-
E-commerce w Polsce: trendy 2014
... graczy na rynku wyzwaniem będzie dostosowanie regulaminów i procedur do nowych przepisów związanych z obsługą klienta. Trendy e-commerce w Polsce: Dalszy wzrost sprzedaży za pośrednictwem kanału e-commerce. Wzrost znaczenia outsourcingu procesów operacyjnych. Zmiany regulaminów i procedur związanych z obsługą zwrotów, wymuszone nowymi przepisami ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2016
... wyniki najnowszego, dwunastego już Raportu Płacowego 2016 „Trendy na rynku pracy w 2016 r.” - opracowania rokrocznie przygotowywanego ... ekspertów firmy rekrutacyjnej Hays Poland analiza wynagrodzeń w Polsce prezentuje dane o poziomie płac na ponad ... kampanii rekrutacyjnych. POSTĘPUJĄCA SPECJALIZACJA E-COMMERCE Polska branża e-Commerce wciąż znajduje się ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2019
... ? Czy twoja pensja jest adekwatna do tego, co proponuje rynek pracy? Które branże oferują najlepsze wynagrodzenia? Jakim trendom ulegają zarobki w Polsce? Jeśli interesują cię odpowiedzi na te pytania, dobrze trafiłeś. Poniżej przedstawiamy wyniki najnowszego Raportu Płacowego 2019, opracowania rokrocznie przygotowywanego przez ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2015
... dla specjalistów e-commerce W najbliższym czasie wzrośnie znaczenie kanałów dystrybucji e-commerce oraz m-commerce. Wg prognoz na koniec roku 2014 rynek e-commerce osiągnie wartość ... . Opracowana przez ekspertów firmy rekrutacyjnej Hays Poland analiza wynagrodzeń w Polsce prezentuje dane o poziomie płac z przełomu 2014/2015 (IV kwartał 2014 - ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2018
Bankowość, finanse, księgowość, prawo i podatki, ubezpieczenia, farmacja, budownictwo, nieruchomości oraz sprzedaż i administracja. To tylko niektóre z branż ujętych w najnowszym Raporcie Płacowym 2018, czyli corocznym opracowaniu autorstwa Hays Poland. Ile zarabiają twoi koledzy po fachu? Czy twoje zarobki przystają do rynkowych realiów? ...
-
Co czeka e-commerce w 2022 roku?
... rynki, personalizacja produktów, headless e-commerce, wzrost znaczenia omnichannel - to tylko kilka tendencji, które będą dominować w nowym roku w e-commerce. Jakie będą trendy w 2022? Oto przewidywania IdoSell. Handel internetowy w ciągu ostatnich dwóch lat znacząco przyspieszył. Jak wynika z raportu Gemius "E-commerce w Polsce 2021", już 77 proc ...
-
E-commerce rośnie w siłę
... e-commerce w Polsce Zgodnie z raportem Sociomantic Labs „Barometr e-commerce 2016”, wartość polskiego rynku w minionym roku miała wynieść 35,8 mld złotych, a w 2020 roku ma przekroczyć kwotę 63 mld złotych. Oznacza to, że wartość segmentu e-commerce ... „Trendy w sprzedaży B2B w Polsce 2015” wynika, że wartość zamówień B2B na rynku e-commerce ...
-
Polscy internauci a e-commerce 2011
... dokonały zakupów korzystając z urządzenia mobilnego w stosunku do ubiegłego roku wzrósł o 6 punktów procentowych i wyniósł 16 proc. Trendy na rynku W porównaniu do poprzedniej fali raportu „E-commerce w Polsce”, w 2011 r. możemy zaobserwować rosnącą znajomość serwisów zakupów grupowych wśród internautów. W poprzedniej fali badania 60 proc. spośród ...
-
Handel elektroniczny w Polsce i na świecie
... e-commerce w Polsce, Europie Zachodniej i USA" zaprezentowane zostały, po raz pierwszy w Polsce, wyniki badania Jupiter Research przygotowanego na zlecenie Money.pl. Firma badawcza Gemius SA przedstawiła natomiast rezultaty najnowszych badań sektora e-handlu w Polsce „E-commerce ...
-
Barometr e-commerce 2016
... proc. – prognozują eksperci Sociomantic Labs. Które innowacyjne działania, nowe technologie i trendy będą miały największy wpływ na wzrost rynku e-commerce w Polsce, jak i poszczególne e-biznesy, w ciągu najbliższych lat? W najnowszym opracowaniu „Barometr e-commerce 2016”, przygotowanym przez Sociomantic Labs, eksperci estymują jakie czynniki będą ...
-
Co czeka e-commerce w 2023 roku?
... . Jakie będą trendy w 2023? Handel internetowy w ciągu ostatnich lat znacząco przyspieszył. Jak wynika z raportu Gemius "E-commerce w Polsce 2022", już 77 proc. Polaków (użytkowników internetu) robi zakupy online, a aż 75 proc. konsumentów wykorzystuje do tego celu telefon komórkowy. Coraz większa popularność e-commerce generuje nowe potrzeby ...
-
Raport Elephate "Ranking blogów w e-commerce". Najsilniejsze strategie SEO i content marketingowe w świecie e-handlu
... e-commerce Według raportu opracowanego przez agencję Elephate największy ruch organiczny na blogach generuje branża zdrowotna. To tego rodzaju treści użytkownicy „konsumują” najczęściej, dlatego prowadząc biznes w tej specjalizacji, szczególnie warto realizować działania blogowe. Najpopularniejsze blogi e-commerce w Polsce ...
-
Praca w e-commerce. Co można robić i za ile?
... e-commerce w Polsce to jeden z obszarów gospodarki o najszybszym wzroście, nie tylko w skali Europy, ale i świata. Według prognoz do 2022 r. wartość rynku e-commerce ma się zwiększyć o kolejne 6 mld dolarów. 15 mln osób w Polsce ...
-
E-commerce. Trendy 2018
... E-Commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce ...
-
Trendy w e-commerce 2024
... e-commerce w 2024 roku. Znaczenie handlu internetowego w ciągu ostatnich lat stale wzrasta. Pokazują to, chociażby statystyki zawarte w raporcie Gemius "E-commerce w Polsce 2023". Według badania, aż 79 proc. Polaków korzystających z internetu dokonuje zakupów online. Przyzwyczajenia konsumentów generują nowe potrzeby i dynamiczny rozwój e-commerce ...
-
Automatyzacje, AI, recommerce wśród nagrodzonych projektów konkursu Kobieta e-commerce 2023
... e-commerce to najważniejsze wyróżnienie dla kobiet angażujących się w branżę e-commerce w Polsce. Ideą corocznego konkursu jest docenienie i podkreślenie wkładu przedsiębiorczych kobiet w rozwój sektora gospodarki cyfrowej, w tym handlu internetowego w Polsce. Konkurs Kobieta e-commerce jest skierowany do kobiet prowadzących działalność w Polsce ...
Tematy: kobiety w biznesie, Kobieta e-commerce -
Logistyka e-commerce rośnie trzy razy szybciej niż rynek kontraktowy
... e-commerce w Polsce. Poprawa kondycji, nawet w pojedynczych segmentach unijnego e-handlu, a tym bardziej w największej kategorii, to najczęściej sygnał nadchodzących inwestycji w Polsce ... 2027 r. wskazują na dwa bardzo wyraźne trendy. Z jednej strony będzie rosła zarówno sprzedaż e-commerce, jak i jej udział w całkowitym handlu detalicznym (w 2027 r. ...
-
Ruszył ogólnopolski konkurs Kobieta e-commerce 2023
... e-commerce. Rynek stał się bardzo konkurencyjny. Sklepy internetowe, platformy usługowe lub marketplace szukają innowacyjnych rozwiązań technologicznych, nisz produktowych, pomysłów na zbudowanie lojalności e-shoppera. Plebiscyt Kobieta e-Commerce 2023 - to najważniejsze wyróżnienie dla kobiet angażujących się w branżę e-commerce w Polsce ...
Tematy: kobiety w biznesie, Kobieta e-commerce -
Co dalej z e-commerce? O wielu sprawach zadecyduje technologia
... e-commerce Pandemia koronawirusa gwałtownie przyspieszyła rozwój e-commerce w Polsce. Według szacunków wartość rynku zakupów online w Polsce ...
-
Jak przez 10 lat zmienił się polski e-commerce?
... e-commerce generuje już co 5-tą złotówkę ze sprzedaży. W szczególności dzieje się tak w kategorii odzieżowej, gdzie e-commerce stanowi 21,7% całej sprzedaży detalicznej. W kategorii „meble, RTV, AGD” jest to 16,4%, a w branży „prasa, książki, pozostała sprzedaż̇ w wyspecjalizowanych sklepach” - aż 22%. Początki e-commerce w Polsce ...
-
7 trendów e-commerce w 2021 roku
... rozwój całej branży. Jakie trendy i udogodnienia czekają konsumentów w nadchodzących miesiącach? W jakim kierunku podąża e-commerce w Polsce? O trendach oraz nowych technologiach w e-commerce, które zyskają na znaczeniu w nadchodzącym roku mówi Jakub Koba, CTO Kogifi Digital, partnera technologicznego dla e-commerce, wyspecjalizowanego w budowaniu ...
-
10 trendów w e-commerce w 2021 roku
Pandemia COVID-19 przyspieszyła rozwój e-commerce w Polsce. Polacy spojrzeli na zakupy internetowe nie tylko w kontekście ich wygody, ale i bezpieczeństwa. Eksperci platformy sklepów internetowych Shoper oceniają, co wywarło ...
-
Trendy w e-commerce na 2016 rok według e-Izby
... się do potrzeb nowoczesnego konsumenta to główne trendy dla branży e-commerce w 2016 r. Jak polski e-commerce będzie się rozwijał w bieżącym roku? Na ... za max. 2-3 lata przełom ten nastąpi także w Polsce. – podkreśla Szymon Bujalski, prezes Empik E-commerce Sp. z o.o. - Urządzenia mobile wciąż wykorzystywane są najczęściej w celu poszukiwania ...
-
E-commerce, płatności, marketing, komunikacja - trendy na 2024 rok
... na serio! Już 63% konsumentów w Polsce wyszukuje oferty zakupowe na swoim ... Trendy w płatnościach e-commerce w 2024 r. Nadchodzący rok w e-commerce będzie pod znakiem zacieśniania współpracy między kluczowymi segmentami: logistyką, reklamą cyfrową, sprzedażą wielokanałową i płatnościami. Wzmocni się trend rozwoju narzędzi dedykowanych e-commerce ...
-
Co rynek magazynowy sądzi o e-commerce?
... e-commerce w magazynie?” to pionierskie badanie Cushman & Wakefield, którego autorzy przyjrzeli się polskiego rynkowi magazynowemu z perspektywy branży e-commerce i wskazali na najistotniejsze trendy, które mają zadecydować o rozwoju tego sektora. Szacuje się, że globalne, roczne obroty e-commerce ... centra dystrybucyjne w Polsce pozwalają na efektywną ...
-
4 kluczowe trendy w e-commerce. Czym stoi e-handel?
... „ubrać” zdjęcia produktowe w nowe aranżacje. Jednak nie wszystkie trendy w świecie e-commerce potrzebują kosmicznych technologii. Silne są również tendencje znacznie ... platformy wyspecjalizowane dotychczas w sprzedaży nowych produktów. I tak oto, najpopularniejsza w Polsce platforma sprzedażowa przy podsumowaniu zakupów proponuje kupującym, aby ...
-
Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?
... Polsce wynika, że 66% z nich oferuje swoim klientom możliwość zakupów na urządzeniach przenośnych – w postaci strony mobilnej, aplikacji lub strony responsywnej. Jest to wynik mogący świadczyć o tym, że e-commerce ... przez się. Żeby jednak móc dotrzeć do szczególnie wrażliwej na trendy grupy docelowej, sklepy powinny umieć szybko reagować na dopiero ...
-
5 kluczowych trendów w e-commerce. Bez nich zginiesz na rynku
... e-commerce? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jaki jest obecny rynek e-commerce? Jakie trendy kształtują przyszłość sprzedaży internetowej? W co powinny inwestować firmy, aby nie wypaść z cyfrowego rynku? Dzięki e-commerce ...
-
Co czeka polski rynek e-commerce?
... trendy na kolejne miesiące. Wejście Amazona na rynek polski nie pozostanie bez odzewu Jednym z ważniejszych wydarzeń dla branży e-commerce jest powstanie polskiej wersji językowej sklepu Amazon. Gigant rynku e-commerce ... czasu zarówno w Polsce, jak i na świecie możemy zaobserwować wzrost znaczenia mediów społecznościowych dla branży e-commerce. Coraz ...
-
Jak e-commerce wpływa na rynek magazynowy w regionie CEE?
... e-commerce. Obserwujemy duże zainteresowanie obiektami logistycznymi wysokiej klasy wśród operatorów z branży e-commerce (w relacjach B2C/B2B) oraz innych prosperujących firm, co również wpływa na przyspieszenie rozwoju inwestycji magazynowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Wysoka dynamika rozwoju rynku powierzchni magazynowych w Polsce ...
-
Branża e-commerce na przestrzeni ostatnich dziesięciu lat
... 10 lat? Jakie trendy dotyczące e-commerce można zauważyć w Polsce? Na te pytania ... e-commerce są: e-sklepy, serwisy aukcyjne, porównywarki, pasaże handlowe, strony oferujące zakupy grupowe, promocje i wyprzedaże oraz serwisy z opiniami o sklepach i produktach. Zdaniem Mateusza Gordona, w kontekście rozwoju całego segmentu e-commerce w Polsce ...
-
7 gorących okresów w branży e-commerce
... niedawna listopadowe szaleństwo zakupowe zaczyna być dostępne także Polsce, głównie za sprawą międzynarodowych sklepów internetowych, oferujących swoje produkty także polskim użytkownikom. Ich śladem idą rodzimi prekursorzy, którzy chcą rozpromować zachodnie trendy na polskim rynku e-commerce. 4. Christmas time i Chiński Nowy Rok, czyli moc zakupów ...
-
Jakie zmiany w logistyce wymusza rozwój e-commerce?
... e-commerce jako sukces, oferują znacznie więcej funkcjonalności niż pozostałe podmioty. Jak e-commerce zmieni branżę logistyki? W związku z rozwojem e-commerce B2B, w obszarze transportu i logistyki coraz bardziej liczy się czas dostawy. Blisko co trzecia firma (29%) zapytana o trendy w e-commerce ...
-
E-commerce: Polacy pokochali platformy marketplace
... , jakie trendy będą kształtować świat e-commerce w 2024 roku. Polacy gonią wydatkami świat Mimo niższej siły nabywczej, polscy konsumenci zwiększają swoje wydatki w marketplace'ach w tempie znacznie przewyższającym globalną średnią. Wzrost ten osiągnął ponad 20%, podczas gdy średnia światowa wynosiła 7%. Średnia wartość zamówienia w Polsce wyniosła ...
-
Rynek magazynowy 2020 rozwijał się dzięki e-commerce
... firmy doradczej Cushman & Wakefield podsumowali rok 2020. Czy główne trendy pozostaną z nami na 2021 rok? E-commerce głównym motorem napędowym rynku w 2020 roku. Każdego roku przybywa znacznie ponad 2 miliony mkw. nowej powierzchni magazynowej w Polsce. Dominują główne rynki, ale zasięg geograficzny inwestycji ciągle się rozszerza ...