-
Meaningful Brands 2019: Nivea i Google znowu na szczycie
... : Google, PayPal, Mercedes-Benz, WhatsApp, YouTube, Johnson & Johnson, Gillette, BMW, Microsoft i Danone. W Polsce na tej liście znalazły się odpowiednio: Google, Nivea, Allegro, YouTube, ... kątem meaningfulness a treściami, które marki produkują, pokazuje, że firmy powinny zdecydowanie podnieść jakość oferowanego contentu, tak aby efektywnie angażować ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... firmy z tego sektora przeznaczyły na reklamę o blisko 84 mln zł więcej, co stanowi 41,1 proc. więcej rok do roku. Liderami wydatków w tej branży są: Ferrero Polska, Nestle Polska oraz Danone ... w sprzedaż wysyłkową. Największy wzrost wydatków odnotowaliśmy w sektorze czas wolny. Firmy z tego sektora przeznaczyły na reklamę więcej o 0,38 mln zł ( ...
-
Dobre wyniki ComputerLandu
... wzmocnienie pozycji w zakresie tego typu rozwiązań. Dołączenie do Grupy ComputerLand firmy Zeto Rodan Sp. z o. o dostawcy oprogramowania do obsługi rynku papierów wartościowych dla ... kontraktów outsourcingowych dla Klientów z różnych branż m.in. KOGENERACJA, Danone, MPEC, Volvo, Zelmer. ComputerLand aktualnie prowadzi zaawansowane rozmowy z ...
-
Polskie marki atrakcyjniejsze niż zagraniczne
... . Tyle tylko, że importowanej wody u nas praktycznie nie ma, nawet koncerny takie jak Danone, Nestle, Coca-Cola i Pepsi butelkują wodę na miejscu, bo wozić się jej nie opłaca. W dodatku firmy te dawno już przekonały się, że najlepiej sprzedają się wody o swojsko i ekologicznie brzmiących ...
-
Sektor produkcyjny docenia atrakcyjność Polski
... FMCG Wielu wiodących globalnych graczy z sektora, m.in. Philip Morris, British American Tobacco, P&G, Danone, Unilever, PepsiCo, Mars, Nestlé, Ferrero, Kraft Foods, Grupa Pernod Ricard, ... ); nowe inwestycje generujące popyt na produkty i usługi oferowane przez firmy z sektora elektronicznego, a także zachęty inwestycyjne. Przemysł motoryzacyjny ...
-
Inwestycje zagraniczne w Polsce głównie w sektorze produkcyjnym
... wiodących globalnych graczy z sektora, m.in. Philip Morris, British American Tobacco, P&G, Danone, Unilever, PepsiCo, Mars, Nestlé, Ferrero, Kraft Foods, Grupa Pernod Ricard, ... ); nowe inwestycje generujące popyt na produkty i usługi oferowane przez firmy z sektora elektronicznego, a także zachęty inwestycyjne. Przemysły motoryzacyjny oraz ...
-
Nominacje w II Edycji konkursu Kobieta e-commerce 2023. Głosuj na swoją kandydatkę!
... której opiekunem jest Allegro, Technologia w e-commerce, w której wręczy nagrodę przedstawiciel firmy Audioteka; Najlepszy e-marketing, której partnerem jest Ceneo; Innowacja ... , InPost, Audioteka, Przelewy24, They, Progressivo. Partnerzy gali: DMCom, Volvo Car Warszawa, Danone Patroni medialni: Wp.pl, Money.pl, Meloradio, Polki.pl, Glamour, ...
Tematy: kobiety w biznesie, Kobieta e-commerce -
Automatyzacje, AI, recommerce wśród nagrodzonych projektów konkursu Kobieta e-commerce 2023
... Wymaga ogromnie dużo odwagi, determinacji, konsekwencji. Rynek jest obecnie niezwykle konkurencyjny, koszty prowadzenia firmy są wysokie. Dlatego wielu właścicielkom start-upów jest bardzo trudno wytrwać w tym, aby kontynuować ... , MODIVO, CENEO, InPost, Audioteka, Przelewy24, They.pl, Progressivo. Partnerzy gali: DMCom, Volvo Car Warszawa, Danone ...
Tematy: kobiety w biznesie, Kobieta e-commerce
1 2