-
Najlepsze marki świata bazują na ideałach
... firma Millward Brown oraz Jim ... Millward Brown Optimor, Benoit Garbe, który kierował badaniem. „Kiedy już dowiedzieliśmy się, które to są marki, pojawiło się ważne pytanie: czy istnieją jakieś wspólne zasady, które przyczyniły się do wzrostu tych marek i podtrzymywały go w badanym okresie?” Z myślą o stworzeniu indeksu Stengel 50 firma Millward ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... synchronizacji z „drugim ekranem” oferują duży potencjał wzmocnienia wydatków na reklamę telewizyjną oraz… na torpedowanie reklam konkurencji! W ubiegłym roku w swoich prognozach firma Millward Brown przewidywała, że meshing (równoległe oglądanie powiązanych ze sobą przekazów na wielu urządzeniach) stanie się początkiem nowej ery reklam typu ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Ranking najcenniejszych marek 2011
... Firma Millward Brown Optimor ogłosiła wyniki rankingu najcenniejszych marek świata na rok 2011. W tegorocznym ... firmy są w stanie budować autentyczną i trwałą wartość dla akcjonariuszy” – stwierdziła Eileen Campbell, prezes firmy Millward Brown zajmującej się badaniem marek. „Dzięki dbałości o własną markę oraz nieustannym innowacjom Apple ...
-
Polacy a energooszczędność
... wiedzy Polaków nt. energooszczędnych rozwiązań stosowanych w domach i mieszkaniach. Badanie Energooszczędność w moim domu przeprowadziła pod koniec stycznia 2013 roku firma Millward Brown SMG/KRC na zlecenie przedstawicieli branży budownictwa zrównoważonego: IRA, NSG Group, Philips, Rockwool, Skanska Residential Development i Velux. Firmy ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016 - usługi B2B
... regionalne ponieważ – nawet w przypadku prawdziwie globalnych marek – wskaźniki udziału marek w budowaniu wartości mogą być znacząco odmienne w różnych krajach. Firma Millward Brown współpracowała z LinkedIn w zakresie projektowania badania kwestionariuszowego, gromadzenia i analizy danych. Dzięki temu zespół BrandZ zebrał dane wysokiej jakości ...
-
Organizacja eventów na dobrym poziomie
... bardzo wysoko - czytamy w raporcie z badania branży event marketingowej w Polsce. Badania, które stały się podstawą opracowania raportu, przeprowadziła firma Millward Brown. Już od 15 lat Millward Brown we współpracy z Media & Marketing Polska realizuje badanie, którego celem jest ocena jakości relacji, jakie budują ze swymi ...
-
Internet w Polsce IX–XI 2014
Firma Millward Brown przedstawiła wyniki z ogólnopolskiego badania NetTrack, przeprowadzonego w okresie wrzesień - listopad 2014 roku. Okazuje się, że obecnie 63,7 proc. Polaków korzysta z ...
-
Internet w Polsce I-XII 2014
Firma Millward Brown przedstawiła wyniki ogólnopolskiego badania NetTrack, przeprowadzonego w okresie styczeń - grudzień 2014 roku. Zgodnie z nimi, w analizowanym okresie z sieci korzystało 64,4 proc. ...
-
Internet w Polsce I-III 2015
Firma Millward Brown przedstawiła wyniki ogólnopolskiego badania NetTrack, przeprowadzonego w okresie styczeń - marzec 2015 roku. Zgodnie z nimi, w analizowanym okresie z sieci korzystało 76,6 proc. ...
-
Internet w Polsce VII-IX 2015
Firma Millward Brown przedstawiła wyniki ogólnopolskiego badania NetTrack, przeprowadzonego w okresie lipiec - wrzesień 2015 r. W analizowanym okresie z sieci korzystało 76,4 proc. Polaków, przy czym ...
-
Ranking najsilniejszych marek
Millward Brown, firma zajmująca się badaniami marketingowymi, ogłosiła w Financial Times nowy ... wiedzę dotyczącą siły marek oraz ich dynamiki z punktu widzenia potencjalnych klientów," - mówi Andy Farr, dyrektor wykonawczy Millward Brown Optimor sprawujący kierownictwo merytoryczne nad badaniem. "Wyniki dowodzą, że inwestowanie w marki to klucz ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2012
... . „Marki są czymś w rodzaju polisy ubezpieczeniowej w biznesie” – zauważa Eileen Campbell, prezes Millward Brown. „Mimo długiego już okresu napięć gospodarczych, niestabilności politycznej i ... konsumenckim (customer experience) lub wzmacniały kontrolę nad swoimi markami. Firma Apple nadal tworzy innowacje i zachowuje swój status marki „luksusowej”, ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - sektor ubezpieczeń
... marka China Life, tracąc miejsce nr 1 z powodu 21-procentowego spadku wartości. Firma ucierpiała wskutek intensywnej konkurencji z strony Ping An i jej podobnych, a ... rankingu BrandZ w instytucie Millward Brown Optimor. Informacje o badaniu Badanie najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, realizowane na zlecenie WPP przez Millward Brown Optimor, ...
-
Firmy deweloperskie: znajomość marek 2008
... (znajomość po odczytaniu nazw marek). W poprzedniej edycji badań firma ta otrzymała odpowiednio 54 i 74 proc. wskazań. Firma Janusza Wojciechowskiego od lat konsekwentnie ... Adres S.A. (dawniej The Report Sp. z o.o.) przy współpracy z instytutem badawczym Millward Brown SMG/KRC. Pierwsza część badania dotycząca potencjału rynku mieszkaniowego w ...
-
Domowe wydatki Polaków w trudnych czasach
... to pytanie przynosi najnowsze badanie wykonane przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Grupy KRUK. Wysokie bezrobocie i zapowiedzi kolejnych fal kryzysu sprawiają, że mądre zarządzanie domowymi wydatkami staje się coraz ważniejsze. Grupa KRUK, największa polska firma zarządzająca obsługująca zadłużenie, postanowiła zapytać Polaków, jak ...
-
Najcenniejsze marki świata 2018 - rozrywka
... , i stając się atrakcyjną marką na arenie międzynarodowej. Peter Walshe, odpowiadający w Kantar Millward Brown za globalny ranking BrandZ komentuje: “Serwisy OTT zmieniają zasady gry w mediach, ... nowych graczy, a wśród nich Ubera (nr 81) oraz Instagram (nr 91). Firma najszybciej rosnąca w ubiegłorocznym rankingu - Adidas – wskoczyła na 100 pozycję. W ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne B2B w 2013 r.
... przynosi ósmy doroczny ranking najcenniejszych marek świata BrandZ™ Top 100 realizowany przez Millward Brown Optimor. Marka ta, warta 112 mld USD, jest trzecią co ... oprogramowanie i usługi. Losy spółek telekomunikacyjnych są różne w różnych regionach: Wywodząca się z RPA firma MTN odnotowała wzrost wartości marki o 23% - był to największy przyrost w ...
-
Media cyfrowe - trendy na 2012 rok
Firma badawcza Millward Brown w swoich prognozach na najbliższe 12 miesięcy wskazuje najważniejsze trendy w sektorze mediów cyfrowych. Wśród trendów, które zdaniem MB wezmą górę w ...
-
Najcenniejsze marki świata 2012 - handel detaliczny
... tam sieć Massmart” – zwraca uwagę Peter Walshe, dyrektor ds. rankingu BrandZ w firmie Millward Brown. Atrakcyjność sektora detalicznego jest nadal wysoka. Tradycyjne sieci internetowe jak Amazon tworzą sklepy „w realu”, a firma Apple rozwinęła sieć punktów sprzedaży detalicznej, dawno zapominając o czasach, kiedy prowadziła tylko kilka ...
-
Najcenniejsze marki świata 2013 - handel detaliczny
... już dorocznym rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 opracowywanym przez Millward Brown Optimor. Ten detalista osiągnął wzrost wartości swojej marki o 34% (45,7 mld USD ... marki, zaufanie i polecanie przez użytkowników. Aby dotrzeć na szczyt, firma musi zaoferować silną obietnicę i konsekwentnie ją realizować. Musi być także innowacyjna ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... projekt graficzny, meshing, stacking, shifting to według raportu opracowanego przez Millward Brown główne trendy, z jakimi spotkają się w bieżącym roku media tradycyjne i cyfrowe. ... , które mogą przekazywać wiadomości i przechwytywać dane (eksperymentuje już z nimi firma Nike), a także reklama z czujnikami ciepła pozwalająca na reklamowanie lodów w ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - handel detaliczny
... Millward Brown Optimor. Zwycięzca osiągnął wzrost wartości swojej marki o 41%, dzięki czemu udało mu się zatrzymać pozycję lidera, na którą wskoczył w ubiegłym roku. Choć wartość marki WalMart spadła o 2%, firma ... marek świata BrandZ Top 100, realizowane na zlecenie WPP przez Millward Brown Optimor, obecnie weszło w dziewiąty rok swojej historii. Jest ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - telekomunikacja
... usługach związanych z technologią chmury. Innym źródłem wzrostów są fuzje i przejęcia – firma Vodafone ma w planie zakup operatorów TV kablowej w Hiszpanii i Niemczech w ... region EMEA w instytucie Millward Brown Optimor. Informacje o badaniu Badanie najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, realizowane na zlecenie WPP przez Millward Brown Optimor, ...
-
Zobacz, jak angażować pokolenie Z
... bardziej krytyczną i szybko kształtującą się grupę konsumentów” – konkluduje Duncan Southgate. O badaniu AdReaction: Engaging Gen X, Y and Z (AdReaction: Jak angażować Pokolenia X, Y i Z) Firma Kantar Millward Brown przeprowadziła badanie na próbie ponad 23 tys. konsumentów w wieku 16–49 lat w 39 krajach. Badanie jakościowe zrealizowano także wśród ...
-
Rynek biurowy w Warszawie 2008
... ciągu najbliższych dwóch lat aż co czwarta warszawska firma planuje wynająć powierzchnię biurową - wynika z raportu "Powierzchnie Biurowe w Warszawie - Badania Popytu i Preferencji Najemców 2008" opracowanego przez firmę Nowy Adres i instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC. Wyniki badania miały swoją premierę podczas konferencji „Biurowce w Polsce ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2012
... witryna trovit.pl. Z zestawienia wypadła Grupa Projektoskop.pl. Grupa Panorama Firma awansowała na pozycję 18 z 19. Grupa Meble.pl spadła na miejsce 19 z ... 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward ...
-
Telewizja i radio w centrum handlowym: hit czy kit?
... swoją obecność w obiektach handlowo-usługowych. Są to: reklama audio – „In-store radio” oraz reklama video – „Mall TV” lub „Digital Signage”. Firma IMS we współpracy z Millward Brown postanowiła sprawdzić ich efektywność oraz oszacować wpływ, który wywierają na decyzje zakupowe klientów. Badanie przeprowadzono w piętnastu centrach handlowych ...
-
Dojazd do pracy? Połowa z nas przemierzy maks. 15 km
... pracowników zza granicy – dodaje Andrzej Kubisiak. Metodologia badania: Dane zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Kantar Millward Brown S.A. Badanie zostało podzielone na dwie kategorie: 1) Pracowników – Badanie zrealizowano na próbie osób pracujących (N=515) dobranej z ogólnopolskiej reprezentatywnej próby ...
-
Czy zakupy spożywcze online mają przyszłość?
... sex"... Te i inne zaskakujące informacje przynosi raport "Czy będziemy kupować marchewkę w Internecie" z badania Millward Brown SMG/KRC przeprowadzonego na zlecenie supermarketu internetowego Fresh24.pl. Firma badawcza Millward Brawn SMG/KRC na zlecenie internetowego supermarketu Fresh24.pl zapytała polskich internautów o ich zwyczaje i przekonania ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne II 2012
... firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn ... 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne III 2012
... firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn ... 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC ...
-
Polska mama narzeka na brak udogodnień w pracy
... pracy sprzyja decyzji o urodzeniu dziecka. Taki wynik przynosi specjalne badanie Millward Brown SMG/KRC na potrzeby najnowszej edycji konkursu Mama w pracy, którego instytut, wraz ... o badaniu Badanie na potrzeby V edycji konkursu Mama w pracy zrealizował instytut Millward Brown SMG/KRC w październiku 2011 roku na próbie 1848 matek dzieci w ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IV 2012
... firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn ... 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne V 2012
... firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn ... 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VI 2012
... firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn ... 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC ...