-
Marka i reputacja
... firmy nie masz ważniejszego zadania od troski o swoją markę i reputację oraz ich ochrony. Tak. Wiem. To nie jest łatwy chleb. A stawka rośnie. Marka i reputacja ... kojarzą z reputacją. Na reputację składają się dwa elementy: świadomość i wiarygodność. Twoja reputacja równa się zeru, jeżeli ludzie nie wiedzą o Twoim istnieniu i nie mają pojęcia o ...
Tematy: -
Rynek PR w Polsce: firmy w dobrej kondycji
... . Nam leży na sercu, by traktowano nas poważnie i żeby nasza reputacja była niezachwiana – dodaje P. Trochimiuk. Motorem etycznych zachowań jest ZFPR, który ... jednak tak, że dla zleceniodawców nie liczy się cena czy pomysł. Firmy przychodzą do agencji z ofertą współpracy i jednym warunkiem – trzeba wylegitymować się doświadczeniem nie w konkretnej ...
-
Firmy internetowe i ich relacje z klientami
... korzyści, niemniej od pewnego momentu korzyści z reputacji rosną wolniej niż sama reputacja. Wyniki badań potwierdzają wnioski wypływające z modelu wartości dla klienta, zgodnie ... dostęp do klientów. Napływ wartości uzależniony jest od zdolności firmy do kierowania klientów na stronę firmy, liczby zawartych transakcji, czy też wyemitowanych reklam. ...
-
Zmiana dostawcy energii? Polskie firmy są na "tak"
... energii. 36% respondentów rozważa zmianę sprzedawcy gazu. Firmy poszukują nowych ofert Z badań wynika, że polskie firmy dobrze znają swoje prawa i mają świadomość ... duże znaczenie. Wynika to z faktu, że reputacja przekłada się na poczucie bezpieczeństwa, niezawodności i gwarancję dostaw energii. Firmy są też coraz bardziej wymagające jeśli chodzi o ...
-
Firmy dla pokoleń X, Y i Z. Jak przyciągnąć pracowników?
... , na takie aspekty zwracają również uwagę przy wyborze pracodawcy. Stąd też firmy, które chcą kierować swoją ofertę do Milenialsów, powinny w swojej strategii ... pracy. Nieograniczony dostęp do informacji i cyfrowa biegłość powodują, że marka oraz reputacja pracodawcy mają dla nich kluczowe znaczenie w podejmowaniu zawodowych decyzji. Młodzi ...
-
Opinie konsumentów istotne dla firmy
... w ciągu kilku dni od pojawienia się filmiku ogłoszono stanowisko – zmianę strategii firmy odnośnie do serwisowania iPodów! Klientom zaproponowano możliwość wymiany baterii za 99 ... Wówczas negatywne opinie mogą się za- mienić w pochwały dla marki, a jej dobra reputacja ma szansę jeszcze wzrosnąć. Strumień topi lub obmywa Należy pamiętać, że istnieje ...
-
Nadchodzą cyberataki ransomware 2.0. To już więcej niż żądania okupu
... zagrożeń, z jakim muszą mierzyć się współczesne organizacje. W ich efekcie zagrożona jest nie tylko ciągłość działania firmy, czy stabilność przeprowadzanych operacji biznesowych, ale również reputacja firmy. Milczeniem nie można tu również pominąć strat finansowych, które w skrajnych przypadkach mogą doprowadzić nawet do upadłości ...
-
Rekrutacja pracowników: dlaczego feedback ma znaczenie?
... podziękować każdej zaangażowanej osobie – tłumaczy Monika Paciorkowska-Krawców. Choć proces przekazywania negatywnych wieści nie jest przyjemny, najważniejsze jest, aby pozostać profesjonalnym. Reputacja firmy jako pracodawcy zależy bowiem nie tylko od tego, jak traktuje swoich pracowników, ale również od tego, jakie podejście wykazuje względem ...
-
MediaContacts w Europie
... MPG Schmitter’s Managing Director stwierdza: "Bardzo doceniamy rozpoczęcie działalności przez Media Contacts w Niemczech. Dobra reputacja, wiedza i narzędzia używane przez sieć Media Contacts na skalę międzynarodową będą ... że możemy to zrobić przy współpracy z firmą MPG Schmitter jest ogromną szansą dla naszej firmy. Dołożymy wszelkich starań, żeby ...
Tematy: media contacts, media planning group -
Marketing 2.0
... zaufania jakiegoś klienta i jego frustracja zaraz znajduje ujście w krótkiej relacji gdzieś w Internecie. A relację tę mogą przecież przeczytać miliony osób i cała reputacja firmy może lec w gruzach. Dodatkowo, powstają sieci wewnątrz sieci, co powoduje tylko uszczelnianie kanałów komunikacyjnych, przy ich jednoczesnym wypełnianiu coraz większą ...
-
Plany polskich pracodawców II 2017
... Reputacja – nie tylko dla dużych graczy Badanie Randstad zajęło się również obszarem reputacji firmy jako pracodawcy. 14% respondentów deklarowało, że reputacja ich firmy ... firmy próbie 1000 firm (margines błędu statystycznego dla próby N=1000 wynosi 3,1%). Z próby wykluczono firmy zatrudniające poniżej 10 osób, firmy doradztwa personalnego oraz firmy ...
-
Fortinet FortiOS 5.0 chroni środowisko BYOD
... urządzeń oraz na bieżąco informuje administratora o aktualnym statusie ruchu w sieci. Dzięki temu firmy mogą lepiej przygotować się do ochrony swoich zasobów przed najnowszymi ... się zagrożeń. „W nowym FortiOS 5.0 na szczególną uwagę zasługuje funkcja “Reputacja Klienta”, która pozwala na precyzyjne rozpoznanie nowego użytkownika sieci. Dzięki ...
-
Budowanie osobistej marki
... era pracowników, którzy funkcjonują na zasadzie liczby godzin w tygodniu oraz praw i obowiązków wynikających z podpisania umowy z pracodawcą mija bezpowrotnie, jeśli już nie minęła. Nastaje era osobistych marek. Zajmuj się bardziej swoim charakterem niż reputacją. Twój charakter świadczy o tym, kim naprawdę jesteś, a reputacja ... wewnątrz firmy i poza ...
-
Facebook rządzi turystyką?
... Dla turystów powyżej 65. roku ważne są ich własne wcześniejsze doświadczenia oraz reputacja danego przewoźnika czy biura podróży – natomiast w przypadku ludzi w wieku do ... prowadzenia biznesu” – podsumowuje Jakub Wróbel. Jak dodają autorzy opracowań - firmy, które zdecydują się skorzystać z technologii cyfrowych do komunikacji z klientem, będą ...
-
Sankcje wobec Rosji a światowy system finansowy
... nawet na import środków prowadzenia wojny, jeśli kraje lub firmy, które nie przyłączyły się do sankcji, będą ... stopniowo zmierza w kierunku unowocześnionego systemu finansowego. Twierdzi, że reputacja gwarantów globalnego systemu finansowego po nałożeniu ... rosyjskiego eksperta-amerykanisty Dymitra Drobnitsky’ego „era globalizacji i roli dolara jako ...
-
Polski konsument ceni odpowiedzialny biznes
... aspektach a 3 firmy w ogóle nie sprawdzają dostawców pod tym kątem. 2/3 badanych twierdzi, że brak przestrzegania prawa pracy, praw człowieka i zatrudnianie nieletnich przez dostawców stanowią największe zagrożenie dla ich firm. Jako nieco mniej niebezpieczne traktowane jest nieprzestrzeganie norm środowiskowych, reputacja dostawcy i emisja ...
-
Akwizycje a strategia marki
... finanse, prawo) i zaniedbują miękkie aspekty (strategia marki, styl zarządzania, wizerunek i reputacja). Aby tego uniknąć, konieczne jest określenie wspólnej polityki marketingowej. Strategia ... nadrzędny jaki stawia sobie zawsze firma jest jeden - wzrost wartości firmy. Operacyjnie firmy dążą do powiększenia udziałów rynkowych i marż. Odbywać się to ...
-
Depozycjonowanie jako ochrona wizerunku w sieci
... firmy świadczącej usługi marketingu internetowego. Problem pojawia się wtedy, gdy po wpisaniu nazwy produktu lub firmy pojawiają się wpisy o negatywnym wydźwięku, a jeszcze gorzej, jeśli są to treści obraźliwe lub nieprawdziwe. Jest to o tyle niebezpieczne, że cierpi na tym reputacja ... temu zaradzić. Coraz częściej, firmy świadome tego, że ...
-
Polscy pracownicy coraz bardziej szczęśliwi
... i rynek pracy staje się bardziej dynamiczny, firmy chcące utrzymać i zatrudniać najlepszych pracowników nie mogą ignorować wartości, jaką może dać reputacja pracodawcy zapewniającego dobrą równowagę między pracą a życiem osobistym. Ponadto, w okresie spowolnienia gospodarczego firmy stały się bardziej zorientowane na wyniki. Przedsiębiorcy ...
-
Idealny Pracodawca 2014 wg studentów
... Kiedy prosimy studentów o ocenę 4 różnych grup czynników atrakcyjności pracodawcy: reputacja i wizerunek pracodawcy, charakterystyka pracy, wynagrodzenie i możliwości awansu oraz ludzie ... problemem słabnącego zainteresowania. „Firmy programistyczne są kojarzone ze szczególnym typem środowiska pracy i kultury firmy” - mówi Nylander. „Najlepsi ...
-
Nie ma prostego sposobu na RODO
... reputacja i przychody firm będą zależeć od tej transparentności. Ich zdolność do czerpania zysków z danych będzie spoczywać na uznanej marce, której rzeczywiście ufają klienci. Równowaga sił całkowicie się zmieni. Firmy ...
-
Insider trading: warto zakazywać?
... kontraktom. Koszty utrzymywania nieuczciwych pracowników, w skutek ich działań wbrew interesowi firmy, staną się zbyt wysokie i, ponieważ nie sposób wskazać czyja to dokładnie ... rozproszeni oraz czują się w tym wyręczani przez państwo. Najistotniejszym z nich jest reputacja – jej utrata oznacza dla managera koniec kariery, więc zysk związany z ...
-
Customer Experience w czasie pandemii
... naszych najgłębszych emocji i lęków. Gdzie zacząć? Zaangażowanie firmy w projektowanie pozytywnych doświadczeń klientów, zaczyna się od dostosowania działań struktur firmy - od kierownictwa poprzez wszystkie inne szczeble i ... niepokój w silniejsze, bardziej znaczące i trwałe połączenia z klientami. Od tego zależy przyszła reputacja i sukces naszej ...
-
Nowe cele strategiczne źródłem przewagi konkurencyjnej
... zarząd dochodzi do drugiego kluczowego momentu w trakcie wdrażania nowego programu działalności firmy. Okazuje się bowiem, że wdrożenie pełnego programu wymaga podjęcia wielu ... własnych decyzji, a i poniekąd nieznajomość realiów biznesowych firmy którą zarządza. Tak czy owak, reputacja ucierpi. Jak pokazuje praktyka, warto pozostawić projekty ...
-
Zanim zrobisz zakupy online
... świadczy jednak świetnie zaprojektowana strona internetowa czy najniższe ceny, ale reputacja, jaką sklep buduje przez długie lata. To certyfikaty potwierdzające jego ... Swoich Klientów, Jakość Usług Q, Certyfikat Rzetelności Programu Rzetelna Firma, Certyfikat Firmy Wiarygodnej Finansowo i inne. Zawsze dobrze jest sprawdzić aktualność lub ...
-
ComArch korzysta z ożywienia
... telekomunikacyjnych, oraz systemy do zarządzania sieciami telekomunikacyjnymi. "Dobra sytuacja na polskim rynku informatycznym, oraz rosnąca reputacja ComArch na rynkach zagranicznych pozwala na podtrzymywanie ambitnych planów wzrostu firmy. Jeśli sytuacja ekonomiczna będzie nadal korzystna, to sprzedaż Grupy przekroczy w 2004 roku 300 mln zł ...
Tematy: comarch, wyniki finansowe -
Bankowość online: ataki DDoS kosztują krocie
... . Dla 17% instytucji finansowych najbardziej niepokojącą konsekwencją cyberincydentu są problemy wizerunkowe i utrata reputacji firmy. Kirył Iłganajew, szef działu Kaspersky DDoS Protection, Kaspersky Lab, powiedział: W sektorze bankowym reputacja jest na wagę złota, a bezpieczeństwo idzie w parze z tą kwestią. Jeśli serwisy internetowe banku ...
-
Satysfakcja z pracy zależy od lidera. Wynagrodzenie dopiero na 4. miejscu
... 3/4 osób krytykujących przełożonego deklaruje, że nie będzie rekomendować swojej firmy innym. Okazuje się również, że wynagrodzenie, postrzegane dotychczas jako główny czynnik decydujący ... się więc, znacznie częściej niż kiedyś, na czynnikach takich jak reputacja pracodawcy, bo przecież każdy chce pracować w miejscu, o którym mówi się dobrze. ...
-
Jak ochronić firmowy smartfon przed cyberatakami?
... kraju dokonywano za pośrednictwem e-maili. Z kolei raport Global Cybersecurity Leadership Insights Study firmy EY wskazuje, że tylko co piąty lider ds. bezpieczeństwa teleinformatycznego ... ludzi na pewno nie wystarczy. W końcu na szali jest reputacja organizacji i widmo ogromnych strat finansowych. Kompleksowe możliwości w zakresie ochrony oferuje ...
-
Marki godne zaufania
... więcej, stało się dowodem na to, że firmy są traktowane poważnie. Te, które cieszą ... pod względem jakości i ceny, ale również reputacja i wizerunek tych marek. Spełniają one oczekiwania użytkowników z różnych ... Oetker, Wedel, Żywiec Zdrój, Herbapol, TVN, RMF FM, Era GSM i Domestos. Natomiast w kategorii międzynarodowe marki największe zaufanie Polaków ...