-
Sprzedaż nieruchomości. Jak szukać klientów przez Facebook’a?
... czy nie. Chcąc budować marketing i sprzedawać przez Facebook’a, masz dwie opcje... Jedna jest czasochłonna, a druga kosztuje. Ale kto powiedział, że Facebook jest darmowy? Spójrz ... dobry marketing na Facebook’u nawet u nich potrafi wykreować silną potrzebę zakupową. Tak - mniej więcej - procentowo rozkłada się Twoja grupa docelowa na Facebook’u pod ...
-
6 sposobów na skuteczny marketing internetowy przy ograniczonym budżecie
... mogą być również referencje od wcześniejszych klientów – podkreśla Żaneta Siwik, Product Marketing Lead w Useme, platformie do rozliczeń freelancerów, w tym influencerów. 2. Recykling ... . 3. Analityka Dzięki narzędziom analitycznym, takim jak Google Analytics i Facebook Audience Insights, małe i średnie firmy mogą dokładnie monitorować efektywność ...
-
Social marketing: Facebook zmusza biznes do wysiłku
... serwis społecznościowy z myślą o biznesie. Zatem teraz tym bardziej warto inwestować w social marketing. Dotychczasowy przepis na szybki i łatwy sukces na Facebooku brzmiał ... , widoczność reszty treści będzie ograniczona do minimum. Innymi słowy Facebook zachęca do publikowania treści merytorycznie dopasowanych do fanów. Jesteśmy co prawda ...
-
Influencer marketing 2023: jak go widzą reklamodawcy?
... optymizm – zdecydowana większość zaplanowała na ten rok powiększenie budżetów na influencer marketing. Jednocześnie inflacja jest czynnikiem postrzeganym jako bardzo negatywny dla rynku marketingowego ( ... ok. 6 pkt procentowych rok do roku), na drugim miejscu uplasowały się ex aequo Facebook i TikTok – po 55,3% – przy czym ten pierwszy jest na fali ...
-
Facebook przytłacza informacjami
... aplikacji Messenger z głównej aplikacji Facebook i jej nachalne promowanie wśród użytkowników. W kontekście uzależnienia Facebook został nawet nazwany papierosem XXI ... coś istotnego. Związane jest to z tak zwanym marketingiem sąsiedztwa - proximity marketing, czyli możliwością wysyłania komunikatów reklamowych do użytkowników znajdujących się w ...
-
Influencerzy bez pracy? Jaki będzie influencer marketing 2021?
... 38,4% reklamodawców deklaruje, że nie zmieniło wysokości budżetów na influencer marketing w 2020 r. względem 2019, 13,7% zwiększyło je o 30%, 8,2% zwiększyło je o 50%. Również ... Najczęściej wybierane przez reklamodawców platformy społecznościowe to: Instagram - 70,8%, Facebook - 46,2%, blogi webowe - 33,8%, YouTube - 15,4%, TikTok - 6,2%. Klienci ...
-
Content marketing, czyli treść to dopiero początek
... się w 2014 roku, a więc okresie, gdy takie platformy, jak YouTube, Facebook, Instagram, czy nawet blogosfera nie cieszyły się aż tak rozbudowanym ... większe zaufanie wobec marek, które dystrybuowały unikalny oraz spersonalizowany content. Contentowe pułapki Content marketing po prostu działa – jest to fakt, którego potencjał poszerzany jest z ...
-
E-mail marketing - jak pozyskać adresy?
... zostawił nam swój adres e-mail ? Analizując wyniki raportu „MarketingSherpa 2012. E‑mail Marketing Benchmark Report”, poznamy 10 najpopularniejszych metod zbierania adresów. Pierwszym, ... Oczywiście sam jestem przeciwnikiem przyjmowania z automatu takich zgód – jednak Facebook nie pozwala w inny sposób tego zrobić, a do tego, patrząc jak działają ...
-
Facebook otworzył biuro w Polsce
... Wschód i Afrykę, który zakładał już pięć lokalnych europejskich oddziałów Facebooka i zajmuje się w firmie między innymi tworzeniem nowych struktur. Na początek Facebook zatrudnił zaledwie kilka osób, jednak w planach jest zwiększanie zespołu, w miarę rosnącego zapotrzebowania. Warszawskie biuro będzie podlegało pod europejską centralę w Irlandii ...
-
Jak wykorzystać Facebook do zwiększenia liczby odwiedzin strony?
... samych artykułów, z pewnością nie przyniesie pożądanych skutków. W dzisiejszych czasach, content marketing jest bardzo istotnym elementem strategii marketingowej, choć wiele firm wciąż nie potrafi ... mu obrazek nie zawierał zbyt dużej ilości tekstu. W innym wypadku Facebook może odrzucić Twój wpis! Jeśli chodzi o publiczność, do której chcesz ...
-
YouTube angażuje bardziej niż Facebook
... kanału – to tu znajduje się serce jego działalności, to tu najbardziej dba o swoją publiczność. Kolejnym ważnym czynnikiem są organiczne zasięgi. Facebook coraz bardziej ogranicza dotarcie postów na fanpage’ach, a na YouTube twórcy coraz chętniej korzystają z zakładki “Społeczności”. Dodatkowym elementem, który sprzyja ...
-
Polskie mikrofirmy a marketing internetowy
... też podmioty zamieszczające ogłoszenia w serwisach ogłoszeniowych (np. Allegro, Otodom, Gratka, itp.). Tylko 2% drobnych przedsiębiorców wykorzystuje serwisy społecznościowe (np. Facebook, Nasza Klasa). Marketing szeptany bardziej skuteczny Wykorzystywanie Internetu do zdobywania klientów tylko przez jedną trzecią małych firm nie jest rezultatem ...
-
Polscy internauci a email marketing
... formę komunikacji z firmą. Dla porównania, blisko o połowę mniej osób decyduje się na telefon (23,3%), a tylko niecałe 18% wybiera portal społecznościowy Facebook. Blisko 80% respondentów zadeklarowało, że pocztę email sprawdza codziennie, 35,4% z nich robi to co najmniej kilkanaście razy dziennie, a 29,6% częściej ...
-
Skuteczny e-mail marketing
... wiadomości. W pierwszym przypadku musimy pamiętać, że mailing to tzw. permission marketing, czyli forma reklamy, na której otrzymywanie subskrybent musi w sposób świadomy wyrazić zgodę, ... formularz umieszczamy na stronie www firmy, na firmowych profilach w social media np. Facebook Fan Page oraz we wszystkich innych miejscach w sieci, gdzie promuje ...
-
Co czeka wideo marketing w 2019 roku?
... Dzięki możliwościom prowadzenia transmisji na żywo na takich platformach jak Instagram, Facebook, YouTube czy Twitch, ten rodzaj komunikacji z klientem będzie jeszcze silniej rozwijać ... osiągnąć zakładane cele. Dzięki pojawiającym się stale nowym technologiom, wideo marketing stał się jeszcze lepiej dopasowany do potrzeb zarówno marketerów, jak i ...
-
Marketing social media
... konsumentów. Ale jeśli marki oczekują, że samo stworzenie strony w serwisie Facebook lub prowadzenie mikrologa przyczyni się do zwiększenia obrotów i ... ́wiadczeniem ze znajomymi. To przykład, jak powinno się uprawiać social media marketing. Grzech 3 marketerów – nieczystość Prawdopodobnie najgorszym z grzechów popełnianych przez marki w ...
-
Gry na komórki w Facebook
Strony społecznościowe, takie jak Facebook, będą głównym środkiem dystrybucji gier na urządzenia mobilne. W zeszłym roku zabrakło znaczących inwestycji operatorów telefonii komórkowych w rozwój tego rynku. W związku z tym producenci gier zaczynają wykładać własne środki na marketing, aby zwiększyć przychody. „Rynek gier mobilnych od dłuższego ...
-
Branża turystyczna a Facebook
... , a co za tym idzie niższe dochody u touroperatorów i agentów - a tym samym mniejsze środki na marketing. W 2011 roku upadło kilka biur podróży. W 2012 duży upadek SkyClub oraz ... w social media niż rok czy dwa temu. W segmencie travel dużą rolę poza Facebook.com może odegrać Pinterest.com. Turystyka to sprzedawanie marzeń, nienamacalnego produktu. ...
-
Firmy doceniają marketing społecznościowy
... Pilch z polskiego oddziału firmy Regus. Na świecie odnotowano 7-procentowy wzrost liczby firm, które z powodzeniem wykorzystały możliwości serwisów społecznościowych takich jak Facebook i w ten sposób pozyskały nowych klientów. 52% firm na świecie i 56% firm z Polski korzysta ze stron internetowych typu Twitter czy Weibo ...
-
Wpływ social media na email marketing
... wiadomości znalazły się przyciski udostępnienia aż w czterech różnych portalach społecznościowych. Według badania, bezkonkurencyjnie najpopularniejszym portalem wśród email marketerów jest Facebook. Aż 91,6% udostępnianych wiadomości ukazuje się właśnie na Facebooku. Na Twitterze za pomocą przycisków umieszczanych w wiadomości udostępnianych jest ...
-
E-mail marketing: lista odbiorców podstawą sukcesu
... można wykorzystać ten sposób? Na przykład na targach czy konferencjach. Dlaczego nie wykorzystać w swoim e-mail marketingu potężnego narzędzia, jakim jest Facebook? Jeżeli Twoja firma prowadzi aktywną komunikację w mediach społecznościowych, to zamieszczenie tam formularza zapisu może okazać się strzałem w dziesiątkę. A może kupić ...
-
Digital marketing: trendy 2016/2017
... w Polsce są głównie zatrudniani przez wydawców mediowych, głównie dlatego, że mają oni największą wiedzę o jak największej liczbie internautów (poza Google i Facebook, oczywiście) Donald Trump – to postać, która pokazała, że miliony dolarów z budżetu Hillary Clinton wydane na programmatic i analitykę bazodanową nie przyniosły ...
-
Marketing mobilny: jak dogonić klienta?
... przebywamy. Geolokalizacja, ale rozumiana szerzej, ma kluczowe znaczenie, jeżeli chodzi o marketing mobilny. Kampania w sferze mobile okaże się najbardziej efektywna wtedy, ... każdej osobie, która przyjdzie i zamelduje się w pubie. Dla biznesu Facebook przygotował Facebook Deals, który umożliwia sprzedawcom tworzenie lokalnych ofert widzialnych dla ...
-
Czy influencer marketing zastąpi tradycyjny?
... influencer marketingu GetHero. Czym jest influencer marketing? Influencer marketing to promocja oparta na rozpoznawalności i pozycji ludzi, którzy są w nią zaangażowani. Mianem influencerów określani są zazwyczaj twórcy internetowi, których kanałami dystrybucji contentu są: YouTube, TikTok, Instagram, Facebook oraz blogi tematyczne. Ci najbardziej ...
-
Influencer marketing 2022: czy influencerzy nadal sprzedają?
... – 80,4% (wzrost o ok. 11 pkt procentowych względem ubiegłego roku), Facebook – 54,9% (wzrost o 9 pkt proc.), YouTube – 41,2% (wzrost aż o 25 pkt proc.), TikTok ... pandemia nadal istotnie wpływa na marketing w ich firmie. 38,7% respondentów uważa, że wydarzenia wojenne istotnie wpływają na marketing w ich branży, a 9,9% obawia się skutków ...
-
Marketing internetowy. Jak wyglądał rok 2021?
... wirtualnej rzeczywistości zauważył sam Facebook, przekształcając się w Metaverse. Powyższe trendy z pewnością utrzymają się w nadchodzącym roku, a obok nich intensywnie będzie rozwijał się influencer marketing podążający w stronę większej naturalności w komunikacji, wyznaczonej przez młode pokolenie TikTokerów. Influencer Marketing rozwija się na ...
-
Marketing społecznościowy 2010
... przebadanych przez Marketing Sherpa, wśród których aż 38 proc. prognozowało stagnację bądź zmniejszenie budżetów. Przeprowadzone badanie wskazuje, że spośród platform, które zyskać mogą najwięcej na rozwoju polskiego rynku marketingu w mediach społecznościowych, najjaśniejsza przyszłość rysuje się przed serwisami zachodnimi. Facebook.com jako ...
-
Polscy deweloperzy a promocja i marketing
... życzenia – twierdzą specjaliści z portalu RynekPierwotny.com. Promocja i marketing Na marketing firmy deweloperskie przeznaczają zaledwie 1-3 proc. prognozowanej wartości sprzedaży. ... czy udziela się aktywnie w mediach społecznościowych, takich jak YouTube, Facebook, Goldenline czy LinkedIn – wynika z ankiety. Podsumowanie W profesjonalne analizy ...
-
Marketing mobilny a nowe technologie
... bardzo popularne są różnego rodzaju zniżki dla osób zachekowanych. Warto także zwrócić uwagę na fakt, iż Facebook oraz Google praktycznie uśmierciły swoje webowe projekty zakupów grupowych, a całe siły skoncentrowały na ich mobilnym ... wciąż brakuje pomysłu, jak czerpać z tego wymierne korzyści. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Influencer marketing, czyli pieniądze łowione w sieci
... w co gramy, czego słuchamy i najważniejsze: na co wydajemy pieniądze. Przez zagraniczne media influencer marketing nazywany jest: „The Next Big Thing”. Dlaczego? Powiedzenie: „Kto ma ... 500 mln użytkowników i 300 mln wejść dziennie. W 2012 r. największy sieciowy gigant – Facebook – kupił ją za miliard dolarów. Wraz z rosnącą liczbą korzystających ...
-
Marketing social media: wykorzystaj treści z bloga
... content marketingowych możesz z łatwością stworzyć za pomocą darmowych programów takich jak Canva, które przeprowadzą Cię przez cały proces w kilka minut. Facebook Wykorzystaj podobną kombinację jak na Twitterze. Dodaj cytaty, statystyki itd. i opublikuj je wraz z linkiem do oryginalnej treści. Jest to znakomita ...
-
Trendy w online marketingu 2017/2018
... wybranej grupy docelowej. Brzmi to jak duża oszczędność czasu. Facebook Analytics Facebook Analytics jest dość potężnym narzędziem, które umożliwia marketerom śledzenie ścieżki ... ? Influence Marketing Boom na Influence Marketing zaczął się już wcześniej, ale był on nadal dużym tematem w 2017r. Każdy chce lub musi stosować Influence Marketing ...
-
Google Plus goni Facebooka
... odnośnie prowadzenia wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych. Facebook – sztywne reguły działania na portalu zniechęcają firmy i internautów Eksperci wskazują, że pozycja monopolisty daje FB potężną siłę. Chce kontrolować prawie wszystko (A. Małkowska – Szozda, Prawo monopolisty, Media & Marketing Polska, Nr 07-08/2011, s. 61-63.). Niedawno FB ...
-
Zmiany Google i co jeszcze? SEO i SEM 2019
... wycenę” lub idącym jeszcze dalej „Chcę rozwijać swoją firmę”. Real time marketing – cóż tam, panie, w internecie? W tym roku RTM interesująco ograł temat drugiej ... . Marki starają się być blisko klienta na każdym etapie procesu zakupowego. Newsletter, Facebook, reklama banerowa, kampania Google Ads. Tam, gdzie jedno narzędzie się nie sprawdzi, ...
-
7 głównych trendów w e-mail marketingu 2016
... zadbać o to, aby ich wiadomości były w pełni responsywne. 4) Predictive marketing staje się rzeczywistością Wykorzystanie sztucznej inteligencji w e-mail marketingu staje się coraz ... i reguł, ustanawianych przez takich graczy internetowych, jak Facebook czy Google. 7) Większa sprawność Marketing staje się coraz bardziej zwinny i sprawny. Powodem ...