-
Reklamy video w Internecie nudne
... dużą popularnością cieszą się treści humorystyczne i rozrywkowe (62 proc.) oraz związane z filmem i kinem (51 proc.). Kobiety dużo częściej niż mężczyźni wybierają materiały wideo ... z dalszego oglądania materiału wideo, czy poprzez próby przewinięcia reklamy), co piąty w czasie emisji reklamy zajmuje się czymś innym. Jedynie 15 proc. badanych ...
-
Reklama na dużym ekranie
... aby oglądać – odbiorcy nastawieni są na skupienie i ich uwaga obejmuje również reklamy wyświetlane przed filmem. Dodatkowo, płatna rozrywka, jaką jest kino, dodaje pewnego ... srebrny ekran ułatwia wejście z filmem na ekran kinowy (forma audiowizualna). Warto z tego skorzystać, ponieważ połowa widzów uważa, że reklamy wyświetlane w kinie są bardziej ...
-
Zobacz, jak angażować pokolenie Z
... sprawiają, że Pokolenie Z bardziej otwiera się na reklamy. Jego przedstawicielom znacznie bardziej podobają się reklamy, w których mogą współtworzyć opowieść ... filmem. Reklamy umieszczane w tych kontekstach znacznie silniej oddziałują na tę grupę – 39% respondentów z Pokolenia Z twierdzi, że muzyka nastawia ich bardziej pozytywnie do reklamy ...
-
Viralowy film wideo
... który stał się bardzo popularny, nie mając wsparcia ze strony tradycyjnej reklamy. Przekazywany jest innym użytkownikom sieci społecznościowych poprzez portale internetowe, ... się wraz z początkiem lutego w Australii, gdzie grupa nastolatków (The Sunny Coast Skate), natchniona filmem Filthy Franka, popełniła pierwszy „Harlem Shake” w sieci. Od tego ...
-
Nowość w reklamie internetowej
... BETA lub dowolnym materiale w postaci cyfrowej. Wraz z filmem kodujemy także "zamykacz" znany z typowo internetowych form reklamy, film jest także "klikalny". Taką funkcjonalność zawdzięczamy odpowiedniemu sprzęgnięciu wynikającemu ze współpracy kodu ze specjalnie przez nas przygotowanym filmem. Emisja filmów odbywa się używając adserwera BBMedia ...
-
Przewodnik wydawcy po reklamie wideo
... pokrywa się z wyświetlanymi treściami wideo, co oznacza, że przekaz pojawia się wraz z filmem. In-stream – to rodzaj wideo, które jest wyświetlane przed (pre-roll), w trakcie ( ... produkt lub usługę. Interstitial – typ reklamy pełnoekranowej, do której użytkownik jest przenoszony po kliknięcu w określoną treść. Reklamy out-stream są o 25% częściej ...
-
Skuteczna reklama wirusowa
... z nich oceniła, że najbardziej interesującym, a przez to najczęściej przekazywanym innym internautom filmem, będzie "Magic Fridge" stworzony przez markę Bud Light's. Na 2. ... zapewniła, że przekazałaby treść filmu opowiadając o nim innym. - Można zakazać emisji reklamy telewizyjnej czy kinowej. Ale przesłanie reklamowe w takiej formie nie może zostać ...
-
Smart live, czyli jak nowe technologie zmieniają nam życie
... niedawna sterowanie urządzeniami w domu z poziomu telefonu kojarzyło się bardziej z filmem science fiction, niż z rzeczywistością. Teraz to już przeszłość. Obecnie prawie wszystkie urządzenia i ... się zatrzymują. Na tej podstawie mogą rozmieszczać sklepy czy reklamy w sposób najbardziej skorelowany z konsumenckimi zachowaniami. Niektóre centra ...
-
Joker, 1917, Irlandczyk. Cyberprzestępczość żeruje na Oscarach 2020
... oraz podania danych osobowych, ale również do zainstalowania oprogramowania adware (wyświetlającego uciążliwe reklamy) czy udostępnienia danych karty płatniczej. Nie trzeba dodawać, że pod koniec ... filmu ze źródła, które uważasz za zaufane i legalne, pamiętaj, że plik z filmem powinien mieć rozszerzenie AVI, MKV lub MP4. W żadnym wypadku nie powinien ...
-
Nowy Spider-Man wchodzi na ekrany kin. Cyberprzestępcy zarzucają sieci
... to skusiły, zamiast pliku z filmem otrzymywały szkodliwe oprogramowanie. W większości analizowanych przypadków badacze z firmy Kaspersky wykryli narzędzia potrafiące instalować inne niechciane programy (tzw. downloadery), ale były wśród nich także programy adware wyświetlające trudne do wyłączenia reklamy, a nawet trojany kradnące dane. Oczekiwania ...