-
Zwyczaje zakupowe: kobiety mniej lojalne
... (27,8%) są grupą niemal dwa razy silniejszą od kobiet (15,4%). Zazwyczaj nabywają oni produkty, które znają, lubią i co do których są przekonani. Najważniejsze dla nich ... przeważają kobiety) oraz operatorów telefonii komórkowej. Stosunek do konkursów promocyjnych wyraźniej dzieli mężczyzn i kobiety – wśród ich fanów większość stanowią kobiety (63%), ...
-
Kobiety też grają
... dla dzieci, kobiet i osób dorosłych. W badań ESA wynika, że liczba osób w wieku do 50 lat przyznających się do grania wzrosła w ciągu ostatnich trzech lat z 13% do 17%. Zdecydowanie największą grupą entuzjastów gier komputerowych (aż 38%) stanowią mężczyźni w wieku 18 i więcej lat. Najmłodsze kobiety ...
Tematy: badania graczy komputerowych -
Najwięcej grają kobiety
... z rzeczywistością. Grupą najbardziej zapalonych graczy okazały się być kobiety w średnim wieku. Nikt inny nie spędza z grami sieciowymi tylu godzin. Kobiety powyżej 40. ... do godziny 5-ej rano. Co ciekawe, aż 44% pań z tej grupy wiekowej dla gier rezygnuje z czytania, ćwiczeń fizycznych, oglądania filmów i telewizji. Popularne jest również zawieranie ...
-
Kobiety na rynku pracy. Mamy najnowsze dane
... kobiety – nawet nie zajmując jeszcze stanowisk, które świadczą dla nich o sukcesie zawodowym – dobrze oceniają swoje zadowolenie i pozycję w firmach. Jednocześnie z roku na rok kobiety mają coraz większy apetyt na sukces. W tym roku panie częściej niż mężczyźni wskazywały stanowisko dyrektorskie jako oznaczające dla ... . Ostatnią grupą są czynniki ...
-
Zakupy w sieci: kobiety kupują z głową
... dla siebie, bardzo chętnie udają się do e-sklepu na zakupy dla swoich najbliższych. Nieco ponad 91% pytanych Polek w badaniu Ceneo.pl wskazało, że kupuje zawsze coś dla siebie, a dodatkowo aż ponad 42,3% dla swoich dzieci i kolejne 38,8% dla swoich partnerów. Kobiety kupują z głową Mówi się, że kobiety ... grupą ankietowanych były osoby w wieku ...
-
Firmom opłaca się zatrudniać kobiety
... , oddanego i efektywnego pracownika. Dlatego należy tworzyć odpowiednie rozwiązania nie tylko dla kobiet, które są wyłącznie zorientowane na pracę i często pozostają bezdzietne, ... , wykorzystujemy jedynie 50% dostępnego potencjału. Tymczasem to kobiety są dominującą grupą wśród studiujących w wyższych szkołach, na studiach podyplomowych, doktorskich ...
-
Oferta banków dla kobiet
... dla mężczyzn). Większość produktów skierowanych do kobiet związanych jest z wydawaniem pieniędzy. Są to najczęściej karty kredytowe z programem rabatowym, specjalne konta osobiste, czy też pakiety specjalnych ubezpieczeń. Nieprzypadkowo. Z raportu Płeć Konsumenta w Marketingu wynika, że kobiety ...
-
Znaczenie telefonu stacjonarnego dla Polaków
... dla trzech czwartych Polaków jego brak byłby odczuwalny, przy czym w większym stopniu dla kobiet niż mężczyzn. Kobiety więcej rozmawiają przez telefon niż mężczyźni ... jak gdyby nigdy nic w towarzystwie osoby, z którą się spotkaliśmy. • Najbardziej konsekwentną grupą respondentów byli ci, którzy gdy dzwoni ich telefon, przepraszają dzwoniącego i ...
-
Jakie prezenty dla kobiet?
... jaki prezent wybrać dla kobiety, a wyniki badania zaskakują. Wbrew obiegowej opinii, polskie matki nie marzą o praktycznych podarunkach, ale o niespodziankach, które są tylko dla nich i ... , szczególnie jeśli to ma być sugestia dla żony, aby częściej prasowała koszule. Drugą grupą najmniej pożądanych prezentów są artykuły higieniczne: 15,5% ...
-
E-sport ma twarz polskiej kobiety
... e-sportu wzrośnie w naszym kraju o 56%. Dla porównania, szacowany wzrost dla innych krajów europejskich to 21%. Okazuje się ... lat i powyżej 55 roku życia byli marginalną grupą w badaniu. Polski e-sport staje się coraz bardziej kobiecy ... Arabskich jest więcej miłośniczek wirtualnych rozgrywek (14% to kobiety). „Jak widać e-sport w Polsce cieszy się ...
-
Kampanie reklamowe dla seniorów
... dla marketerów – jest to aż 7,5 mln ludzi. To niezaprzeczalny dowód na to, że Silver Group jest ważną i – co z punktu widzenia marketerów najistotniejsze – wciąż rosnącą grupą ... hasłem „Druga młodość zaczyna się po 60. roku życia” i zaprezentowano wizerunek kobiety nie-celebrytki: radosnej, która akceptuje swój wiek i czuje się piękna. Jak ...
-
Wskaźniki HR 2017 dla sektora produkcyjnego
... obszarów jak: fluktuacja, absencja, efektywność pracy i inwestycje w kapitał ludzki. Najliczniejszą grupą w badaniu stanowiły firmy produkcyjne (54%), których wyniki omówiono w poniższym ... dotyczy choroby własnej, a więc wyłącza opiekę nad chorym członkiem rodziny i kobiety w ciąży. Wyniki sektora produkcyjnego były wyższe od przeciętnych także przy ...
-
Portale dla rodziców zyskują popularność
... : dla osób starających się o dziecko, dla osób oczekujących potomka oraz dla rodziców (niemowlaka, ... kobiety niż mężczyźni. Warto jednak zwrócić uwagę, że mężczyźni stanowią aż 40% użytkowników serwisów mimo, że serwisy wydają się być często kierowane wyłącznie do kobiet. Biorąc pod uwagę wiek internautów, można zauważyć, że najliczniejszą grupą ...
-
Czas na kobiety w państwie i biznesie
... wzrost w firmie i w biznesie. Kobiety nie tylko mają coraz większą siłę nabywczą na rynku, stając się cenną grupą konsumentów, ale stanowią również ... : Equality means business”100 prezesów zarządów dużych firm, włącznie z Deloitte, zadeklarowało poparcie dla inicjatyw na rzecz umocnienia pozycji kobiet, i znaczenia różnorodności kulturowej w ...
-
Jakimi kierowcami są kobiety?
... powtarzanym mitem jest też stwierdzenie, że kobiety powodują mniej wypadków, bo nie są tak liczną grupą kierowców jak mężczyźni. Tymczasem według policyjnych statystyk, ... ceny obowiązkowych polis OC w styczniu 2022 r. nie różniły się drastycznie dla kobiet i mężczyzn. Zazwyczaj różnice oscylowały w granicach kilkunastu złotych. Wyjątek stanowiła ...
Tematy: kierowcy, kierowca, kobieta, kobiety, jazda samochodem, prawo jazdy, wypadki drogowe, kolizje, polisy OC, ceny OC, AC -
Równość płci na rynku pracy. Czy kobiety mają powód do niezadowolenia?
... kobiety i mężczyźni mają równe szanse na awanse i podwyżki. Jednocześnie respondenci zauważają, że dla współczesnych kobiet dużym wyzwaniem jest godzenie roli matki i pracowniczki, a w generalnym ujęciu kobiety ... pokolenia Y (25-34 lata) są najmniej optymistycznie nastawioną w tym zakresie grupą (36%). Poziom, który osiągamy pod kątem równości ...
-
Usługi finansowe tylko dla kobiet
... dostosowane do potrzeb pań, tworzą dla nich specjalne karty kredytowe, ubezpieczenia czy nawet fundusze inwestycyjne. O tym, że kobiety znacznie częściej niż płeć brzydka ... na obcasach W Stanach Zjednoczonych kolos branży inwestycyjnej Citigroup wprowadził markę Woman & Co. Grupą docelową są panie poniżej 55 roku życia dysponujące wolnymi środkami w ...
-
Produkty finansowe dla kobiet
... konta dla seniora. Kolejną grupą, którą wydają się zauważać banki są kobiety ... dla kobiet. Mam na myśli Bank Zachodni WBK i jego „Konto na Obcasach”. Konto przedstawiane jako produkt dla nowoczesnej kobiety poza tradycyjną funkcjonalnością wyposażono w usługę zwrotu 1% wartości zakupów dokonanych za pomocą karty dodanej do konta. Głównym wabikiem dla ...
-
Umowa o pracę? Nie dla młodych i kobiet
... . Z wiekiem odsetek ten topnieje do 44 proc., ale nadal przeważa nad grupą pracujących na etacie (40 proc.). Widać jednak, że grupa 25-39-latków, posiadających ... nowych przepisów dwutygodniowy okres wypowiedzenia dla umów terminowych, bez względu na długość zatrudnienia, jest dyskryminujący. Poprawi się sytuacja kobiet Kobiety, które spodziewają się ...
-
Moda w e-commerce: zwroty wyzwaniem dla logistyki
... grupą wśród unijnych e-konsumentów. Nieco inaczej prezentują dane w ujęciu globalnym. Tu moda ustępuje elektronice, która w tym roku ma odpowiadać za prawie 23,08% światowego e-commerce. Przełoży się to na 0,84 bln dolarów z puli 3,64 bln przychodów dla ... wardrobing jako regularną praktykę). Z kolei kobiety preferują zamówienia odzieży na specjalne ...
-
Decyzje zakupowe polskich kobiet
... Kobiety lubią dzielić się swoimi opiniami, radzić się innych oraz pomagać innym. Te cechy leżą u podstaw ewolucji człowieka, kiedy to mężczyzna był odpowiedzialny za zdobywanie pożywienia i walkę z wrogami, a kobieta przygotowywała pożywienie i troszczyła się o potomstwo. Klientka przyszłości Dawniej robienie zakupów było dla kobiety ...
-
Wolontariat w Polsce 2016
... Polaków, przy czym częściej mężczyźni niż kobiety (4,4% wobec 3,6%). Drugą pod względem częstotliwości zaangażowania w wolontariat grupą w sektorze non-profit były kościoły, wspólnoty i organizacje ... (11%). Niewiele mniej czasu poświęcono na zajęcia typowe dla pracowników usług osobistych i ochrony (9%), a także sprzedawców i pokrewnych (8%). ...
-
Jak młode Polki nakręcają sprzedaż kosmetyków
... Okazuje się bowiem, że podstawową grupę konsumentek dla niemal wszystkich kanałów dystrybucji kosmetyków stanowią kobiety wieku 18–29 lat stanowią. Bezkonkurencyjnie najpopularniejszym ... istotnych różnic socjodemograficznych. Wyraźnie jednak widać, że w pozostałych kanałów dominującą grupą są młode Polki. Dostrzegalne jest to min. w Hebe, gdzie zakupy ...
-
Polacy a zakupy w sieci
... szybko zmienić, ponieważ to kobiety są grupą, w której najszybciej wzrasta liczba użytkowników debiutujących na polu zakupów online. Najaktywniejszą grupą klientów są osoby w wieku 25-34 ... ”– komentuje wyniki badania Wojciech Czernecki, prezes Grupy Nokaut S.A. Krzepiące dla polskiego rynku e-commerce są statystyki pokazujące, że nie tylko ...
-
Kto boi się utraty pracy?
... podróże służbowe dla pracowników. Są to mniej popularne sposoby na szukanie oszczędności. W którym przedziale wiekowym najwięcej osób obawia się zwolnień? Warto zauważyć, że grupą, ... się utraty pracy, przynosi zaskakujące wyniki. Aż 72% tych osób stanowią kobiety. Wynika to z obaw pracodawców przed koniecznością zatrudniania osoby, która ze względu ...
-
Brak stron o zdrowiu na urządzenia mobilne
... dla pacjentów i specjalistów opieki zdrowotnej, wskazania dotyczące bezpieczeństwa ich stosowania, a także komunikaty Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego, Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych oraz Ministerstwa Zdrowia. Wiek 25 lat jest granicą, po której Polacy aktywniej poszukują w sieci informacji nt. zdrowia i medycyny. Zarówno kobiety ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 10/2014
... grupą Metro umowę na zakupy za 1,1 mld euro 91 sklepów Real w Polsce, Rumunii, Rosji i na Ukrainie. Teraz w Polsce postępuje proces scalania obu firm. Komentarz do wydarzeń gospodarczych W GRUPIE DŁUGOTRWALE BEZROBOTNYCH 60 PROC. TO KOBIETY ... zgodnie z kulturą różnorodności jest szansą dla kobiet, lecz także może pomóc polskim przedsiębiorcom, ...
-
Długi Polaków na rekordowym poziomie 83,6 mld zł
... . Wśród 10 niesolidnych dłużników jest 6 mężczyzn i 4 kobiety 62 proc. dłużników to mężczyźni. Ich zaległości ... do września br., okazał się zdecydowanie najtrudniejszy dla młodych 18-24 latków oraz 45-54 latków. W największym stopniu ... mniej niż przed rokiem. Najbardziej liczną grupą niesolidnych płatników pozostaje nadal pokolenie Y, czyli 35-44 ...
-
Ile zarabia freelancer w Polsce?
... w poszczególnych branżach freelancingu Nie od dziś wiadomo, że najlepiej zarabiającą grupą wolnych strzelców są programiści i specjaliści od IT. Blisko co drugi (46%) ... kobiety najbardziej zyskały (+ 3%) w grupie zarobków w przedziale 5 – 10 tysięcy złotych. Panowie zaś w grupach 5-10 tys. zł netto oraz powyżej 10 tys. zł, po 4% odpowiednio dla ...
-
Dzień Babci i Dziadka: finansowy portret seniorów
... dla mężczyzn była na poziomie 2 525,67 zł, a dla kobiet wynosiła 1 722,09 zł. - Różnica w wysokości wynagrodzeń kobiet i mężczyzn widoczna jest niestety nie tylko w zarobkach, ale także w emeryturach i jeszcze się pogłębia w związku z obniżeniem i zróżnicowaniem wieku emerytalnego kobiet i mężczyzn. Wśród kredytobiorców seniorów przeważają kobiety ...
-
Social media 2024. Kto i jak korzysta?
... grupą ... dla osób w wieku od 7-14 wynosi aż 3 godziny i 24 minuty, podczas gdy w przypadku najstarszych internautów jest to niespełna 1,5 godziny. Najmłodsi osiągają również najwyższy z wszystkich grup wiekowych poziom Affinity Index (103,52), świadczący o ich niewielkiej nadreprezentacji na omawianych stronach w stosunku do populacji. Kobiety ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 10/2019
... Progres analizującego krajowy rynek pracy tymczasowej. Czas płynie bardzo szybko tak dla Wielkiej Brytanii, jak i dla Unii Europejskiej. Z końcem miesiąca przewidziany jest brexit, a jak ... proc.), poniżej 21 roku życia (13 proc.) i kobiety pomiędzy 51 a 60 r.ż. (10 proc.). Najmniejszą grupą są osoby starsze – 61 lat i więcej (2 proc.). W informacji ...
-
Polacy a prezenty
... dla nas grupą są kobiety. Wiemy, że stanowią aż 80% naszych klientów. Kupują prezenty nie tylko dla swoich mężów, chłopaków, czy ojców, ale bardzo często także dla ...
-
Zakupy odzieży przez Internet
... tys. to osoby najchętniej kupujące omawiane w raporcie produkty. Zaraz za tą grupą znajdują się mieszkańcy małych miast i wiosek. Największą część kupujących w e-butikach ... że to kobiety będą chętniej zaopatrywać się w modowe produkty w e-sklepach. Natomiast w rozbiciu na płeć wyniki rozkładają się bardzo równomiernie – zarówno dla kobiet, jak i dla ...
-
Rynek pracy: kobiet ciągle za mało
... aktywizacji zawodowej grup o wciąż zbyt małym udziale w w rynku pracy. Taką grupą są kobiety - podaje ManpowerGroup. W mentalności polskich pracodawców i kandydatów zaszła na przestrzeni ... decydując się na stanowiska kojarzone do niedawna z pracą zarezerwowaną dla mężczyzn. Z obserwacji rynku pracy wyłania się obraz świata zmierzającego w kierunku ...