-
Dopasowana reklama trafia w target
... razie tylko w Internecie. Ale to kierunek, w którym zmierza współczesna reklama. Obrazek zamieszczony w Daily doskonale obrazuje poziom irytacji konsumentów. Nie ... w oparciu o statystyki Gemius czy Megapanel, prezentujące najpopularniejsze portale w danej kategorii. W ten sposób reklama nowej suszarki do włosów ląduje np. na dużym portalu skierowanym ...
-
Reklama telewizyjna nadal działa
... , Vice-President, Ad Sales Development w Discovery Networks CEEMEA Główne wnioski raportu: Reklama telewizyjna działa Ponad 50% konsumentów z krajów CEEMEA ogląda telewizję przez ... jest to nawet 86%. W regionie CEEMEA 56% badanych twierdzi, że reklama telewizyjna dopasowana do ich preferencji jest przydatna. W Polsce myśli tak 47% respondentów ...
-
Reklama internetowa coraz gorzej postrzegana
... Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, warto więc zadbać o jej poprawność. Im większe zorientowanie na potrzeby odbiorcy, tym większy współczynnik konwersji Perfekcyjnie dopasowana reklama przyczyni się do zwiększenia jej percepcji, klikalności czy innych działań, które będą zmierzały do osiągnięcia celu (np. kliknięcie w baner spowoduje ...
-
Reklama online - trendy 2015
... precyzyjnie dobierać przekaz reklamowy do konkretnego klienta. Nie będzie już potrzeby dzielenia ich na określone grupy, a reklama będzie dopasowana do zainteresowań i faktycznych potrzeb konkretnego konsumenta. Reklama osobista pozwoli również na zwiększanie lojalności obecnych klientów. Jego zdaniem, firmy mogą w ten sposób nie tylko zwiększać ...
-
Czy reklama na Facebooku ma sens?
... do szerszego grona konsumentów? Rozwiązaniem może być reklama osobista. Mając do dyspozycji bazę ponad 1,2 mld potencjalnych klientów, w tym aż 12 mln z Polski, marketerzy wciąż zastanawiają się, jak w pełni wykorzystać możliwości Facebooka. Ciekawy profil, odpowiednio dopasowana komunikacja, przyciągające uwagę zdjęcia i informacje – to wszystko ...
-
Reklama online? Polacy mówią "stop"
... . Fakt ten może świadczyć o rzeczywistym wpływie reklamy internetowej na decyzje zakupowe użytkowników. Jeśli oczywiście wyświetlana przez wydawcę reklama została odpowiednio stargetowana, dopasowana i spersonalizowana do konkretnego użytkownika – tłumaczy CEO Cloud Technologies, spółki będącej właścicielem największej hurtowni danych w tej części ...
-
Programmatic nie tylko dla e-commerce
... . Po pierwsze – technologia RTB. Wykorzystuje się ją w celu zautomatyzowanego licytowania każdej odsłony reklamy tak, aby budżet został najefektywniej wykorzystany, a sama reklama dopasowana pod konkretnego użytkownika. Po drugie – segmentacja. Marketerzy wyodrębniają grupy konsumentów dzieląc ich na podstawie analizy danych ze strony czy bazy ...
-
Marketing: sztuka manipulowania klientem?
... musi być dopasowana do gustów klientów – tych istniejących i tych jeszcze nieujawnionych, których określeniu służy właśnie marketing. Jeżeli nie trafi w cel, wówczas żadna reklama jej ... powiedział Sergio Zyman, były wiceprezes Coca-Coli: Reklama, taka jaką znacie, jest już martwa. A zatem reklama to jedynie składowa marketingu. Bardzo często ...
-
Obalamy 6 mitów nt. programmatic buying
... zastosowania w mobile`u. Błąd. M-commerce z każdym rokiem nabiera na znaczeniu. Coraz więcej użytkowników korzysta z urządzeń mobilnych częściej niż z laptopów i komputerów. W mobile`u reklama dopasowana konkretnie pod użytkownika z każdym rokiem będzie coraz ważniejsza dla reklamodawców. Wg. danych We Are Social, na świecie jest już niecałe ...
-
Działania sponsoringowe: na co uważać?
... jest również fakt, iż za pomocą sponsoringu możliwe jest promowanie również tych produktów, których reklama jest prawnie zabroniona za pomocą tradycyjnych środków masowego przekazu, takich jak produkty alkoholowe, czy też ... podejmowanych przez organizację. Każda firma powinna zatem opracować własną strategię, która będzie właściwie dopasowana do tego ...
-
Najlepsze polskie marki: podstawą dobra nazwa
... markę, powinna spełniać następujące warunki: Nie może być przypadkowa, lecz dopasowana do przemyślanej strategii firmy lub produktu i komunikować najważniejsze cechy (Mlekovita – zdrowe ... nowej marki produktu lub firmy na rynek są tak ogromne (reklama i promocja, opakowania, materiały promocyjne etc.), że warto w trakcie procesu nazewniczego ...
-
Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu?
... zapozna się z naszą wiadomością i nie odłoży jej na później. Ważne też, by nasza oferta była dopasowana do aktualnej sytuacji odbiorców. Dobrym pomysłem jest nawiązanie do aktualnych wydarzeń, do pory roku, zbliżających ... docelowej oraz przygotowaniu kreacji i tytułu maila. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@ ...