-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych w Polsce
Firma badawcza Kondej Marketing zaprezentowała aktualne wydanie Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych. Na pozycji lidera utrzymała się sieć hipermarketów Tesco (80,31 pkt.). Na korzyść tej firmy przemawia prowadzenie aktywnych działań marketingowych, w tym: remodeling niektórych sklepów, rozszerzanie asortymentu marek własnych, konkurencyjna ...
-
Półkowe: koszty podatkowe i odliczenie VAT
W obrocie gospodarczym dostawcy często spotykają się z koniecznością uiszczania tzw. opłat półkowych. Supermarkety, wykorzystując swoją dominującą pozycję zmuszają przedsiębiorców do uiszczania opłat za możliwość wystawiania w nich swoich towarów. Powszechne jest bowiem pobieranie różnych opłat związanych z wejściem do sklepu i promocją towaru. ...
-
SEO dla e-commerce o międzynarodowym zasięgu
Wiele firm z branży e-commerce próbuje szukać klientów za granicą. To zadanie nie tyle ambitne, co trudne i kosztowne. Jednak nie niemożliwie. Najważniejszą rolę w ekspansji międzynarodowej odgrywa SEO. To od skuteczności działań z zakresu marketingu w Internecie zależy, czy klienci za granicą dotrą do naszej oferty. Kilka najważniejszych aspektów ...
-
Polski sektor bankowy: doświadczenia zakupowe klientów
Doświadczenie zakupowe (Shopping EXperience) to wrażenia i emocje towarzyszące każdemu spotkaniu klienta z marką podczas wizyty w sklepie lub innym punkcie sprzedaży. Jak wygląda ono w przypadku polskiego sektora bankowego sprawdziła firma Branch Brothers (Upright Group), na zlecenie której przeprowadzono pierwsze w Polsce kompleksowe badanie ...
-
FACTORY Warszawa Ursus w rozbudowie
Centrum wyprzedażowe FACTORY Warszawa Ursus doczekało się rozbudowy. Obiekt powiększy się o ponad 6 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni, na których powstanie 30 dodatkowych sklepów oraz 250 miejsc parkingowych. Prace rozpoczną się na początku kwietnia bieżącego roku. Ich zakończenie zaplanowano na wrzesień 2015. Przebudowa zbiega się z ...
-
Kasa fiskalna w sprzedaży online? Można jej uniknąć
Konieczność stosowania kasy fiskalnej nie dotyczy jedynie sklepów stacjonarnych, choć z taką działalnością przede wszystkim się kojarzy. Niewątpliwie jednak obowiązek wydawania paragonów w działalności online, zwłaszcza usługowej, mogłoby być trudne lub wręcz niemożliwe. Czy da się tego uniknąć? Niektórzy przedsiębiorcy nie mają wyjścia – muszą ...
-
Sprzedaż detaliczna vs. nowe zachowania konsumentów. Jakie wyzwania?
Pandemia wywarła przemożny wpływ na zachowania konsumentów, w konsekwencji czego przed niespożywczymi sklepami detalicznymi pojawiły się całkiem nowe wyzwania. I mowa tu nie tylko o przystosowaniu się do ograniczeń wynikających z nowych wymogów bezpieczeństwa oraz zachowania dystansu społecznego. Z ankiety zrealizowanej przez firmę Deloitte wynika ...
-
Udział e-commerce w handlu rośnie do 8 proc. Rekord dzięki pandemii?
Wybuch pandemii wywarł przemożny wpływ na wiele dziedzin życia i gospodarki, zmieniając przy tym zachowania konsumentów. Obawy przed zagrożeniem dla zdrowia, zamrożenie handlu, a potem konieczność zachowywania dystansu spowodowały, że coraz chętniej decydowali się na zakupy e-commerce. Jak pisze Santander Bank Polska, wzrost znaczenia sklepów ...
-
Jak nowe technologie wspierają zakupy w sklepie stacjonarnym?
O tym, że najnowsze technologie wywierają przemożny wpływ na nasze życie codzienne, nie trzeba już przekonywać chyba nikogo. Kolejnym tego potwierdzeniem jest opracowany przez Deloitte raport "Koniec ery dwóch światów. Wpływ narzędzi cyfrowych na zakupy Polaków 2021". Opracowanie dowodzi, że technologiami podpieramy się w większości naszych wizyt ...
-
Coca-Cola czy Pepsi - który napój wybiorą Polacy na święta?
Coca-Cola czy Pepsi? Odwiecznemu problemowi konsumentów przyjrzała się firma eLeader, która wykorzystując własne narzędzie Shelf Recognition AI, postanowiła sprawdzić, która marka dominowała na sklepowych półkach w ostatnich miesiącach. Według danych eLeader, spółki technologicznej specjalizującej się w dostarczaniu rozwiązań do wspierania ...
1 2