-
Email marketing: aspekty prawne
... znaleziony na stronie internetowej firmy - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse Eksperci z GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, sprawdzili co marketerzy i przedsiębiorcy wiedzą o aspektach prawnych email marketingu. 93% badanych wie, że trzeba uzyskać zgodę odbiorcy na ...
-
Polscy internauci a email marketing
... newslettera bierze udział w promocjach, które otrzymują - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse. Eksperci z GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, zapytali użytkowników poczty email jaką formę komunikacji z firmą preferują oraz co sądzą na temat newsletterów, które ...
-
Wpływ social media na email marketing
... ukazuje się właśnie na Facebooku. Na Twitterze za pomocą przycisków umieszczanych w wiadomości udostępnianych jest 46,1% newsletterów, a na portalu LinkedIn - 8,5%. Wiadomości email, w których zostały umieszczone przyciski udostępniania na social media osiągnęły wskaźnik kliknięć na poziomie 5,6%, a wiadomości bez przycisków – 2,6%. Oznacza to, że ...
-
Partie polityczne a e-mail marketing
... od razu rzuca się w oczy brak podstawowej wiedzy z zakresu email marketingu. Eksperci z GetResponse widząc niskie zaangażowanie samych partii w email marketing sprawdzili również strony internetowe ich liderów, jednak efekty były bardzo podobne. O ile lekceważenie email marketingu przez partie polityczne będzie dziwiło jedynie specjalistów z branży ...
-
E-mail marketing w Polsce
... , aby wzmocnić i podtrzymać zaangażowanie i zainteresowanie odbiorców (46%). - Wyniki badania GetResponse pokazują, że kondycja polskiego email marketingu oraz świadomość dostępnych narzędzi rośnie z roku na rok. Email marketing, będący jednym z najtańszych i najbardziej efektywnych kanałów komunikacji online (wskaźnik ROI za rok 2011 wyniósł 4000 ...
-
"Prawo w email marketingu" - weź udział w quizie i wygraj nagrodę
... odpowiedzialnym za email marketing zdobyć niezbędne informacje i wiedzę na temat aspektów prawnych w prowadzonych kampaniach. “W GetResponse wierzymy, że przetwarzanie danych osobowych czy wysyłanie informacji handlowych zgodnie z prawem to solidna podstawa do osiągnięcia sukcesu w email marketingu. Dlatego projekt “Prawo w email marketingu” ma ...
Tematy: -
Mamy sposoby na skuteczny e-mail marketing
... który wpływa na tak złe statystyki jest posiadanie w swojej bazie nieaktywnych adresów email lub osób, które od kilku miesięcy nie odczytują przesłanych im ... firmy. W tym celu odpowiednim wyborem wydają się nowoczesne narzędzia przeznaczone do email marketingu. Jednym z nich Emailbidding, który pozwala na pełną analizę prowadzonej kampanii, włączając ...
-
Jak Prawo telekomunikacyjne uderza w marketing
... zastanowić, jak ostatecznie winien brzmieć zapis, żeby nie powstawały kolejne problemy interpretacyjne - mówi Przemysław Marcol, Członek Zarządu SARE S.A. W przypadku działań email marketingowych, marketerzy od dawna zmuszeni byli stosować przepisy Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, a także Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Oba te ...
-
Czym jest marketing wirusowy?
... jego założyciele rozpoczynali działalność, stworzyli pierwszą firmę oferującą anonimowe skrzynki email. Nie musieli wiele wydawać na reklamę. W bardzo krótkim czasie wieść ... wirusowego. Marketing wirusowy działa podobnie jak zwykłe wirusy. Informacje rozprzestrzeniają się od osoby do osoby, z jednego miejsca do drugiego. Oczywiście marketing wirusowy ...
Tematy: marketing wirusowy, techniki promocji -
E-mail marketing: jak zbierać adresy?
... zgody na rozpoczęcie komunikacji z potencjalnym klientem to nieodzowny fundament e-mail marketingu za przyzwoleniem (permission based email marketing), odróżniający go od spamu. Czy wiesz, że według badania GetResponse „E‑mail marketing oczami internautów” z marca 2013 roku ponad 70 proc. respondentów przyznało, iż regularnie przegląda newslettery ...
-
Skuteczny e-mail marketing
... W pierwszym przypadku musimy pamiętać, że mailing to tzw. permission marketing, czyli forma reklamy, na której otrzymywanie subskrybent musi w sposób świadomy wyrazić ... sukcesu kampanii mailingowej jest wysokiej jakości baza kontaktów, czyli lista adresów email naszych subskrybentów. Idealna sytuacja to posiadanie przez firmę własnej bazy kontaktów, ...
-
E-mail marketing: newslettery są skuteczne
... ciekawym e‑mailem? Zjawisko długiego ogona e-mail marketingowego robi się jeszcze ciekawsze, kiedy przyjrzymy się badaniom DMA Email Tracking Study z 2011 roku. Okazuje się, że otwarcie e-maila, tak bardzo wyczekiwane i hołubione przez ... generować mogą e‑maile, które nie są otwierane. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
7 korzyści z zastosowania automatyzacji marketingu
... marką, poprzez konwersję, aż do budowania długoterminowej lojalności. #2: Usprawnienie procesu email marketing Email marketing jest jedną z najbardziej sprawdzonych i popularnych taktyk marketingowych. Jednak sposób, w jaki użytkownicy konsumują treści otrzymywane przez email, zmienił się znacząco w ciągu ostatnich kilku lat. Aby skutecznie dotrzeć ...
-
Sztuczna inteligencja przyszłością e-mail marketingu
... programy filtrujące, takie jak SpamAssassin, używają tych metod, by segregować wiadomości w naszych skrzynkach na te pożądane i niepożądane (SPAM). Podczas gdy email marketing funkcjonuje w oparciu o pewne podstawowe reguły, sztuczna inteligencja pozwala pójść o krok dalej i przewidywać, jakie treści serwować subskrybentom w oparciu o zaawansowane ...
-
5 sposobów na skuteczny e-marketing
... reklamuj. Podpowiadamy, co zrobić, by przyciągnąć nowych klientów do twojego sklepu. Przyda się zwłaszcza początkującym e-przedsiębiorcom. Dlaczego? Na przykład dobry email marketing może generować nawet kilkadziesiąt procent sprzedaży. Dlaczego ktoś miałby kupować właśnie w twoim e-sklepie? Masz niskie ceny? Szeroki wybór? Wysoką jakość ...
-
Branża wydawnicza a e-mail-marketing
... z raportu, w którym eksperci GetResponse przyjrzeli się działaniom email marketingowm podejmowanym przez firmy z branży wydawniczej. Eksperci email marketingu z GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, tym razem podjęli się sprawdzenia działań email marketingowych firm związanych z sektorem wydawniczym. W tym celu ...
-
Newsletter nr 1 komunikacji marketingowej?
... utrzymujących się tendencji, ale też pewne pytania przyniosły zaskakujące odpowiedzi. Raport XV edycji Badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce potwierdził, że email marketing ma się dobrze, bo aż 77% ankietowanych chętnie subskrybuje newslettery. Co i dlaczego czytamy? Wysoko na liście otrzymywanych newsletterów plasują się ...
-
Kiedy wysłać newsletter?
... – wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse. Eksperci z GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, zbadali o której godzinie ... i wskazówką, którą mogą brać pod uwagę przy planowaniu kampanii email marketingowej. Analizując wyniki naszego badania warto zwrócić w szczególności uwagę ...
-
Zainwestuj w e-marketing
... nauczyć się nowych narzędzi i zrozumieć, że marketing internetowy nie jest odpowiednikiem tradycyjnego marketingu, tyle że w Internecie. Reklama "pay per click", reklama banerowa, email marketing, affiliate marketing, reklama interaktywna, optymalizacja stron, blog marketing, buzz marketing, product marketing i blogowanie to tylko niektóre z jego ...
-
7 głównych trendów w e-mail marketingu 2016
... dłuższej perspektywie czasu. Podsumowując, e-mail marketing pozbędzie się w końcu ostatnich barier – w kolejnym roku stanie się integralną częścią innych działań i obszarów marketingowych. Nabierze również jeszcze większego znaczenia jako istotny, inteligentny i sprawny sposób komunikowania się z odbiorcami. René Kulka, Email Marketing Evangelist
-
Największe błędy w marketingu
... możliwości oceny liczby wydanych talonów. To tylko cześć czynników, na które należy zwrócić decydując się na marketing poprzez Internet. Kolejne czynniki przedstawię w następnym artykule, za miesiąc. Ten artykuł został przygotowany na podstawie "Top 10 biggest online & email marketing mistakes" opublikowanego pod adresem by
Tematy: -
Inxmail w K2 Internet
... umowy, K2 stała się jedynym w Polsce dostawcą Inxmail, platformy informatycznej do obsługi email marketingu. Inxnet GmbH to istniejący od 1999 roku niemiecki producent oprogramowania, specjalizujący ... XML i Java. Głównym produktem firmy jest platforma obsługi email marketingu Inxmail. Inxmail zapewnia sprawne zarządzanie kampaniami e-mailingowymi ...
Tematy: k2 internet, inxnet -
Sklepy internetowe a promocje świąteczne
... społecznościowe (22%) oraz email marketing (19%). Na trzecim miejscu uplasowały się działania SEO oraz kampanie banerowe (14%). Co ciekawe, obecność w porównywarkach cen pod kątem świąt zadeklarowało tylko 8% właścicieli e-sklepów. W przypadku wyboru najskuteczniejszych narzędzi bezkonkurencyjny okazał się email marketing, na który głosowała aż ...
-
Płatność danymi osobowymi - kiedy informacje o nas stają się walutą
... Najczęstszym przykładem sytuacji, o której mowa w motywie 47 RODO jest chociażby marketing bezpośredni usług lub produktów administratora danych osobowych lub podmiotów z ... ” danymi osobowymi to zagadnienie znacznie szersze niż tylko pozostawienie adresu email w odpowiednim polu w serwisie internetowym i może być rozpatrywane na wielu płaszczyznach. ...
-
SMS-y marketingowych przyjaciół
... w technologiach mobilnych oraz mobile marketingu i pracuje jako konsultant merytoryczny w firmie adMobile. Andrzej Rabsztyn pracuje jako New Business Director w firmie adMobile. email: a.rabsztyn@admobile.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce wejdź .
Tematy: -
Wybory samorządowe 2014: internetowa walka o wyborcę
... oraz Bluerank – zostały uzupełnione o dane pokazujące, jak partie polityczne wykorzystują w przedwyborczych działaniach email marketing, komunikację w mediach społecznościowych oraz promocję w wyszukiwarce Google. Email marketing nie jest popularnym narzędziem komunikacji partii politycznych z wyborcami. Newslettery wysyłają tylko 4 partie (PO ...
-
Polskie narzędzia marketingu, które warto poznać
... , British Council, EuroCash, Energa, za10groszy.pl, Totolotek, CzasNaButy.pl czy Aviva. Podobne polskie narzędzia marketingu: smsapi, promosms, mProfi 5. EmailLabs – e-mail marketing EmailLabs to serwer SMTP w chmurze, który powstał z myślą o podmiotach posiadających już system generujący wysyłkę e-mail (np. system sklepowy, bilingowy, księgowy ...
-
Narzędzia PR w Internecie
... firmy, jej historię, ogólną ofertę oraz dane kontaktowe - adres, telefony, email. Powyższy opis dotyczy raczej minimalistycznej wersji witryny firmowej. W rozbudowanej wersji witryna ... interaktywnym umożliwiającym komunikację zwrotną jest aktywny (klikalny) adres email do pracowników odpowiedzialnych za poszczególne aspekty działalności firmy. ...
-
Internauci chętnie płacą za dostęp do contentu premium
... to wystarczające powody do płacenia za content – tłumaczy Paweł Lesiak, Head of Email Marketing w LeadR. – Oszczędność każe nam dążyć do zdobycia dóbr jak najniższym ... mailingowych LeadR, tj. takich, które w ciągu ostatniego miesiąca podały swój adres email, udostępniło treść w mediach społecznościowych lub zapłaciło za dostęp do contentu. Celem ...
-
E-mail czy komunikator? Dokąd zmierza komunikacja z klientem?
... nich chętnie i masowo używany. Możemy spodziewać się, że w przyszłości oba te kanały komunikacji będą współistnieć i wzajemnie się uzupełniać. René Kulka, Email Marketing Evangelist and Consultant w
-
Jak pozyskać klientów za pomocą strony www
... korzyści biznesowe. Niestety, tyczy się to znacznej część osób odpowiedzialnych za marketing internetowy – wielu po prostu nie wie do końca co zrobić z nowo ... nie mają większego pojęcia o Twojej działalności, pola typu "Imię", "Nazwisko" i "Email" powinny w zupełności wystarczyć. Niekiedy w formularzu można jednak zawrzeć więcej pól. Pozwoli to ...
-
Personalizacja to już za mało
... i do nikogo”, odchodzą w niepamięć. Ich miejsce zajmują hiperspersonalizowane wiadomości, które pozwalają na wprowadzenie zupełnie nowej jakości w komunikacji z klientem. René Kulka, Email Marketing Evangelist and Consultant w
-
Debiut Codemedia SA na NewConnect
... danych) oraz kampaniach promocyjnych. Firma prowadzi działania w wyszukiwarkach (PPC+SEO), mediach społecznościowych, programy promocji sprzedaży, działania publicity, reklamę mobilną czy email marketing. O ofercie Oferta/sprzedaż(T/N, prywatna/publiczna): oferta prywatna Wartość oferty: 1.102.000 zł Kurs odniesienia: 22,04 zł Wartość spółki (wg ...
-
Firmowa strona internetowa
... często projektanci stron zapominają, aby strona internetowa umożliwiała kontakt potencjalnego klienta z firmą (specjalny formularz, chat online lub tylko adres email). Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek to dostosowanie kodu strony pod kątem najpopularniejszych wyszukiwarek. Obecnie optymalizacji ...
-
E-maile z rekomendacjami: czy ich potencjał jest wykorzystywany?
... z newslettera decyduje się na to ze względu na nieprzydatną, niedopasowaną do swoich potrzeb treść (BlueHornet, 2013 Consumer Views od Email Marketing). Z konsumenckiego punktu widzenia, rekomendacje dostarczają interesujących propozycji, ułatwiają proces decyzyjny i przyspieszają same zakupy. Żeby jednak rekomendacje mogły spełnić swoje ...