-
Sprzedaż nieruchomości. Jak szukać klientów przez Facebook’a?
... Facebook’a, masz dwie opcje... Jedna jest czasochłonna, a druga kosztuje. Ale kto powiedział, że Facebook jest darmowy? Spójrz na to jak na szansę efektywnej reklamy, a jak wiadomo - każda reklama ... w jeden spójny organizm. Facebook daje Ci możliwość nieograniczonego targetowania, czyli decydowania, do kogo ma trafić Twoja reklama. Jeśli chcesz ...
-
Jak wykorzystać Facebook do zwiększenia liczby odwiedzin strony?
... mu obrazek nie zawierał zbyt dużej ilości tekstu. W innym wypadku Facebook może odrzucić Twój wpis! Jeśli chodzi o publiczność, do której chcesz ... Uwzględnij to przy opracowywaniu celów, jakie chcesz osiągnąć. Pamiętaj również, że reklama ukazująca się w aktualnościach przyniesie o wiele więcej kliknięć, od tej umieszczanej w pasku bocznym ...
-
Która reklama wideo przykuwa uwagę?
... - materiały Biedronki odtworzono 13,3 mln razy. Facebook i YouTube reklamują najczęściej Spoty sklepów i sieci handlowych docierały do oglądających przede wszystkim poprzez Facebooka i YouTube’a. W tych serwisach reklama wideo analizowanej branży była oglądana najczęściej. Na stronie Facebook.com reklamy branży handlowej odtwarzało 6,6 mln osób ...
-
Reklama na Facebooku z podatkiem VAT i podatkiem u źródła
... na jej nabywcę. Obowiązek ten występuje, gdy usługodawca (w tym przypadku Facebook Ireland Limited) nie posiada miejsca zamieszkania, siedziby czy stałego miejsca ... Przytoczona regulacja może mieć zastosowanie w naszym przypadku (czyli zakupu usługi reklamowej od Facebook Ireland Limited). Polska firma nabywając usługę reklamową może zatem nie ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... najświeższych badań Salesforce. Aby poznać, jakim najważniejszym tendencjom ulega dziś reklama cyfrowa, jego autorzy zebrali opinie 900 respondentów, w tym pracowników i szefów ... reklamę online trafi do Google Search, YouTube, Facebooka i Instagrama. Zwłaszcza Facebook i Google są lubiane przez reklamodawców, ponieważ nie tylko gwarantują zasięg, ...
-
Czy reklama na Facebooku ma sens?
... potrzeba, aby dotrzeć do szerszego grona konsumentów? Rozwiązaniem może być reklama osobista. Mając do dyspozycji bazę ponad 1,2 mld potencjalnych klientów, w tym aż 12 mln ... – to wszystko zwiększa liczbę i zaangażowanie fanów oraz buduje rozpoznawalność marki. Czy jednak Facebook sprzedaje? Trwająca od dawna debata na ten temat, ma szansę w końcu ...
-
Reklama wideo: latem rządzą kosmetyki
... sieci, którzy wyświetlili je 7,5 mln razy. Liderowi po piętach deptała reklama wideo marki Nivea (12 proc. i 10,9 mln wyświetleń). Na trzecim miejscu Axe (prawie ... znalazły się także Facebook (22 proc. zasięgu i 33,8 mln odtworzeń) oraz serwisy Grupy Onet.pl (9 proc. i 8,6 mln wyświetleń). Na Zachodzie podobnie YouTube i Facebook zajmują czołowe ...
-
Reklama na Facebooku: jak zwiększyć jej skuteczność?
... , możesz wybrać zdjęcie reklamy zasugerowane przez Facebook lub sam zdecydować, które będzie odpowiednie. Dodaj nagłówek i wcześniej opracowany tekst reklamy, a następnie przejdź do opcji związanej z wyborem odpowiedniej grupy odbiorców. Wybierz dokładną lokację, w której ma się wyświetlać Twoja reklama (wg kraju, województwa, miasta itd ...
-
Reklama piwa i wina bezalkoholowego w social mediach - czy ma jakieś ograniczenia?
... powinni więc dokonywać prawidłowego oznaczenia produktu. W stosunku do wszystkich produktów i usług, w tym żywności, reklama i prezentacja produktu nie może wprowadzać w błąd konsumentów5. Weryfikacja tych oznaczeń należy zaś ... a zwłaszcza mediów społecznościowych (takich jak Instagram, Tik-Tok, Facebook, Twitter czy innych). Tak:https://www.forbes. ...
Tematy: wino, rynek wina, promocja alkoholu, wino bezalkoholowe, reklama alkoholu, ustawa alkoholowa, reklamy alkoholu, nieuczciwa reklama, piwo, piwo bezalkoholowe, rynek piwa, sprzedaż piwa, spożycie piwa, picie piwa, reklama piwa, social media, media społecznościowe, Instagram, Tik-Tok, facebook, Twitter -
Reklama wideo z piwem w roli głównej
... - spoty z nim w roli głównej wyświetlono 81,5 mln razy. Największy w tym udział miał Facebook. Wraz z bardzo powolnym, ale jednak wzrostem temperatury za oknem, tempa nabierają kampanie ... a więc aż 57,3 proc. polskich internautów. Piwo z połową wyświetleń całej branży Reklama wideo online stoi piwem. Spoty promujące napój z pianką odnotowały 81,5 mln ...
-
Reklama cyfrowa w II kw. 2012 r.
... przekraczają 2,5 mld USD. Najważniejsze wnioski raportu dotyczące II kwartału 2012 r. Reklama w wyszukiwarkach nadal się rozwija, zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w ... w wyszukiwarkach będą wzrastać w tempie 10–15% rok do roku. Jeżeli reklama cyfrowa nadal będzie w dobrej kondycji, można oczekiwać 15-procentowego wzrostu w Wielkiej Brytanii ...
-
IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?
... 14 kwietnia 2021 r. W badaniu uwzględniono przychody następujących podmiotów: Agora, Burda Media, Cormedia, CS Group (szacowane), Dentsu Aegis, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GK SARE, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa Pracuj, Grupa Wirtualna Polska, Grupa ZPR ...
-
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
... -2,5%). KANAŁY KOMUNIKACJI W roku 2021 dwucyfrowe wzrosty zanotowały Internet, telewizja, radio, reklama zewnętrzna oraz kina. Dodatnią dynamikę miała również prasa. Najszybciej rosły ... video, nieco wolniej na reklamę w wyszukiwarkach. W czwartym kwartale Facebook opublikował pierwsze wyniki od czasu rebrandingu na Meta i nie dorównał oczekiwaniom ...
-
Reklama online pobiła nowy rekord
... reklamowych. W badaniu uwzględniono przychody następujących podmiotów: Agora, Burda Media, Cormedia, CS Group (szacowane), Dentsu Aegis, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GK Digitree Group, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa Pracuj, Grupa Wirtualna Polska, Grupa ...
-
Facebook w pracy - zakazany owoc?
... się pracować bez dostępu do social mediów, jak np. reklama, PR czy HR. Portale typu Facebook stały się zatem narzędziem codziennej pracy, źródłem interesującej i ... radzi Małgorzata Majewska, ekspert portalu monsterpolska.pl. Jeżeli portale społecznościowe, tj. Facebook, są traktowane jako drobna przerwa w pracy, chwila na relaks i odświeżenie umysłu ...
-
Opinie klientów lepsze niż reklama
... kupić produkt właśnie pod wpływem pozytywnej opinii innych. Rekomendacja lepsza niż reklama? Chyba tak. 24 miliardy złotych ― dokładnie tyle wynosi roczna wartość naszych ... więc dwukrotnie mniej niż opinia. Można więc śmiało zaryzykować stwierdzenie, że już nie reklama, a opinia staje się powoli dźwignią handlu. Obecnie, żeby utrzymać silną pozycję ...
-
IAB Polska: reklama online przezwyciężyła pandemię?
... 7 stycznia 2021 r. W badaniu uwzględniono przychody następujących podmiotów: Agora, Burda Media, Cormedia, CS Group (szacowane), Dentsu Aegis, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GK SARE, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa Pracuj, Grupa Wirtualna Polska, Grupa ZPR ...
-
Reklama internetowa rośnie najszybciej
... pod uwagę wolumen, najwyższy wzrost w okresie od stycznia do grudnia odnotowała reklama internetowa, na którą reklamodawcy wydali o 205 mln zł więcej niż ... +4,3 proc.). Najsilniejszy wpływ na kondycję rynku reklamy online mają globalni gracze – Google i Facebook. Zainteresowanie reklamą SEM oraz reklamą w mediach społecznościowych wciąż rośnie. Są ...
-
IAB Polska: reklama w internecie znowu zaskakuje
... Polska. #O BADANIU W badaniu uwzględniono przychody następujących podmiotów: Agora, Burda Media, Cormedia, CS Group (szacowane), Dentsu Aegis, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GK SARE, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa Pracuj, Grupa Wirtualna Polska, Grupa ZPR ...
-
Darmowe rozmowy z Facebook'a od easyCALL
... potrzeby instalowania żadnego oprogramowania. Aplikacja dostępna jest na stronie internetowej facebook. Usługa powstała przy technicznym wsparciu firmy TouK, a rozmowy, ... reklama. Jeśli zdecyduje się odpisać na sms, użytkownik będzie mógł odczytać odpowiedź w aplikacji. „Nasza usługa zawitała na bardzo popularnym medium jakim jest facebook. Oferujemy ...
-
Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021
... i barterowy. W badaniu uwzględniono przychody następujących podmiotów: Agora, Burda Media, Cormedia, CS Group (szacowane), Dentsu Aegis, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GK Digitree Group, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa Pracuj, Grupa Wirtualna Polska, Grupa ...
-
Facebook uległ reklamodawcom. Reklamy znikną z kontrowersyjnych stron
Twórcy Facebooka wprowadzają zmiany w portalu społecznościowym, związane z reklamami dla dorosłych oraz przemocą. Od poniedziałku na stronie ma nie być już żadnych budzących zgorszenie materiałów reklamowych. Zmianie ma ulec również umiejscawianie reklam na stronach serwisu społecznościowego zawierających wątpliwe treści. Decyzja właścicieli ...
-
Dzień Czekolady: ile kosztuje reklama?
... IMM odnalazł najwięcej wzmianek o badanych markach okazały się: wizaz.pl, ask.fm, facebook.com, bangla.pl, photoblog.pl. Na forach i stronach social media ... na drugim miejscu znalazł się ask.fm, a trzecie miejsce na podium zajął Facebook. Do czołowej piątki nie zakwalifikował się w tym zestawieniu Twitter, najwyraźniej o zaletach czekolady nie ...
-
Zmiany Google i co jeszcze? SEO i SEM 2019
... z odbiorcą, aby praktycznie wyeliminować możliwość „przeciekania” lejka sprzedażowego. Marki starają się być blisko klienta na każdym etapie procesu zakupowego. Newsletter, Facebook, reklama banerowa, kampania Google Ads. Tam, gdzie jedno narzędzie się nie sprawdzi, pojawi się kolejne. Czatboty – marki odpowiadają z automatu 2019 rok ...
-
Komercjalizacja Google i Facebooka
... do pierwszej trójki wyników (TOP3) będzie się wiązało z olbrzymimi nakładami finansowymi. Z kolei Facebook testuje promowanie prywatnych profili za opłatą. Czy komercjalizacja Facebooka i ... za stroną. Facebook wyciska co może… Portal Facebook poza rywalizowaniem z Google, stara się zwiększać zyski na każdym polu. Przykładami są reklama kontekstowa, a ...
-
Czy influencer marketing zastąpi tradycyjny?
... zauważony przez czytelnika i nie zginie w gąszczu innych promocji. Reklama w radiu Reklama na antenie radiowej jest z pewnością dużo tańsza niż kampanie emitowane ... zazwyczaj twórcy internetowi, których kanałami dystrybucji contentu są: YouTube, TikTok, Instagram, Facebook oraz blogi tematyczne. Ci najbardziej wpływowi influencerzy, tacy jak np. ...
-
Kto ogląda reklamy wideo banków?
... mBank. Statystyki prowadzone przez firmę Gemius (źródło: gemiusAdReal) wskazują, że reklama wideo banków cieszy się sporą oglądalnością. Któryś z pojawiających się w sieci ... ─ wyjaśnia Sułkiewicz. Bankowa reklama wideo króluje na Fejsie W rankingu wydawców, na stronach których reklamy wideo banków odtwarzano najwięcej razy, króluje Facebook. Kwartalna ...
-
Rynek mediów i reklamy 2014-2018
... prezentowane na portalach (display ads) oraz reklama w wyszukiwarkach internetowych - każdy z nich odpowiedzialny za blisko jedną trzecią wartości tego rynku, liderami będą w ich przypadku odpowiednio Facebook i Google. Jednak pod względem tempa wzrostu zdecydowanie wyróżnia się reklama powiązana z udostępnianymi w Internecie treściami wideo ...
-
Czym kierujemy się, podejmując decyzje zakupowe?
... znacznie niżej ocenili wiarygodność odpowiedzi udzielanych przez znajomych na zapytania zadane na portalu Facebook. Jedynie 8 proc. konsumentów uznało je za bardzo wiarygodne, 21 proc ... i dostawców usług. - Z naszych badań jednoznacznie wybrzmiało bardzo istotne zjawisko - reklama nie wpływa już tak jak kiedyś na decyzje zakupowe konsumentów ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2014
... małych oraz średnich podmiotów na rynku. W badaniu uwzględniono przychody: Ad!vice, Aegis Media, Agora, Goldbach, Cormedia, Eniro, Evolutionmedia, Facebook (częśc. szac.), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częśc. szac.), GroupM, Grupa Allegro, Grupa Wirtualna Polska, IDG, IDM Net, Infor Ekspert ...
-
Media społecznościowe a decyzje finansowe
... wyróżniają się stosunkowo wysokim zaufaniem do mediów społecznościowych. 14% przy podejmowaniu decyzji o otwarciu konta ma największe zaufanie do serwisów typu Facebook czy Twitter. Dla porównania, w Niemczech zaufanie do mediów społecznościowych wynosi w tym wypadku 7%, w Wielkiej Brytanii 6%, a we Francji 4%. Polacy chętnie korzystają z mediów ...
-
Walentynki 2012: uwaga na spam
... tej nie możemy zaliczyć mailingu). Treść takiej wiadomości to nachalna reklama i promocja najróżniejszych produktów, choć zwykło się mówić, że najczęściej są ... kilku platform jednocześnie. Prezentuje to poniższy wykres: Kocham, lubię, szanuję... W Walentynki także Facebook może stać się medium, dzięki któremu cyberprzestępcy będą w stanie zwiększyć ...
-
Szkodliwy program LilyJade
... analizie okazało się, że głównym zadaniem tego szkodliwego programu jest fałszowanie modułów reklamowych w serwisach Yahoo, YouTube, Bing/MSN, AOL, Google oraz Facebook w celu przenoszenia użytkowników zainfekowanych komputerów na cyberprzestępcze strony WWW. Ponadto, analitycy stwierdzili, że szkodliwa funkcja nowego robaka obejmuje mechanizm ...
-
Profile marek w social media zawiodły marketerów?
... mediów reklamami, coraz trudniej jest dotrzeć do odbiorców z przekazem marketingowym. Reklama traktowana jest jako działanie intencjonalne i perswazyjne. O sukcesie marketingowym stanowi ... konto na przynajmniej jednym z następujących serwisów społecznościowych: Facebook, nk.pl, Google+,i Myspace. Wyniki uzyskane na podstawie deklaracji respondentów ...
-
Serwisy społecznościowe: kryzys reklamy
... kwitnie - reklama na tego rodzaju portalach nie dotrzymuje mu kroku. Ożywienia nie przyniosło też wypuszczenie ... eMarketer przedstawił również prognozy wydatków na reklamę online w dwóch największych społecznościach internetowych - MySpace i Facebook. Wcześniejsze prognozy na koniec 2008 r. przewidywały przychód z wydatków na reklamę online wielkości ...