-
Firmy internetowe w Polsce optymistyczne
... branży internetowej pod koniec 2008 r. Niewielu przedsiębiorców widzi duże trudności z pozyskaniem kapitału na rozwój swoich pomysłów i jednocześnie większość wierzy w możliwość powstania w Polsce start-upu, który odniesie sukces na całym świecie. Aż 81% osób związanych z branżą e-biznesu jest zdania, że globalny sukces polskiej firmy internetowej ...
-
Czy wiesz jak bezpiecznie korzystać z bankowości internetowej?
... ataków z wykorzystaniem luk w oprogramowaniu. Jak się przed nimi uchronić i nie stracić pieniędzy radzą eksperci z firmy ESET. 1. Korzystaj tylko z zaufanego urządzenia Pierwszą i podstawową zasadą korzystania z bankowości internetowej jest używanie do tego celu zaufanego urządzenia. Własny komputer, tablet czy smartfon to najlepszy wybór, ponieważ ...
-
Gadżety z logo firmy a koszty podatkowe
Upominki o niewielkiej wartości wydawane masowym klientom, opatrzone w logo lub nazwą firmy, jej adresem i numerami telefonów, czy też adresem strony internetowej, stanowią koszty uzyskania przychodów w podatku dochodowym. Stanowisko takie zajął Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie w interpretacji indywidualnej z dnia 31.07.2008 r. nr ...
-
Dobra domena a promocja firmy w Internecie
... witryny internetowej. Numer IP ... internetowej z nową nazwą. Jest to bardzo duże niedopatrzenie, które może mieć poważne konsekwencje. Adres internetowy, kierujący do firmowego serwisu WWW z nazwą firmy, to bardzo często podstawa wszelkich działań promocyjnych firmy, nie tylko w Internecie. Warto już w fazie projektu sprawdzić czy wybrana nazwa firmy ...
-
Polskie firmy a marketing w wyszukiwarkach
... szacunki IAB, dotyczące reklamy internetowej w naszym kraju skupiały się głównie na reklamie display i nie zawierały rozbicia na poszczególne formy internetowej promocji. Widać to po ... największą dynamiką w ciągu ostatniego roku pochwalić się może display, na który hiszpańskie firmy wydały o 28 procent więcej. Dynamika SEM była dwukrotnie niższa. ...
-
Jak AI Act wpłynie na rynek reklamy internetowej?
... Akt w istotny sposób wpływa na funkcjonowanie wszystkich firm na rynku reklamy internetowej wykorzystujących AI, ale stopień tego wpływu może być zróżnicowany. Aktywnie ... Szefowa Grupy Roboczej AI IAB Polska. Niezależnie od opisanych kwalifikacji, wszystkie firmy będą musiały spełnić pewne ogólne obowiązki – przede wszystkim zweryfikować to, czy ...
-
Jakie jest znaczenie SEO w marketingu firmy?
... źródeł pozyskiwania klientów. Konkurencja stale rośnie, więc posiadanie strony internetowej nie wystarcza. Istotny jest komunikat – nie tylko odpowiednie przedstawienie ... że witryna będzie częściej pojawiać się w wynikach wyszukiwania spowoduje, że nazwa firmy i jej oferta zapadną w pamięć potencjalnych kupujących. Proces podejmowania ...
-
Kaspersky: ataki internetowe na firmy
... odwiedzi taką stronę, nieświadomie pobierze szkodnika na swój komputer. Z tego względu organizacje i firmy powinny zainstalować rozwiązanie antywirusowe zawierające komponent sieciowy lub oddzielny produkt służący do monitorowania "zawartości" internetowej pod kątem występowania złośliwego kodu. Według autorów raportu, wszystko wskazuje na to, że ...
-
Polskie firmy i ich obecność w Internecie
... firmy w internecie procentowała? Recept jest wiele, jednak jedno jest pewne - zamiast na własnych, lepiej uczyć się na cudzych błędach. Firma 2Be.pl przedstawiła listę siedmiu internetowych grzechów i zaniedbań, popełnianych przez małe i średnie firmy. Brak strony internetowej ...
-
Jak NIS2 wpłynie na firmy? Regulacje UE na rok 2025
... . Warto w tym celu korzystać z profesjonalnych narzędzi wspierających analizę ryzyka. Bezpłatne schematy dostępne na stronie firmy Nigriv, mogą być doskonałym punktem wyjścia. Materiały dodatkowe oraz szczegółowe przewodniki znajdziesz na naszej stronie internetowej: https://assessment.nigrivhub.com/ autor artykułu: Łukasz Leśniewski, Nigriv
-
Zmiana siedziby firmy - formalności
... W czasie funkcjonowania gminnych ewidencji działalności gospodarczej, gdy przedsiębiorca zmieniał siedzibę firmy lub miejsce swojego zamieszkania, musiał powiadamiać ten organ ewidencyjny, który ... jest adres zamieszkania, który w takim przypadku będzie uwidoczniony na stronie internetowej www.ceidg.gov.pl. Przedsiębiorca może wskazać również adres do ...
-
Jak reklamują się małe firmy?
... internetowej deklaruje aż 94%, z czego jedynie 44% prowadzi działania na Facebooku. Na media społecznościowe wskazują młodsi przedsiębiorcy, między 25 a 34 rokiem życia, ale wśród nich wskazanie na promocję firmy ...
-
Kontakt telefoniczny w niedzielę? Które firmy robią to dobrze?
... firmy Lidl, ale obecnie wszystkie linie są zamknięte. Infolinia jest czynna od godziny 8 do godziny 19 od poniedziałku do piątku oraz od godziny 9 do godziny 17 w soboty. Mogą się Państwo skontaktować się z nami również poprzez wypełnienie formularza kontaktowego na stronie internetowej ... naszej stronie internetowej. Na wszystkie zgłoszenia odpowiemy ...
-
Wizerunek pracownika w materiałach marketingowych firmy
... pozytywną ocenę firmy, niestety często zdarza się, że takie działania odbywają się bez porozumienia z pracownikiem, a przynajmniej bez uzyskania jego wyraźnej zgody na taką formę przetwarzania danych osobowych. Wykorzystanie wizerunku pracownika np. na stronie internetowej pracodawcy jest zrozumiałe i przydatne. Poznanie zespołu danej firmy może ...
-
Dostępność strony internetowej ważna dla 68% internautów w Polsce
... internetowej jest kluczowa dla internautów w Polsce. 68% użytkowników sieci rezygnuje z ... internetowej. Warto zaznaczyć, że dla 47% respondentów jest to kwestia trudna do jednoznacznego określenia, co może świadczyć o braku wiedzy na temat tego, jak awarie stron WWW mogą wpływać na bezpieczeństwo ich danych. Znikniecie z dnia na dzień firmy ...
-
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... ruchu na serwisie oraz zwiększenia sprzedaży. GENEROWANIE RUCHU Przez długi czas przychody z reklamy online traktowano jako podstawę dobrego biznesplanu dla firmy internetowej. Na rynku nie brakowało pieniędzy na promocję, toteż każdy dobry serwis internetowy mógł liczyć na szybką sprzedaż powierzchni reklamowej. Większość ...
Tematy: -
Użytkowanie telefonii internetowej IP
... w contact center ma ogromne znaczenie dla przyjęcia się telefonii internetowej IP w obsłudze klienta. Według najnowszej ankiety przeprowadzonej wśród działających na całym świecie ... zupełnie inne potrzeby niż całość przedsiębiorstwa. Najpoważniejsze pytanie, jakie zadają sobie firmy to nie czy wprowadzić telefonię IP, ale jak to zrobić." - ...
-
Profil użytkownika kawiarenki internetowej
... Polska badanie gemiusAdHoc pozwoliło stworzyć profil użytkownika kawiarenki internetowej. Jest to osoba młoda, mieszkająca w mieście, będąca częstym i doświadczonym użytkownikiem Internetu. Dodatkowo czas spędzony w kawiarence wynosi każdorazowo ponad godzinę. Według wyników badania firmy Gemius użytkownicy kawiarenek to przede wszystkim osoby ...
-
Strona www a promocja firmy w sieci
... internetowej. Warto upewnić się, że wszystkie materiały użyte w serwisie są własnością firmy, która wykonała projekt. Wraz z zakupem prawa do korzystania z nich powinny być przeniesione na przedsiębiorstwo zlecające. Strona WWW dla firmy ...
-
Firmy internetowe i ich relacje z klientami
... może zatem skutkować korzystniejszą wiarygodnością firmy. Sytuacja taka może prowadzić nie tylko do częstszego wyboru firmy, ale może również umożliwiać sprzedaż produktów po wyższej cenie. Potwierdzają to wyniki przeprowadzonych przez T. Obłója badań w zakresie wpływu reputacji sprzedawców na aukcji internetowej na poziom cen, przy ...
-
Identyfikacja Wizualna Firmy
... zagwarantować jakość, której oczekują od firmy. Firma, która dba o wszystkie „szczegóły” takie jak papier firmowy, kolorystyka architektoniczna czy wygląd strony internetowej, daje klientom poczucie, że również oni będą traktowani w sposób, na który zasługują. Dokładnie zaplanowana strategia wizualizacji firmy nie tylko zapewnia zaufanie klientów ...
-
Firmy rodzinne w opinii Polaków
... rodzinność – jak wynika z badań PARP cytowanych również w raporcie Fundacji Firmy Rodzinne – niska świadomość społeczna w tym zakresie nie może dziwić. Tym bardziej, że komunikowanie rodzinności odbywa się zwykle na poziomie strony internetowej, czego Fundacja Firmy Rodzinne dowiedziała się w serii wywiadów z przedsiębiorstwami, które korzystają ...
-
Pracownik biurowy a bezpieczeństwo danych firmy
... służbowej skrzynki pocztowej za pośrednictwem ogólnie dostępnego komputera (np. komputera w kafejce internetowej, na lotnisku, w hotelu itd.). Zdalny dostęp do poufnych informacji wymaga silniejszego ... wyniki badań pokazują, że pracownicy dość często wpuszczają do firmy nieznajome osoby. Podczas badań stwierdzono, że: 34% respondentów zdarzyło się w ...
-
Polscy internauci a firmy w social media
... się na „polubienie” profili firm odzieżowych, marek gastronomicznych, klubów czy pubów oraz kanałów telewizyjnych i telewizji internetowej. Według użytkowników serwisów społecznościowych, idealny profil firmy lub instytucji powinien informować o nowych produktach i usługach oraz ofertach specjalnych. Powinien również zawierać zdjęcia i materiały ...
-
Relacje inwestorskie: jak skutecznie robią to firmy?
... podań indywidualnych inwestorów, które wpływają na adres firmy. Zapisy z tych spotkań są udostępniane w formie wideo na stronie internetowej korporacji. Ponadto w spółce funkcjonuje projekt o nazwie Shareholders' Circle. Jego celem jest podniesienie poziomu wiedzy akcjonariuszy na temat firmy oraz jej działalności. Każdego roku organizowanych jest ...
-
Jak wybrać nazwę i domenę firmy?
... Jak wybrać nazwę firmy i zarejestrować w niej domenę? Domena, jak nazwa firmy Nazwa domeny powinna być tożsama z nazwą firmy. W przypadku długiej nazwy firmy stosuje ... końcówką - informuje Michał Trziszka. Uwolnienie do publicznej rejestracji domeny internetowej Kolumbii .co spowodowało wzmożone zainteresowanie rejestracjami w nazwie domeny, która ...
-
Małe firmy a e-marketing
... wciąż najpopularniejszym miejscem promocji polskich mikroprzedsiębiorców. Reklamuje się tam - przy pomocy adwords lub też przez pozycjonowanie swojej strony internetowej - 14,3 proc. małych przedsiębiorstw. Polskie firmy są jednak świadome, że to nie wystarcza i dlatego chętnie prezentują swoją ofertę na innych portalach. Pośród nich ...
-
Firmy kurierskie w epoce 2.0
... B2C rosną również wymagania klientów względem innowacyjnych technologii i usług oferowanych przez firmy kurierskie, które dodatkowo muszą łączyć niespotykaną do tej pory elastyczność związaną z ... on aż 33,5 proc. Według danych grupy badawczej Forrester, łączna wartość sprzedaży internetowej w Europie do 2016 roku wzrośnie o kolejne 12 proc. W I ...
-
Pieniądze na start i rozwój firmy. Dotacje
... z tych pieniędzy przygotowanie strony internetowej, ale inny urząd na taki wydatek już się nie zgodzi. Najczęściej urzędy wymagają, aby dotacje przeznaczyć na zakup materiałów, towarów, narzędzi, maszyn, urządzeń, mebli, oprogramowania komputerowego, a także materiałów budowlanych niezbędnych do remontu siedziby firmy. Zwykle dotacji nie ...
-
JA+ Centralka Firmy - nowa usługa dla małych firm
... dzwoniące. Wita ich, przedstawia ofertę firmy, przekierowuje połączenia pod wybrane numery, odbiera wiadomości i fax, a nawet może wysłać SMS-a z informacją dla wszystkich dzwoniących. To co dzwoniący usłyszą i gdzie będą przekierowywane ich połączenia ustawia się w aplikacji usługi na stronie internetowej. Usługę można w dowolny sposób ...
-
W czasach kryzysu diagnoza kondycji firmy to konieczność. Od czego zacząć?
... widzenia strategii działania firmy umożliwia określenie najbardziej perspektywicznych segmentów działalności oraz identyfikację szans i potencjalnych kierunków rozwoju w nowej sytuacji. Jest dobrą podstawą do tego, by pomyśleć o przeprojektowaniu modelu biznesowego np. poprzez rozwinięcie sprzedaży internetowej, rozszerzenie asortymentu, skupienie ...
-
Ukryte koszty wolnego Internetu - jak firmy tracą na słabym Internecie?
... odbić się nie tylko na zyskach firmy, ale także na morale pracowników. Wybierając Internet dla firmy, warto znaleźć dobrego, sprawdzonego dostawcę. Szybka ... zaoferuje nam odpowiednią prędkość przesyłu danych. W tym celu można skorzystać ze strony internetowej SpeedTest, która na bieżąco pokazuje ranking najszybszych dostawców Internetu w kraju. ...
-
Firmy hostingowe muszą walczyć o klientów
... ponad 1/3 polskich firm nadal nie posiada strony internetowej, wartość ta będzie z pewnością rosnąć. Firmy hostingowe muszą jednak wychodzić naprzeciw oczekiwaniom swoich ... oraz ułatwieniu zarządzania witrynami internetowymi firmy. To z kolei powoduje, że klienci decydują się na firmy hostingowe, które zaoferują im jak najszerszy wachlarz możliwości ...
-
7 błędów w nazwie firmy, marki lub bloga
... firmy ogólnopolskiej, a jeszcze inaczej, gdy założyciele firmy od początku mają ambicję działać na rynku międzynarodowym. Wtedy lepiej poszukać nazwy uniwersalnej, bez polskich znaków. Na tym etapie warto już także zacząć szukać domeny do wizytówki firmy, czyli jej strony internetowej ...
-
Jakie benefity pracownicze oferują firmy w czasie pandemii?
... biorą udział w zabawach, zajęciach ruchowych i relaksujących, jak i zajęciach z angielskiego. Firmy Bosch Polska oraz Nationale Nederlanden zapewniły dodatkowo swoim ... 2020 popularność wyszukiwania haseł „ćwiczenia w domu” i „kursy online” w wyszukiwarce internetowej wzrosła o 200% w porównaniu do marca 2019. Według Raportu Świadczenia dodatkowe ...