-
e-Społeczności w działaniach PR
... takich relacji jest Internet. Sieć jest też znakomitym narzędziem do komunikacji zwrotnej, pozwalającym firmom zbierać opinie. Dobrym i mało kosztownym narzędziem PR i marketingowym (nawet w firmie dysponującej małym budżetem marketingowym), są działania prowadzone za pomocą internetu. Pierwszą, naturalną formą prowadzenia działań PR w Sieci ...
-
Flash mob jako narzędzie marketingowe
... wiedzą, jaki będzie jego prawdziwy cel. Mało kto chce pomagać dużym firmom w prowadzeniu ich akcji promocyjnych, a obecność w firmowym viralu nie oznacza dla uczestników ... mają viralowego potencjału. O tym warto pamiętać. A czy flash mob może stać się narzędziem marketingowym? Czy zorganizowaną w ten sposób akcję można nadal uznać za flash mob czy ...
-
Bazy danych wzajemnie udostępniane
... bezpośredni, w tym telemarketing lub direct mailing. Zasobem, który umożliwia tym firmom sprzedaż własnych produktów lub usług, jest teleadresowa baza danych. Polski ... dostawców (partnerów). Możliwość aktualizacji własnej bazy danych, dzięki działaniom direct marketingowym prowadzony na tej bazie na rzecz partnera realizującego kampanię. Udostępnienie ...
Tematy: -
Wynajem biura czy raczej coworking?
... eleganckiego mieszkania w apartamentowcu, które można zaadaptować na biuro, drugą jest wynajem willi. To rozwiązanie szczególnie odpowiada mniejszym firmom, małym kancelariom, firmom marketingowym czy pracowniom architektonicznym. Warunki umowy są bardzo indywidualne, negocjowane z właścicielami mieszkań czy domów. Zazwyczaj na krótszy okres ...
-
Polacy chronią dane osobowe, ale...
Polacy wątpią, czy wrażliwe dane na ich temat są w odpowiedni sposób zabezpieczone. 62% z nas nie darzy zaufaniem organizacji rządowych, a 39% (najwięcej w Europie) nie ufa służbie zdrowia - wynika z badania zrealizowanego na zlecenie F5 Networks. Okazuje się także, że cechuje nas większa roztropność niż Niemców - jedynie 17% ankietowanych z ...
-
Wiosenny remarketing: SMS odświeży relacje z klientem
... tym firmom, których działalność opiera się o model sezonowy. Wraz z początkiem wiosny rozpoczyna się sezon na wymianę opon, kupno mebli ogrodowych, porządki i remonty. Przedsiębiorcy działający w branży sezonowej właśnie teraz powinni zintensyfikować swoje wysiłki, aby jak najpełniej wykorzystać moment wzrostu popularności. W planie marketingowym ...
-
Walka o customer experience musi trwać
... RODO nie przeszkadza konsumentom w powierzaniu firmom swoich danych, ale w zamian oczekują oni dopasowanych ofert i rabatów na miarę ich potrzeb. Przed nami rezultaty opracowanego przez Salesforce raportu „Marketing Trends across Retail and Consumer Goods”. Opracowanie przygląda się tendencjom marketingowym w sektorze handlu detalicznego i dóbr ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016 - usługi B2B
... jak np. sieci typu SDN (software-defined networks) oraz rozwiązania w chmurze, co daje firmom większą elastyczność działania. Powodzeniem zakończyły się także działania Huawei na rzecz podniesienia ... firmę Millward Brown, która w ramach grupy WPP zajmuje się doradztwem marketingowym i badaniami marek, istnieje już od dziesięciu lat. Jest to jedyne ...
-
Personalizacja kontra ochrona danych i wielokanałowość
... do 39% w 2018 r., jednak do powszechnego wdrożenia strategii efektywnej wielokanałowej komunikacji firmom jeszcze daleko. Niepokoi też fakt, że udział kanałów komunikacji, które w firmach ... klienta Od czasów kiedy imienne wiadomości e-mail były efektywnym narzędziem marketingowym, personalizacja zdążyła przejść burzliwą drogę. Dziś już blisko ...
-
Content marketing, SEO i influencer marketing 2022. Jakie trendy na 2023 rok?
... w tym obszarze się zmieniają. Zatem, jak marketing treści rysował się na marketingowym krajobrazie w 2022 roku i co czeka specjalistów w najbliższych latach? Na ... którzy dzięki swojej zaangażowanej społeczności docierają do grona odbiorców, na których firmom bardzo zależy – dodaje. Rok 2023 w influencer marketingu – trendy i wyzwania Choć jakiś ...
-
BLIX AWARDS 2024. Konsumenci wskazali sklepy oferujące najlepsze promocje
... jeśli są one spersonalizowane i dostosowane do ich potrzeb. Do tego promocje pozwalają firmom na efektywne zarządzanie zapasami. Produkty, które normalnie mogłyby zalegać na półkach ... BLIX. Do tego twórcy programu zaznaczają, że promocje są także doskonałym narzędziem marketingowym. Dzięki nim konsumenci poznają nowe produkty, które być może w ...
Tematy: BLIX AWARDS, sieci handlowe, handel, sklepy, rabaty, promocje, promocje cenowe, cena, ceny, Lidl, Kaufland, Stokrotka, Żabka, Twój Market, Sinsay, Rossmann, Frisco, Media Expert, Action i Temu -
Lojalność partnerów w relacjach biznesowych
... dostaw i problemów z zapasem, uzgodnienia nowych procedur reklamacyjnych itp. Firmom z reguły bardziej opłaca się więc rozwiązać problemy z dotychczasowym dostawcą ... się na myślenie w kategoriach partnerstwa w zakresie technologicznym, badawczym, logistycznym czy marketingowym. Przykładowo dostawca - producent amortyzatorów dla producenta samochodów ...
Tematy: -
Firmy internetowe i ich relacje z klientami
... . Wraz z popularyzacją internetu w biznesie zapanowało przekonanie, że docelowym kanałem marketingowym w internecie będzie kanał zero szczeblowy, którego istotą jest brak pośredników ... pośrednicy informacyjni, którymi są m.in. porównywarki cen. Umożliwiają one firmom dotarcie do klientów w zamian za prowizję od sprzedaży lub też wynagrodzenie ...
-
Polskie przedsiębiorstwa w 2011 wg PKPP Lewiatan
... potwierdziły, że inwestycje w innowacje są tak gospodarce, jak i firmom potrzebne. Bez nich konkurowanie na rynkach zewnętrznych, ale także ... dodać do tego działania proinnowacyjne we wszystkich obszarach swojej działalności – procesowym, produktowym, organizacyjnym i marketingowym. Trzeba będzie dostosować firmy do wzmożonej konkurencji, która na ...
-
Firmy pożyczkowe w Polsce: jak działają?
... treści umowy i konsekwencje zaciągnięcia pożyczki. skuteczne i konsekwentne stosowanie istniejącego wymogu prezentacji reprezentatywnego przykładu w przekazie marketingowym. szersze udostępnienie firmom pożyczkowym przez instytucje gromadzące dane nt zadłużenia klientów (np. biura informacji kredytowej i gospodarczej) informacji o sytuacji ...
-
Pierwsza pomoc? Sięgnij po media społecznościowe
... Media społecznościowe mówią innym językiem niż media tradycyjne i technologie służące badaniom marketingowym taką różnicę powinny uwzględniać – zwłaszcza w erze rosnącego znaczenia marketingu human ... forum Gazety Wyborczej. Taki układ sił i popularności serwisów jest na rękę firmom, które chcą dołączyć do internetowych dyskusji na tematy związane z ...
-
Firmy inwestują w kulturę i sztukę setki milionów złotych
... w ramach wymiany barterowej swoje produkty lub usługi. Zachęta proponuje firmom między innymi pakiety lojalnościowe, karnety firmowe, a także możliwość organizowania we ... swoją obecność na mapie Polski i Europy. KGHM nie prowadzi działalności sponsoringowej w pojęciu marketingowym. Wynika to przede wszystkim z oferty handlowej. Produkty finalne nie ...
-
Współpraca z influencerem: jak ją sformalizować?
... pracy influencera firmie, wystawiając jej fakturę VAT. To rozwiązanie pozwala firmom legalnie rozliczać się z influencerami, unikając problemów związanych z ... zapewnia zgodność z wymogami prawnymi i minimalizuje ryzyko związane z niejasnym przekazem marketingowym. 3. Monitoring i kontrola: Firma powinna regularnie monitorować treści publikowane przez ...