-
Metody kreowania wizerunku lidera politycznego
... który uzależniony pozostaje od medium: możliwość jego prezentacji dają tylko media ekranowe (telewizja, Internet, telefony komórkowe). Format przejęty został z przemysłu ... dociera do audytorium. Co więcej, jeśli formy bezpośredniego kontaktu zakładają dialog, istnieje nawet możliwość uściślania i negocjowania znaczeń, tak aby każdy uczestnik ...
-
Google Plus goni Facebooka
... , który na bieżąco będzie się rozwijał zgodnie z oczekiwaniami i potrzebami użytkowników. Dialog z nimi będzie cechą wyróżniającą Google Plus. Google Plus szybko zdobywa ... FB potężną siłę. Chce kontrolować prawie wszystko (A. Małkowska – Szozda, Prawo monopolisty, Media & Marketing Polska, Nr 07-08/2011, s. 61-63.). Niedawno FB dopasował swoje własne ...
-
Marki na portalach społecznościowych
... (51%) polskich internautów jest niechętna utrzymywaniu relacji z markami poprzez media społecznościowe. Na rynkach rozwiniętych taka niechęć jest jeszcze większa i dotyczy ... marek do zostania dostrzeżonym przez konsumentów. Wszystko to sprawia, że dialog z konsumentem w wirtualnym świecie staje się dużym wyzwaniem. „Zdobywanie i utrzymywanie relacji z ...
-
Akwizycje a strategia marki
... inicjatyw. Z perspektywy komunikacji rynkowej i marketingowej strategia marki to dialog z otoczeniem, informowanie o działaniach firmy, narzędzie zarządzania obrazem rynkowym ... także kontrahenci, dostawcy i kooperanci, obecni i przyszli akcjonariusze, środowiska opiniotwórcze, media, zarządy i rady nadzorcze, pracownicy firm, urzędy i agendy rządowe, ...
-
Czy organizacje pozarządowe potrzebują PR?
... wizerunkowym odbijającym się echem w mediach tradycyjnych oraz jeszcze bardziej zauważalnym w social media, chyba nikt nie wspomniał, że LPP nigdy nie zaprzeczała temu, ... się do współpracy z feralną fabryką tylko potwierdza otwartość firmy na dialog/ Dialog wiarygodny, który jest podstawą poprawnych działań z zakresu public relations. Wracając ...
-
Opinie klientów ważne dla firm
... usługach czy oferowania klientom bonusów. „Dla tych, którzy są przekonani, że media społecznościowe mogą stanowić znakomity łącznik pomiędzy firmami i ich klientami, wyniki ... konsumentów.” Cieszymy się jednak, że przedsiębiorstwa stopniowo uświadamiają sobie, że dialog z klientami i okazywanie wdzięczności za ich lojalność może przynieść prawdziwe ...
-
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego działa inaczej
... KNF z kwotą około 7 mln zł na koncie i został okrzyknięty przez media najbogatszym urzędnikiem w Polsce. Najpierw pisał o tym w 2009 r. „Newsweek”. Potem całą ... do nich: „działanie zgodne z prawem, profesjonalizm, bezstronność, niezależność, otwartość i nastawienie na dialog”. W zderzeniu z rzeczywistością brzmi to jak jakiś ponury żart. Niestety. ...
-
Polski Internet a wybór ZUS czy OFE
... ” parodiującego sensacyjne dziennikarskie doniesienia. „Pani Lidziu, jak pani myśli, OFE czy ZUS? - „Lotto, kochana, tam są większe szanse” – to z kolei dialog z wielokrotnie udostępnianego na Facebooku humorystycznego obrazka autorstwa rysownika Remka Dąbrowskiego. Promocja OFE warta 15 mln zł Zgodnie z ustawą wprowadzającą zmiany ...
-
4 powody wykorzystania czatu w obsłudze klienta
... komunikacji w działach wsparcia sprzedaży i obsługi klienta, wyprzedzający aplikacje mobilne i media społecznościowe. Jaka jest tego przyczyna? 1. Preferencje klientów Klienci ... jej historią – do bardziej doświadczonego konsultanta, gdy kompetencje aktualnie prowadzącego dialog są niewystarczające. Klient nie musi być o takim transferze informowany ...
-
Masz snapa? W Polsce mieszka już 1 mln użytkowników Snapchata
... Snapchatowi już nie musimy zastanawiać się, jak przenieść online do offline’u i odwrotnie – to dzieje się samo. Ludzie prowadzą ze sobą dialog, poprzez prosty edytorial video, mogąc uprawiać masowy storytelling! Przy czym Snapchat nie nakazuje żadnej konkretnej formy przykazywania informacji, a jedynie daje ...
-
E-commerce: jest sposób na nieaktywnych klientów?
... sklepów internetowych – 61 proc., reklamy online – 61 proc, komunikaty w kanałach social media – 59 proc., strony mobilne – 52 proc. oraz aplikacje mobilne – 50 ... z klientem wymaga zaangażowania obu stron. Sklep internetowy powinien stale „podsycać” dialog, aby podtrzymać zainteresowanie i budować lojalność np. poprzez spersonalizowany newsletter, ...
-
Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta
... marką. Do bardziej emocjonalnie nacechowanej komunikacji znakomicie nadają się media społecznościowe. Materiały drukowane tworzą dla odmiany bardziej namacalne doświadczenie ... korzysta też z sieci społecznościowych, co pozwala marketerom angażować się w bezpośredni dialog, np. na Facebooku. Jednocześnie, dzięki materiałom drukowanym, możemy promować ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 13/2018
... np. za pomocą Facebooka. Poprzez media społecznościowe sygnalizują też potrzebę rozwiązania bieżących problemów czy zadają operacyjne pytania, np. o godziny otwarcia. Również kontent na Instagramie jest punktem wyjścia do pytań o ofertę, na które należy szybko reagować, prowadząc dialog z gościem w czasie rzeczywistym – mówi Krystyna ...
-
5 sposobów na skuteczny plan ciągłości działania
... czy kwestie związane z cyberbezpieczeństwem. Często niedoceniony jest jednak dialog między działami w organizacji. Na przykład, czy dział marketingu informuje specjalistów ... do każdej osoby indywidualnie byłoby żmudne i czasochłonne. Z pomocą przychodzą media społecznościowe. Komunikację do wielu osób ułatwiają również systemy IVR (ang. Interactive ...
-
Nowa ordynacja podatkowa: mediacja zamiast postępowań uproszczonych
Nowa Ordynacja podatkowa, której wejście w życie przewidziano na 1 stycznia 2020 r., ma być prosta, przejrzysta, a przede wszystkim przyjazna podatnikowi. To właśnie z myślą o nim ustawa podatkowa jest rewolucjonizowana. To jemu, w celu lepszego dialogu z fiskusem, służyć mają nowe regulacje i instytucje, wśród których znalazła się m.in. mediacja. ...
-
Jak reklamy wpływają na dzieci i czy możemy je chronić?
... samooceny i wypaczonego rozumienia norm społecznych. Naukowcy zauważają, że social media przyczyniają się do wzrostu występowania zaburzeń odżywiania, lęku, bezsenności i ... wsparcie oraz świadomość zagrożeń pozwalają opiekunom wyprzedzać zagrożenia. Otwarty dialog i komunikacja odgrywają kluczową rolę w rozwijaniu cyfrowej wiedzy i odporności. ...
-
Twój numer telefonu w rękach cyberprzestępcy. Jak tego uniknąć?
... bankowej, stronie powoduje przechwycenie danych. O ile media już szeroko informowały o przykładach tego typu oszustw, to warto zauważyć, że cyberprzestępcy stale się doskonalą i do prowadzenia rozmów telefonicznych może zostać wykorzystana sztuczna inteligencja. To może spowodować, że dialog będzie wydawał się być prowadzony w sposób ...
-
Polska wśród krajów najbardziej narażonych na dezinformację
... polskiego przedsiębiorcy - Roberta Szustkowskiego o rozszerzenie Prawa do bycia zapomnianym na media jako administratorów danych. Rozpowszechnianie wizerunku bez zgody, szczególnie gdy ... – podkreśla autor inicjatywy. Robert Szustkowski, który prowadzi obecnie dialog z Ministerstwem Sprawiedliwości RP, Ministerstwem Cyfryzacji i Prezesem UODO, ...