-
Megapanel: serwisy tematyczne III 2014
... standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za marzec 2014 roku. Biznes, finanse, prawo W kategorii “Biznes, finanse, prawo” na pierwszym miejscu, podobnie jak w poprzednim zestawieniu Grupa Onet.pl z zasięgiem 22,60%. Na drugim miejscu Grupa ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IV 2014
... standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za kwiecień 2014 roku. Biznes, finanse, prawo W kategorii „Biznes, finanse, prawo” na pierwszym miejscu, podobnie jak w poprzednim zestawieniu, Grupa Onet.pl z zasięgiem 20,8%. Na drugim miejscu nadal ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne V 2014
... standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za maj 2014 roku. Biznes, finanse, prawo W kategorii „Biznes, finanse, prawo” na pierwszym miejscu, podobnie jak w poprzednim zestawieniu, Grupa Onet-RASP z zasięgiem 21,9%. Na drugim miejscu nadal Grupa ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VI 2014
... standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za czerwiec 2014 roku. Biznes, finanse, prawo W kategorii „Biznes, finanse, prawo” na pierwszym miejscu, podobnie jak w poprzednim zestawieniu, Grupa Onet-RASP z zasięgiem 22,2%. Na drugim miejscu nadal ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VII 2014
... pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za lipiec 2014 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu Grupa Onet-RASP z zasięgiem 23%. Na drugim nadal Grupa Wirtualna Polska (zasięg: 23%), z kolei Grupa Money ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IX 2014
... pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za wrzesień 2014 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 22,1%, która zastąpiła Grupę Onet-RASP, spychając ją na pozycję drugą ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2014
... pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za grudzień 2014 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu, tak jak przed miesiącem, Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 29,4%, na drugim Grupa Onet-RASP (zasięg: 21 ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne I 2015
... pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za styczeń 2015 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu, tak jak przed miesiącem, Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 31,8%, na drugim Grupa Onet-RASP (zasięg: 23 ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne II 2015
... pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za luty 2015 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu, tak jak przed miesiącem, Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 29,8%, na drugim Grupa Onet-RASP (zasięg: 22 ...
-
11 sposobów na zarządzanie finansami firmy
... przynieść wiele korzyści. Po pierwsze, ograniczenie kosztów. Większość dokumentów i tak tworzy się na komputerach, przez Internet można podpisywać umowy i zawierać transakcje. Po drugie, porządek w dokumentach. Finanse firmy kochają porządek. Jeśli wszystkie firmowe dokumenty będą miały tylko formę elektroniczną, w razie potrzeby łatwiej będzie ...
-
Rynek reklamy w Polsce: tylko 1/8 reklamodawców podwyższyło wydatki
... oraz produkty do użytku domowego (+1,3%). Niechlubnymi liderami spadków okazały się z kolei: finanse (-83 mln zł, przy dynamice -48,1%), żywność (-87 mln zł, dynamika ... reklamę internetową. Dlatego też internet najmocniej zwiększył swój udział w mediamiksie. W samym drugim kwartale pierwszy raz w historii wydatki na internet przewyższyły wydatki na ...
-
Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?
... też internet mocno zwiększył swój udział w mediamiksie i przewyższył wydatki na telewizję. W analizowanym okresie odsetek budżetów przeznaczanych na internet wyniósł 44,2% ... wygenerowało pięć sektorów: produkty farmaceutyczne i leki; higiena i pielęgnacja; media; finanse oraz podróże i turystyka, hotele i restauracje. Zgodnie z prognozami ekspertów, ...
-
Polskich internautów portret własny
... daje nam internet oraz jak bogate są jego zasoby. Firma Gemius SA podjęła próbę kategoryzacji polskich witryn internetowych. W ten sposób powstało dwanaście kategorii tematycznych, które grupują serwisy i witryny podejmujące podobną tematykę: Informacje, publicystyka, media, Kultura i rozrywka, Motoryzacja, Biznes, finanse, prawo, Budownictwo ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2008
... z rankingu Grupę NNV-autoteam.pl (20 miejsce w listopadzie). BIZNES, FINANSE, PRAWO W przypadku kategorii "Biznes, finanse, prawo" nastąpiło kilka zmian w prezentacji wyników. Od grudnia 2008 serwisy ... media2.pl został przeniesiony z kategorii NOWE TECHNOLOGIE do kategorii BIZNES, FINANSE, PRAWO i rozsiadł się wygodnie na pozycji 13. Jeśli chodzi o ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VIII 2014
... pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za sierpień 2014 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu Grupa Onet-RASP z zasięgiem 23,3%. Na drugim nadal Grupa Wirtualna Polska (zasięg: 22,5%), z kolei Grupa Money ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne X 2014
... pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za październik 2014 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu, tak jak przed miesiącem, Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 22%, na drugim Grupa Onet-RASP (zasięg: 21 ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XI 2014
... pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za listopad 2014 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu, tak jak przed miesiącem, Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 21,7%, na drugim Grupa Onet-RASP (zasięg: 21 ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne III 2015
... pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za marzec 2015 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu, tak jak przed miesiącem, Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 30,4%, na drugim Grupa Onet-RASP (zasięg: 21 ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne V 2015
... pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za maj 2015 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 27%, na drugim Grupa Onet-RASP (zasięg: 20,4%), z kolei Grupa Gazetaprawna.pl ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VI 2015
... oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za czerwiec 2015 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 28,3%, na drugim Grupa Onet-RASP (zasięg: 21,3%), z kolei Grupa Gazetaprawna ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VII 2015
... pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za lipiec 2015 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 27,4%, na drugim Grupa Onet-RASP (zasięg: 22,5%), z kolei Grupa Gazetaprawna ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VIII 2015
... oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za sierpień 2015 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 26,1%, na drugim Grupa Onet-RASP (zasięg: 21,2%), z kolei Grupa Gazetaprawna ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IX 2015
... oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za wrzesień 2015 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 26,7%, na drugim Grupa Onet-RASP (zasięg: 20,7%), z kolei Grupa Gazetaprawna ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne X 2015
... pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za październik 2015 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii "Biznes, prawo i finanse" na pierwszym miejscu Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 24,9%, na drugim Grupa Onet - RASP (zasięg: 20,6%), z kolei Grupa ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XI 2015
... standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za listopad 2015 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii "Biznes, prawo i finanse" na pierwszym miejscu Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 25,27%, na drugim Grupa Onet - RASP (zasięg: 22,01%), z kolei ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2015
... pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za grudzień 2015 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii "Biznes, prawo i finanse" na pierwszym miejscu Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 26,2%, na drugim Grupa Onet - RASP (zasięg: 20,9%), z kolei Grupa ...
-
Połowa seniorów robi zakupy online
... również do osób wykluczonych cyfrowo. Czego dowiedzieliśmy się o seniorach? Finanse i budżet domowy 20% mężczyzn i 17% kobiet w wieku emerytalnym jest czynnych ... dojrzali konsumenci nie obawiają się zakupów przez Internet – 43% z nich dokonuje zakupów w ten sposób. Najczęściej seniorzy przez internet kupują odzież, obuwie oraz sprzęt elektroniczny. ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011
... być kontynuowany. Internet od dłuższego już czasu jest tym medium, które napędza wzrost całej branży mediowej w Polsce. W pierwszej połowie 2011 internet odpowiadał ... farmaceutyczne. W kwotach bezwzględnych natomiast nadal prym wiodą trzy sektory: finanse, motoryzacja i telekomunikacja.” – powiedział Piotr Kowalczyk, Prezes Zarządu IAB Polska Udziały ...
-
Instytucje finansowe a ich popularność w Internecie
... PayU, co świadczy o wyróżniającej się intensywności zakupów dokonywanych przez Internet. Grupą najrzadziej korzystającą z urządzeń mobilnych w kontekście bankowości są klienci ... pl. Informacje o badaniu Wszystkie dane zawarte w materiale pochodzą z projektu „Finanse w świecie cyfrowego konsumenta 2015”. W projekcie uwzględniono dane z social ...
-
Branża handlowa nie szczędzi na reklamę
... pozycje zajmują marki Credit Agricole, BGŻ BNP Paribas, Alior Bank i Provident. Finanse: typy reklamowanych usług W maju branża finansowa w największym stopniu inwestowała w ... dla firm. Dalej zmonitorowaliśmy oferty na kartę i łączone (TV, Internet i telefon). Motoryzacja: marki o największych wydatkach reklamowych Wśród marek motoryzacyjnych, które ...
-
Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?
... mediach. Kolejne pozycje zajmują mBank, Provident, SKOK oraz Millennium Bank. Finanse: typy reklamowanych usług We wrześniu branża finansowa w największym stopniu inwestowała w ... Na kolejnych miejscach w zestawieniu znalazły się m.in. oferta łączona (TV, Internet, telefon), oferty na kartę i telewizja cyfrowa. Motoryzacja: marki o największych ...
-
Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?
... zajmują Alior Bank, Credit Agricole, PKO BP oraz BGŻ BNP Paribas. Finanse: typy reklamowanych usług W badanym okresie branża finansowa wciąż w największym stopniu ... . sieci komórkowe, oferta na kartę, telewizja cyfrowa oraz oferta łączona (TV, Internet, telefon). Motoryzacja: marki o największych wydatkach reklamowych W badanym okresie w pierwszej ...
-
Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?
... 74 mln na reklamę w mediach tradycyjnych zostając liderem zestawienia. Finanse: typy reklamowanych usług W 2018 roku branża finansowa w największym stopniu inwestowała w ... miejscach w zestawieniu znalazły się m.in. oferta na kartę, oferta łączona (TV, Internet, telefon) oraz telewizja cyfrowa. Motoryzacja: marki o największych wydatkach reklamowych W ...
-
Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?
... z 13-proc. udziałem w całości tortu reklamowego, a za nią uplasowały się finanse (9 proc.) i telekomunikacja (8 proc.). Na przestrzeni trzech pierwszych miesięcy tego roku na ... większość reklam dotyczyła sieci komórkowych (25 proc,) oraz oferty łączonej (TV, Internet, Telefon) (22 proc.). Na kolejnych miejscach w zestawieniu znalazły się m.in. ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne X 2008
... na miejscu 20, które to we wrześniu okupował portal admoto.pl, a po którym w październiku nie pozostał ślad. BIZNES, FINANSE, PRAWO W przypadku kategorii "Biznes, finanse, prawo" nie nastąpiły żadne zmiany w październiku w porównaniu do września, aż do 7 miejsca włącznie. Pierwsza pozycja nadal należy do ...