajmniej jeden samochód (64%). Najczęściej robią zakupy w hipermarketach (41%) ,a co czwarta z nich wydaje średnio tygodniowo ok ...
-
Osoby starsze a nowe technologie
... . 3. Osoby postępowe Mają telefon komórkowy, telewizję cyfrową, mają dostęp do Internetu za pomocą stałego złącza i są na czasie z nowinkami technicznymi. Telewizja cyfrowa w tej grupie wiekowej była postrzegana jako łatwo dostępna w czasie, gdy opinie odnośnie Internetu były bardziej zróżnicowane. Stwierdzono, że nie ma ...
-
Telefonia internetowa VoIP: usługi ważniejsze niż cena
... internetowej wpłynął również na ofertę operatorów telefonii stacjonarnej oraz operatorów kablowych (telewizja kablowa, dostawcy usług internetowych), którzy wprowadzili usługi triple play. ... , bardziej zaawansowanych usług multimedialnych, takich jak Personal Video Recorder (cyfrowa rejestracja wybranych audycji), Teległosowanie, Gry TV, itd. ...
-
Obraz społeczeństwa: miasto a wieś
... najniższej płacy krajowej. Następstwem niższym dochodów jest niewątpliwie uboższe wyposażenie gospodarstw domowych w sprzęt RTV/AGD. Zmywarka do naczyń, komputer, kamera czy telewizja cyfrowa to wciąż dobra wysoce luksusowe. Penetracja produktów finansowych też wypada słabo, za wyjątkiem kredytu konsumpcyjnego, który jest posiadany częściej niż ...
-
UE: rynek ICT "piątą swobodą" europejską
... się do sprostania światowym wyzwaniom." "W czasie gdy telekomunikacja, Internet, telefony komórkowe i telewizja mają ogromny wpływ na nasze życie i na gospodarkę Unii Europejskiej ... światowe, jak zmiany klimatu, dostawy żywności i wody, czy też przepaść cyfrowa istniejąca między państwami mającymi i niemającymi dostępu do technologii informacyjnych ...
-
Oferta UPC: telefon i Internet dla firm
... WiFi - bezprzewodowa sieć z zaporą ogniową. Usługa „Szybsze wysyłanie”, umożliwiająca dwukrotne zwiększenie prędkości wysyłania danych. Dodatkowo w ofercie dla firm pojawiła się telewizja cyfrowa. Firmy mają do wyboru trzy dekodery, w tym dekoder z nagrywarką i HD, a także dwa pakiety programowe: Select lub Max oraz pakiety Premium ...
-
Cyfryzacja w Polsce przed 2012?
... narodowej platformy cyfrowej zrewolucjonizuje dostęp do telewizji cyfrowej w Polsce. – Platforma cyfrowa TVP pozwoli na odbiór wysokiej jakości sygnału telewizyjnego w każdym zakątku ... należy zastanowić się nad sensownością inwestycji w telewizję naziemną. Natomiast jeśli telewizja naziemna ruszy, to koszty jej uruchomienia nie powinien ponosić ...
-
Cyfryzacja: kodowanie programów TVP barierą
... TVP nadawanych drogą satelitarną jest faktycznym wstrzymaniem cyfryzacji Polski. Platforma cyfrowa TVP ma sens głównie w ofercie free-to-air, czyli dostępie bezpłatnym i ... TVP, decydując o zakodowaniu programów, nie liczy się z potrzebami i zobowiązaniami wobec telewidzów. Telewizja Polska SA, ogłaszając 15 września 2009 r. start swojej platformy, ...
-
Nadawanie cyfrowe wg Polaków
... NTC i przedłuży życie starego telewizora” – wyjaśnia Bertrand Le Guern, prezes zarządu CANAL+ Cyfrowy. Informacje o badaniu Raport opinii „Nowoczesne technologie i telewizja cyfrowa w oczach Polaków” został przeprowadzony na reprezentatywnej grupie Polaków (n=1034) w październiku 2009 r. przez PBS DGA na zlecenie platformy cyfrowej CANAL+ Cyfrowy.
-
Bezpieczeństwo dzieci w Internecie: porozumienie
... i Telekomunikacji, NASK, Netia, P4 (Play), Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji, Polskie Badania Internetu (PBI), Polska Telefonia Cyfrowa (Era), PTK Centertel (Orange), Telekomunikacja Polska, Telewizja Polska, UPC Polska, Urząd Komunikacji Elektronicznej, Wirtualna Polska. Firma Polskie Badania Internetu (PBI), jako jeden z Sygnatariuszy ...
-
Ocean Możliwości w Telefonii Dialog
... , to przez cały okres trwania umowy będzie mógł korzystać z pakietu darmowych połączeń na numery stacjonarne operatora oraz komórki w sieci Diallo. Telewizja cyfrowa DIALOGu to ponad 100 kanałów, uporządkowanych w zestawach tematycznych i pakietach Premium. Pakiet podstawowy, zwany „Domowym” to niemal 50 najpopularniejszych programów telewizyjnych ...
-
Apetyt na nowe technologie rośnie
... telekomunikacji i mediów w Europie Wschodniej i Centralnej w KPMG. Wyzwanie dla biznesu Rewolucja cyfrowa jest istotnym wyzwaniem dla przedsiębiorstw zajmujących się handlem detalicznym ... za to otrzyma bezpłatny dostęp do wartościowych treści online. Gdzie w tym wszystkim telewizja? Próbą odpowiedzi na pytanie, czy treści wideo, takie jak filmy czy ...
-
Rynek mediów: trendy 2013
... pozwoli markom na wykorzystywanie tzw. „znaczących momentów” zaangażowania konsumenta, a telewizja społecznościowa wejdzie w wiek dojrzały i sama stanie się elementem narracji, a ... . Dojrzewanie telewizji społecznościowej Wbrew przewidywaniom mówiącym o tym, że epoka cyfrowa odciągnie ludzi od telewizorów, obecnie oglądamy więcej telewizji niż ...
-
Bankowość mobilna: Zygmunt Solorz-Żak tworzy Plus Bank
... własną ofertą finansową pracują także Orange Polska i T-Mobile Polska (Polska Telefonia Cyfrowa). Same firmy nie komentują tych informacji. Oba telekomy w 2012 roku uruchomiły ... do której należą m.in. Cyfrowy Polsat, Aero2, Mobyland, CenterNet, Invest Bank, Telewizja Polsat. W lipcu 2011 r. Solorz kupił 100 proc. akcji Polkomtela za 18,1 mld ...
-
Internet UPC Biznes przyspiesza
... korzystania z Internetu jednocześnie na wielu komputerach. Jak wynika z raportu „Cyfrowa przyszłość Polski, przygotowanego na zlecenie UPC Polska przez Amarach Research i ... na rozwój firm, a tym samym na rozwój polskiej gospodarki. Internet, telefon, telewizja w pakiecie Pakiety UPC Biznes złożone są z dwóch lub trzech usług: internetu, telefonu ...
-
Wyciek danych osobowych? KRD pomoże uniknąć przykrych konsekwencji
... dla ich posiadaczy. Krajowy Rejestr Długów umożliwia bezpłatnie uchronienie się przed takimi problemami. - Bank, firma pożyczkowa, operator telefoniczny, dostawca Internetu, telewizja cyfrowa i wiele innych podmiotów weryfikują potencjalnych klientów w Krajowym Rejestrze Długów, sprawdzając czy nie są zadłużeni. Ale zgodnie z prawem muszą mieć do ...
-
Wydatki reklamowe w sierpniu. Kto i co reklamował?
... większość sierpniowych reklam dotyczyła oferty na abonament (32 proc.). Na kolejnych miejscach w zestawieniu znalazły się sieci komórkowe, oferty na kartę i telewizja cyfrowa. Motoryzacja: marki o największych wydatkach reklamowych W sierpniu w pierwszej piątce marek motoryzacyjnych na czele znalazła się Skoda (prawie 7 mln zł), następnie Opel ...
-
Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?
... oferty na abonament (23 proc.). Na kolejnych miejscach w zestawieniu znalazły się m.in. oferta łączona (TV, Internet, telefon), oferty na kartę i telewizja cyfrowa. Motoryzacja: marki o największych wydatkach reklamowych We wrześniu w pierwszej piątce marek motoryzacyjnych na czele znalazł się Ford (ponad 15 mln zł ...
-
Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?
... przedświątecznych reklam dotyczyła oferty na abonament (27 proc.). Na kolejnych miejscach w zestawieniu znalazły się m.in. sieci komórkowe, oferta na kartę, telewizja cyfrowa oraz oferta łączona (TV, Internet, telefon). Motoryzacja: marki o największych wydatkach reklamowych W badanym okresie w pierwszej piątce marek motoryzacyjnych na czele ...
-
Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?
... komórkowych (po 19 proc.). Na kolejnych miejscach w zestawieniu znalazły się m.in. oferta na kartę, oferta łączona (TV, Internet, telefon) oraz telewizja cyfrowa. Motoryzacja: marki o największych wydatkach reklamowych W badanym 2018 roku w pierwszej piątce marek motoryzacyjnych na czele znalazł się Volkswagen (ponad 91 mln ...
-
Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?
... styczniowych reklam dotyczyła sieci komórkowych (47 proc.). Na kolejnych miejscach w zestawieniu znalazły się m.in. oferta łączona (TV, Internet, telefon), Telewizja cyfrowa oraz sieci komórkowe – oferta internetowa. Motoryzacja: marki o największych wydatkach reklamowych W styczniu w pierwszej piątce marek motoryzacyjnych na czele znalazł się ...
-
Kradzież tożsamości: jak czyhają na nasze dane osobowe?
... również założenie konta w biurze informacji gospodarczej, żeby monitorować swoją aktywność kredytową. - Bank, firma pożyczkowa, operator telefoniczny, dostawca Internetu, telewizja cyfrowa i wiele innych instytucji zanim podpiszą umowę z nowym klientem, sprawdzają, czy nie jest notowany w Krajowym Rejestrze Długów Biurze Informacji Gospodarczej ...
1 2