-
Reklamy piwa IV kw. 2015
... przekazów reklamowych pod kątem ich zgodności z Kodeksem Etyki Reklamy. Z raportów IMM wynika, że bez względu na ilość wyemitowanych reklam, branża piwowarska utrzymuje stały, wysoki poziom przygotowywanych komunikatów reklamowych przestrzegając ich zgodności z Kodeksem Etyki Reklamy. Monitoring reklam piwa zainicjowany został przez stowarzyszenie ...
-
Reklamy piwa: samoregulacja branży skuteczna
... poczet członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy - wyjaśnia Danuta Gut z ZPPP Browary Polskie. - Staliśmy się sygnatariuszami Kodeksu Etyki Reklamy, wnosząc do niego również swój wkład. Częścią Kodeksu jest bowiem rozdział szczegółowo regulujący zasady komunikacji marketingowej na rynku piwa. Standardy reklamy piwa to udoskonalane zasady dotyczące ...
-
Reklamy piwa I kw. 2015
Instytut Monitorowania Mediów już po raz dziesiąty sprawdził, czy emitowane w naszym kraju reklamy piwa pozostają w zgodzie z Kodeksem Etyki Reklamy. Analizie poddanych zostało 148 nowych przekazów reklamowych, które pojawiły się w trzech pierwszych miesiącach bieżącego roku, czyli w okresie bezpośrednio poprzedzającym tegoroczny ...
-
Reklamy piwa IV kw. 2013
... do niezwłocznego, nieskomplikowanego, łatwo dostępnego i bezkosztownego złożenia swojej skargi. Skargi, które wpłyną do Rady Reklamy podlegają rozpatrzeniu przez Komisję Etyki Reklamy, złożoną z niezależnych arbitrów. Tym samym system samoregulacji gwarantuje konsumentowi ochronę prawa do rzetelnej i etycznej reklamy oraz informacji konsumenckiej.
-
Reklamy piwa I kw. 2014
... Etyki Reklamy. Okazuje się, że żaden ze spotów nie wzbudza zastrzeżeń. Jak już wspomniano we wstępie, raport przygotowywany przez Instytut Monitorowania Mediów na zlecenie branży piwowarskiej wskazuje, że w I kwartale 2014 r. wyemitowano we wszystkich środkach przekazu łącznie 274 nowe reklamy piwa - 24 reklamy ...
-
UOKiK ściga scam wymierzony w seniorów. Na celowniku reklamy "cudownych" leków
... . Reklamami środków pseudomedycznych zajmuje się także Rada Etyki Reklamy. Wydała ona kilka uchwał potwierdzających, że mogą one wprowadzać w błąd co do istotnych właściwości reklamowanych produktów, przedstawionych wyników badań czy osób rekomendujących dany wyrób. Uważaj na nieprawdziwe reklamy (scam)! Rady dla konsumentów Nie zamawiaj ...
-
Nieuczciwe reklamy pod lupą UOKiK
... One-2-One już skorzystała z tej możliwości. Podobnego zdania o tym, że kampanie konkursu telewizyjnego oraz produktów NeoMag wprowadzały w błąd była Komisja Etyki Reklamy. Rocznie Prezes UOKiK prowadzi około 30 postępowań dotyczących przedsiębiorców wprowadzających konsumentów w błąd. Stosowanie takich praktyk może zakończyć się nałożeniem kary ...
-
Agros Nova i Maspex: wojny ciąg dalszy
... informuje, że Komisja Etyki rozpatrywała w czwartek 22 października dwie skargi. W jednej Maspex był stroną skarżącą, w drugiej odpierał zarzuty, jakie postawiono jego reklamie. „Jeśli chodzi o sprawę reklamy Minerado, Komisja Etyki po wysłuchaniu obydwu stron i naradzie oznajmiła wyłącznie, że reklama Minerado narusza Kodeks Etyki Reklamy. Na moje ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 2/2017
... kadencji prezydenckiej majątkiem będą zarządzać jego dwaj synowie. Szef urzędu USA ds. etyki rządowej uznał za niewystarczające. Jego zdaniem w tym rozwiązaniu jest niebezpieczeństwo ... wtyczki blokujące reklamy w przeglądarkach. W ten sposób umożliwi wyświetlenie wcześniej zablokowanej reklamy. Firma chce jednak promować reklamy nieinwazyjne, ...
-
Etyka w reklamie
... . Jak stwierdził prezes zarządu Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce Paweł Kastory, w przyszłym tygodniu zakończone zostaną prace nad powołaniem Komisji Etyki Reklamy, która będzie czuwać nad przestrzeganiem przez przedsiębiorców zobowiązań zapisanych w kodeksie regulującym standardy etyczne w reklamie. W skład gremium wejdą przedstawiciele ...
-
Kosmetyki w mediach
... natomiast, Eveline (246) oraz Ziaja (231) i Farmona (217). Ogółem informacje PR i reklamy zamieściło w wybranych mediach w minionym półroczu 676 marek kosmetycznych. Pojawiły się ... na wykupienie reklam swoich produktów, w tym 12 marek pokazano wyłącznie poprzez reklamy. Publikacje na temat kosmetyki białej – produktów do pielęgnacji twarzy, stóp, ...
-
Marki kosmetyczne tną wydatki na reklamę. Wzrost jeszcze nie w tym roku
... we wszystkich kategoriach, ponieważ marki Beauty and Personal Luxury zaczęły rekompensować wcześniejsze niedoinwestowanie. Według prognozy agencji mediowej Zenith, średni wzrost reklamy w kanale digital osiągnie poziom 5,9% rocznie w latach 2019-2022. Wydatki reklamowe w sektorze Beauty and Personal Luxury we wszystkich innych mediach spadną w tym ...
-
Kosmetyki w mediach 2007
... i oceny realizowanej strategii działań promocyjnych branży kosmetycznej. Opracowanie adresowane jest do działów marketingu i PR firm kosmetycznych, agencji PR oraz działów reklamy w mediach. Raport za 2007 rok potwierdza dominację marki L’Oreal i całego koncernu L’Oreal w zakresie obecności na łamach prasy konsumenckiej w Polsce. Czwórka ...
-
Jak powinna być oznakowana żywność?
Podstawowym źródłem wiarygodnej informacji o produkcie powinna być dołączona do niego etykieta. Etykiety, reklamy i inne informacje o produkcie opracowywane są jednak głównie przez producenta, który, co zrozumiałe, chciałby przekonać konsumenta, że jego produkt ma wyłącznie ...
-
Kosmetyki w mediach I-VI 2007
... Nivei (181 wykupionych powierzchni reklamowych). W czołówce ponadto Vichy (152), L’Oreal (142) i Garnier (138). Ogółem w periodykach pojawiło się 2512 reklam kosmetyków. Reklamy stanowiły w pierwszym półroczu 12 proc. ogólnej liczby publikacji prezentujących produkty kosmetyczne. 66 proc. (450) marek kosmetycznych zaprezentowano na łamach pism ...
-
Reklama leków: kolejne ograniczenia
... uwagę, że ta kwestia jest już uregulowana w prawie farmaceutycznym i kodeksie etyki lekarskiej i to dość restrykcyjnie, więc rozważa, czy należy wprowadzać jeszcze ... preparatu. KPP zwraca uwagę, że de facto oznacza to wprowadzenie zakazu prowadzenia reklamy porównawczej, co może zostać uznane za ograniczenie swobody wypowiedzi komercyjnej. Eksperci ...
-
Internauci lubią hipermarkety
... komputerowy oraz artykuły dla dzieci. Rosnąca liczba hipermarketów sprzyja coraz aktywniejszej działalności promocyjnej i reklamowej. Gazetki reklamowe, ulotki, ogłoszenia prasowe, reklamy na bilbordach, a nawet kosztowne kampanie w telewizji i radiu, stają się potężnym orężem w walce o klienta, zarówno dla właścicieli sklepów, jak i producentów ...
-
ECC-Net: czego dotyczą skargi konsumentów?
... spraw do takich systemów (w Polsce są to np. Bankowy Arbitrażu Konsumenckiego, czy mediacja wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej, czy Komisja Etyki Reklamy). Centra ECC-Net również dokonują przeglądu najważniejszych kwestii dotyczących praw konsumentów, a doświadczenia te są wykorzystywane podczas opracowywania strategii i inicjatyw ...
-
Jak osiągnąć świąteczny sukces w e-commerce?
... i VR. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, detaliści powinni wprowadzać rozwiązania typu end-to-end, które łączą i integrują wszystkie punkty kontaktu z klientem - od marketingu i reklamy, poprzez sprzedaż, aż po obsługę posprzedażową.
-
Konsumenckie ABC
... zaprezentowane zostały wyniki ogólnopolskich badań społecznych: „W krainie konsumpcji: nastolatki wobec marki, reklamy, konsumpcji” przeprowadzonych przez CBOS na zlecenie UOKiK. Celem sondażu ... oraz podręczniki i filmy dla nastolatków. Studenci otrzymają skrypt na temat etyki w biznesie. W ramach akcji powstają również scenariusze lekcji dla ...
-
Burza w kieliszku wódki, czyli Żytnia Extra i reklamowy skandal
... publikacji oraz przyszłości marki. W prawie polskim obowiązuje ogólny zakaz reklamy alkoholi, dlatego specjaliści od marketingu i PR często sięgają po różnego ... plus.google.com zareagowały bardzo negatywnie. W komentarzach internauci odwoływali się do etyki czy praw autorskich właściciela zdjęcia. Autor fotografii Krzysztof Raczkowski wyraźnie ...
-
Nowelizacja przepisów o doradztwie podatkowym
... dzięki czemu klienci kancelarii mogą liczyć na bardziej wszechstronną obsługę; likwidacji całkowitego zakazu reklamy prowadzonej działalności przez doradcę podatkowego (ale reklama będzie musi spełniać warunki określone w kodeksie etyki doradcy); wprowadzenia obowiązku, pod groźbą zakazu świadczenia usług, wykupienia przez doradcę ubezpieczenia od ...
-
Google Instant a pozycjonowanie
... będzie zwiększało liczbę wyświetleń reklamy. Obniżenie CTR to spadek wartości słów kluczowych, a to w konsekwencji wyższy koszt reklamy. Kampanie AdWords zapewne staną ... SEO amatorów lub firmy, które posługują się działaniami na pograniczu prawa i etyki. Działania związane w osiąganiem wysokich pozycji będą musiały być bardziej uczciwe. Wszak Google ...
-
Senior w banku
... przepisów prawa muszą przestrzegać Zasad Dobrych Praktyk – czuwa nad tym Komisja Etyki, do której mogą zwracać się konsumenci, mający wątpliwości co do postępowania ... Komisji Nadzoru Finansowego można także zgłosić informację na temat nierzetelnej reklamy. 2.2. URZĄD OCHRONY KONKURENCJI I KONSUMENTÓW Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) – ...
-
Szukanie mieszkania: warto korzystać z agencji?
... odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanych czynności oraz stosowanie się do zasad etyki zawodowej. Co to oznacza w praktyce? Od dobrej agencji mamy prawo ... pośredników co z resztą jest zrozumiałe. Sprzedający często nie chcą ponosić kosztów reklamy i zamieszczania ogłoszeń – wolą więc zamienić to na prowizję pośrednika. Ostatecznie może więc ...
-
Własny biznes w branży nieruchomości
... zgodnie ze standardami zawodowymi pośredników, które są w pewnym sensie kodeksem etyki zawodu pośrednika. Trudne początki Dla każdego biznesu początki są trudne. ... przypadku braku doświadczenia i dobrej znajomości lokalnego rynku nieruchomości oraz skutecznych sposobów reklamy, koszty te mogą nie przekładać się od razu na wzrost przychodów ...
-
PKO Bank Polski liderem mediów w II kw. 2016
... zawsze świadczą o pozytywnym nastawieniu internautów do marki. Jednym z najbardziej lubianych wpisów została bowiem satyryczna wzmianka na profilu Rady Etyki Social Media w odniesieniu do reklamy mBanku z treścią: „Zasady kredytu gotówkowego są proste jak ulica 28 czerwca 1956 roku” z dodatkiem zdjęcia krętej ulicy. Wpis ...
-
Wybieraj sprawdzone firmy - XXIII edycja programu "Przedsiębiorstwo Fair Play"
... reklamy, bilbordy i spersonalizowane oferty online. Firm jest coraz więcej i stosują coraz to bardziej wyrafinowane ... w siedzibie firmy. Jego otrzymanie potwierdza, że przedsiębiorstwo działa uczciwie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami etyki. Na przestrzeni ponad 20 lat certyfikat przyznany został 2 500 firmom, w tym Polpharmie, ...
Tematy: Przedsiębiorstwo Fair Play