-
Marki godne zaufania 2012
... , Winiary, Herbapol Lublin, Sony, Nivea, Apart, Avon, Dbam o Zdrowie, Rossmann, H&M oraz Falvit. Złote i Kryształowe Godła European Trusted Brands 2012 – wybory polskich konsumentów Złote Godło European Trusted Brands 2012 - nagrodę za największą liczbę oddanych głosów, w 20 kategoriach globalnych, zdobyły marki: Opel (Samochód), Bosch (Urządzenie ...
-
Marki godne zaufania 2009
... European Trusted Brands 2009. Oprócz Złotego Godła każdego roku przyznawane jest również Kryształowe Godło European Trusted Brands 2009. Nagrodę tę otrzymują marki, które w badaniu uzyskały najwyższe notowania w czterech kryteriach: jakość, wartość w stosunku do ceny, silny wizerunek, znajomość potrzeb klienta. W dziewiątej edycji badania European ...
-
Marki godne zaufania 2011
... cieszą się marki Nokia oraz Nestlé. Marki wskazane przez polskich respondentów zostały nagrodzone Złotym i Kryształowym Godłem European Trusted Brands. We wszystkich 16 krajach objętych badaniem European Trusted Brands 2011, respondenci wskazywali marki godne zaufania w 20 kategoriach globalnych, wspólnych dla wszystkich krajów. Dodatkowo marki ...
-
Marki godne zaufania 2010
... edycja badania European Trusted Brands pokazała duże przywiązanie Polaków do krajowych marek m.in. w kategorii bank, towarzystwo ubezpieczeniowe i biuro podróży. Marki wskazane przez polskich respondentów zostały nagrodzone Złotym i Kryształowym Godłem European Trusted Brands 2010. Każdego roku wyniki badań European Trusted Brands są podstawą ...
-
Marki godne zaufania 2008
... Godło European Trusted Brands 2008. Oprócz Złotego Godła co roku przyznawane jest również Kryształowe Godło European Trusted Brands 2008. Otrzymują je marki, które w badaniu uzyskały najwyższe notowania w czterech kryteriach: jakość, wartość w stosunku do ceny, silny wizerunek, znajomość potrzeb klienta. W ósmej edycji badania European Trusted ...
-
Jakim markom ufają Europejczycy?
... godne zaufania, które nagrodzone zostaną Złotym Godłem i nowym Kryształowym Godłem European Trusted Brands 2007. Nokia i Nivea to marki, które niezmiennie od 7 lat cieszą się największym zaufaniem wśród Europejczyków. W tegorocznej edycji badania European Trusted Brands marki, które cieszą się największym zaufaniem Europejczyków to: Nokia, Nivea ...
-
Zaufanie do instytucji małżeństwa największe
... biorących udział w badaniu – dodaje prof. Czapiński. Informacje o badaniu European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich, przeprowadzane w Europie przez Reader’s Digest. Oprócz tematyki marketingowej coroczne badanie European Trusted Brands porusza również tematy społeczne. Pozwala na poznanie ...
-
Marki godne zaufania
... samym każda zmiana pokazuje reakcję konsumentów na pozycję rynkową marki." - mówi Alicja Fuksiewicz odpowiedzialna za badanie European Trusted Brands w Polsce. W ramach tegorocznej edycji badania Srebrnymi Laureatami European Trusted Brands zostały marki: Toyota (samochód), Whirlpool (urządzenia AGD), LG (komputer osobisty), Sony Ericsson (telefon ...
-
Rodzinni Polacy
... rodzinną. Profile osobowości Europejczyków udało się stworzyć na podstawie wyników sondażu European Trusted Brands, przeprowadzanego przez Reader's Digest. Spośród ponad 25 tysięcy badanych Europejczyków, którzy wzięli udział w 6-tej już edycji sondażu European Trusted Brands, aż 80% uważa się za osoby uczciwe. Europejczycy najchętniej identyfikują ...
-
Marki godne zaufania 2011 - leki
... Pyralgina, Rutinoscorbin, Gripex i Herbapol Lublin - oto marki, którym, jak wynika z badania European Trusted Brands 2011, ufamy najbardziej. Dbałość o zdrowie to jeden z najważniejszych aspektów w życiu człowieka. Wyniki tegorocznej edycji badania European Trusted Brands pokazały, że w tej materii jesteśmy konsekwentni i często od lat wybieramy te ...
-
Marki godne zaufania 2012 - branża finansowa
... 12 przeprowadziło badanie European Trusted Brands, w którym zbadano m.in., które marki z branży finansowej cieszą się największym zaufaniem. Liderem w kategorii Bank jest PKO Bank Polski - aż 28% respondentów darzy tę markę zaufaniem, dzięki czemu została ona tegorocznym laureatem Złotego Godła European Trusted Brands. Kryształowe Godło ...
-
Marki godne zaufania 2014
... European Trusted Brands. Wśród laureatów znalazły się m.in. Visa, ING TFI, Play, Falvit, Nivea, Rossmann oraz Nestlé. Rezultaty badania European Trusted ... zrozumienie potrzeb klienta i społeczna odpowiedzialność. Laureaci wielu kategorii W 14. edycji badania European Trusted Brands pięć marek otrzymało oba wyróżnienia – Złote oraz Kryształowe Godło ...
-
Biedronka i Lidl - najbardziej zaufane sklepy spożywcze
... zrozumienie potrzeb klienta i stosunek wartości do ceny. O badaniu European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich w Europie. Jego organizatorem jest Reader’s Digest. Oprócz tematyki marketingowej coroczne badanie European Trusted Brands porusza również tematy społeczne. Pozwala na poznanie dominujących ...
-
Zaufanie Polaków do banków wciąż silne
... (11%) deklarują większe zaufanie względem tych instytucji. Porównując wyniki badania European Trusted Brands z 2007 roku z wynikami obecnymi, wśród Polaków zauważyć ... ucieczkę bankowych depozytariuszy. Nic takiego nie nastąpiło, a sondaż European Trusted Brands pokazuje, dlaczego. W ocenie retrospektywnej czytelników Reader’s Digest zaufanie ...
-
Polacy wybierają polskie marki
... European Trusted Brands (lata 2001-2010) pokazało duże przywiązanie Polaków do marek, które darzą największym zaufaniem. Wśród 36 kategorii objętych badaniem, Polacy często wybierali marki polskie, jako najbardziej godne zaufania - szczególnie w przypadku kategorii finansowych. W badaniu European Trusted ... edycja badania European Trusted Brands 2010 - ...
-
Cechy marek godnych zaufania
... – twierdzi profesor Janusz Czapiński, psycholog społeczny. Informacje o badaniu European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich, przeprowadzane w Europie przez Reader’s Digest. Oprócz tematyki marketingowej coroczne badanie European Trusted Brands porusza również tematy społeczne. Pozwala na poznanie ...
-
Zaufanie do Unii Europejskiej
... Digest i dlatego w corocznym raporcie European Trusted Brands tak wiele miejsca poświęciliśmy zbadaniu zaufania do Unii. Wyniki, jak widać, przekrojowo traktują opinię obywateli państw członkowskich i tych, które w Unii nie są obecne. – mówi Alicja Fuksiewicz, odpowiedzialna za badanie Eruopean Trusted Brands w Polsce. Spośród wszystkich dziedzin ...
-
Co myślimy o Unii Europejskiej?
... na temat Unii Europejskiej. Ponad 25 tysięcy respondentów z 14 europejskich krajów wypowiedziało się w sprawie zaufania do Unii Europejskiej w ramach sondażu European Trusted Brands corocznie przeprowadzanego przez Reader’s Digest. Badanie to dotyczyło m.in. problematyki Unii Europejskiej. Pytania na jej temat zadano także Szwajcarom ...
-
Silne wpływy Unii Europejskiej
... wpływy jak obecnie, 35% badanych Europejczyków jest zupełnie odmiennego zdania - takie wyniki uzyskano w tegorocznym badaniu European Trusted Brands, przeprowadzanym przez Reader’s Digest. W tegorocznej edycji badania European Trusted Brands wzięło udział ponad 25 tysięcy respondentów z 14 europejskich krajów. Wypowiedzieli się oni m.in. w kwestii ...
-
Marki godne zaufania 2007
... portretu europejskiego konsumenta, który wyłania się z wyników tegorocznej, siódmej już, edycji badania European Trusted Brands, którego organizatorem i pomysłodawcą jest Reader’s Digest. W tegorocznej edycji badania European Trusted Brands przebadano 15 krajów europejskich. Oprócz tematyki marketingowej i wskazania przez konsumentów marek godnych ...
-
Zaufane miejsca na wakacje wg Europejczyków
... o badaniu European Trusted Brands to badanie konsumenckie przeprowadzane w Europie przez Reader’s Digest. Kraje, które zostały objęte ósmą edycją to: Austria, Belgia, Czechy, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Niemcy, Polska, Portugalia, Rosja, Rumunia, Szwajcaria, Szwecja Węgry i Wielka Brytania. W sondażu European Trusted Brands 2008 ...
-
Wizerunek Polaków: jacy jesteśmy?
Każdego roku badanie European Trusted Brands przyczynia się do pogłębienia charakterystyki dotyczącej nas samych - Polaków. Jacy jesteśmy? Jak na przestrzeni dziesięciu lat zmieniało się postrzeganie samych siebie? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znaleźć można w tegorocznej, dziesiątej już odsłonie European Trusted Brands - podaje Reader ...
-
Europejczycy a stan środowiska naturalnego
... zmian klimatycznych są najczęściej przekonani Rosjanie. Opinię tę często podzielają również Rumuni i Holendrzy. Najrzadziej zaś Szwedzi i Chorwaci. Informacje o badaniu Badanie European Trusted Brands po raz pierwszy przeprowadzono w 2001 roku. Co roku kontynuowane jest ono w kilkunastu krajach europejskich. Tegoroczna - dwunasta już edycja badania ...
-
Zaufanie do polityków najmniejsze
... wybranych grup zawodowych było jednym z zagadnień poddanych badaniu w 14. edycji European Trusted Brands, którego pomysłodawcą był Reader’s Digest. 91% Polaków (i tyle samo ... Europy deklarują zaufanie do przedstawicieli niemal wszystkich zawodów. Informacje o badaniu Badanie European Trusted Brands przeprowadzono po raz pierwszy w 2001 roku. Co roku ...
-
Adam Małysz najbardziej zaufanym sportowcem
... a także laureat kilku Telekamer, Wiktorów, nagrody Mediator oraz Grand Press, w badaniu European Trusted Brands zdobył głos co czwartego Polaka. Jest to wynik zbliżony ... wymieniani byli Zygmunt Solorz-Żak (7%) oraz Leszek Czarnecki (4%). Informacje o badaniu Badanie European Trusted Brands przeprowadzono po raz pierwszy w 2001 roku. Co roku ...
-
Polacy najbardziej ambitni
... z najnowszego europejskiego badania European Trusted Brands 2005. Nie tylko ambicja wyróżnia Polaków. Spośród wszystkich przebadanych nacji razem z Czechami uważamy, że jesteśmy najbardziej stylowi, wyprzedzamy w tym zawsze doskonale ubranych Francuzów. Mieszkańcy 14 europejskich krajów w ramach badania European Trusted Brands 2005 zostali zapytani ...
-
Marki godne zaufania
... Europejczyków - tak wynika z największego europejskiego badania konsumenckiego European Trusted Brands 2005 przeprowadzonego przez Reader's Digest. W ramach tegorocznej edycji paneuropejskiego ... właśnie te marki uznane zostały za najbardziej godne zaufania. „Gdy ogłosiliśmy I edycję European Trusted Brands w 2000 roku, kwestia zaufania do marek nie ...
-
Komu ufają Europejczycy
... zaufania cieszą się wyspecjalizowane instytucje, np. instytuty żywienia, oraz znani specjaliści w danej dziedzinie (np. Krzysztof Hołowczyc w zakresie motoryzacji). O badaniu Badanie European Trusted Brands już od sześciu lat jest przeprowadzane w kilkunastu krajach Europy. Głównym jego celem jest poznanie poziomu zaufania Europejczyków do różnych ...
-
Jakie plany na wakacje 2012?
... to dość burzliwy okres dla branży turystycznej. Upadek kilku biur podróży podkopał i tak niewielkie zaufanie Polaków do tych instytucji (z badania European Trusted Brands wynika, że 7 na 10 Polaków nie ufa agentom biur podróży). Trudno jednak powiedzieć, czy przełoży się to na zwyczaje ...
-
Małżeńskie ustroje majątkowe
Zgodnie z badaniem European Trusted Brands przeprowadzonym w 2012 r. prawie 70 proc. Polaków ufa małżeństwu. Rodzinę darzymy zdecydowaniem większym zaufaniem niż banki. Stąd też pewnie najpopularniejszą ...
-
Opinie klientów lepsze niż reklama
... wpływem pozytywnych opinii innych osób, a aż 84% dokona zakupu w sklepie polecanym przez najbliższych. Niemal identyczne wnioski przynosi 13. edycja badania European Trusted Brands. Według niej, Europejczycy przy zakupie produktów lub usług, najczęściej kierują się rekomendacją znajomego lub członka rodziny (74% ankietowanych). W Polsce ...