-
Usługi bankowe. Czego chcą smart klienci?
... trudno dostosować do obecnych realiów i obsługi dużych kwot wyłącznie w kanale internetowym. Równe traktowanie wszystkich klientów W czasach dużej konkurencji i wzmożonych wymagań, klienci ... dzielenie klientów na lepszych i gorszych po prostu się nie opłaca firmom. W sektorze consumer finance wiele usług lub promocyjnych warunków dedykowanych ...
-
Oddam dane osobowe za zniżkę na zakupy
... danych osobowych firmom może być niebezpieczne, a blisko co czwarty wierzy w zachowanie przez nie poufności. Największym zaufaniem w kwestii bezpieczeństwa danych osobowych respondenci darzą banki (61%). Drugie miejsce zajmują urzędy administracji publicznej (24%). To właśnie tym dwóm podmiotom oraz sklepom internetowym najczęściej udostępniane ...
-
Aplikacje zakupowe. Popularne czy jeszcze nie?
... ze Spicy Mobile. – „To dobrze, bo potencjał, jaki oferują one firmom, jest ogromny. Aplikacje mobilne w handlu mogą być wykorzystane na wiele ... Jednym z filarów nowej strategii rozwoju ma być omnichannel, czyli łączenie handlu tradycyjnego z internetowym. Mobile: jeden z punktów na ścieżce zakupowej „W kanale mobile relacja z klientem wychodzi ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 47/2018
... dobrej cenie. Nowa koncepcja sprzedaży przewiduje wzrost obecności oferty firmowej w kanale internetowym, jednak bez rezygnacji z dotychczasowej sprzedaży w dużych centrach handlowych. w ciągu najbliższych ... , a jedynie miękki brexit może złagodzić ich skutki.Zapewni brytyjskim firmom dostęp do jednolitego rynku oraz da brytyjskiemu rządowi prawo do ...
-
E-commerce wymaga pracy w terenie
... wpłynie na inwestycje w zakresie operacji terenowych. Inwestycje te pozwolą firmom korzystać z przełomowej technologii. Jedna trzecia respondentów jest zdania, że w ... dotrzymać kroku bardziej proaktywnym, zorientowanym na klienta systemom biznesowym. W internetowym badaniu wzięło udział 2075 przedstawicieli firm odpowiedzialnych za decyzje związane ...
-
1/2 Polaków robi zakupy online, 1/2 chce testować w sklepie
... ), 4 na 10 Polaków zrezygnuje z usług firmy, jeśli dostrzeże różnice w cenach między sklepem internetowym, a fizyczną placówką. Z kolei we wspomnianym wcześniej, najnowszym raporcie najczęściej oczekiwaną przez Polaków ... – potrafią przyciągnąć klientów wiernych na lata. Technologie wspierające wielokanałowe relacje paradoksalnie mogą pomagać firmom ...
-
PSD2 już obowiązuje. Jak zmieniają się płatności?
... kilku banków. Z pewnością ułatwi to życie nie tylko konsumentom, lecz także firmom. Dostęp do rachunku z pewnością będzie wykorzystywany również przez dostawców aplikacji ... rachunku bankowego prowadzonego przez inny podmiot, przykładowo operator bramki płatniczej w sklepie internetowym może automatycznie dostać się na nasze konto i na nasze żądanie ...
-
7 globalnych trendów, które wpłyną na przyszłość płatności
... będą zdaniem ekspertów EY kolejnym trendem wpływającym na rynek płatności. Firmom nie wystarczą już proste rozwiązania, jak zapewnienie obrotu gotówkowego, przelewów ... bramki metra, opuszczeniu sklepu spożywczego, czy finalizacji zakupów w sklepie internetowym. Rozwiązanie z obszaru niewidzialnych płatności jest oferowane obecnie między innymi przez ...
-
Jak wygląda przyszłość rynku pracy?
... związane z analizą danych, transformacją cyfrową, automatyzacją, sztuczną inteligencją, a także środowiskiem internetowym. Jednocześnie warto mieć na uwadze, że tak jak 20 lat ... , w ciągu najbliższych pięciu lat platformy pracy na żądanie – które umożliwiają firmom podjęcie współpracy na krótki czas lub do realizacji konkretnego zadania – staną ...
-
Proptech. Jak będzie wyglądała przyszłość rynku nieruchomości?
... nieruchomości Na deweloperce wykorzystanie proptechu w branży nieruchomości wcale się nie kończy. Dobrodziejstwa innowacji służą też rzeczoznawcom, firmom konsultingowym, platformom internetowym, właścicielom inwestycji, a także pośrednikom nieruchomości. Jakie technologie wspierają tych ostatnich? Eksperci z agencji Nowodworski Estates wskazują na ...
-
Czy poker online ma przyszłość?
... ustawę o nielegalnym egzekwowaniu zasad hazardu internetowego (UIGEA). Jej przepisy zakazywały firmom hazardowym dokonywania płatności w krajach, które nie aprobowały hazardu online. ... Sam działał w branży kasyn, założył nawet spółkę joint venture z hazardem internetowym. Pozytywnie wypowiadał się na temat jego pełnej legalizacji. Jednak gdy objął ...
-
Otwarta bankowość: 72% klientów jest gotowych na nowe usługi bankowe
... zgodę swoich klientów, mogą udostępniać informacje o ich kontach innym bankom lub firmom fintech. W ten sposób klienci zyskują dostęp do nowych rodzajów usług, ... : Zakupy warunkowe „kup, kiedy będzie taniej” – usługa ta umożliwia złożenie w sklepie internetowym korzystniejszego zlecenia typu „kup, kiedy produkt będzie tańszy o X%/X PLN, a ja będę ...
-
Sektor MŚP bez inwestycji i podwyżek, ale w niezłych nastrojach
... Ponadto łatwiej im się dostosować do nowej rzeczywistości, niż większym firmom. Często zarządza nimi jednoosobowo właściciel, więc wdrożenie pewnych decyzji, które ... przeprowadzone metodą CAWI (Computer Assisted Web Interviews ) ankiety na panelu internetowym online. Do badania zostali zaproszeni przedstawiciele sektora MŚP. Łączna wielkość próby ...
-
Zwroty i reklamacje w sklepach internetowych. Zbliża się wielki test e-commerce
... sprzedaży. Już przed pandemią dało się zauważyć, że zwrotów w polskim handlu internetowym przybywa. Dane publikowane niezależnie przez Pocztę Polską, Post Nord i DPD w ... zajmuje się tym zadaniem samodzielnie, a tylko 18 proc. z nich zleca ich obsługę firmom fullfilmentowym. W przypadku dużych sklepów proporcje się odwracają. Połowa z nich zleca ...
-
Polacy przekażą dane z rachunku bankowego, ale nie za darmo
... wprowadziła również szereg zmian, które otwierają przed nimi nowe możliwości. Udostępniając informacje o swoim rachunku innym podmiotom, np. sklepom internetowym albo firmom pożyczkowym, konsumenci mogą liczyć na błyskawiczne decyzje bez konieczności odwiedzania siedziby firmy z plikiem dokumentów, oraz na spersonalizowaną ofertę dopasowaną ...
-
3 najważniejsze zasady bezpieczeństwa danych w sieci
... kliknięciem w link, załącznik czy przycisk „kup teraz” w podejrzanym sklepie internetowym. Jeśli oferta wydaje się zbyt dobra, aby mogła być prawdziwa, to prawdopodobnie tak jest. Dlatego nie należy podawać swoich danych nieznanym firmom czy podmiotom np. w zamian za wyjątkowo atrakcyjne rabaty na dodatki ...
-
Firmy rodzinne a transformacja cyfrowa: wyzwania i bariery
... europejskich firm rodzinnych stwierdziła, że poleganie na zbyt słabym połączeniu internetowym jest barierą uniemożliwiającą korzystanie z nowych rozwiązań cyfrowych, które mogłyby ... wspierającego długoterminowy wzrost oraz dostęp do narzędzi, które pomagają firmom dołączyć do cyfrowego ekosystemu, np. z obszaru cyberbezpieczeństwa. Mastercard ...
-
Piractwo treści wideo nadal kwitnie?
... regionem Azji i Pacyfiku odpowiada aż za ponad połowę wizyt na stronach związanych z piractwem internetowym. Sprawia to, że takie oferowanie materiałów staje się coraz większym problemem dla ... angażują się w szerszy zakres nielegalnej działalności. Jednak wprowadzenie odpowiednich zmian może pomóc firmom skutecznie ograniczać niekorzystny trend, ...