-
Product placement w Internecie?
... widzimy coraz częstsze łączenie technik promocyjnych. Zeszłoroczny raport zrealizowany przez Gemius wskazuje, że aż czterech na pięciu polskich internautów negatywnie odnosi ... rozpoznawalność, a co za tym idzie pomocne w sprzedaży promowanych produktów. Według prognoz firmy badawczej PQ Media polski rynek product placement (w 2008 r. wart około 42 ...
-
Social media a poszukiwanie pracy
... te pozwalają też respondentom na nabranie wyobrażenia o kulturze organizacyjnej firmy (54%). - Co istotne - podkreśla Agnieszka Bulik – blisko połowa respondentów ufa ... Facebooka może być nawet 10 mln (wg badań panelowych prowadzonych przez Gemius). Powyższe dane świadczące o zainteresowaniu respondentów z naszego kraju taką formą komunikacji ...
-
Jak odnieść sukces w e-biznesie?
... potencjalną konkurencję. Niezbędna jest również znajomość listy grzechów zakazanych w wirtualnym biznesie - czytamy w poradniku Akademii Allegro. Badania firmy monitorującej zjawiska w Internecie – Gemius – nie pozostawiają wątpliwości, że na rodzimym rynku e-commerce jest dosyć miejsca zarówno dla profesjonalnych sprzedawców utrzymujących się ...
-
Reklama w Internecie 2010
... się w tym roku działający w tym segmencie AdKontekst. Z analiz i szacunków firmy wynika, że 28,5 procent wszystkich pieniędzy wydanych na SEM trafia właśnie ... - informuje raport. Opublikowane kilkanaście miesięcy temu wyniki badań przeprowadzonych przez Gemius pokazywały, że prawie dwie trzecie polskich internautów deklarowało - reklamy ich denerwują ...
-
E-sklep: jak budować jego sukces?
... rzadziej będziemy mieć do czynienia z metodyką wyszukiwania, wskazane przez centrum badawcze Gemius. Firma w 2010 roku opublikowała raport, zgodnie z którym polscy internauci wpisują ... wzrost zaufania i większą lojalność klienta. Dodatkowo, zarówno Poczta Polska jak i firmy kurierskie dają możliwość śledzenia przesyłki na podstawie jej numeru. ...
-
Reklama online, którą odbiorca polubi
... reklamy. Są jednak sposoby, aby wydawca serwisu zyskiwał na popularności i wiarygodności, a reklamodawca prowadził tam skuteczną kampanię – pisze Michał Łępicki z firmy badawczej Gemius, która doradza klientom, jak wykorzystywać Internet w biznesie. Oglądamy reklamę, coś na moment przykuwa naszą uwagę – jakiś żart, intrygująca postać. W pamięci ...
-
5 rzeczy, które mogą pogrążyć e-commerce w okresie świątecznym
... choć nadal 80 proc. internautów kupuje wyłącznie za pośrednictwem desktopu. Badanie Gemius pokazało, że na transakcję za pośrednictwem kanału mobilnego najczęściej decydują się ... to i kupuję to? Czy social media sprzedają? Po pierwsze, jak wynika z danych firmy Bain & Company, pozyskanie nowego klienta kosztuje 6 razy więcej niż utrzymanie stałego. ...
-
Marketing automation: dotrzymaj kroku kupującym
... Rozwiązaniem może być nowe spojrzenie na marketing automation. Z badań zrealizowanych przez firmę Gemius wynika, że połowa z 20 najbardziej popularnych w naszym kraju aplikacji mobilnych ... klienta stają się coraz bardziej płynne. W obliczu tych zmian, aby przetrwać na rynku, firmy muszą zdecydować się na to, jakimi kanałami będą się komunikować i być ...
-
Czy mobile sprzedaje?
... w aktualnym raporcie „E-commerce w Polsce, 2017” opracowanym przez instytut badawczy Gemius. Raport w bardzo obszerny sposób analizuje zachowania zakupowe konsumentów, co ciekawe ... już co trzecie zamówienie [32%]. Warto jednak podkreślić, że są firmy, które umieją świetnie monetyzować biznes w mobile – dostarczają idealnie skrojoną użyteczność, ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 51/2017
... Lietuvos Geleżinkeliai (LG) rozebrała odcinek torów uderzając w interesy polskiej firmy. Rafineria w Możejkach musiała zmienić system komunikacji i transportu zewnętrznego, co ... – mówi Mariusz Chmurzyński, Dyrektor w Dziale Konsultingu Deloitte. Jak pokazują dane Gemius liczba odsłon w Ceneo.pl na komputerach i urządzeniach mobilnych w listopadzie ...
-
Aplikacje zakupowe. Popularne czy jeszcze nie?
... została na około 36-40 mld zł. Badania przeprowadzone przez firmę Gemius wskazują z kolei, że w minionym roku zakupów online dokonała przeszło połowa polskich ... dokonania zakupów bezpośrednio w aplikacji dotyczy tylko niektórych rozwiązań. Proponowane przez firmy usługi raczej wspierają sprzedaż, niż ją umożliwiają z poziomu urządzeń mobilnych. ...
-
Zakupy online - jak nie stracić?
... lepsze zdanie. Rośnie również zaufanie do e-sklepów. Raport „E-commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce Polska” potwierdza, że już co czwarty polski e-kupujący ( ... zweryfikować autentyczność certyfikatu, trzeba sprawdzić, czy jest aktywny. W przypadku certyfikatu Rzetelnej Firmy, należy kliknąć na banner, który powinien przenieść nas do strony z ...
-
Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018
... rynkowym i są bazą dla innych analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w internecie ze względu na duże zróżnicowanie ... oparte są na danych PwC oraz IHS. Od roku 2016 do analiz włączono także dane Gemius AdReal oraz Sotrender, które ...
-
Kupno roweru przez internet. Dobry czy zły pomysł?
... akcesoria czy sprzęt dla kolarzy, które nie prowadzą bezpośredniej sprzedaży w Polsce. Jak podaje Gemius odzież sportowa zajmuje pierwsze miejsce, na równi ze sprzętem komputerowym, pod względem częstotliwości ... , którzy działają globalnie, bez prowadzenie sklepów stacjonarnych – wyjaśnia Anna Rak, Country Manager Trusted Shops, firmy oferującej ...
-
Internet: kobiety ze smartfonem, mężczyźni z komputerem
... analizy brytyjskiej firmy badawczej UKOM, która w 2016 r. sprawdziła, jak wygląda ilość czasu spędzanego w sieci z różnymi urządzeniami ze względu na płeć użytkowników. Kobiety aż w 65% korzystały z internetu przez smartfony i tablety. Dla mężczyzn ten wynik był o 16% niższy. Niedawno zaś polska firma Gemius policzyła ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
... rynkowym i są bazą dla innych analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w internecie ze względu na duże zróżnicowanie ... oparte są na danych PwC oraz IHS. Od roku 2016 do analiz włączono także dane Gemius AdReal oraz Sotrender, które ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.
... także liderzy rankingu: handel, motoryzacja, finanse oraz telekomunikacja. O BADANIU W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w internecie ze względu na duże zróżnicowanie ... , Społeczności, Ströer Digital, TVN, TVP. Szacunki oparte są na danych PwC, IHS oraz Gemius. Dane ...
-
E-commerce: pandemia wzmaga działania marketingowe
... wiadomości – czytamy w komunikacie ExpertSender. Zakupy online coraz popularniejsze Z opracowanego przez Gemius raportu „e-commerce Polska 2020” wynika, że od 2019 roku do dziś odsetek ... zmieniło się trochę postrzeganie tej metody na zwiększenie sprzedaży. Obecnie firmy dążą do zwiększenia wartości koszyka i skalowania swojego biznesu, dlatego też ...
-
IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?
... to efekt dużego przyśpieszenia transformacji cyfrowej oraz bardzo szybkiego rozwoju działań e-commerce. Firmy, które przed pandemią nie były obecne w digitalu musiały szybko przejść z działań ... er Digital, TVN, TVP. Szacunki oparte są na danych PwC, IHS oraz Gemius. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej ...
-
Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021
... standardem rynkowym i są bazą dla innych analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w internecie ze względu na duże zróżnicowanie ... Polska, Społeczności, Ströer Digital, TVN, TVP. Szacunki oparte są na danych PwC, IHS oraz Gemius. Dane ...
-
Co czeka e-commerce w 2022 roku?
... . Handel internetowy w ciągu ostatnich dwóch lat znacząco przyspieszył. Jak wynika z raportu Gemius "E-commerce w Polsce 2021", już 77 proc. Polaków (użytkowników internetu) robi ... w Europie, robi zakupy właśnie za pomocą telefonów komórkowych. W nowym roku firmy e-commerce będą ciągle poprawiać doświadczenia zakupowe na urządzeniach mobilnych. ...
-
Jakie zmiany w m-commerce w najbliższym czasie?
... również zyskuje na popularności. Według raportu "E-commerce w Polsce 2022" opublikowanego przez Gemius i IAB Polska, aż 42% użytkowników smarfonów i tabletów robi zakupy za ... portfele elektroniczne, czy Buy Now Pay Later. Jak wynika z danych firmy konsultingowej Kearney, z płatności odroczonych choć raz skorzystało już 62 proc. Polaków. ...
-
(R)ecommerce podbija e-handel
... czerwcem br. wystawiono aż 111 mln ogłoszeń. Innymi istotnymi graczami są firmy bezpośrednio handlujące w ramach obrotu rzeczy z drugiej ręki (handel, recykling, outlet, ... ich działalności pokazują statystyki OLX. Jak podał serwis w raporcie, według badania Mediapanel (Gemius Polska) odwiedza go co miesiąc około 14 mln użytkowników (tzw. real users ...
-
Boże Narodzenie coraz bliżej. Na co uważać podczas zakupów online?
... czy sklepy internetowe. Pseudokurierów: cyberprzestępcy podszywają się pod znane i często zaufane firmy kurierskie. Wysyłają np. SMS-a z informacją o wstrzymaniu przesyłki i konieczności uregulowania dodatkowej opłaty ... : „Jak bezpiecznie kupować w internecie. Poradnik CERT Polska 2022/2023” Raport „E-commerce w Polsce 2023”, Gemius Raport „Polaków ...
-
E-commerce zawiódł. Na czym branża TSL zarobi w tym roku najwięcej?
... kategorię produktową e-commerce, nie tylko w Polsce, ale także na świecie. Z niedawnego raportu Gemius analizującego sektor e-handlu w naszym kraju w 2023 r. wynika, że odzież, akcesoria i ... ale niewiele już brakuje do strefy optymizmu. Diagnozy stawiane przez firmy biorące udział w cyklicznym badaniu GUS wskazują na wzrost sprzedaży i lepszą niż w ...
-
Okres świąteczny - czego szukali internauci?
... w internecie był mniejszy, choć oczywiście niektóre kategorie odnotowały wzrost liczby internautów - wynika z badania Mediapanel realizowanego przez firmy Polskie Badania Internetu i Gemius. W okolicach Bożego Narodzenia były to serwisy o tematyce kulinarnej i teologiczno-religijnej, a w okolicach Sylwestra i Nowgo Roku - Senniki, horoskopy, czy ...
-
Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce: voiceboty lepsze niż reklama?
... internetową blisko 3,6 mld zł, z dynamiką wzrostu na poziomie 12%, wg Gemius. Pytanie, które się nasuwa brzmi - czy to jedyna skuteczna strategia lub ... dnia urodzin, etc. personalizują wiadomość i ofertę dla każdego klienta. Zatem voicebot wspiera firmy w realizacji oczekiwań i potrzeb prospektów. Dodając do tego personalizację oraz naturalną mowę i ...
-
Audiobooki i ebooki: Polacy czytają i słuchają, wydawnictwa nie zarabiają?
... trafia zaledwie kilka-kilkanaście złotych – zauważa Krzysztof Bartnik, prezes Imker, firmy wspierającej self-publisherów i wydawnictwa w sprzedaży bezpośredniej. – Patrząc na model ... place’y niż na własne sklepy. Według badania „E-commerce w Polsce 2023. Gemius dla E-commerce Polska” najbardziej znaną marką zajmującą się sprzedażą książek ...