-
Dzieci w sieci: potrzebna zwiększona kontrola rodzicielska
... do posiadanego przez dziecko konta/profilu np. FB, Instagrama, TikToka itp. – wskazuje Anna Falkowska Marketing Manager CEE z Trend Micro Polska. Bezpieczeństwo dzieci w sieci Nowa rzeczywistość, w której znalazły się dziś dzieci, oznacza szereg wyzwań, z którymi przyjdzie się im zmierzyć. Możliwość utrzymania kontaktu z rówieśnikami, edukacja ...
-
Media społecznościowe zagrożeniem dla dzieci
... roi się od różnego rodzaju przestępców, dla których dzieci są wyjątkowo łatwym celem. - ostrzega Robert Dziemianko, Marketing Manager w G DATA Software. Mark Zuckerberg ... dochodzeń i ścigania osób handlujących materiałami przedstawiającymi wykorzystywanie seksualne dzieci, co wydaje się dobrą inicjatywą i pewnego rodzaju wskazówką dla naszego ...
-
Reklama internetowa skierowana do dzieci
... marketing wirusowy (marketing zachęcający dzieci ...
-
E-mail marketing: dbaj o swoją bazę
... . W dobie mediów społecznościowych często zapomina się bowiem, że e-mail marketing to wciąż bezsprzecznie najpopularniejszy i najskuteczniejszy sposób komunikacji w internecie. Według Nielsen Norman ... się ona na podstawie płci, lokalizacji, branży, faktu posiadania dzieci, podejmowanych akcji, historii zakupowej oraz reakcji na wysyłane wiadomości. ...
-
Spożywcze produkty dla dzieci: bajkowy świat nazw i opakowań
... kolorowanek, komiksów czy kreskówek, a więc wywołują w umysłach dzieci (a także dorosłych) jak najbardziej pozytywne skojarzenia. Dzieci lubią misie, misie lubią dzieci W kontekście projektowania graficznego opakowań produktów dla ... i stronią od kontrowersyjnych działań marketingowych. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Dzieci w sieci a cyberprzemoc
... bezpieczeństwa dzieci (oraz własnego) w kontaktach online, a tegoroczny raport wskazuje, że wciąż występuje pilna potrzeba edukacji w tym zakresie” - powiedziała Małgorzata Szolc, Norton Marketing Manager. „Chociaż 67% polskich rodziców deklaruje, że rozmawia z dziećmi o bezpieczeństwie online, to 42% z nich i tak sprawdza, co ich dzieci robią ...
-
Dzieci podejmują decyzje zakupowe
... wydawać na przyjemności. A rodzice? No cóż, rodzice ciągle tak samo kochają swoje dzieci i nadal ulegają ich zachciankom. Dzieci (młodsze i starsze) to wykorzystują. Wiadomo bowiem, że najlepiej wydaje się cudze pieniądze. ... Katarzyna Haczewska-Wierzbicka, senior research manager w Grupie IQS. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Luksus kocha dzieci
... i dóbr luksusowych w dużym stopniu zależy od czynników, takich jak marketing, techniki promocji i właściwy kanał dystrybucji, w którym coraz istotniejszą rolę odgrywa ... bynajmniej nie ograniczają się do animowanych zabaw w basenie czy malowania twarzy. Dzieci w takich miejscach mają do dyspozycji własnego konsjerża, który zorganizuje maluchom ...
-
Polacy a kieszonkowe dla dzieci
... dzieci nie zdają sobie sprawy z wartości pieniądza. Nie widzą związku między pensją rodziców, a wydawaniem pieniędzy i ilością zakupionych produktów. Rzadko też orientują się, ile zarabiają ich rodzice, i co tak naprawdę można za to kupić – mówi Luiza Derek Issuer Marketing ... płatniczą potrafi się posługiwać prawie ¼ dzieci (23,8 proc.), zaś kartą ...
-
Discord zagrożeniem dla dzieci. Jak chronić najmłodszych?
... poufnych informacji lub przejąć dostęp do ich kont. Robert Dziemianko, Marketing Manager z G DATA Software, zwraca uwagę na fakt, iż najczęściej można spotkać ... do serwisów internetowych, żerujących na naiwności nie tylko dzieci, ale również dorosłych. Jak chronić dzieci przed zagrożeniami na platformie Discord: Praktyczny przewodnik dla rodziców ...
-
Urządzenia mobilne a dzieci i rodzice
... Research.NK badanie pokazuje, że nie ma jednego skutecznego komunikatu odwołującego się do zagadnienia dzieci i technologii, który przekonałby wszystkich. Pragnąc dotrzeć do grupy Pragmatycznych Kobiet Sukcesu, warto w komunikacie podkreślać ... pewien dodatkowy sposób na wspólne spędzenie czasu. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Czy eko marketing ma sens? Polacy wątpią w jego szczerość
... podatny grunt? Niekoniecznie. Eko marketing to trend, ... dzieci (33 proc. – pomiar I), 43 proc. wskazuje rolnictwo, hodowlę zwierząt i uprawę roślin (40 proc. – pomiar I), a 36 proc. branżę beauty (31 proc. – pomiar). Ekologia nie tylko na pokaz Budowanie wizerunku firmy na wartościach ekologicznych wymaga solidnych fundamentów. Zielony marketing ...
-
TikTok: jakie pułapki czyhają na dzieci?
... . TikTok nie jest pod tym względem wyjątkiem. - tłumaczy Robert Dziemianko, Marketing Manager w G DATA. Najświeższy przykład dotyczy nałożonej na ByteDance przez ... praktyki prowadzą do zawrotów głowy, nudności, senności, suchości w ustach, drgawek. Dzieci w ciemnych zakamarkach TikToka Społeczność TikToka przekracza miliard użytkowników. W tak licznej ...
-
Bezpieczeństwo dzieci w internecie
... firmę Interactive Marketing Partner stronie sieciaki.pl znajduje się do pobrania desktopowa aplikacja "Sieciaka" - elektronicznego przyjaciela, który pomoże uchronić dzieci przed niebezpieczeństwami grożącymi im w Internecie. Projekt Sieciaka oraz całego serwisu firma IMPartner wykonała w ramach prowadzonej przez Fundację Dzieci Niczyje edukacyjnej ...
-
Marketing a różnice płci
... płeć nie ma znaczenia. Dowodzą, że to nie geny, a wychowanie, stereotypy i nasze oczekiwania wpływają na zachowanie dzieci. Jednak... Każdy z nas doświadcza różnorodności płciowej. Skoro więc to zróżnicowanie jest dla nas oczywiste, na ... między płciami są i jak możemy je efektywnie wykorzystać. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing
... sposób postrzegania swoich klientów. Doprowadziło to do zmiany utartego sloganu marketingowego, który wcześniej zachęcał do wykorzystania hipoteki domu, by posłać dzieci do szkoły, na taki, który namawia do zaciągnięcia podobnego kredytu, by realizować swoje osobiste pragnienia: „Use the value of your ...
-
Marketing dla MSP - segmentacja rynku
... się na najmłodszych uczniach, angliści postanowili wykorzystać tę niszę rynkową i skupić swą uwagę wyłącznie na grupie dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Artykuł jest fragmentem książki "Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw" wydanej przez BL Info Polska Sp. z o.o. Bratumiła Pawłowska jest pracownikiem wydawnictwa BL ...
-
Marketing szeptany a spam-marketing
... . Skuteczne działania - Word of Mouth Marketing czyli Marketing Szeptany (buzz marketing, amplifying internetowy, evangelist marketing) skuteczny jest tylko wtedy, gdy jest ... kupi (BIGresearch), dziewięć na dziesięć kobiet posiadających dzieci wybiera produkty rekomendowane przez inne matki (Marketing VOX, October 2006). Nie ma dziedziny o której nie ...
-
Marketing marki a marketing produktu
... marketerów. Niebezpieczna jest taka drzemka. Czy wyobrażacie sobie, żeby nasze dzieci miały całe życie kupować samochody tej samej marki? Większość z nas zdradziła ... władza kreowania trendów i popytu jest coraz bardziej iluzoryczna. Dzięki sieci masy wzięły marketing w swoje ręce. Jak grać marką w tym szalonym pokerze? Myślę, że najważniejsze, żeby w ...
-
Cross marketing wabi panie
... , porady dotyczące aranżacji wnętrz oraz porady architektów, specjalistów i stylistów. Cross marketing wabi panie Skoro wiadomo, że 80 proc. decyzji zakupowych podejmowanych ... zdrowe produkty. Czują się odpowiedzialne za kondycję swoją, swojego mężczyzny i dzieci. Wiedząc, że Polacy piją drastycznie mało wody (niezależne badania Instytutu Zdrowia i ...
-
Marketing miejsc - promocja miasta jako marki
... czy nawet miast prócz hasła reklamowego ma solidny fundament w postaci strategii marketingowej. Marketing miejsc, jak innych produktów nie może być tworzony z przypadku, a niestety w wielu ... mogą się poznać (nie są już wtedy dla siebie anonimowi = wrodzy), dzieci mogą się bezpiecznie bawić i można używać tej przestrzeni na różne sposoby" – mówi ...
-
Marketing: strategie wzrostu
... żmudne prace i czynności. Wakacje z pełnym wyżywieniem to korzyść, pożądana wartość dla zmęczonych żon. To samo dotyczy kinderklubów (miejsc pobytu dla dzieci) w ośrodkach wczasowych. Warto dostrzec, jak skrzętnie wykorzystywane jest nasze lenistwo. Odwrotną do powyższej, choć też bardzo atrakcyjną ofertą są supermarkety ...
-
Strategia marketingowo-rynkowa
... Marketing jako wiedza jest dzisiaj o wiele bardziej potrzebny niż wielu zarządom się wydaje i – jak pokazują przykłady – nie chodzi o marketing jako narzędzie promocji stricte. Marketing ... , m.in. kolorowanki z kuponami rabatowymi i nagrodami dla dzieci, akcje profilaktyczne dla dzieci, cross promocje z producentem żelek, batoników etc. Idea ...
-
Jak sklepy wykorzystują zmysły, by wpłynąć na Twoje decyzje zakupowe?
... chętnie wykorzystują marketing sensoryczny i wiedzę o zmysłach w działaniach reklamowych. W jaki sposób? Sprawdźmy! Na początek wyjaśnijmy, czym jest marketing sensoryczny Marketing sensoryczny ... właśnie sklepik z lokalną żywnością. Szukacie czegoś zdrowego na obiad dla dzieci. Macie już dosyć serwowania im gotowych dań z torebki. Nagle przechodzicie ...
-
Public relations dla banku
... przykład amerykański CoreStates Financial z Filadelfii organizował letnie seminaria inwestycyjne dla dzieci. Dwugodzinne zajęcia dla młodych inwestorów w wieku od 4 do ... swoje przemyślenia na temat public relations w bankach: "Problem powstaje, gdy PR i marketing działają zupełnie oddzielnie. Skuteczność to przede wszystkim współpraca." Monika ...
-
Markowe wydarzenia
... - aktywne formy (wciągające uczestników w aktywną formę interakcji z marką, np. dla dzieci zespołowe budowanie wielkiego logo z klocków), - ciekawostki (np. malowanie logotypów ... , s.12 4 Fahy, John and Alan Smithee, Strategic Marketing and the Resource Based View of the Firm, Academy of Marketing Science Review [Online] 1999 (10) 5 McEnally, Martha ...
Tematy: -
Polska: wydarzenia tygodnia 35/2016
... to kluczowe, gdyż ubezpieczenia zawierane przez szkoły często mają niską kwotę ubezpieczeniową. W sytuacji nieszczęśliwego wypadku dzieci często nie mogą liczyć na wysokie odszkodowanie – mówi Justyna Niebutkowska, PR & Marketing Specialist Europ Assistance Polska. Polisy szkolne przeważnie gwarantują jedynie odszkodowanie za uszczerbek na zdrowiu ...
-
E-klient - zachowania nabywców
... 114] Producenci odczuwają pojawienie się "władzy dzieci" w Internecie. Inwestują zarówno, aby sprostać wymaganiom, jak i je kreować. Rośnie pokolenie dzieci, dla których komputer jest tak ... interaktywnej reklamy telewizyjnej serwowanej jedynie osobom z danego segmentu docelowego. Marketing w Internecie to przede wszystkim szereg działań mających na ...
-
Wielozmysłowość w marketingu
... ją „wymienić na lepszy model”. Wszystkie potrzeby w krajach, gdzie króluje marketing, wszystkie, które można zaspokoić (w każdym razie takie, za które można ... W związku z tym, wbrew wcześniejszej logice, zaprojektowali grubszy trzon szczoteczki przeznaczonej dla dzieci, żeby maluchowi było wygodniej ją trzymać. Potem nastąpiło dodawanie kolejnych ...
-
Wartość dodana w marketingu, czyli co?
... to na świat szeroko pojętego marketingu? Wykorzystaj potencjał green marketingu Green marketing, nazywany też ekomarketingiem albo marketingiem zielonym, jako właściwie użyte ... przekazuje opakowanie produktu. Powierzchowny przekaz (typu: naturalny – bo zielony, dla dzieci – bo kolorowy) przestaje przyciągać, a nawet może do marki zniechęcić. ...
-
Internet a ochrona prywatności dziecka
... . Są one reklamowane w witrynach internetowych, na opakowaniach produktów, a także w czasopismach i w telewizji. Wszystkie wymagają podania przez dziecko informacji osobistych. Wiadomości e-mail: Dzieci także otrzymują spam i niepożądane wiadomości. Co więcej, są bardziej podatne na manipulacje. Część tej poczty może mieć charakter reklamowy lub ...
-
Wykorzystać potencjał (i próżność) konsumenta
... wiele. Organizowanie przez rodziców mini wystaw prezentujących szerszej publiczności twórczość ich dzieci; zamawianie u jubilerów zaprojektowanej przez siebie biżuterii; wyposażanie mieszkań w ... i usług oraz w zarządzanie marką z całą pewnością będzie przybierało na sile. Marketing przyszłości nie będzie miał nic wspólnego z wciąż dzisiaj popularną ...
-
Prawa najmłodszych
... odwiedzanych miejsc sprzedaży wymienianych przez dzieci należy sklepik szkolny. Od marca 2006 Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi kampanię edukacyjno-informacyjną "Moje konsumenckie ABC", która ma pomóc dzieciom i młodzieży poznać prawa konsumenckie, a także pokazać, na czym polega rynek, marketing i reklama. W jej ramach prowadzony ...
-
Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?
... , która pozbawiona jest długofalowego i spójnego myślenia o komunikowaniu marki. Marketing spełnia rolę wykonawcy promocji, zamiast katalizatora pomiędzy planami sprzedażowymi, a ... owe odkrycie, zaczęto dzielić klientów na grupy kobiece (gender marketing), singli, dzieci, seniorów, młode małżeństwa oraz przedsiębiorców. Nadal niewielu badaczy oraz ...
-
Nastolatek jako konsument
... 120 a 150 cm. Warto też zwrócić uwagę na strefę przykasową - dzieci chętniej sięgają po produkty impulsowe. Handlowcy z pewnością wiedzą także, że nastolatkowie ... wyjątkowymi konsumentami także pod względem przepisów regulujących handel. Zgodnie z nimi dzieci poniżej 13 roku życia w ogóle nie powinny samodzielnie kupować. W obecnych czasach ...