-
TOP 10 zagrożeń w sieci
... . W tym celu należy zadzwonić pod numer rzekomej infolinii. Rozmówcy zazwyczaj podają się za pracowników firmy Microsoft i wywierają presję psychiczną na użytkowniku. - Kolejne nowe/stare zagrożenie to luki w zabezpieczeniach Adobe Falsh Player – mówią eksperci G Data – najlepiej po prostu nie używać tej wtyczki. Mimo wielu ...
-
Smart Commerce przyszłością handlu
... e-sklepu, w którym robiło zakupy – mówi Jakub Koba z Kogifi Consulting Group, firmy specjalizującej się w nowoczesnym e-commerce. Dane wyraźnie pokazują, że samo założenie e-sklepu ... Służą do tego platformy marketingu cyfrowego tj. jak Sitecore czy Adobe Experience Manager, które pozwalają nie tylko efektywnie zarządzać treściami marketingowymi ...
-
Sezon zimowy, czyli pora na ataki phishingowe
... nie przywiązują należytej uwagi do ochrony swoich danych dostępowych, instalują malware. Firmy podsumowują rok, pracownicy są na urlopie. To właśnie w tym ... 58% phishingowców podszywało się w badanym okresie pod Microsoft, Google, Facebook, Apple, Adobe, Dropbox i DocuSign. 13 z 20 najszybciej rosnących celów stanowiły organizacje finansowe, z czego ...
-
Lenovo Yoga S940, A940 i C730
... aby chronić dane przed ciekawskimi. Yoga S940 oferuje też technologię Glance firmy Mirametrix, która potrafi usprawnić pracę. Kiedy skierujesz wzrok na podłączony ... bez odkładania pióra cyfrowego. Pokrętło jest obecnie zoptymalizowane pod kątem programów Adobe Illustrator, Photoshop i Lightroom7 oraz Microsoft Word, Excel i PowerPoint. Chcesz ...
-
19-letnia podatność w WinRAR
... dla podatnego na atak formatu. Kilka miesięcy temu zespół badawczy firmy Check Point zbudował wieloprocesorowe laboratorium fuzzingowe i rozpoczął „fuzz” plików binarnych środowisk Windows przy użyciu fuzzera WinAFL. - Po dobrych wynikach pozyskanych od Adobe Research zdecydowaliśmy się rozszerzyć nasze wysiłki związane z fuzzingiem i zaczęliśmy ...
-
Harmonogram spłaty zadłużenia pomaga wyjść z długów?
... urosły, bardzo prawdopodobne jest, że wierzyciel zdecydował się na sprzedaż twojego zobowiązania podmiotowi trzeciemu. W takiej sytuacji mogłeś stać się klientem firmy windykacyjnej. Wówczas to właśnie ona staje się nowym wierzycielem i z nią powinieneś się kontaktować, aby omówić szczegóły spłaty. – Celem firm windykacyjnych ...
-
Wysyp złośliwych e-sklepów. Dla hakerów Black Friday już trwa
... święta wyprzedażowe, na które czekają konsumencie z całego świata. Jak przewiduje firma Adobe, w tym roku wartość zakupów online podczas listopadowego okresu wyprzedażowego ... 70-cio, 80-cio, a nawet 85-proc. zniżki na torebki. Wraz z rosnącą popularnością usług firmy Amazon na wielu rynkach, cyberprzestępcy z coraz większą chęcią podszywają się pod ...
-
Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe
... stosuje personalizacji w swoich działaniach i tym samym nie potrafi stworzyć poczucia, że klient jest dla niej ważny. Firmy, które dbają o pozytywne doświadczenia konsumenta, zyskują. Według Forrester i Adobe – notują 1,5 raza wyższy wzrost wskaźnika retencji klientów czy powtórnych zakupów niż przedsiębiorstwa niestosujące personalizacji. Z kolei ...
-
ChatGPT to nie wszystko. Poznaj 6 najciekawszych narzędzi AI w marketingu
... zagrożeniem może być utrata kreatywności w związku z uzależnieniem działań od technologii. Już teraz firmy stają się coraz bardziej zależne od algorytmów. To może doprowadzić do ... żadnych wtyczek jest w stanie generować obrazy, co odbywa się dzięki współpracy z firmą Adobe. Narzędzia AI do generowania obrazów Skuteczny marketing to przede wszystkim ...
-
Magazyny na opadającej fali. Coraz więcej pustostanów
... w Warszawie (strefa I), ale w ostatnim czasie do grona trzech najdroższych rynków dołączyły województwa pomorskie i małopolskie – mówi Urszula Sobczyk, Dyrektor Działu Wycen firmy Newmark Polska.
-
Brand phishing w IV kw. 2024. Microsoft, Apple i Google w czołówce
... cenach. W swoim raporcie podsumowującym 4 kwartał 2024 roku, analitycy firmy Check Point przedstawili kampanie atakujące użytkowników, które wykorzystywały wizerunek marek ... Google – 12% LinkedIn – 11% Alibaba – 4% WhatsApp – 2% Amazon – 2% Twitter – 2% Facebook – 2% Adobe – 1% Utrzymywanie się ataków phishingowych wykorzystujących znane marki ...
Tematy: brand phishing, phishing, ataki phishingowe, ataki hakerów, hakerzy, cyberprzestępcy, Microsoft, LinkedIn, Apple, Amazon, Google, WhatsApp, Alibaba, Twitter, Facebook, adobe