-
Polska: wydarzenia tygodnia 51/2013
... wydarzeniem... Od ponad dwóch dekad w większości polskich mediów obserwuje się emocjonalny stosunek do Rosji i jej władz. W tym też tonie są analizowane i oceniane ... się głównego zagrożenia dla polskiej suwerenności. Myślę, że przebieg wydarzeń i charakter relacji z ostatnich wydarzeń w Kijowie umocniły taką opinię... Sąsiedztwo, niezależnie ...
-
7 czynników sukcesu firmy rodzinnej
... drugie lub nawet kolejne pokolenia właścicieli. - Skomplikowane relacje rodzinne oraz emocjonalny stosunek do firmy mogą spowodować, że sukcesja stanie się polem ... córka Barbara. Jesteśmy mocno zaangażowani w prowadzenie i rozwój firmy. Jednak rodzinny charakter przejawia się również w tym, że zatrudniamy całe rodziny, nawet wielopokoleniowe. Wiele ...
-
Podatek obrotowy w social media
... temat podatku. Większość publikacji na temat podatku ma charakter neutralny. Są to m.in. informacje na temat postępujących prac nad projektem i udostępnienia artykułów na ten temat. Jeżeli pod uwagę weźmiemy jednak wpisy, które wyrażają emocjonalny stosunek autora do tematu, okaże się, że 62 ...
-
Emigracja zarobkowa. O wyborze kraju decyduje mapa?
... gdy wyjazd ma charakter krótkotrwały i powtarzalny, jak w przypadku pracowników z Ukrainy. Kadra ze Wschodu chętnie spogląda w stronę Niemiec czy Czech, bo zarobki są tam wyższe niż w Polsce. Jeżeli jednak do aspektu finansowego, jakim cechuje się emigracja zarobkowa, dołożymy komponent emocjonalny i społeczny, nasz kraj ...
-
Choroba pracownika powodem zwolnienia z pracy?
... zdrowie psychiczne. Wiele firm idzie też o krok dalej i zaczyna badać stan emocjonalny zespołu, bo może mieć on wpływ nie tylko na funkcjonowanie ... badań wynika, że takie podejście o wiele częściej występuje w firmach, które z uwagi na charakter wykonywanych zadań, wymagają dobrej kondycji fizycznej. Rzadziej w korporacjach bazujących na pracy ...
-
Walentynki obchodzi 71% Polaków
... lub partnerką, co odzwierciedla romantyczny charakter tego dnia. Co do przyszłości obchodów Walentynek, 36% Polaków chciałoby widzieć w tym dniu większy akcent na miłość i przyjaźń. 30% preferuje mniej nacisku na konsumpcjonizm, widoczna jest potrzeba zwrócenia uwagi na emocjonalny aspekt tego dnia, zamiast koncentrowania ...
1 2