eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plZasoby serwisuDdan pol

Znajdź w serwisie

Szukana fraza: dan pol
Liczba wyników: 9981
Dział: wszystkie

  • Rynek telekomunikacyjny w Polsce 2004

    Rynek telekomunikacyjny w Polsce 2004

    Według raportu "Rynek telekomunikacyjny w Polsce 2004" wydanego w pierwszych dniach września przez firmę PMR, polski rynek telekomunikacyjny w 2004 r. zwiększy swoją wartość o 13%. W latach 2005-2007 wzrost będzie kontynuowany, przede wszystkim dzięki dynamicznemu rozwojowi telefonii komórkowej oraz sektora transmisji danych i szerokopasmowego ...

  • Polskie sklepy internetowe

    Polskie sklepy internetowe

    Janmedia Interactive w październiku przeprowadziła badania funkcjonalności polskich sklepów internetowych. Firma o międzynarodowym charakterze w ten sposób postanowiła zbadać polski rynek, na którym również oferuje swoje usługi. Przeprowadzono badania ilościowe i jakościowe a ich wyniki stały się podstawą do stworzenia raportu. Raport z badania ...

  • Ukryta reklama w mediach

    Ukryta reklama w mediach

    Polacy dostrzegają problem ukrywanej reklamy w mediach - wynika z pierwszych badań przeprowadzonych w ramach kampanii "Czyste Informacje". Ponad połowa badanych przyznaje, że często ma poczucie, iż niektóre treści przedstawiane w mediach są ukrytą reklamą. Polacy nie akceptują nieetycznych praktyk w mediach. Jednocześnie badani deklarują wysoki ...

  • Fiat największym reklamodawcą

    Fiat największym reklamodawcą

    Pierwsze miejsce na liście największych reklamodawców wśród producentów samochodów osobowych zajęła w grudniu firma Fiat Auto Poland - informuje Instytut Badania Rynku Motoryzacyjnego Samar, powołując się na dane firmy Expert-Monitor. Fiat Auto Poland został również liderem zestawienia motoryzacyjnych wydatków reklamowych za cały 2004 rok. ...

  • Internet w Polsce

    Internet w Polsce

    Obecnie co trzeci Polak ma dostęp do Internetu, zaś co czwarty jest internautą - wynika z badania TNS Interbus, realizowanego przez TNS OBOP. Wyniki tego badania obrazują, jak Internet staje się medium powszechnie wykorzystywanym przez Polaków. Od roku 2000 do końca 2004 odsetek Polaków mających dostęp do Internetu wzrósł z 19% do 33%. Przez cały ...

  • Fiat najlepiej znaną marką

    Fiat najlepiej znaną marką

    Badanie spontanicznej znajomości samochodów osobowych przeprowadzone przez TNS OBOP dowodzi, że wieloletni okres, kiedy dla Polaków dostępna była głównie jedna marka samochodów, odcisnął trwały ślad w sposobie postrzegania rynku samochodowego. W rankingu popularności prowadzi niezmiennie Fiat. Co ciekawe, na trzecim miejscu wskazywany jest ...

  • Badanie "Popyt na usługi"

    Badanie "Popyt na usługi"

    Polska wraz z Danią, Finlandią, Litwą, Łotwą, Niemcami, Słowenią oraz Szwecją przy koordynacji Eurostatu podjęły się przygotowania i przeprowadzenia badania europejskiego "Popyt na usługi", które pozwoli odpowiedzieć na pytania odnośnie zapotrzebowania przedsiębiorstw na wybrane rodzaje usług, dostarczy informacji na temat kierunków pozyskiwania ...

  • Samochód zmieniamy co 5 lat

    Samochód zmieniamy co 5 lat

    Posiadane obecnie przez Polaków samochody osobowe znajdują się w ich dyspozycji średnio od czterech i pół roku - wynika z badania TNS OBOP. Ponad 70% aut w Pol-sce - nowych i używanych - zostało zakupionych przez ich aktualnych właścicieli po 1999 roku. Jednocześnie po pięciu latach używania samochodu wielu właścicieli po-dejmuje decyzję o jego ...

  • Rynek wewnętrzny 2004

    Rynek wewnętrzny 2004

    Obserwując stan rozwoju sektora usług w Polsce, widzimy wzrost znaczenia działalności usługowych w gospodarce krajowej. W 2003 roku sektor usług wytworzył w Polsce prawie 66% wartości dodanej całej gospodarki, dając miejsca pracy dla ponad 55% pracujących w całej gospodarce. Od 1995 do 2003 roku udział sektora usług w tworzeniu wartości dodanej i ...

  • Wyborcze reklamy w TV 2005

    Wyborcze reklamy w TV 2005

    Stacje telewizyjne w Polsce - od 1 marca do 7 września br. - zarobiły na kampanii wyborczej ponad 17 mln zł (według danych cennikowych stacji). W tym czasie wyemitowały 1202 spoty reklamowe partii politycznych oraz kandydatów na prezydenta. 375 z nich należało do PiS, 255 do PO, 213 do LPR, 90 do PSL a 55 do SLD - wynika z danych TNS OBOP. ...

  • Mapa Rynku Pracy - Lipiec 2005

    Mapa Rynku Pracy - Lipiec 2005

    W lipcu z rynku pracy dochodziły optymistyczne sygnały. Według danych GUS-u spadła stopa bezrobocia i wyniosła 17,9%. Spadek jest widoczny zarówno w stosunku do czerwca br. kiedy to bezrobocie w Polsce wyniosło 18%, jak i do analogicznego okresu sprzed roku: w lipcu 2004 stopa bezrobocia kształtowała się na poziomie 19,3%. Liczba zarejestrowanych ...

  • ARBOmedia lepsza od WP i Onetu

    ARBOmedia lepsza od WP i Onetu

    Najnowsze lipcowe wyniki badania Megapanel PBI/Gemius wykazały, iż sieć reklamowa ARBOmedia, docierając do 7 305 911 użytkowników (real users) awansowała na drugie miejsce pod względem zasięgu. Oznacza to, iż na przestrzeni dwóch ostatnich badanych miesięcy ARBOmedia wyprzedziła pod względem tego wskaźnika dwa największe polskie portale: Onet.pl ...

  • Dane osobowe w śmieciach

    Dane osobowe w śmieciach

    Naukowcy z wydziału socjologii Uniwersytetu Wrocławskiego sprawdzili w jaki sposób Polacy obchodzą się z dokumentami zawierającymi istotne dane osobowe i firmowe. Badanie przeprowadzone zostało na zlecenie firmy Fellowes Polska producenta niszczarek. W pierwszym etapie przeprowadzono wśród wrocławskich firm sondaże dotyczące traktowania cennych ...

  • Obywatele UE chcą wspólnej polityki

    Obywatele UE chcą wspólnej polityki

    Ośmiu na dziesięciu Europejczyków (83%) uważa, że w przypadku pojawienia się międzynarodowego kryzysu państwa członkowskie Unii Europejskiej powinny prezentować wspólne stanowisko. Jednocześnie zdecydowana większość (82%) jest zdania, że stanowisko Unii powinno być niezależne od polityki zagranicznej Stanów Zjednoczonych - wynika z badania ...

  • Import aut używanych X 2005

    Import aut używanych X 2005

    Według wstępnych danych, w październiku trafiło do Polski 70 tysięcy 478 używanych aut osobowych, z czego 68 599 były to pojazdy sprowadzone z innych krajów UE - podaje Instytut Samar, powołując się na dane resortu finansów. Oznacza to niewielki wzrost względem września, w którym to miesiącu sprowadzono do Polski 70 tysięcy 155 samochodów. ...

  • Elektronika nie lubi zimna

    Elektronika nie lubi zimna

    Duża różnica temperatur i wilgoć stanowią główne zagrożenie dla danych elektronicznych. W czasie dużych mrozów, które mają w najbliższych dniach nawiedzić Polskę najbardziej czujni powinni być użytkownicy laptopów. Po fali mrozów w okolicach Moskwy do polskich specjalistów odzyskiwania danych zaczęły napływać uszkodzone nośniki. Do największego ...

  • Komu ufają Polacy

    Komu ufają Polacy

    Jak pokazuje najnowsze badanie CBOS, aż 99 procent Polaków najbardziej ufa swojej najbliższej rodzinie. Respondenci najmniejszym zaufaniem darzą partie polityczne. Ufa im jedynie 24 procent, a 61 procent badanych twierdzi, że nie ufa im w ogóle. Powszechnym niemal zaufaniem społecznym cieszą się natomiast instytucje charytatywne. Ankietowani ...

  • Polskie cztery kółka

    Polskie cztery kółka

    Ponad połowa (56%) polskich gospodarstw domowych dysponuje przynajmniej jednym samochodem, a aż 41% posiadanych przez Polaków aut ma więcej niż 10 lat - wynika z badania OMNIMAS, przeprowadzonego przez TNS OBOP. Najpopularniejszą marką samochodu pozostaje Fiat - posiada go co czwarty (25%) właściciel auta w naszym kraju. Z badania TNS OBOP wynika ...

  • Polacy o prawach zwierząt

    Polacy o prawach zwierząt

    Najnowsze badanie przeprowadzone przez CBOS mówiące o przestrzeganiu praw zwierząt w Polsce pokazuje, że 35 procent Polaków jest zdania, że prawo wystarczająco chroni zwierzęta, a 33 procent ma odmienny pogląd na tę sprawę. 51 proc. rodaków trzyma w domu jakieś zwierzę. 28 procent Polaków przyznało, że nie zna przepisów zapisanych w ustawie o ...

  • Jak rozliczyć PIT w 2006 r.

    Jak rozliczyć PIT w 2006 r.

    Wszyscy jesteśmy zobowiązani do ponoszenia świadczeń publicznych - w tym płacenia podatków. Stanowi o tym art. 84 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej. Z końcem kwietnia upływa termin składania deklaracji podatkowych z tytułu podatków osobistych. Ponieważ w tym roku ostatni dzień kwietnia przypada na dzień wolny, ostateczny termin składania ...

  • Wyniki Megapanel II 2006

    Wyniki Megapanel II 2006

    Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za luty 2006 roku. Tym razem witryną o największym zasięgu było Google. Okazało się, że zasięg tej ...

  • Polacy o komisjach śledczych

    Polacy o komisjach śledczych

    CBOS zapytał Polaków, jak oceniają działania sejmowych komisji śledczych. 41 procent ankietowanych jest zdania, że ich działania dobrze służą demokracji, a 39 procent respondentów wyraża przeciwną opinię. 20 procent Polaków nie ma zdania na temat działalności komisji śledczych. Okazuje się, że opinie na temat dotychczasowych działań komisji są ...

  • Wyniki Megapanel III 2006

    Wyniki Megapanel III 2006

    Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za marzec 2006 roku. Również tym razem witryną o największym zasięgu było Google. Okazało się, że ...

  • Wyniki Megapanel IV 2006

    Wyniki Megapanel IV 2006

    Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za kwiecień 2006 roku. Bez zmian witryną o największym zasięgu okazało się Google. Zasięg tej strony ...

  • Wyniki Megapanel V 2006

    Wyniki Megapanel V 2006

    Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za maj 2006 roku. Ponownie witryną o największym zasięgu zostało Google. Zasięg tej strony wyniósł 82, ...

  • Wyniki Megapanel VI 2006

    Wyniki Megapanel VI 2006

    Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za czerwiec 2006 roku. W dalszym ciągu witryną o największym zasięgu jest Google. Zasięg tej strony ...

  • Wyniki Megapanel VII 2006

    Wyniki Megapanel VII 2006

    Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za lipiec 2006 roku. Witryną o największym zasięgu, jak w poprzednich badaniach, zostało Google. Zasięg ...

  • Wyniki Megapanel VIII 2006

    Wyniki Megapanel VIII 2006

    Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za sierpień 2006 roku. Jeśli chodzi o zasięg miesięczny witryn to pozycję lidera nadal ugruntowuje ...

  • Wyniki Megapanel IX 2006

    Wyniki Megapanel IX 2006

    Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za wrzesień 2006 roku. Biorąc pod uwagę miesięczny zasięg witryn, zdecydowanym liderem września jest ...

  • Badanie preferencji telewidzów 2006

    Badanie preferencji telewidzów 2006

    Ogólnoeuropejskie badanie preferencji widzów przeprowadzone na zlecenie UPC pokazuje odstawanie polskiego modelu oglądania TV od wzorców europejskich. Jak podkreślają specjaliści, Polscy widzowie do 30 roku życia prawie nie odbiegają swoim zachowaniem odbiorczym od średniej europejskiej, wyjątkiem jest starsza część społeczeństwa. Różnice ...

  • Wyniki Megapanel X 2006

    Wyniki Megapanel X 2006

    Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za październik 2006 roku. Biorąc pod uwagę miesięczny zasięg witryn, październikowym liderem podobnie ...

  • Rynek badań klinicznych w Polsce

    Rynek badań klinicznych w Polsce

    Według prognoz PMR, wartość rynku badań klinicznych w Polsce może w bieżącym roku wzrosnąć o 10-12%. Przede wszystkim będzie to wynik poprawy jakości współpracy z CEBK, instytucją rejestrującą badania kliniczne w Polsce. Według badania PMR, zdecydowana większość firm spodziewa się poprawy swojej sytuacji finansowej w 2007 r. Jak wynika z raportu ...

  • Tydzień 3/2007 (15-21.01.2007)

    Tydzień 3/2007 (15-21.01.2007)

    W najnowszym rankingu Heritage Foundation (ocenia ona zakres gospodarczej wolności w świecie) Polska zajęła 86. miejsce na 161 badanych państw. Przyczyną naszych bardzo słabych ocen jest zdaniem oceniających: korupcja, chaos przemian politycznych i prawnych oraz nieelastyczny rynek pracy. W grudniu inflacja w strefie euro wyniosła 1,9% r/r, a w ...

  • Wyniki Megapanel XI 2006

    Wyniki Megapanel XI 2006

    Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za listopad 2006 roku. Biorąc pod uwagę miesięczny zasięg witryn, listopadowym liderem podobnie jak w ...

  • Wyniki Megapanel XII 2006

    Wyniki Megapanel XII 2006

    Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za grudzień 2006 roku. Biorąc pod uwagę miesięczny zasięg witryn, w grudniu 2006, podobnie jak w ...

poprzednia  

1 ... 10 ... 16 17 18 ... 30 ... 70 ... 286

następna

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: