-
Ekwiwalent za media dla pracowników zdalnych bez podatku dochodowego
... oraz obsługę logistyczną pracy zdalnej ma zapewnić pracodawca. Powyższe dotyczy zapewnienia także odpowiednich mediów. W rezultacie wypłacany pracownikom pracującym zdalnie ekwiwalent za zwiększone wydatki na zużycie prądu czy internetu, nie stanowi dla nich przychodu podlegającego opodatkowaniu - uznał Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej ...
-
Paweł Kukiz wciąż lubiany przez media
... miały portale internetowe – 42 proc. i social media – 37 proc. Znacznie rzadziej pojawiał się w mediach tradycyjnych – prasie ... strony krytykowany jest za niedouczenie i agresję, z drugiej podziwiany za pasję i konsekwencję w działaniu. 14 proc ... ponad 308 mln kontaktów odbiorców z tymi materiałami. Ekwiwalent reklamowy doniesień na temat Kukiza od 25 ...
-
Europejska Stolica Kultury 2016: kandydaci a media
... ". Pozytywnie i negatywnie o miastach – obrażeni i wspierający Zwycięzca rankingu – Lublin – był chwalony za swój program i działalność nawet przez konkurentów do tytułu ESK. W ... publikacji nie miała przełożenia na potencjalny efekt finansowy. Najwyższy ekwiwalent reklamowy publikacji uzyskały Katowice: ponad 4 miliony złotych. Ten spektakularny ...
-
Polskie media a WOŚP
... media nie mogą patrzeć na to obojętnie. Instytut Monitorowania Mediów sprawdził, jak wygląda medialna popularność WOŚP w prasie i Internecie w ostatnich kilku latach: to dziesiątki tysięcy publikacji i wielomilionowy ekwiwalent ... odnotowała niewielki spadek liczby publikacji w prasie, za to wzrost w Internecie. Najmniej publikacji prasowych było w ...
-
Robert Lewandowski królem social media
... za polskiego napastnika hiszpański klub musiałby zapłacić 70 mln euro. Drugi skok aktywności przypadł na 25 listopada i dotyczył nominacji Lewandowskiego do najlepszej jedenastki 2015 roku w Europie. Wśród kandydatów pojawił się jeszcze jeden polski zawodnik – Grzegorz Krychowiak. Ekwiwalent ... użytkowników social media. Przykładowo internauci ...
-
Którzy członkowie ustępującego rządu podbili media?
... się tak dużym zainteresowaniem mediów. W tym wypadku zainteresowanie związane jest z osobą Dominiki Chorosińskiej – wyjaśnia prezes Instytutu Przywództwa. Ekwiwalent reklamowy to kwota, jaką należałoby zapłacić za publikacje, gdyby były one reklamą. Jego wartość zależy między innymi od objętości materiału, rodzaju medium oraz zasięgu ...
-
Kadra Nawałki za miliard
... piłkarzem – Grzegorzem Lato na czele. Wówczas było mnóstwo afer („podsłuchowa”, „orzełkowa”), media biły w PZPN jak w bęben, organizowano akcje „Znicz”, „Koniec PZPN”, do tego ... mln złotych. Tzw. ekwiwalent mediowy wszystkich sponsoringów reprezentacji wyniósł ponad 900 mln zł. W stosunku do 2010 r. to wzrost dwukrotny, a wyniki za bieżący rok będą ...
-
Pierwsza pomoc? Sięgnij po media społecznościowe
... konotacje z ultranowoczesnością i futuryzmem są pieśnią przeszłości. Nowe media „są i już” – zostały odczarowane, a osłaniająca je ... na określony temat nieprzepuszczony przez filtry da nam ekwiwalent setek godzin programów telewizyjnych nagranych na ... do popisu dla kreatywności osób odpowiedzialnych za obsługę klienta bądź zarządzanie treściami w social ...
-
Potrącenia z wynagrodzenia a świadczenia niepieniężne
... za pracę. Jednak ze względu na różnorodność składników przychodu pracownika pojęcie to rozumiane jest dość szeroko. Nie tylko więc wynagrodzenie za pracę w ścisłym tego słowa znaczeniu, czyli stanowiące ekwiwalent za ...
-
Umowy o sponsoring jako koszty podatkowe?
... . Zgodnie bowiem z art. 16 ust. 1 pkt. 14 u.p.d.o.p. nie uznaje się za koszty uzyskania przychodów darowizn i wszelkiego rodzaju ofiar. Oznacza to w praktyce, iż do kosztów mogą być zaliczone jedynie wydatki stanowiące ekwiwalent za uzyskany towar czy usługę. Decyduje ekwiwalentność W powyżej wskazanym przypadku świadczenia wzajemne ...
-
Festiwale muzyczne: sztuka dla sztuki, czy jednak biznes dla miast?
... wpływ festiwali na promocję miasta-gospodarza. Ilość publikacji medialnych i ekwiwalent reklamowy zostały następnie zestawione z budżetem, który dane ... te wynikają przede wszystkim z faktu, że zupełnie inne media były zainteresowane jednym i drugim festiwalem. ... było tylko punktem na mapie. Za sprawą festiwalu odbiorcy komunikatu budują sobie – ...
-
Agata Duda bardziej medialna niż Anna Komorowska
... prasie – 13 do 11 proc., za to o 1 proc. rzadziej w telewizji. O żonie prezydenta ... elekta wygenerowały dotarcie na poziomie 1,7 mld kontaktów z odbiorcami i ekwiwalent reklamowy w wysokości 13,2 mln zł. Publikacje na temat ... go w działaniach podczas prezydentury. Już dziś media porównują ją do Jolanty Kwaśniewskiej, która sprawdziła się tej ...
-
Robert Lewandowski w grudniowych mediach
... zajęciem 4. miejsca w plebiscycie na Złotą Piłkę FIFA (za Messim, Ronaldo i Neymarem) czy 2 golami, które ... na podobnym poziomie, co w listopadzie – 6,9 mld kontaktów. Ekwiwalent wyniósł 55 mln złotych. Największy udział w promocji piłkarza miała ... połowie miesiąca pokrywała się ze zwiększoną aktywnością w social media. Trend ten odwrócił się po 20 ...
-
Miasta wojewódzkie w mediach w IV kw. 2015 r.
... raportu „PRESS-SERVICE Monitoring”. Kolejne pozycje zajęli Kraków i Poznań. Tuż za podium znalazły się Wrocław i Łódź. Wartość ekwiwalentu reklamowego materiałów na ... mld złotych to ekwiwalent reklamowy dla Warszawy. Stolica jest pod tym względem nie do pokonania. 1,2 mld złotych to wynik promocyjny Krakowa. AVE Poznania za IV kwartał wyniosło ...
-
#BayraktarChallenge w mediach
... W polską zbiórkę na Bayraktara zaangażowały się bardzo mocno media, które nagłośniły tę inicjatywę, a wokół akcji utworzyła się ... ). Łącznie wszystkie publikacje osiągnęły ogromne dotarcie oraz ekwiwalent reklamowy (AVE) w wysokości 15 017 ... , którzy zaangażowali się w #BayraktarChallenge – za zaufanie, za każde udostępnienie i każdą wpłaconą złotówkę ...
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu w mediach
... ekwiwalent przypada na grudzień (6 180 860 zł), a najmniejszy na lipiec (1 799 348 zł). Informacje o badaniu Badanie przeprowadzone było na potrzeby dorocznej Gali Fundacji Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (FCSR), która odbyła się 9 lutego 2015 roku w Hilton Warsaw Hotel & Convention Centre. NEWTON Media ...
-
Miasta wojewódzkie w mediach w III kw. 2015 r.
... (648,5 mln złotych). Kolejne miejsca zajęły Gdańsk, Katowice i Szczecin. Dziesiątkę zamykają Lublin i Bydgoszcz. Najniższy ekwiwalent dotyczył Gorzowa Wielkopolskiego – osiągnął wartość 91,5 mln złotych. Na czele Warszawa, za nią Poznań Na czele zestawienia pod względem liczby publikacji znalazła się ponownie stolica. W III kwartale ...
-
Brexit w polskich mediach
... . w telewizji. Pozostałe 6 proc. materiałów opublikowały tytuły prasowe. Szacunkowy ekwiwalent reklamowy* doniesień z mediów tradycyjnych wyniósł 2 ... 06.12) W grudniu tego samego roku media w 6691 materiałach komentowały fakt osiągnięcia wstępnego ... . Na drugim miejscu znalazł się „Parkiet” – 841, a za nim „Gazeta Wyborcza” – 813. W internecie najwięcej ...
-
Maffashion, Jemerced, Kasia Tusk. To one rządzą modową blogosferą
... jej blog Make Life Easier (1,6 tys. informacji), a tuż za córką byłego premiera ... opublikowanych materiałów. - To bardzo ważna informacja dla marek. Ekwiwalent reklamowy jest jednym ze wskaźników ... . W mediach społecznościowych dominuje Maffashion We wrześniu użytkownicy social media wspomnieli o wybranych blogerkach blisko 4 tys. razy. Ponad ...
-
Promocja polskich miast w mediach 2008
... media ... tym drugim przypadku temat okazał się drugim najczęściej podejmowanym – tuż za sportem. To najlepszy wynik w kraju. PRESS-SERVICE Monitoring Mediów podaje, ... czwarty w skali kraju ekwiwalent reklamowy – wynoszący 1,4 mld złotych – napisano mniej artykułów dotyczących promocji niż o Olsztynie, który uzyskał ekwiwalent ponad czterokrotnie niższy. ...
-
Kamil Stoch - medialny sportowiec roku 2014
... Ekwiwalent reklamowy wyniósł prawie 323 mln złotych. Najczęściej Stoch pojawiał się w TVP Info, Eurosport.pl i PolskieRadio.pl., przy czym 57 proc. informacji dostarczały media ogólnopolskich. Za ... dopiero siódme miejsce, jednak biorąc pod uwagę ekwiwalent reklamowy, znalazł się zaraz za pierwszą trójką. AVE materiałów na jego temat wyniosło 102 tys ...
-
Energetyka jądrowa w mediach. Wzrost publikacji po wybuchu wojny w Ukrainie
... r. ukazało się ponad 230 tys. publikacji w kontekście energetyki jądrowej, łączny ekwiwalent reklamowy (AVE) wyniósł 851 mln zł, zaś dotarcie ... niezawodnym sposobem na utrzymanie niezależności w tym obszarze. Ponadto za jej wykorzystaniem przemawiały m.in. stale rosnące ceny ... na portalach o zasięgu regionalnym. Z kolei najaktywniejsze były takie media ...
-
Politycy i partie w mediach VI 2016
... miejsce, ze zdecydowaną przewagą nad pozostałymi politykami, zajął Jarosław Kaczyński. Za nim uplasował się Grzegorz Schetyna, a następnie Ryszard Petru. Lider Nowoczesnej wyprzedził Pawła Kukiza, Władysława Kosiniaka-Kamysza i Ryszarda Gallę. Ekwiwalent reklamowy publikacji o Kaczyńskim przekroczył 159 mln złotych. Doniesienia o liderze PO ...
-
Polski show-business: kto największą gwiazdą mediów?
... się w mediach najczęściej. Wyprzedził go Kamil Stoch za sprawą wyjątkowo udanego występu na Igrzyskach Olimpijskich ... media ogólnopolskie. Publikacje w regionalnych środkach masowego przekazu pozwoliły jednak następcy Adama Małysza znaleźć się na miejscu pierwszym. To właśnie z tego powodu napastnik Bayernu Monachium uzyskał wyższy ekwiwalent ...
-
Festiwale muzyczne 2015 w mediach
... za nami. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” przyjrzał się, jak wyglądała popularność poszczególnych imprez w mediach. ... zajęli Przystanek Woodstock z wynikiem 2,2 mld oraz OFF Festival – 1,3 mld. Wyniki raportu „Letnie festiwale muzyczne” za okres VI-IX plasują Open’er Festival na pierwszym miejscu po zliczeniu wartości ekwiwalentu reklamowego. ...
-
Najlepsi polscy blogerzy 2015
... Plum. Kto z nich najlepiej radzi sobie w mediach? Raport JasonHunta uznawany jest za jedno z najtrafniejszych zestawień na temat polskiej blogosfery. Autor ocenia w nim m.in ... Kuczyńska – analitycy „PRESS-SERVICE Monitoring” wycenili ekwiwalent reklamowy materiałów na jej temat na 39 mln złotych. Tuż za nią w zestawieniu uplasowała się Jessica ...
-
Lewandowski pobił Wasyla
... Media komentowały też kwestię ewentualnego transferu sportowca do Realu Madryt oraz negocjacje Lewego z hiszpańskim klubem. Wasilewskiego najczęściej w mediach przywoływano 4 i 23 maja w związku m.in. z wywalczeniem przez Leicester City tytułu mistrza Anglii. Analitycy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” oszacowali ekwiwalent ...
-
Pokojowy Marsz Równości w Białymstoku w mediach
... za 12 066 materiałów, media społecznościowe opublikowały natomiast 66 855 wzmianek. Dotarcie tych informacji mogło osiągnąć poziom nawet 527 890 464 kontaktów z odbiorcą. Ekwiwalent reklamowy publikacji szacuje się na 123 420 960 zł. I wprawdzie za ...
-
Najcenniejsi medialnie politycy 2024. Liderem Donald Tusk
... internetowych z ich udziałem w okresie styczeń - listopad 2024 r. Ekwiwalent reklamowy to kwota, jaką należałoby zapłacić za publikacje, gdyby były one reklamą. Jego wartość ... nie potrafi przebić się szeroko ze swoim przekazem, aby zainteresować nim media. Barbara Nowacka, z publikacjami wartymi 40,51 mln zł, zajmuje najwyższe miejsce spośród ...
-
Coca-Cola najlepszą marką spożywczą
... to poskutkowało mnóstwem publikacji o wydźwięku pozytywnym. Media interesowały się także akcjami społecznymi firmy: ... informacji pojawiło się na temat Heinekena. Głównie za sprawą organizacji Open’er Festival. To jedno ... z własnymi produktami. Aż 58% materiałów miało wydźwięk pozytywny, stąd ekwiwalent wyższy od Heinekena i Delecty – prawie 200 mln zł ...
-
Top Marka 2011 - ubezpieczenia
... Ekwiwalent reklamowy publikacji dotyczących PZU przekroczył 230 mln złotych. Firma utrzymała pierwszą pozycję w ubezpieczeniowym rankingu Top Marka z poprzedniego roku, natomiast drugie miejsce zajął Allianz, awansując z pozycji czwartej. Podium uzupełniła Aviva, a tuż za ... STS Fryderyk Chopin. Media donosiły także o restrukturyzacji przedsiębiorstwa ...
-
Zakupy grupowe - ranking serwisów
... w mediach 992 razy. Informacje na temat lidera zestawienia wygenerowały ekwiwalent reklamowy o wartości blisko 21,5 mln zł. Osiągnęły również najwyższy poziom potencjalnych ... wydawnictw prasowych, czyli Grupy Polskapresse i Mediów Regionalnych, które są odpowiedzialne m.in. za największe dzienniki oraz lokalne serwisy informacyjne. Myślę, że ma ...
-
Wydawnictwa literackie i ich wizerunek w mediach
... treści z przysłowiowej ‘szuflady’, stoi nieco w cieniu za głównymi bohaterami. Analiza przeprowadzona ... się ranking pierwszej piątki z uwzględnieniem wartości AVE publikacji. Najwyższy ekwiwalent reklamowy z prasy i rtv ma nadal Wydawnictwo ... Blanc, Wydawnictwo Olesiejuk, Wydawnictwo Bukowy Las, Media Service Zawada, Dom Wydawniczy Rafael, Instytut ...
-
Olga Tokarczuk i literacka Nagroda Nobla. 60 tys. wzmianek w mediach
... Mediów, mogły się one przełożyć na niemal 836 mln kontaktów z odbiorcami, a ich ekwiwalent reklamowy to 73 323 236 zł. W przypadku mediów tradycyjnych najwyższym ... 102 informacje oraz 86 w serwisie YouTube. Informacje na temat Tokarczuk podawały głównie media ogólnopolskie – stanowiły one 95,58 proc. przekazu.na temat Olgi Tokarczuk pojawiło się ...
-
Oscary 2022 w polskich mediach. Will Smith zgarnął wszystko?
... skradł Will Smith i to wcale nie z powodu uhonorowania go statuetką, lecz za sprawą spoliczkowania prowadzącego galę Chrisa Rocka. To wydarzenie szerokim echem ... media w analizowanym przez IMM okresie w kontekście Oscarów wzmiankowały ponad 400 razy. Informacji o filmie „Sukienka” zaś pojawiło się ponad 1,5 tys., generując tym samym ekwiwalent ...