-
Jest standard badań profili internautów
... ) z monitoringiem ruchu internetowego witryn zrzeszonych w sieciach reklamowych. Dostęp do danych będzie możliwy za pomocą specjalnie przygotowanego interfejsu. System GeMius (odpowiedzialny za pomiar site-centric) zostanie zainstalowany na badanych witrynach, dzięki temu będzie również możliwe badanie - oprócz oglądalności - ścieżek internautów ...
Tematy: sieci reklamowe, profile internautów -
Największe badanie Internautów
Firma badawcza Global eMarketing (GeM), specjalizująca się w badaniach Internetu, rozpoczęła na ... Rzeczpospolitej OnLine oraz Wirtualnej Polski, których łączny miesięczny zasięg wynosi ok. 93% (wg danych systemu Gemius) ogółu polskich użytkowników Internetu. Celem akcji rekrutacyjnej jest zachęcenie użytkowników Internetu do uczestnictwa w panelu. Po ...
Tematy: badania internautów -
NetSprint reklamuje lokalnie
... IP komputera, z którego Internauta zadaje zapytanie do wyszukiwarki NetSprint. Bazę numerów IP, przyporządkowanych do poszczególnych województw i miejscowości, dostarcza firma Gemius S.A.. Moduł ten stanowi również podstawę geolokalizowania użytkowników w badaniu ruchu na witrynach internetowych gemiusTraffic, w ramach którego monitorowane jest ...
-
Nowe statystyki wyprą liczniki
Firma stat.pl uruchomiła usługę bezpłatnych statystyk, które mają na celu ... będzie emisji reklam komercyjnych. Nowa wersja statystyk jest zgodna ze standardem badań oglądalności witryn internetowych gemiusTraffic (Gemius SA). statStandard to wersja statystyk stat.pl dostosowana do potrzeb małych i średnich witryn, a w szczególności do witryn domowych ...
-
Polski konsument ceni odpowiedzialny biznes
... , albo reprezentanci nie dali odpowiedzi na to pytanie. Najpopularniejsze normy to ISO 9001 oraz ISO 14001. Ponadto, tylko jedna badana firma dokonuje wyboru dostawców na podstawie umowy o zamówieniach publicznych. 4 firmy natomiast posiadają odpowiednie standardy dla dostawców dotyczące odpowiedzialności biznesu. 2 firmy mają ...
-
Rekrutacja online - podsumowanie 2010
... Raport ekspercki „Rekrutacja w internecie 2010” przygotowany został przez zespół specjalistów GazetaPraca.pl na podstawie monitoringu największych portali rekrutacyjnych. Dane dostarczyła firma Gemius SA. Dane zawarte w raporcie dotyczą okresu styczeń - grudzień 2010 roku.
-
Rekrutacja online - podsumowanie 2011
... tys.). Informacje o raporcie Raport ekspercki „Rekrutacja w internecie 2011” stworzyli specjaliści GazetaPraca.pl na podstawie monitoringu największych portali rekrutacyjnych. Dane dostarczyła firma Gemius SA. Dane zawarte w raporcie dotyczą okresu styczeń - grudzień 2011 roku.
-
Jak polscy internauci spędzają weekend majowy?
Tegoroczny długi weekend majowy to - przy sprzyjających warunkach - prawdziwy urlopowy maraton. W najlepszym wypadku na wypoczynek można przeznaczyć nawet 9 dni. Firma Gemius sprawdziła, jak polscy internauci do tej pory spędzali majówkowy czas wolny w sieci. Majówka to dla wielu najlepszy moment na odpoczynek ...
-
Zatory płatnicze blokują rozwój przedsiębiorstw
... niż dwa miesiące od daty transakcji. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzone na zlecenie EGB Finanse sp. z o.o. przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych Gemius S.A. w okresie 5-11 lipca 2012 r. metodą CAWI na próbie 200 mikro i małych przedsiębiorców.
-
Płatności internetowe: jak nie dać się oszukać
... portale społecznościowe. Coraz częściej i odważniej korzystamy również z zakupów on-line. Z badań firmy Gemius wynika, że już 70 proc. internautów kupuje towary lub usługi w Internecie. ... lub łatwa do odgadnięcia – mówi Artur Wojtczuk z KIR S.A. Jak przewiduje firma doradcza Deloitte w najnowszym raporcie „TMT Predictions” już w 2013 r. ponad 90 ...
-
Czy e-payment to już norma?
... przez Gemius dla e-Commerce Polska, dla połowy Polaków dostęp do różnych form płatności jest jednym z ważnych ... zakładania konta w serwisie Przelewy24. Oprócz tego oferowane są również płatności cykliczne i systemy ratalne. Firma Przelewy24 kładzie też duży nacisk na pełną personalizację procesu płatności, co znajduje odzwierciedlenie w licznych ...
-
Reklama wideo z piwem w roli głównej
... względem liczby oglądających znalazły się serwisy grupy Onet - RASP, w których kreacje zachęcające do ugaszenia pragnienia oglądało 4,2 mln osób. Informacje o badaniu Firma Gemius poddała analizie dane z maja 2017 roku zebrane wśród polskich internautów w wieku 7-75 lat korzystających z komputerów stacjonarnych i laptopów.
-
Internet: kobiety ze smartfonem, mężczyźni z komputerem
... płeć użytkowników. Kobiety aż w 65% korzystały z internetu przez smartfony i tablety. Dla mężczyzn ten wynik był o 16% niższy. Niedawno zaś polska firma Gemius policzyła wizyty w najpopularniejszych serwisach, dzieląc je wg. urządzenia i płci. W przypadku większości z nich odsłony mobilne zrównały się praktycznie z desktopowymi. Wyjątkiem są ...
-
Co wiemy o 3 pokoleniach polskich internautów?
... 20 lat zaowocowało wydarzeniami, które nieprzesadnie można nazwać internetową rewolucją. Przez ten czas istotnej zmianie uległy nasze przyzwyczajenia i styl życia. Firma Gemius, z okazji 20-lecia swojego istnienia, postanowiła przyjrzeć się, jak wygląda konsumpcja internetu wśród trzech pokoleń Polaków. Gdzie są podobieństwa, a gdzie różnice ...
-
E-sklepy w sieci zadłużenia
... latach. Wg cytowanego wyżej raportu Gemius, w 2017 r. Polacy najczęściej kupują w sieci odzież, dodatki, akcesoria, a także książki, płyty i filmy. Trzecia edycja badania „Długi e-handlu w Polsce” została przeprowadzona przez Krajowy Rejestr Długów Biuro Informacji Gospodarczej SA i program Rzetelna Firma 2 października 2017 r. Poprzednie odbyły ...
-
E-handel w Polsce 2005
... zatem może skłonić użytkowników sieci do częstszego wydawania pieniędzy w sieci? Firma badawcza Gemius podaje, że 40,1 proc. kupujących on-line przekonałaby niższa cena, a 19 ... niedogodności w trakcie dokonywania zakupów, o których wspomniało 24,2 proc. przebadanych przez Gemius osób. Dla polskich internautów ważna jest też częsta aktualizacja treści ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... nawiązania dialogu z przedsiębiorstwem, angażując się w proces rozwoju produktów czy też poprawę ich jakości. Firma badawcza Gemius szacuje, że aktualnie ok. 36 proc. polskich użytkowników sieci to właśnie prosumenci. Firma w sieci Bez względu na stopień oraz model wykorzystania Internetu w działalności organizacji gospodarczej, który zależeć ...
-
Wyniki Megapanel II 2006
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za luty 2006 roku. ...
-
Wyniki Megapanel III 2006
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za marzec 2006 roku. ...
-
Wyniki Megapanel IV 2006
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za kwiecień 2006 roku. ...
-
Wyniki Megapanel V 2006
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za maj 2006 roku. ...
-
Wyniki Megapanel VI 2006
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za czerwiec 2006 roku. W ...
-
Wyniki Megapanel VII 2006
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za lipiec 2006 roku. ...
-
Wyniki Megapanel VIII 2006
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za sierpień 2006 roku. ...
-
Wyniki Megapanel IX 2006
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za wrzesień 2006 roku. ...
-
Wyniki Megapanel X 2006
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za październik 2006 roku. ...
-
Wyniki Megapanel XI 2006
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za listopad 2006 roku. ...
-
Wyniki Megapanel I 2007
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za styczeń 2007 roku. W ...
-
Wyniki Megapanel II 2007
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za luty 2007 roku. ...
-
Wyniki Megapanel III 2007
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za marzec 2007 roku. ...
-
Wyniki Megapanel IV 2007
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za kwiecień 2007 roku. ...
-
Wyniki Megapanel V 2007
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za maj 2007 ...
-
Wyniki Megapanel VI 2007
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za czerwiec 2007 ...
-
Wyniki Megapanel VII 2007
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za lipiec 2007 roku. W ...
-
Wyniki Megapanel VIII 2007
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za sierpień 2007 ...