-
Muzyka w sklepach coraz częściej legalna
... , które podpisały ze ZPAV umowę na odtwarzanie muzyki oraz odprowadzają z tego tytułu opłaty na rzecz osób i firm tam zrzeszonych. O ile w 2004 roku ZPAV miał 1102 umowy podpisane z przedsiębiorcami, to w roku 2008 było ich już ... opłat za odtwarzanie muzyki w miejscach publicznych. Pieniądze te są dzielone pomiędzy producentów fonograficznych ...
-
Legalna muzyka coraz popularniejsza
... zainteresowanie internautów dzwonkami muzycznymi, będącymi oryginalnymi utworami muzycznymi. Wszystko wskazuje na to, że kolejne lata będą coraz bardziej dochodowe dla firm fonograficznych i portali oferujących pliki muzyczne online, tym znaczniej im bardziej wzrośnie dostęp do szerokopasmowego Internetu. Na świecie istnieje obecnie ponad 335 ...
-
NewConnect: debiut Makolab oraz E-Muzyka
... . Usługi tego typu świadczone są na rzecz wytwórni fonograficznych, producentów telefonów komórkowych oraz operatorów GSM. Spółka posiada ponadto własny ... Warner Music. Spółka Makolab zajmuje się opracowywaniem i sprzedażą oprogramowania, zarządzaniem witrynami i portalami firm w ramach outsourcingu, usługami typu ISP i Data Center, a także tworzeniem ...
-
RIAA ściga Rosjan
Zrzeszenie amerykańskich wytwórni fonograficznych RIAA, znane ze ścigania osób naruszających prawa autorskie, wydało pozew sądowy przeciwko właścicielowi serwisu internetowego sprzedającego pliki muzyczne, firmie Mediaservices. ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 5/2014
... pomoru świń. Prawdopodobnym scenariuszem jest spadek cen i bankructwa firm oraz gospodarstw rolnych specjalizujących się w produkcji wieprzowiny. Ogólnopolskie ... sprzedaż nośników fizycznych jest najbardziej opłacalnym biznesem dla polskich wytwórni fonograficznych. Sprzedane płyty generują 80 procent wszystkich dochodów przemysłu. – Polski ...