-
Tempo życia Polaków wzrasta
... kampanii "Perfekcja w Twoim rytmie" promującej serię pralek z unikalną funkcją VarioPerfect, przeprowadziła ogólnopolskie badanie tempa życia ... ). Polacy, którzy w ostatnich latach zauważyli zwolnienie swojego tempa życia, oceniają je jako element negatywny (43%), nie zaś pozytywny (22%). W sprzęcie AGD liczy się niezawodność, oszczędność i szybkość ...
-
Tempo życia Polaków coraz większe
... tym problemem boryka się coraz więcej osób. Według badań marki Bosch przeprowadzonych w ramach kampanii „Perfekcja w Twoim rytmie”, tempo życia Polaków w wieku 15 - 50 lat ... którzy w ostatnich latach zauważyli zwolnienie swojego tempa życia, oceniają je jako element negatywny (43%), nie zaś pozytywny (22%). Pomimo zabiegania i braku czasu, aż 80 ...
-
Omnichannel: jak prowadzić komunikację z klientem
... mobilnej nie wykluczają się wzajemnie, a wspierają. Dzięki temu skuteczność prowadzonej kampanii może być znacznie większa. Np. SMS mógłby być kolejnym krokiem w komunikacji ... od jego doświadczeń z naszą marką i jego preferencji. To bardzo ważny element komunikacji dwukierunkowej. Dzięki temu klient otrzymuje te wiadomości, które naprawdę są mu ...
-
Wiosenny newsletter, czyi powiew świeżości w skrzynce mailowej
... pozytywną energią i wyrazistymi kolorami. Doskonałym przykładem nietuzinkowego mailingu jest soczysty newsletter firmy J.Crew, informujący o wiosennej wyprzedaży. Marka ta wykorzystała w kampanii ruchomy gif, który przedstawia rozcinanego, soczystego grejpfruta. Grafika opatrzona jest dodatkowo chwytliwym hasłem „How sweet is this?”. Odpowiedź na ...
-
Usługi kurierskie i obsługa online. To liczy się jak nigdy
... Real time Customer Experience Management Podniesienie przychodów oraz zwiększenie lojalności klientów i zaufania do marki to główne korzyści, jakie płyną z prowadzenia kampanii marketingowych w czasie rzeczywistym. Dowodzą, że dany biznes rozumie najbardziej aktualne potrzeby konsumenta i może podjąć odpowiednie działania w oparciu o wiedzę i dane ...
-
O krok przed atakiem ransomware, czyli cyber deception
... kampanii phishingowych cyberprzestępcy zazwyczaj podszywają się pod znane firmy ... zapobiegnięcia im w ogóle. Takie urządzenie końcowe należy też automatycznie odizolować od reszty sieci. Każdy element infrastruktury umożliwiającej zabezpieczanie środowiska IT za pomocą metody cyber deception powinien być zintegrowany z narzędziami ochronnymi ...
-
Po co są dziennikarze?
... ważną funkcję obrońców społecznych interesów? Czy na przykład, dziennikarze zdobędą się na siłę, aby nie ulegać manipulacjom partii politycznych w czasie kampanii wyborczych? Czy wystarczy im odwagi, aby opisywać wpadki najbardziej wpływowych przedsiębiorców? Czy starczy samozaparcia, aby nie tylko opisywać świat, ale ...
-
Tydzień 38/2004 (13-19.09.2004)
... , by podpisana została nowa umowa dotycząca cywilnego ruchu lotniczego. Amerykanie chcą wyeliminowania dotacji dla firm produkujących samoloty pasażerskie. To także element kampanii wyborczej prezydenta Busha, ale to także próba ograniczenia obecnej przewagi Airbusa nad Boeingiem. Oracle i PeopleSoft specjalizują się w systemach informatycznych dla ...
-
Wpływ emocji na decyzje konsumenckie
... należy uznać, że emocje i subiektywne odczucia stanowią również istotny element decydujący o decyzjach konsumentów. Współczesna ekonomia, a w zasadzie jej gałąź jaką jest neuroekonomia ... na jego zakup częściej. Wynika to w dużej mierze z siły marki i sprawnej kampanii reklamowej promującej ten właśnie produkt, dzięki czemu wzbudza on zaufanie i ...
-
Sophos: zagrożenia internetowe 2010
... zablokowany dostępu do serwisów społecznościowych, gdyż firmy dostrzegają wartość, jaką te strony mogą wnieść w podnoszeniu świadomości marki poprzez przeprowadzanie tam kampanii marketingowych," wyjaśnił Cluley. "Jeśli twoja firma nie jest na Facebooku, a konkurenci są, to znajdziesz się w niekorzystnej sytuacji. Ale musisz być ...
-
Badanie ciekawości kobiet
... młodej Polki - jej ciekawości, dążeń i ambicji. Badanie jest zwieńczeniem kampanii "Ciekawość pierwszy stopień do Redd`sa". Marka Redd`s zapowiada kontynuacje ... dochodzi też nakładany przez nie same, zapewne pod wpływem społeczeństwa, element kary za ciekawość”. W efekcie kobiety mają liczne obawy związane z zaspokajaniem własnej ciekawości ...
-
Kobiety w biznesie coraz ważniejsze
... na tegorocznym Światowym Forum Ekonomicznym w Davos. Pierwszego lutego 2012 r. największe amerykańskie firmy (m.in. Coca-Cola, Ernst&Young, Goldman Sachs) przyłączyły się do kampanii mającej na celu wsparcie kobiet w staraniach o zdobycie należnej im pozycji w świecie ekonomii. Coraz większą uwagę mediów przyciąga „Trzeci miliard” - porozumienie ...
-
UOKiK znowu promuje program leniency
... bardzo szkodzą rynkowi zmowy cenowe. W kolejnej kampanii UOKiK wspieranej przez eGospodarka.pl dowiadujemy się między innymi dlaczego zmowy ... Z niedozwolonym porozumieniem nie należy natomiast mylić tzw. naśladownictwa, które stanowi element polityki handlowej przedsiębiorstwa i polega na dostosowywaniu podejmowanych działań – w tym poziomu ...
-
Przestępstwa bankowe: kto kradnie?
... wątpliwości, to również każde stwierdzenie utraty dokumentu tożsamości powinno automatycznie rodzić konieczność zgłoszenia tego faktu w odpowiednich instytucjach, urzędach. Przykładem pozytywnej kampanii społecznej może być inicjatywa Związku Banków Polskich pod nazwą „Utraciłeś dokumenty? Nie ryzykuj! Zastrzeż je w banku!”. Czy można mówić ...
-
Kurs EUR/PLN konsoliduje się pod poziomem 4,20
... najwięcej ugrać dla swojego państwa. Ostatnia propozycję Grecji, która będzie dziś dyskutowana na łamach Eurogrupy naszym zdaniem należy traktować jako element kampanii referendalnej. Najprawdopodobniej około godz. 17:00 nad potencjalnym rozszerzeniem ELA (ratunkowa linia kredytowa) dla Grecji obradować będzie Europejski Bank Centralny ...
-
Nie demonizujmy sprawy frankowiczów. Wywiad z prof. Grażyną Ancyparowicz
... opinii publicznej, że propozycje PiS mogą doprowadzić do niewypłacalności niektórych banków, a w najgorszym wypadku zagrozić stabilnością finansową Polski? To element kampanii wyborczej, nic więcej. Czy ustawa o upadłości konsumenckiej, dająca sądom możliwość redukcji niespłacalnego zadłużenia nie jest wystarczającą gwarancją bezpieczeństwa dla ...
-
Jak zwiększyć lojalność klienta w 2017 roku?
... marketerzy wydają olbrzymie budżety na przyciągnięcie często „jednorazowych” klientów. Nie chodzi też o to, żeby popaść w kolejną przesadę i całkowicie zrezygnować z kampanii prospectingowych – po prostu należy mieć umiar i określić odpowiednią proporcję między działaniami skierowanymi do nowych i obecnych konsumentów. Nawet jeśli w ciągu ostatnich ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 10/2018
... na początku marca Donald Trump poinformował, że planuje nałożenie cła na import stali i aluminium w wysokości odpowiednio 25 i 10 proc. To element kampanii „America First!”. Trump tłumaczył, że cła są odpowiedzią na niesprawiedliwe umowy handlowe, na których ucierpiały amerykańskie firmy. Szacuje się, że ...
-
Ile kosztuje dział marketingu w 2019 roku?
... SEO, Specjalista Google Ads, Specjalista ds. Social Media (często jedna osoba zatrudniona do publikowania postów organicznych, druga do obsługi płatnych kampanii), Copywriter, Grafik, Strateg, Specjalista PR, Programista HTML/CSS, UX/UI Designer, Analityk. Utrzymywanie w firmie takiego działu jest bardzo kosztowne - może to być ...
Tematy: dział marketingu, marketing -
Nie wierz w darmowy Internet od WhatsApp!
... Internetu. Co więcej okazuje się, że nie jest to pojedyncza aktywność, a element akcji zakrojonej na szeroką skalę. Podobne kampanie są przeprowadzane również z ... że z domeny, na której umieszczono fałszywą ankietę, prowadzonych jest więcej podobnych kampanii, podszywających się pod inne popularne marki (m.in. Adidas, L'Oréal, Nescafé). ...
-
Jak chronić sklep internetowy i jego klientów?
... e-przestępstw. Od „odmowy usługi” (DoS), która zamyka możliwość generowania przychodu, do kampanii typu ransomware, poprzez które wyłudzane są dane i środki finansowe. Sezonowe szaleństwo ... oznacza dla cyberbezpieczeństwa sklepu? Atakujący mają świadomość, że wystarczy zmienić jeden element takich powielanych kodów, aby infekcja dostała się do wielu ...
-
Ransomware: 3 lata po WannaCry niebezpieczeństwo nie maleje
... co składały się zarówno koszty przestoju, grzywny, jak i niepowetowane szkody wizerunkowe. Kaspersky przypomina jednocześnie, że najbardziej znany przykład kampanii ransomware, WannaCry, wykorzystywał zaawansowaną cyberbroń – EternalBlue – będącą złożonym i skutecznym programem wykorzystującym niezałataną lukę w systemie Windows. W efekcie WannaCry ...
-
Euler Hermes: 7 barier globalnego wzrostu gospodarczego
... szczepieniami jak w Formule 1 W opinii Euler Hermes i Allianz Research ryzyko związane z wykonaniem planu szczepień pozostaje kluczowym czynnikiem różnicującym między krajami, a tempo kampanii szczepień to powrót do zdrowia z różnymi prędkościami co utrzymuje rozbieżności pomiędzy krajami na wysokim poziomie. Przy obecnym tempie szczepień Stany ...
-
Silne hasło, czyli jakie?
... ustanowienia przez Agencję Unii Europejskiej ds. Cyberbezpieczeństwa (ENISA) października miesiącem kampanii promującej cyberbezpieczeństwo. W tym roku tematy przewodnie to phishing oraz ransomware. Skuteczną metodą obrony przed tymi ... kiedykolwiek, zarówno w pracy, jak i w domu. Używanie silnych haseł i ich częste zmienianie to podstawowy element ...
-
4 wyzwania nowego rządu dotyczące rynku mieszkaniowego
... w warunkach większej podaży na rynku generowałoby nierównowagę. Problem numer 2 to zarządzanie publicznym zasobem Kolejny z prawdopodobnych koalicjantów, czyli blok Lewicy proponował w kampanii wyborczej budowę 300 000 mieszkań na wynajem w ciągu 5 lat. Tymczasem, jak wskazują eksperci portalu RynekPierwotny.pl, prosta analiza danych GUS ...
-
Kampanie reklamowe dla seniorów
... życiową, a wszystkie zakupy, które wykraczają poza codzienny standard, stanowią element „ekstrawagancji”. Stąd grupą docelową w kampaniach do ludzi starszych często ... z bólami stawów czy też w luksusowym aucie?). Nie brakuje również kampanii, w których wykorzystano wizerunek znanych osób (Władysław Kozakiewicz w reklamie ultrafastin). Wartości ...
-
Skuteczny retargeting: kampanie dynamiczne vs. statyczne
... retargeting statyczny, w ramach którego tworzonych jest kilka formatów tej samej reklamy, które stanowią później element większej kampanii marketingowej. Po umieszczeniu ich na serwerze reklamowym, określane są warunki brzegowe kampanii oraz ustala się, które z reklam będą wyświetlane odbiorcom, w zależności od tego, jakie strony internetowe ...
-
Polacy a firmy farmaceutyczne
... uznać także zaangażowanie w działalność poza biznesową, prowadzoną na rzecz społeczeństwa – organizowanie kampanii edukacyjnych. Tę odpowiedź wskazało 55% respondentów, którzy ufają firmie Polfa ... do którego docierają. Dlatego też, wykorzystanie takich działań jako element kreowania wizerunku firmy farmaceutycznej, musi być przemyślane i bardzo ...
-
Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu
... kierowany "na ślepo" bez uwzględnienia segmentacji rynku. Najważniejszym elementem kampanii mailingowej jest odpowiedni dobór adresatów korespondencji z uwzględnieniem ich preferencji i ... e-marketingowych Treść e-maila jest bardzo ważna ale to tylko jeden element skutecznego listu. Najważniejszym elementem, który decyduje o tym czy odbiorca w ogóle ...
-
Jakie kampanie reklamowe dla seniorów?
... , nękanej problemami menopauzy. W tej reklamie występuje przełamywanie stereotypów oraz element nadziei, który pokazuje, że mimo wieku można być atrakcyjnym. ... śnieżnobiałym uśmiechem poleca używanie kleju mocującego do protez Corega. W przypadku kampanii reklamujących środki farmaceutyczne wyniki badania dały bardziej zrównoważone odpowiedzi niż ...
-
Biura podróży a reklama radiowa
... zakupowej przez klienta” – mówi Haładus cytowany w raporcie AdBranch. Również Exim Tours, które w ub.r. przeprowadziło kilka dużych kampanii reklamowych, w każdej z nich wykorzystywało radio jako istotny element mediamiksu. Z lokalnych rozgłośni korzysta Biuro Podróży Triada. „Bardzo często współpracujemy z radiami lokalnymi, bo zauważyliśmy, że to ...
-
Znane marki a SEO
... zwiększy sprzedaż SEO to doskonały instrument sprzedażowy. SEO to niezbędny element każdej kampanii marketingowej dla firm, które Internet traktują jako główny kanał sprzedaży. ... w sprzedaży. Reasumując należy stwierdzić, że działania SEO to obecnie niezbędny element działań marketingowych, także dla firm i marek dobrze znanych i już rozpoznawalnych. ...
-
Dynamiczny remarketing
... rabatów. Choć głównym celem dynamicznego remarketingu jest zwiększenie efektywności konwersji, czyli pożądanych akcji w witrynie, równie dobrze może stanowić element zintegrowanej strategii kampanii reklamowych w wyszukiwarkach czy promocji marki lub towarzyszyć promocji marki w ogóle. RTB v. Google Adwords Dynamiczny remarketing daje najlepsze ...
-
Współpraca z influencerem a rozliczenia podatkowe - co musi wiedzieć przedsiębiorca?
... , jest szczególnie popularna wśród mniejszych firm oraz na wczesnych etapach kampanii marketingowych. Choć taka forma kooperacji może wydawać się prostsza i ... one wycenione. Dokumenty takie jak zdjęcia z kampanii, raporty z wykonanych działań oraz potwierdzenia odbioru produktów stanowią istotny element zabezpieczenia dla marki. Umowa barterowa ...
-
Programmatic to już 80 proc. reklamy display
... selekcję odpowiadają narzędzia do analityki danych, niezbędny element precyzyjnego targetowania. To ostatnie jest zresztą, jak podkreśla Lauren Fishera, główny analityk eMarketera, kołem zamachowym rozwoju modelu aukcyjnego. — Dla reklamodawców programmatic jest podstawowym sposobem na wzmocnienie kampanii reklamowych danymi 2nd party i 3rd party ...