-
Smart Commerce przyszłością handlu
... o sprzedaży, stanowiący rozwinięcie idei e-commerce, w postaci Smart Commerce. Czym jest Smart Commerce? Warunkiem prowadzenia skutecznej sprzedaży jest dostosowanie się do potrzeb ... potrzebuje. Customer Experience kluczem do sukcesu Obecnie, aby prowadzić skuteczną sprzedaż należy wiedzieć nie tylko co i w jakich ilościach klienci kupują, ale ...
-
Social commerce: transmisje live na Facebooku coraz popularniejsze
... sprzedaży. W ubiegłorocznej edycji badania te liczby wynosiły odpowiednio 27% i 18%. Najpopularniejszym serwisem społecznościowym w social commerce pozostaje Facebook – 79% respondentów deklarujących zarówno kupno, jak i sprzedaż w social media używa właśnie tej platformy. Chętnie kupujemy i sprzedajemy również przez Instagram, YouTube, TikTok oraz ...
-
Social commerce: jaki potencjał sprzedaży przez media społecznościowe?
... influencerzy. Topowe firmy z branży mediów społecznościowych, widząc postępy w rozwoju social commerce i wyniki, jakie można dzięki tej technologii osiągnąć, nie wahają się ... zastanowić się, jak sprawić, by klienci czuli się bardziej komfortowo w social commerce. PayPal jest jednym z rozwiązań, które mogą pomóc rozwiać wątpliwości, ponieważ 1 na 4 ...
-
Święta w USA: sprzedaż online 2008
... Commerce Suite, na podstawie swojego najnowszego badania, przeprowadzonego przez the e-tailing group. Słaba sytuacja ekonomiczna wywiera w tym sezonie presję również na sprzedaż ... zaoszczędzić pieniądze, które musieliby wydać na paliwo. Głównym motorem napędzającym rozwój e - commerce jest zachęcenie większej liczby kupujących by przenieśli jak ...
-
E-commerce rozkwita. W 2021 r. sprzedaż w internecie rozpoczęło 120 tys.
... konsumentów? W Polsce działa obecnie ok. 250 tys. firm prowadzących sprzedaż w Internecie, jak wynika z analizy przeprowadzonej w połowie marca przez globalną wywiadownię gospodarczą ... należą obecnie quick commerce, czyli zakupy z gwarancją dostawy tego samego dnia, czasem nawet w ciągu kilkunastu minut, live commerce, czyli sprzedaż prowadzona na ...
-
Interia rozwija sprzedaż
... i Systemów odpowiada także za sprzedaż innych komercyjnych usług i technologii, takich jak streaming video, aplikacje internetowe, bramki SMSowe czy elementy mulimedialne oraz za obsługę przetargów publicznych. W obszarze kompetencji Działu e-Commerce znajduje się tworzenie własnych rozwiązań e?commerce, udostępnianie w INTERIA.PL serwisów ...
-
E-commerce: jak zwiększyć sprzedaż?
... nowe technologie mogą zwiększyć sprzedaż o nawet 30 proc. Co Commplace sądzi o rozwoju rynku e–commerce Granice między światem realnym a wirtualnym zacierają ... e-commerce znajdują się dopiero w początkowym stadium rozwoju. Przykłady? W 2017 r. w Polsce sprzedaż elektroniczną prowadziło zaledwie 10 proc. przedsiębiorstw zatrudniających co najmniej ...
-
E-commerce: płatności mobilne zwiększają sprzedaż
... badania wynika, że 27 proc. respondentów uważa je z najważniejszy czynnik zwiększający sprzedaż – mówi Piotr Krawiec, prezes zarządu platformy mGenerator.pl – Mniejszą ... sklepy internetowe. Utrudnia też rozwój wielu innowacyjnych usług z zakresu mobile commerce. Nadzieją dla e-przedsiębiorców może być jednak wspólna inicjatywa 6 banków, które ...
-
Sprzedaż e-commerce ruszyła za granicę. Skąd ten pęd?
... online tak, by polscy przedsiębiorcy działali globalnie– mówi Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej. Sprzedaż transgraniczna to ogromne korzyści Wszystkie badane firmy, które e-sprzedają transgranicznie potwierdziły, że ich sprzedaż wzrosła. Dodatkowo prawie co 5. wskazała, że ten wzrost przekroczył 20% w skali roku. Co ...
-
Sprzedaż w internecie sposobem na przetrwanie kryzysów?
... obostrzeń pandemicznych zapewne skłoniło część konsumentów do powrotu do zakupów stacjonarnych, jednak pomimo niewielkiego spadku udziału sprzedaży przez Internet sumarycznie sprzedaż detaliczna online w dalszym ciągu rośnie - w cenach bieżących w kwietniu 2022 r. była o 33,4 proc. wyższa niż w kwietniu 2021 r. - mówi Rafał Gadomski, CEO ...
-
Sprzedaż i Marketing - jakie zarobki w branży?
... mobilnych kanałów sprzedaży i wynikające z niego zapotrzebowanie na specjalistów e-commerce – mówi Paweł Woźniak, Manager Zespołu Sprzedaż i Marketing w międzynarodowej firmie doradztwa personalnego Michael Page. Sprzedaż – stabilne zatrudnienie i wyższe wynagrodzenie Działy sprzedażowe należą do kluczowych w niemal każdej organizacji, niezależnie ...
-
Sprzedaż przez Internet skutecznym lekiem na kryzys?
... o sprzedaż jedzenia na wynos i w dostawie. Tylko w 2021 r. 2,5 tys. właścicieli gastronomii dodało do swojej głównej działalności w KRS kod branżowy oznaczający sprzedaż ... spożywcze najczęściej dodawały do swojej podstawowej działalności kod PKD oznaczający sprzedaż przez Internet - w sumie blisko 4 tys. firm tylko w 2021 r. W branży kurierskiej ...
-
Pinterest a sprzedaż w e-commerce
Jest takie miejsce w Internecie, gdzie liczba zdjęć kotów przekracza granice zdrowego rozsądku, a wszechobecna słodycz leje się strumieniami. Chodzi oczywiście o Pinterest, internetowy fenomen, który ostatnio zyskał bardzo na popularności. Najnowsze badania pokazują, że może on być dobrym narzędziem do zwiększania sprzedaży w sklepach ...
-
Marki odzieżowe: rośnie sprzedaż online
... Obecnie w Polsce funkcjonuje niemal 1,3 tys. sklepów internetowych, które prowadzą sprzedaż w kategorii Odzież/Obuwie (raport eHandel Polska 2012). Bardziej obleganymi branżami są tylko ... Akcesoria (1,312 tys.). Liczby te mogą jednak niedługo się zmienić, bo w internetową sprzedaż odzieży oraz obuwia wchodzi coraz więcej przedsiębiorców. Obecnie ta ...
-
Sprzedaż towarów i usług do krajów UE i poza UE
W dobie Internetu i e-commerce prowadzenie działalności gospodarczej poza granicami kraju jest dla przedsiębiorców w zasięgu ręki. Sprzyja temu również prawo Unii Europejskiej, gwarantujące swobodę przedsiębiorczości i świadczenia usług. Ekspansja na rynki zagraniczne wiąże się jednak z wypełnieniem konkretnych obowiązków. Gruntowna znajomość ...
-
Sprzedaż internetowa - zmiany od 1 maja 2023. Allegro, OLX i Vinted będą zgłaszać fiskusowi wykaz sprzedawców i transakcji.
Od 1 maja 2023 r. na portale e-commerce takie jak Allegro, OLX czy Vinted, zostanie nałożony nowy obowiązek raportowania wykazu sprzedawców. Zmiany w handlu internetowym obejmą także opodatkowanie niektórych transakcji dotyczących przedmiotów używanych. Zmiany w przepisach o e-commerce wynikają z wdrażania przez Polskę unijnej dyrektywy DAC7 ...
Tematy: platformy cyfrowe, zmiany w podatkach, obowiązki sprawozdawcze, ustawa o wymianie informacji podatkowych z innymi państwami, dyrektywa DAC7, e-commerce, marketplace, platforma marketplace, sprzedaż przez internet, sklep internetowy, allegro, OLX, Vinted.pl, sprzedaż na allegro, sprzedaż prywatna -
Biznes Raty: sprzedaż ratalna dla firm w Meritum Banku
... B2B: specjalistycznych sklepów, salonów i hurtowni, także tych działających w obszarze e commerce, które kierują swoją ofertę do przedsiębiorców. Dzięki rozwiązaniu Meritum ... różnego rodzaju sprzętu dedykowanego klientom z sektora B2B, zwiększyć sprzedaż – mówi Marcin Kołakowski dyrektor departamentu bankowości przedsiębiorstw w Meritum Banku ...
-
Sprzedaż w modelu dropshipping: co powinna zawierać umowa?
Dropshipping jest modelem logistycznym stosowanym głównie w branży e-commerce. Obejmuje trzy podmioty, czyli sprzedawcę, klienta oraz dostawcę. W odróżnieniu od tradycyjnego modelu sprzedaży wysyłkowej, dropshipping przenosi procesy wysyłki towaru na dostawcę. W efekcie klient kontaktuje się ze sprzedawcą i składa zamówienie, a sprzedawca ...
-
Smartfon vs komputer: jak robimy zakupy w sieci?
... będzie ankietowany podczas zakupów. Wstępne wyniki badań zostaną przedstawione już 18 czerwca, podczas konferencji Digital Commerce. Sprzedaż wielokanałowa. – Dla sklepów zrzeszonych w e-Izbie, prowadzących często sprzedaż wielokanałową, informacje o tym, jak faktycznie zachowują się ich klienci, są podstawą do podejmowania strategicznych decyzji ...
-
5 trendów w e-commerce w 2022 roku
... przez liderów rynkowych. 4) Social commerce, czyli jak sprzedawać w mediach społecznościowych Kolejnym trendem zyskującym na popularności jest social commerce. Jest to model często ... trend, czyli live commerce (sprzedaż na żywo). Można się spodziewać, że w 2022 roku coraz więcej firm będzie korzystać z uwagi widzów i prowadzić sprzedaż podczas wejść ...
-
Jak dostosować e-commerce do wymogów B2B?
... Religa, CEO Saly S.A. – firmy tworzącej platformę e-commerce B2B wspierającą sprzedaż i optymalizację procesów biznesowych – upatruje wzrostu zainteresowania sprzedażą B2B w ... wynika z badania przeprowadzonego przez Censuswide na zlecenie Wunderman Thompson Commerce, e-konsumenci z USA, Wielkiej Brytanii i Chin często wskazują na problemy związane ...
-
Co czeka e-commerce w 2023 roku?
... też firmami oferującymi fulfillment, które umożliwiają sprzedaż na rynkach Europy i świata. W polskim e-commerce szczególnie popularna może być sprzedaż do Niemiec, Czech, Słowacji, Węgier, ... decyzję o kupnie – mówi Wojciech Łaszkiewicz. Social commerce i live streaming Social commerce to odnoga e-handlu, która coraz szybciej zdobywa popularność. ...
-
E-commerce zawiódł. Na czym branża TSL zarobi w tym roku najwięcej?
... całkowita sprzedaż online w Europie była o 2% niższa niż przed rokiem. Na pocieszenie o odpowiednio 8% i 10% wzrosły e-zakupy sobotę i niedzielę, ale sprzedaż w ... Logistics Polska, świadczącej kompleksowe usługi magazynowe, zarządzanie łańcuchem dostaw i rozwiązania dla e commerce, w tym zwroty oraz obsługę transportową. Modnie na prezentowym podium ...
-
Co dalej z e-commerce? O wielu sprawach zadecyduje technologia
... commerce Jednym z głównych kanałów komunikacji pomiędzy klientami i markami staje się social commerce, którego przełożenie na sprzedaż online niewątpliwie rośnie. W ciągu sekundy na świecie pojawia się 11 nowych użytkowników mediów społecznościowych, a rocznie nawet kilkaset milionów. Jest to ogromy potencjał rozwoju sprzedaży. Social commerce ...
-
9 trendów e-commerce na 2022
... . 1. Transformacja cyfrowa sprzedaży B2B Pandemia koronawirusa w nieoczekiwany sposób odmieniła sprzedaż B2B kierując ją w stronę większej cyfryzacji i automatyzacji. Klienci biznesowi ... , bo przekłada się na stałe podnoszenie jakości obsługi. 6. Composable commerce Composable commerce to ukuty przez analityków Gartnera termin na określenie nowego ...
-
Jakie zmiany w m-commerce w najbliższym czasie?
... eksplorować myśląc o zwiększeniu zasięgu działań sprzedażowych i marketingowych. Sprzedaż przez strony mobilne Sprzedaż przez strony mobilne również zyskuje na popularności. Według ... check-out i finalizować zakup produktów. Zakupy w social mediach Social commerce, czyli wykorzystywanie mediów społecznościowych do sprzedaży produktów, rozwija się ...
-
Logistyka e-commerce w 2023 r. Rynek urośnie, a z nim oczekiwania klientów
... w 2024 r. wzrost ma osiągnąć 3,2%. Hamulec na najdłuższy czas zaciągnie w związku z tym sprzedaż detaliczna, zarówno w kanale tradycyjnym, jak i e-commerce. Dynamika w obu przypadkach ... operatorów. Dla przykładu raport Shopify Commerce Trends 2023 wskazuje, że 66% spośród 900 globalnych marek e commerce uważa, że problemy w łańcuchach dostaw, które ...
-
7 trendów e-commerce w 2021 roku
... shopping Rok 2020 był dobrym okresem dla e-commerce, a wręcz doskonałym dla mobile commerce. Według badań przygotowanych przez AdColony dla agencji Mobiem, nawet 6 na 10 ... pracuje chociażby Facebook ze swoim Marketplace, jak i Instagram, które umożliwiają sprzedaż bezpośrednio przez social media. I nie chodzi tu jedynie o produkty z drugiego obiegu ...
-
Logistyka ostatniej mili w e-commerce wymaga działań klimatycznych
... globalnego rynku e-commerce w tym modelu. Wyraźnie mniejszą wartość ma osiągnąć sprzedaż w USA (563,3 mld dolarów), którą w 2025 roku wyprzedzi rynek europejski (565,9 ... było wzmożone zapotrzebowanie na transport w obszarach miejskich wywołane przez zamówienia e commerce i inne dostawy bezpośrednio do domów. W ciągu roku fracht miejski urósł ...
-
Trendy w e-commerce na 2016 rok według e-Izby
... nich wybiera np. model click & collect. Sprzyja temu wciąż szybkie tempo wzrostu mobile commerce, które jest trzykrotnie szybsze niż w przypadku całego e-commerce. Coraz więcej osób w ... usługa dostaw cross-border do większości krajów UE, która ułatwi sprzedaż transgraniczną polskim sklepom. ROSNĄCE ZNACZENIE MIĘDZYNARODOWYCH GRACZY E-COMMERCE - W ...
-
Co czeka e-commerce w 2022 roku?
... też firmami oferującymi fulfillment, które umożliwiają sprzedaż na rynkach Europy i świata. W polskim e-commerce szczególnie popularna w tym roku będzie sprzedaż do Czech, Słowacji, Węgier, ... dotrzeć do nowego segmentu klientów. Zakupy w Social Media Social commerce to odnoga e-handlu, która coraz szybciej zdobywa popularność. Wielu konsumentów ...
-
Logistyka e-commerce pod presją
... Amazon, który zaliczył spadek o 3% względem I kw. 2021 r. czy e-Bay, którego sprzedaż spadła o 5,9%. Osłabienie miało wymiar globalny, a Salesforce Q1 Shopping Index opublikowany w ... Transport Intelligence wynika, że ubiegłoroczny globalny rynek usług logistycznych dla e commerce osiągnął wartość prawie 441,5 mld euro i w ciągu roku urósł o 19,9% z ...
-
E-commerce, płatności, marketing, komunikacja - trendy na 2024 rok
... Kreacje marketingowe, nawet najlepsze, nie muszą się przekładać na sprzedaż. Ale wspólnie z dobrze wykorzystywanymi własnymi kanałami komunikacji – stroną internetową, social ... rozwijane. Commerce media Łączenie handlu elektronicznego z reklamą cyfrową, znane jako commerce media, może być znaczącym trendem w e-handlu na 2024 rok. Commerce media ...
-
Logistyka e-commerce rośnie trzy razy szybciej niż rynek kontraktowy
... może niewielka ekspansja, ale w połączeniu z rozmiarem i wciąż rosnącym potencjałem tamtejszego sektora e commerce (głównie dzięki USA), Ameryka Płn. już drugi rok z rzędu ... dla sprzedaży internetowej? Według styczniowych analiz Insider Intelligence eMarketer globalna sprzedaż detaliczna drób i usług realizowana przez internet (B2C) osiągnie w tym ...
-
Trudno dogonić polski rynek e-commerce
... Commerce Index 50% pytanych potwierdziło wzrost, a tylko 16% firm przyznało, że ich obroty spadły. Zupełnie odwrotnie kształtuje sytuacja się na rynku tradycyjnym, gdzie spadek deklaruje 52% badanych, a tylko 15% odnotowało wzrost. O rekordowe 722% wzrosła natomiast sprzedaż ... to 2016” czytamy m.in., że sprzedaż w e-sklepach na 17 głównych rynkach ...