-
Po co firmie intranet?
Intranet jest to rodzaj sieci wewnętrznej w organizacji - system wymiany i publikacji oparty na technologii internetowej, ułatwiający komunikację pomiędzy pracownikami, dający łatwy dostęp do informacji w firmie. Według danych z badania autorstwa Contium, przeprowadzonego przez Pentor, z Intranetu w Polsce, firmy korzystają już od dawna. Prawie 38% ...
Tematy: intranet, dzielenie się wiedzą -
Ubezpieczenia w firmie: zasady i korzyści
... stosowanych powszechnie w firmach są ubezpieczenia finansowe. Potrzeba ich stosowania pojawia się w firmie po osiągnięciu fazy wzrostu i dojrzałości. Ubezpieczenia te pozwalają chronić zasoby finansowe: (1) ... i praktyce” Haliny Zadory (red. nauk.) (Wydawnictwo C.H. Beck, 2009). Książkę możesz nabyć np. w księgarni internetowej www.ksiegarnia.beck.pl ...
-
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... tworzy i aktualizuje serwisy internetowe, odpowiada za sprawne funkcjonowanie strony internetowej firmy, rozwija związane z nią aplikacje, wprowadza nowe produkty ... oraz nadzór nad realizowaniem procedur utrzymania jakości, nadzór nad wdrożonym w firmie systemem ISO (jeżeli został przyjęty), tworzenie wymogów jakościowych dla nowych procesów, ...
-
Prawo do bycia zapomnianym. Google musi usunąć z przeglądarki nieprawdziwe informacje o firmie
... , ogólnopolskiego serwisu informacyjnego o gospodarce, pt. „Nowy trend w marketingu” nieprzychylne opinie o firmie mają negatywny wpływ na działalność 100% nowych i 97% działających już ... m.in. do realizacji prawa do wolności wypowiedzi i informacji. Operator internetowej wyszukiwarki musi więc w przypadku wpłynięcia takiego żądania sprawdzić, czy ...
-
Marketing w małej firmie - in-house czy outsourcing?
... marketingowe, które warto zlecić zewnętrznej firmie: tworzenie treści specjalistycznych – jeśli Twoja firma potrzebuje treści specjalistycznych, takich jak filmy, infografiki czy treści techniczne, warto zlecić to zadanie na zewnątrz, tworzenie grafik lub wideo, projektowanie strony internetowej + UX strony, stworzenie strategii i planowanie ...
-
Jak zaprojektować program lojalnościowy w małej firmie?
... połączyć w jedno za pomocą programu lojalnościowego. Klienci są ważni w każdej firmie, ale w małej nawet niewielki odpływ kupujących można znacznie zaszkodzić kondycji finansowej. Z ... Współcześnie warto skłonić się w stronę tej drugiej opcji. Na stronie internetowej łatwiej na bieżąco aktualizować informacje o nagrodach, a jej utrzymanie wiąże się z ...
-
Phare 2002 na IT w firmie
... o przydzielenie akredytacji do nowego programu. Lista takich firm, jak również szczegółowe informacje o nowym programie będzie można znaleźć na stronie internetowej lub pobrać w regionalnym przedstawicielstwie PARP dla danego województwa. Program "Technologie informatyczne dla przedsiębiorstw" zastąpi zakończony już projekt "Innowacje i technologie ...
-
Jakie podatki w firmie?
... doradców podatkowych) oraz osoby posiadające licencję Ministerstwa Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Potrzebne przepisy podatkowe możesz odnaleźć na stronie internetowej . Ich zbiory są również dostępne w sprzedaży (można je kupić prawie we wszystkich urzędach skarbowych). Podatki od dochodów i od obrotów Każdy ...
-
Oszczędności w firmie: wymiana walut
... Dokonywanie przelewów przez Internet jest zazwyczaj tańsze niż składanie dyspozycji realizacji przelewu zagranicznego w oddziale. – Zlecanie przelewów zagranicznych poprzez system bankowości internetowej jest proste i szybkie. Można to zrobić bez wychodzenia z biura czy z domu, a cała operacja zajmuje nie więcej niż kilka minut – mówi ...
-
Telefonia internetowa w polskich firmach
... obsługi/przekazu) oraz ilość utraconych pakietów. Do wydzielenia odpowiedniego pasma w firmie i zapewnienia jakości usługi służą specjalne rozwiązania sprzętowe. Z ... internetowej „pod strzechy” – cyt.: „Specjaliści przewidują, że globalna eksplozja telefonii internetowej VoIP na świecie nastąpi w 2008 roku”. Obecna sytuacja telefonii internetowej ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... wymiany doświadczeń na forum dyskusyjnym, a firmie umożliwia dostęp do sugestii na temat ulepszania oferowanych produktów i usług. Klient jako niepowtarzalna osobowość Klienci, którzy zostali potraktowani wyjątkowo, są bardziej skłonni pozostać przy danej firmie internetowej. W budowaniu lojalności pomogą zindywidualizowane rozwiązania dopasowane ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... temu użytkownik może korzystać w programie z baz adresowych obecnie używanych w swojej firmie; sprawdzanie poprawności adresów e-mail - bardzo ważna funkcja, która umożliwia usunięcie ... pocztowych odbiorców; automatyczne zapisywanie i wypisywanie z newslettera bezpośrednio ze strony internetowej - na stronie firmowej można umieścić formularz (metody ...
-
Internetowa Rewolucja w sektorze MSP
... ale to przede wszystkim impuls do wzrostu społeczno-gospodarczego. Właśnie dlatego cieszymy się z sukcesów Internetowej Rewolucji – wyjaśnia Lech Pilawski, Dyrektor Generalny Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan. - Dziękujemy partnerom Internetowej Rewolucji za wytrwałość w docieraniu do mikro i małego biznesu. Przy coraz większej ...
-
Zainwestuj w e-marketing
... firm nie posiada strony internetowej, ani nawet najprostszej wizytówki w sieci. Przedsiębiorcy wcale też nie obawiają się, że brak strony internetowej może wiązać się z utratą ... strategie obecności swojej firmy w sieci – eksperymentują. Niestety nieumiejętne działania mogą firmie przysporzyć więcej złego niż dobrego. Weźmy za przykład popularne ...
-
Skuteczne poszukiwanie pracy przez Internet
... również na to, aby praca przyszła do nas sama - ujawniając się w społeczności internetowej, umożliwiamy sobie otrzymywanie ofert od potencjalnych pracodawców. W wielu obszarach zawodowych ... , ale w przeważającej mierze chęć pomocy znajomym lub firmie.Na obecnym rynku pracy polecanie własnej firmie znajomych nie jest widziane jako negatywnie kojarząca ...
-
Poszukiwanie pracy: networking
... również na to, aby praca przyszła do nas sama - ujawniając się w społeczności internetowej, umożliwiamy sobie otrzymywanie ofert od potencjalnych pracodawców. W wielu obszarach zawodowych ... ale w przeważającej mierze chęć pomocy znajomym lub firmie. Na obecnym rynku pracy polecanie własnej firmie znajomych nie jest widziane jako negatywnie kojarząca ...
-
Sektor MSP: obrót bezgotówkowy zyskuje popularność
... wzrostowi popularności debetowych kart służbowych w sektorze MŚP sprzyja upowszechnianie się bankowości internetowej. Z bankowości internetowej korzysta 80% MŚP. 70% badanych uważa, że jest ona łatwa w ... właścicieli firm lub osób podejmujących decyzje co do sposobów płatności stosowanych w firmie. Przeprowadzone zostało w okresie luty-marzec 2013 ...
-
Stanowisko sekretarki wciąż popularne
... ” – powiedziała Beata Szilf-Nitka, Country Manager internetowej giełdy infoPraca.pl. „Wśród zamieszczonych ogłoszeń znajdują się także oferty dla osób z wykształceniem wyższym, biegłą znajomością dwóch języków, znacznym świadczeniem zawodowym i umiejętnościami zarządzania całym działem administracji w dużej firmie, co znacznie odbiega od często ...
-
Phishing i scam: techniki hakerów
... pt. "Oszukańczy spam", którego autorką jest Natalya Zablotskaya, analityk spamu pracująca w firmie Kaspersky Lab. W artykule opisano, w jaki sposób wiadomości spamowe są ... do fałszywej strony internetowej, na której użytkownicy proszeni byli o wprowadzenie swojego loginu i hasła w celu uzyskania dostępu do systemu bankowości internetowej. Strona ...
-
Ochrona danych firmy: 18 zasad G DATA
... internetowej przestępczości. Poziom zabezpieczeń w firmach pozwalają zwiększyć audyty i szkolenia związane z tym tematem. Oczywiście, jak zaznaczają eksperci, wszystkie te działania musi uzupełniać dobre oprogramowanie oraz sprzęt chroniący użytkowników i sieć. W opinii G DATA konieczne są również skuteczne zabezpieczenia wewnętrzne. W firmie ...
-
Kampania SMS: jak mierzyć jej efektywność?
... sposobach mierzenia efektywności kampanii SMS pisze Marcin Papiński, dyrektor ds. Rozwoju w firmie Infobip. Kwestię monitorowania skuteczności marketingu SMS warto rozważyć już na ... na stronie internetowej Poszukując informacji o efektach wysyłki SMS-ów warto zajrzeć również do narzędzi monitorujących ruch na naszej stronie internetowej. Nagły wzrost ...
-
Gadżety z logo firmy a koszty podatkowe
... kwalifikacji danego wydatku pod kątem funkcji jaką będzie spełniać w firmie. Należy zauważyć, iż w przypadku przekazywania gadżetów o wyższej wartości, ... logo lub nazwą Spółki, jej adresem i numerami telefonów, ewentualnie adresem strony internetowej, wręczane klientom bądź potencjalnym klientom mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów ...
-
Internet UPC z usługą Office 365
... firmie na połączenia do sieci stacjonarnych, na komórki, a także do ponad 40 krajów Europy i świata. Dodatkowo, przy zakupie pakietu, w którego skład wchodzi Biznes Internet 30 Mb/s klient otrzymuje jedną licencję, a w przypadku usługi internetowej ...
-
Oferty SEO w serwisach zakupów grupowych
... . To dla firmy może oznaczać bardzo poważne konsekwencje, łącznie z wyrzuceniem strony internetowej z indeksu. Korzystając z atrakcyjnej oferty SEO na portalu zakupów grupowych ... skróty”, niezgodnych z wytycznymi. Osobną sprawą jest sytuacja, kiedy takiej firmie przyjdzie umieścić w TOP10 wiele fraz dla kilku klientów wobec siebie konkurencyjnych. ...
-
Pozycjonowanie stron bez pułapek
... budowlaną nie musi przecież posiadać wiedzy na temat pozycjonowania strony internetowej w sieci. Przed podjęciem współpracy warto porównać oferty kilku firm ... co dzieje się po jej wygaśnięciu – komentuje Maciej Ciesielski, specjalista ds. SEO/SEM w firmie SeoFabryka.pl. Istnieje szereg sposobów rozliczania pomiędzy firmą pozycjonerską a ...
-
Insurtech oczami millenialsów
... zainteresowani są mężczyźni. Dotyczy to zarówno wyboru polisy i pozyskiwania informacji o firmie, jak również obsługi klienta. Mężczyźni deklarują również większą otwartość na ... (51 proc.) oraz wizytę w multiagencji (47 proc.). O ile w przypadku witryny internetowej nie widać różnic między poszczególnymi grupami, to już wizytę w placówce chętniej ...
-
Wideorozmowy, wirtualny spacer i zdalne umowy. Sprzedaż mieszkań w czasie pandemii
... Polnordu, czego konsekwencją było porządkowanie wielu spraw wewnętrznych w firmie. Wprowadzone zostały, zmiany w zarządzie i rozpoczęliśmy pracę nad strategią ... Smogór, Quadro Development Z pewnością nadal będziemy mocno obecni w przestrzeni internetowej - mam na myśli Facebook i stronę internetową każdej inwestycji, gdzie zainteresowany znajdzie ...
-
Zarządzanie kadrami: elementy, techniki i plany
... te pieniądze mogliby zarobić. Jak temu zapobiec? Trzeba na bieżąco analizować zasoby kadrowe w firmie. Gdy robi się to regularnie, nie jest to trudne. Standardowa procedura składa się z ... kadrami” (Wydawnictwo C.H. Beck, 2006). Wszelkie skróty i uzupełnienia za zgodą Wydawcy. Książkę znajdziesz w księgarni internetowej www.ksiegarnia.beck. ...
-
Koszty poniesione przed założeniem firmy - czy można rozliczyć?
... z założeniem działalności gospodarczej. Przedsiębiorca może zlecić stworzenie odpowiedniej strony internetowej, zaprojektowanie i wydrukowanie ulotek reklamowych czy zdecydować się na usługi ... do kosztów podatkowych w miesiącu, w którym rozpoczyna się ich użytkowanie w firmie. Rozliczenie kosztów może następować „na raty” Często zakupy na firmę ...
-
Jak przeprowadzić samodzielny audyt marki?
... Twojej marki i zidentyfikować możliwości ulepszeń. Jak jeszcze badać opinie o firmie? Warto sprawdzić recenzje w Internecie, zamieszczone na jej temat i przeprowadzić ankietę ... rebranding? Audyt powinien także obejmować przegląd identyfikacji wizualnej: strony internetowej, logo i materiałów promocyjnych. W jakiej sytuacji warto pomyśleć o ...
Tematy: marka, marki, opinie, opinie klientów, audyt marki, audyt opinii, wizerunek marki, wizerunek firmy, rebranding -
Aktualizacja i rozwój serwisu WWW
... najlepiej stosowane równolegle. Po pierwsze, umieszczanie informacji na witrynie internetowej powinno być sformalizowane za pomocą instrukcji lub procedury. Nie chodzi tu o tworzenie długich ... programu. Realizację programu lojalnościowego w internecie należy zlecić doświadczonej firmie, która potrafi stworzyć dobry kreatywny pomysł na program i ...
-
Promocja przez wyszukiwarki
... . w przypadku witryn oferujących usługi bądź produkty w sieci ruch na witrynie internetowej jest proporcjonalny do osiąganego obrotu. Posiadanie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania ... ciągłym i nie da się go zrealizować zamawiając jednorazową usługę w najtańszej firmie. Decydując się na profesjonalne rozwiązanie sprawy trzeba liczyć się z ...
-
Dobra domena a promocja firmy w Internecie
... zastosowanie polskich znaków, gdy firma działa jedynie na rynku polskim. Jeżeli firmie zależy na zbudowaniu wizerunku profesjonalnej i stabilnej, najlepsza będzie domena z ... nowy produkt na rynek większość przedsiębiorców zapomina o równoczesnym zarejestrowaniu domeny internetowej z nową nazwą. Jest to bardzo duże niedopatrzenie, które może mieć ...
-
Microsoft przejmuje Skype'a
... Skype, lidera w zakresie komunikacji internetowej. Wartość transakcji wynosi 8,5 miliarda dolarów. Udziały w firmie zostały kupione od grupy inwestycyjnej, której przewodzi firma Silver Lake. Porozumienie zostało zaakceptowane przez zarządy obu przedsiębiorstw. Przejęcie ma poprawić dostępność internetowej komunikacji wideo i głosowej odbywającej ...
-
Handel w Internecie - prawa i obowiązki
... . Trzeba wskazać, że każdy przedsiębiorca, bez względu na formę prowadzenia działalności gospodarczej, powinien umieścić na swojej stronie internetowej co najmniej informacje o: swojej firmie (nazwie), numerze NIP oraz siedzibie i adresie. Dodatkowe wymagania postawione są przed spółkami handlowymi (spółką komandytowo-akcyjną, spółką z o. o. oraz ...