-
Dzwoni nieznany klient? - mamy dla Ciebie 4 złe wiadomości
... dzwoni, coś o Tobie wie i dokonała pewnego wysiłku, aby się z Tobą skontaktować. Tutaj zaczynają się Twoje szanse, ale też i pewne zagrożenia. Jeśli nic nie wiesz o dzwoniącym kliencie – mam dla Ciebie kilka naprawdę złych wiadomości. 1. Tworzysz niepotrzebne bariery. Skoro dzwoniąca do Twojej firmy ... nie wiesz, kto dzwoni – nie jesteś w stanie ...
-
Uwaga na nieuczciwe firmy telekomunikacyjne
... dzwoni do Ciebie z ofertą: Zapytaj o imię i nazwisko pracownika oraz nazwę firmy. Zapisz te dane. Nie daj się zwieść, gdy słyszysz np.: „Dzwonię z działu handlowego/marketingu/... naszej firmy". Uczciwy sprzedawca nie ukrywa nazwy firmy ...
-
Nowe firmy mają 2,2 mln zł zaległości
... przelewu. Metodę tę stosuje 58 proc. przedsiębiorstw. Z kolei 54 proc. dzwoni z ponagleniem. Prawie co 4. umieszcza na fakturach pieczęć o przekazywaniu informacji o zaległościach do Krajowego Rejestru Długów. 20 proc. zamieszcza dopisek o kierowaniu spraw do firmy windykacyjnej, z którą współpracuje, a 19 proc. o przekazaniu do kancelarii prawnej ...
-
Zaległe płatności: polskie firmy unikają windykacji
... odzyskać honorarium, uważając taką sytuację za normalną. Windykacja dla każdego Firmy windykacyjne mogą skutecznie wesprzeć proces odzyskiwania należności, przejmując na siebie m. ... oficjalnego charakteru, szczególnie jeśli przekaz wzmocniony zostanie logotypem firmy windykacyjnej.” Outsourcing tej części funkcjonowania przedsiębiorstwa, pozwala ...
-
Kontakt telefoniczny w niedzielę? Które firmy robią to dobrze?
... niż brak odpowiedzi lub wyłączony telefon. Jednak skąd wziąć konkretne pomysły? Które firmy robią to dobrze? Postanowiłam sprawdzić, co czeka na mnie po drugiej ... do rozwiązania problemu? Jeśli te informacje pojawią się w zapowiedzi małej firmy – będą wystarczające. Oczywiście, fajnie byłoby usłyszeć coś niestandardowego, takiego co zapadnie w ...
-
Scam telefoniczny - wszystko, co musisz o nim wiedzieć
... ), polegający na tym, że oszust udaje np. przedstawiciela instytucji rządowej, firmy technologicznej, banku, dostawcy usług czy policji. Może twierdzić, że zalegasz ... jedynym celem jest wyłudzenie od Ciebie pieniędzy. Fałszywe wygrane, kiedy przestępca niespodziewanie dzwoni, twierdząc, że wygrałeś atrakcyjną nagrodę. Aby ją odebrać, musisz jednak ...
-
Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie
... firmy musi być sprzedawcą. Być może nie będzie sprzedawcą wybitnym, ale to jego zadaniem jest sprawienie, żeby kasa dzwoniła. A kasa dzwoni dzięki zadowolonym ... z miejsca obniży cenę, jeśli tylko zadać im proste pytanie: "Taniej nie będzie?". Buchalter dzwoni do firm wystawiających karty kredytowe i pyta o roczne opłaty, a potem prosi o anulowanie ...
-
Umowa przez telefon? Najpierw czytaj, potem podpisuj!
... dzwoni do nas „znajomy” konsultant z sieci komórkowej lub pracownik banku, z którego oferty już wcześniej korzystaliśmy. Jeżeli chcemy zawrzeć umowę przez telefon, co będzie wymagać od nas podania takich danych, upewnijmy się, z jakiej firmy dzwoni ...
-
Tanie rozmowy przez Internet
... numer, z którego chcą zadzwonić i z którym chcą się połączyć. Jajah dzwoni na oba numery, łączy je i pozwala im rozmawiać przez Internet. ... np. wysyłania kodów w konkursach czy wiadomości dodatkowo płatnych" - przyznaje współtwórca firmy, Stuart McWilliam. Tex2 natomiast zajmuje się przesyłaniem normalnych wiadomości pomiędzy dwiema osobami ...
-
Telefon służbowy na urlopie
... , że odebranie telefonu służbowego na urlopie uzależnia od tego, kto dzwoni. Prawie jedna czwarta odbiera go zawsze, a tylko 1/5 jest temu zdecydowanie ... wcześniej niemożliwe do przewidzenia okoliczności i może mieć to wpływ na funkcjonowanie firmy. Taka praktyka to rzadkość, ale jeśli pracownik zignoruje polecenie służbowe może zostać obarczony ...
-
Cyberprzestępcy oferują fałszywe wsparcie techniczne
... którzy twierdzili, że pracują dla Microsoft, Dell, Cisco lub innej firmy technologicznej, w tym znanych dostawców zabezpieczeń. Oszuści próbowali przekonać ofiary, że w ich ... , a następnie zachęcają do kontaktu z oszukańczą pomocą techniczną. W ten sposób to ofiara dzwoni do oszusta, a nie odwrotnie – to może usypiać naszą czujność. Oto jedna z ...
-
Telefon od windykatora to dobra wiadomość?
... , mogą spodziewać się telefonu od firmy windykacyjnej. Czasami jednak zdarza się, że windykator dzwoni do kogoś, kto jest rzetelnym kredyto- czy pożyczkobiorcą. W takiej sytuacji można się spodziewać, że za zadłużeniem kryje się kradzież tożsamości. Zawiłości tego problemu wyjaśnia najnowszy materiał firmy ...
-
RODO a telesprzedaż. Czy wylaliśmy dziecko z kąpielą?
... zaledwie trzech kwartałów co piąty natarczywy telemarketer dzwoni do polskich abonentów z Ukrainy. Zaczęliśmy więc zagłębiać się w temat. Polskie firmy, które żyły ze sprzedaży ... możliwość ucieczki poza Unię Europejską i zasięg przepisów RODO (GDPR). Polskie firmy, korzystając z udzielonych zgód na przekazywanie danych między spółkami zależnymi ...
-
Jakie są terminy przedawnienia długu?
Firmy windykacyjne naprawdę potrafią uprzykrzyć życie. Co robić, gdy dzwoni do nas windykator? Groźby i prośby możemy zbyć twardym "do widzenia", bo dłużnik ... SA jednak nie chciała słyszeć o reklamacji. Nie zapłaciliśmy więc ostatniego rachunku. Teraz, po kilku latach dzwoni do nas Kruk i straszy sądem. Ale czy to już się nie przedawniło? Sprawa jest ...
-
Urlop wypoczynkowy: jakie prawa pracownika?
... dzwoni twój szef. Odbierasz i słyszysz, że natychmiast musisz wracać do firmy. Czy możesz odmówić? Jakie prawa – związane z urlopem – posiada pracownik? Pracownik ma ... , gdzie spędza urlop. Nie musi także odbierać telefonu służbowego, gdy dzwoni szef. - W sytuacji odwołania z urlopu wypoczynkowego, pracownik może domagać się od pracodawcy zwrotu ...
-
Idealne CV i list motywacyjny
... Badania pokazują, że wyrzuca się 99,2 procent z nich. Kiedy handlowiec dzwoni do klienta bez wcześniejszego umówienia się, jest to typowy ... których można znaleźć pracę. 1. Firmy dostarczające kapitał wysokiego ryzyka, firmy prowadzące wykup kredytowany oraz firmy inwestujące w udziały Wszystkie wspomniane firmy dokonują inwestycji finansowych w ...
-
Dlaczego więcej niż 90% MSP nie podejmuje jeszcze wysiłków na rzecz wdrożenia CRM?
... wiedzy o kliencie firmy jeszcze istnieją. Odpowiedź jest następująca - wiedza ta istnieje, tylko jest niesformalizowana, ukryta, w głowach, notesach, karteczkach handlowców i pozostałych osób będących w kontakcie z klientami. Problem pojawia się wówczas, gdy następuje potrzeba przekazania tej wiedzy, począwszy od prozaicznego - dzwoni klient po ...
Tematy: -
Help desk i polski rynek
... firmy, a przez to do konsultanta obsługującego help desk jest negatywne, dlatego oprócz wiedzy technicznej pracownicy tego typu centrów obsługi klienta powinni być wyposażeni w techniki rozwiązywania konfliktów i rozmowy z trudnymi klientami. Klient, który dzwoni ... działania firmy. Pracownicy outsourcingowego HD powinni czuć się częścią firmy, ...
-
6 stereotypów na temat firm windykacyjnych
... pod adresem: etyka@kpf.pl. Stereotyp 2 Wszystkie firmy windykacyjne stosują praktyki niedozwolone Firmy windykacyjne są wierzycielami kilku milionów gospodarstw domowych, a wiele firm, ... , czyli nadal kontaktować się z konsumentem celem spłaty zobowiązania. Stereotyp 6 Gdy dzwoni, pisze do nas firma windykacyjna, lepiej nie podejmować z nią ...
-
Ktoś rujnuje twój wizerunek w sieci? Nie lekceważ tego!
... sceptycznie nastawionych do negatywnych opinii. Taka postawa jest niezrozumiała. Gdy dzwoni do nas niezadowolony klient, naturalną reakcją jest to, że próbujemy ... treści nie tylko będące odpowiedzią, ale także kreujące sposób postrzegania naszej firmy. Strategia „wyszukaj i zniszcz” nie popłaca Lepiej unikaj pokusy bycia cenzorem i usuwania ...
-
Rekrutacja pracowników: rażąca siła rekomendacji
... porozmawiają z rekruterem. Może to również być kilku współpracowników z jednej firmy, ale zajmujących się innymi obszarami biznesowymi. – dodaje. ETYKIETA REFERENCYJNA Zamieszczenie ... ewentualne zmiany zawodowe wskazanych osób – sytuacja, w której rekruter dzwoni do byłej firmy kandydata i dowiaduje się, że osoba udzielająca referencji już tam ...
-
Ile kosztuje przeciągająca się rekrutacja pracowników?
... specjalista w danej dziedzinie lub menedżer pracę znajdują niemal od ręki. Wprawdzie firmy zapewniają, że są nie tylko świadome zachodzących zmian, ale i w pełni ... nieznośnie długim okresami oczekiwania. Coraz częściej też zdarza się, że kiedy w końcu rekruter dzwoni do wybranego kandydata słyszy, że ten ostatni nawiązał już współpracę z kim innym. ...
-
Przedsiębiorcy nie chcą sprzedawać dłużnikom, ale i tak sprzedają
... awaryjne scenariusze, podejmują różnorodne działania dopingujące kontrahentów. Prawie 79 proc. dzwoni do partnerów i przekonuje ich do wykonania przelewu. Ponad połowa ... ” zostało przeprowadzone w listopadzie 2017 r. przez Keralla Research na zlecenie firmy windykacyjnej Kaczmarski Inkasso na próbie 500 firm z sektora MSP. Poprzednie wykonano ...
-
Srebrny konsument - fakty i mity
... technologicznymi. Na ile firmy ... dzwoni do seniora, przedstawia się jako pracownik telekomunikacji, proponując obniżenie abonamentu telefonicznego – w którym to celu wystarczy podpisać umowę, którą dostarczy już jutro kurier. Seniora postrzega się tu jako kogoś żyjącego skromnie, kto chce szukać szukać oszczędności w każdej sferze życia. Ponadto firmy ...
-
Niezastąpiony pracownik: jak nim zostać?
... dzwoni przynajmniej kilka razy w ciągu dnia. Twoi współpracownicy dopytują o najróżniejsze kwestie związane z codzienną pracą firmy i projektem, który realizowaliście. Czy to oznacza ... klientów. Na to jeszcze przyjdzie pora w przyszłości. Budowanie sukcesu swojego i firmy to wypadkowa wielu elementów takich jak: twoja punktualność, dotrzymywanie ...
-
Przedsiębiorcy pobłażają firmom, które im nie płacą
... proc. firm (wobec 11 proc. wcześniej). Poza tym jedna trzecia dzwoni do partnerów i negocjuje warunki spłaty (poprzednio metodę tę wykorzystywało 26 proc ... „Audyt windykacyjny” zostało przeprowadzone w listopadzie 2017 r. przez Keralla Research na zlecenie firmy windykacyjnej Kaczmarski Inkasso na próbie 500 firm z sektora MSP. Była to 2. edycja ...
-
Dialery znowu w akcji
... wynika, że niemiecki Regulator - RegTP miał również wiele problemów z użytkownikami numerów audioteksowych. W wyniku podjętych przez niemiecki Urząd działań ustalono, że: - firmy świadczące usługi poprzez dialer korzystają z ujednoliconej numeracji (0 9009) i nie można używać do świadczenia tych usług numerów geograficznych (tj. numerów o stałej ...
-
Szkodliwe programy mobilne 2013
... oraz pieniędzy zwiększyła się 19,7 razy. W roku 2013 produkty mobilne firmy Kaspersky Lab zapobiegły 2 500 infekcjom ze strony trojanów bankowych. Metody ... i informacje o połączeniach głosowych. Pomaga osobie atakującej ustalić, do których banków dzwoni właściciel smartfona – trojan otrzymuje listę numerów telefonu banków ze swojego serwera kontroli ...
-
Windykacja długów już nie taka straszna
... dużą trudnością takie nieoczekiwane zobowiązanie spłaciłoby 25,5% badanych (29,8% w 2012 r.). Dzwoni windykator, odbiera kobieta Z doświadczeń Kaczmarski Inkasso wynika, że statystyczny dłużnik, ... – zastanawia się Radosław Koński. Z badania TNS Polska wynika, że firmy windykacyjne dzwonią do Polaków najczęściej w sprawie jednego zadłużenia (40% ...
-
Jak omnichannel zmienia handel detaliczny?
... dzwoni do wskazanego sklepu aby upewnić się, że buty wciąż tam są – wskazuje Konrad Hrabia – Dla kupującej to codzienność, jednak z perspektywy sprzedawcy, w szczególności dużej sieci handlowej, jest to bardzo złożony proces wymagający zaangażowania oraz wysokiej jakości technologii. Paliwo omnichannel Ekspert firmy ... dziennie firmy potrzebują ...
-
Komunikacja w firmie: warto postawić na otwarty feedback
... samym wpłyną pozytywnie na zaangażowanie. Jak skutecznie zbierać pracowniczy feedback Pytanie pracowników o ich opinie i pomysły przyczynia się do budowania innowacyjności firmy, a także będzie wzmacniało kapitał ludzki przedsiębiorstwa. Jednym z narzędzi, które pozwala na cykliczne zbieranie informacji zwrotnej od pracowników jest Pulsometr iniJOB ...
-
Chatboty w oczach Polaków. Czy taka obsługa klienta nam odpowiada?
... przekonani do wykorzystania botów w branży finansowej, medycznej i prawniczej. A jakie zadania najlepiej powierzyć botowi? 45 proc. ankietowanych wskazało na prezentację oferty firmy; 41 proc. – przyjmowanie zgłoszeń błędów lub awarii; 27 proc. zaś – przyjmowanie reklamacji. Ankietowani chętnie także poprzez kontakt z chatbotem załatwialiby sprawy ...
-
Automat w call center irytuje
... banki. Ale jest nadzieja, że to się zmieni. Stosowane przez urzędy i firmy, w tym również banki, automatyzowane call center wykorzystują system IVR, czyli Interactive ... dzwoniącego do zespołu posiadającego określone kompetencje bez uprzedniego angażowania pracowników danej firmy czy urzędu. Przy dużej skali działania prowadzi to do redukcji kosztów ...
-
Newslettery cię męczą? Sprawdź, co możesz zrobić
... nie może przejść do kolejnego etapu zakupów – mówi prawnik Ewelina Zakrzewska-Zaręba z firmy PIN Consulting, zajmującej się w ochroną danych osobowych. – Do nieprawidłowych zgód ... którym udostępnił dane, o zmianach. Często możemy się spotkać również z sytuacją, kiedy dzwoni do nas handlowiec reprezentujący nieznaną nam firmę. Pierwszym pytaniem, ...
-
Windykator to nie komornik. Obalamy mity nt. windykacji
... jest rozmowa z wierzycielem – aby móc wypracować przychylne warunki spłaty, a nawet zawalczyć o rozłożenie długu na raty. Poważne, w szczególności notowane na giełdzie, firmy windykacyjne nie uznają w swoich działaniach grożenia czy nękania, ponieważ byłoby to niezgodne z prawem, a także etyką zawodową branży zarządzania wierzytelnościami. Czytaj ...