-
Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?
... i turystyka, hotele restauracje – o 5,2 mln zł (dynamika +112,5%) – głownie za sprawą kampanii sieci restauracji Mc Donald’s. Istotnie więcej niż w 2018 r. wydali także reklamodawcy z sektorów: napoje i alkohole (+3,4 mln zł, dynamika +26,9%), finanse (+3,2 mln zł, dynamika +23,6%), handel (+2,3 mln zł, dynamika +27,4%), odzież i dodatki (+1,8 mln ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość
... 2022 r. Największy wolumenowy wzrost odnotowany został w przypadku budżetów reklamowych sektora podróże i turystyka, hotele i restauracje –o 1,6 mln zł (dynamika 146,7 proc.). Na drugim miejscu pod względem wolumenu wzrostu znalazł się sektor odzież i dodatki, który przeznaczył na kampanie więcej o 87,5 proc. więcej niż przed rokiem ...
-
Reklama wielkoformatowa I-III 2012 r.
... sektory - finanse oraz podróże i turystyka. Poza wymienionymi branżami mającymi największy wpływ na wzrost tego rynku widzimy, że spadek wartości inwestycji w reklamę wielkoformatową w I kwartale 2012 roku odnotowały 3 największe dotychczas sektory: motoryzacja, media/książki/CD/DVD oraz odzież i dodatki. Konsekwencją dużych zmian w poszczególnych ...
-
Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%
... i turystyka, hotele i restauracje – o 2,8 mln zł (dynamika +104%) – głownie za sprawą kampanii sieci restauracji Mc Donald’s. Istotnie więcej niż w 2018 r. wydali także reklamodawcy z sektorów: finanse (+2,7 mln zł, dynamika +31,5%), handel (+2,6 mln zł, dynamika +62,4%), napoje i alkohole (+2,0 mln zł, dynamika +25,5%), odzież i dodatki (+1,4 mln ...
-
Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.
... Carlsberg jako sponsor oraz Tyskie jako marka wykorzystująca kontekst piłki nożnej; Odzież i dodatki – inwestycje całego sektora spadły o 20,7% (1,65 mln zł). Istotnym czynnikiem jest ... na wzrost inwestycji to Citi Bank Handlowy oraz Credit Agricole; Podróże i turystyka – głównym czynnikiem wzrostu znaczenia sektora jest aktywność OLT Express, który ...
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
... (dynamika 7,8%). Drugi pod względem wzrostu wolumenu był sektor podróże i turystyka, hotele i restauracje, w przypadku którego podwyżka budżetu reklamowego sięgnęła prawie 1,6 mln zł (dynamika 27,9%). Na trzecim miejscu z nieco mniejszym wzrostem uplasował się sektor odzież i dodatki. Tu wzrost wyniósł 0,9 mln zł (dynamika 60,1%). UDZIAŁ ...
-
Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.
... poszczególnych sektorach są bardzo duże. Siłą napędową wzrostu były 3 sektory – podróże i turystyka, napoje i alkohole oraz finanse. Wymienione sektory zwiększyły inwestycje aż o 11,8 ... dwie firmy odpowiadają aż za 63,2% całości inwestycji sektora; odzież i dodatki – inwestycje całego sektora spadły o 8,4%. Firma, która istotnie zwiększyła inwestycje ...
-
Reklama wielkoformatowa 2012 r.
... sektorach są bardzo duże. Największy wzrost zanotowały przede wszystkim trzy sektory – podróże i turystyka, komputery i audio video oraz napoje i alkohole. Spadek został wygenerowany ... zrezygnowały z inwestycji następujące firmy: Toyota, Nissan oraz Bridgestone; Odzież i dodatki – inwestycje sektora spadły o 10,6%. Firmy, które istotnie zwiększyły ...
-
Rynek reklamowy nieco rozczarował
... redukcję wydatków zaobserwowaliśmy w przypadku dziewięciu sektorów. Liderami były sektory: podróże i turystyka (-2,9 mln zł, dynamika -59%); handel (-3,1 mln zł, dynamika -7,6%), ... zanotowały sektory: higiena i pielęgnacja (-5,1 mln zł, dynamika -14,5%), odzież i dodatki (-4,5 mln zł, dynamika -18,3%), żywność (-3,2 mln zł, dynamika -23 ...
-
Niepełnoletni a płatności w Internecie
... w grudniu na e-zakupach Niepełnoletni dokonują najwięcej transakcji w kategorii Odzież, Obuwie, Dodatki – w 2012 roku co czwarta płatność za zakupy juniorów dotyczyła tego obszaru. Co dziesiąta złotówka jest wydawana na przedmioty z zakresu Sport i Turystyka, ale zaraz za tą kategorią plasują się ex aequo Komputery ...
-
Brak pracowników. Kogo szukają pracodawcy z Pomorza?
... również w branżach tradycyjnie kojarzonych z województwem pomorskim (budownictwo, gospodarka morska, turystyka i gastronomia), jak również w sektorze opieki zdrowotnej i ... odległa. Tym samym zaczynają liczyć się wszelkiego rodzaju aspekty dodatkowe, benefity, dodatki paliwowe czy elastyczne czasy pracy. Inżynierowie muszą liczyć się z coraz większą ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I kw. 2019 r.
... drobnych przetasowań na poszczególnych miejscach podium. Największe wzrosty zanotowały następujące branże: chemia gospodarcza (+44%), farmaceutyki (+26%), podróże i turystyka, HoReCa (+23%), oraz odzież i dodatki (+20%). O BADANIU IAB AdEx jest cyklicznym badaniem służącym do mierzenia wydatków na reklamę internetową. Projekt realizuje IAB Polska ...