-
Nieterminowe płatności w branży kosmetycznej
... należności producentów z branży kosmetycznej – średnia dla branży jest gorsza niż w ubiegłym roku. Dla dostawców jest to istotny parametr, bowiem dla firmy nie ... przekładają się na obniżenie wskaźnika moralności płatniczej odbiorców branży kosmetycznej. Winna koncentracja dystrybucji? Jak stwierdza Paweł Tyszka, Zastępca Dyrektora Biura Oceny Ryzyka ...
-
Firmy kurierskie w epoce 2.0
... międzynarodowych liczną grupę stanowią klienci z branży elektronicznej, finansowej, kosmetycznej, farmaceutycznej i motoryzacji. Zwłaszcza dla tej ostatniej branży ... rosną również wymagania klientów względem innowacyjnych technologii i usług oferowanych przez firmy kurierskie, które dodatkowo muszą łączyć niespotykaną do tej pory elastyczność ...
-
Monitor Rynku Pracy: wyraźne obawy o bezrobocie i likwidację firmy
... pracownik boi się o bezrobocie, a 2 na 10 likwidacji firmy Co 4 Polak obawia się zwolnienia z firmy, w której jest obecnie zatrudniony. Najczęściej są to osoby ... zwiększone zapotrzebowanie na pracowników. Dotyczy to w szczególności branż farmaceutycznej, kosmetycznej, spożywczej i logistycznej oraz producentów środków czystości. W zależności od tego, ...
-
Zrównoważony rozwój: czy tego chcą klienci i firmy e-commerce?
... dopasowanie produktów do swojego rozmiaru i wyglądu w przypadku branży modowej i kosmetycznej, bądź wnętrza domu czy mieszkania w przypadku mebli i różnych artykułów dekoracyjnych ... 60% podmiotów. Niezwykle ważne jest także to, iż praktycznie wszystkie badane firmy potwierdziły, że odnoszą korzyści z prowadzenia biznesu w sposób odpowiedzialny. Wciąż ...
-
Polskie firmy kosmetyczne przestają eksportować na Wschód?
... zgłaszać Zachód. Dlatego wydaje się, że ewentualne problemy na Wschodzie nasze firmy będą rozwiązywać silniejszą obecnością w Europie Zachodniej i na zupełnie ... programu promocji polskich wyrobów na świecie, chce wesprzeć ekspansję polskiej branży kosmetycznej w Malezji. Nie każdy odbiorca z kraju egzotycznego będzie chciał rozliczać się w euro ...
-
Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne
... branży, w 2013 roku nastąpił prawie 20% wzrost wydatków reklamowych branży kosmetycznej, do kwoty bliskiej 2,4 mld złotych. W tym roku koncerny kosmetyczne znów zwiększają wydatki na ... polskich producentów, z których największym jest Dr Irena Eris. Budżet reklamowy firmy w 2013 roku wynosił zaledwie 13 mln złotych. Według prognoz ekspertów Equinox ...
-
Branża kosmetyczna: rośnie znaczenie e-commerce B2B
... B2B jest zbliżony do branży kosmetycznej, to znaczną różnicę widać w odchodzeniu od klasycznej sprzedaży – tylko 8% firm ogółem nie posiada konwencjonalnych działów sprzedaży. Dalszy rozwój e-commerce B2B w branży kosmetycznej Przedstawiciele sektora biorący udział w badaniu deklarują, że te firmy, które wdrożyły e-commerce, w przeważającej ...
-
Jak marki kosmetyczne radzą sobie w Google’u?
Jak największe marki kosmetyczne radzą sobie w Google’u? Sprawdzili to eksperci z firmy Semcore, a wyniki analizy opublikowali w ramach raportu "Raport SXO & E-commerce dla branży kosmetycznej w Polsce". "Raport SXO & E-commerce dla branży kosmetycznej w Polsce" bada, jak największe brandy kosmetyczne wykorzystują SEO oraz UX do generowania ruchu ...
-
Polscy eksporterzy kosmetyków. Dlaczego zasłużyli na brawa?
... roku polski eksport kosmetyków? Jak zmieniali się główni partnerzy handlowi branży kosmetycznej? Co w czasach pandemii stworzyło szanse dla producentów kosmetyków? Jak czytamy w ... musimy pamiętać o specyfice polskiego rynku kosmetycznego, gdzie liderzy branży - międzynarodowe firmy kosmetyczne - mają w Polsce swoje fabryki i gro tej sprzedaży idzie ...
-
Ameryka Łacińska szansą polskiego eksportu. Na co uważać?
... partnerów biznesowych w Europie i na świecie. W minionym roku najczęściej możliwości rozwoju za granicą poszukiwały polskie firmy z branży maszyn i urządzeń, środków ochrony osobistej, meblarskiej, kosmetycznej, środków czystości i produktów higienicznych. Kraje Ameryki Łacińskiej są popularne w wyszukiwarce ofert portalu głównie jeśli chodzi ...
-
Kobiety sięgają po "męskie" zawody. Nie tylko w branży IT
... zatrudnianych spośród wszystkich aplikujących wynosi 100%. Chodzi o sektor kosmetyczny i firmy związane z działalnością sportową oraz rekreacyjną - przyznaje Mateusz Żydek z ... w rozmaitych firmach: rozwijałam sprzedaż na Europę i świat w branży kosmetycznej, pisałam artykuły dla social media, pracowałam w biurze rachunkowym, a nawet w fabryce ...
-
Badania rynkowe i marketingowe - paradoksy
... i ubezpieczeniowy. Według raportu przygotowanego przez Investzoom w listopadzie 2007 roku, największe potrzeby badań zgłaszały duże firmy odzieżowe (głównie z Warszawy), firmy z branży farmaceutycznej i kosmetycznej. Bardzo ważnym i dużym klientem agencji badawczych są media, które są zainteresowane badaniami ciągłymi (oglądalności, słuchalności ...
-
Połowa Polaków chce pracować w zagranicznej firmie
... kosmetycznej (24%). Wiele z firm francuskich jest obecnych w Polsce od ponad dwudziestu lat, przez co na stałe wpisały się w panoramę polskiej gospodarki. Te firmy ...
-
Branża chemiczna: walka Europa vs USA trwa w najlepsze
... zyski w świetle popytu na rynkach światowych oraz amerykańskiej konkurencji". W skrócie Firmy z Europy częściej inwestują za granicą, zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych, ... tworzywa sztuczne, zdecydowanie niższy jest natomiast udział produkcji farmaceutycznej i kosmetycznej. Mało jeszcze rozwinięta w porównaniu do innych rynków europejskich produkcja ...
-
Produkcja opakowań, czyli recykling, ceny energii i inne wyzwania
... stają się jednym z kluczowych elementów strategii redukcji odpadów w Unii Europejskiej. Firmy coraz częściej wdrażają modele biznesowe oparte na systemach kaucyjnych i zwrotnych, które znajdują zastosowanie w branży spożywczej, gastronomicznej czy kosmetycznej. Wzrost popularności systemów refill i reuse Coraz więcej sieci handlowych i mniejszych ...
-
Rynek dóbr luksusowych ponad kryzysem
... sprzedaż 21 największych firm z tej branży wzrosła średnio o 10,4%. Eksperci firmy doradczej Ernst & Young przewidują, że światowy rynek dóbr luksusowych do końca 2014 ... raportu “Luxury & Cosmetics Financial Factbook” na temat sytuacji w branżach kosmetycznej i dóbr luksusowych, eksperci Ernst & Young przeanalizowali dane finansowe 21 najważniejszych ...
-
Rynek dóbr luksusowych: kryzys im nie straszny
... firmy EY wynika, że rynek dóbr luksusowych będzie rósł w tempie od 5 do 6% rocznie i w 2015 roku, osiągnie wartość ok. 240-250 mld euro. Dzisiaj to w granicach 220-222 mld euro. W trzeciej edycji ww. raportu który dotyczy sytuacji w branżach dóbr luksusowych i kosmetycznej ... , L’Oréal, Shiseido, Natura, a także dwie firmy blisko związane z sektorem ...
-
Praca na wakacje? To coraz łatwiejsze
... strony mamy do czynienia z pikiem produkcyjnym w branży spożywczej czy kosmetycznej, z drugiej urlopy zmuszają pracodawców do poszukiwania osób na zastępstwo. Według analizy ... zgłaszają zapotrzebowanie na dodatkowych pracowników. Więcej rąk do pracy poszukują również firmy eventowe, administracyjne oraz centra usług dla biznesu. Pośród dostępnych ...
-
Branża kosmetyczna i farmaceutyczna to najlepsze miejsca pracy
... zatrudnienia. A największą zdaniem ankietowanych zapewniali pracodawcy z branży farmaceutycznej i kosmetycznej. Polacy badani przez Randstad wskazali jako najatrakcyjniejsze miejsce pracy branżę ... reputacją, zdaniem badanych, cieszą się – poza sektorem AGD i motoryzacyjnym – firmy zajmujące się komponentami motoryzacyjnymi, produkcją a także ...
-
Wojciech Inglot nie żyje
... wieku 58 lat zmarł Wojciech Inglot, jeden z najlepiej rozpoznawalnych na świecie polskich przedsiębiorców, twórca firmy kosmetycznej Inglot Cosmetics. Inglot, z wykształcenia chemik, umiał odnaleźć się i wykorzystać warunki powstałe w latach 80-tych i później, po przemianach w 1989 roku. Jego przedsiębiorstwo ...
-
Fryzjer damski w opałach. Salony urody zadłużone na 84 mln zł
... i fryzjerskim najczęściej zajmują się małe firmy. Skala problemów, w których znajdują się polskie salony urody, nie jest porażająca. Z danych przedstawionych przez Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor oraz Biuro Informacji Kredytowej wynika, że zadłużenie posiada obecnie 1872 firm z branży fryzjerskiej i kosmetycznej, a więc mniej niż 2% ogółu ...
-
Reklama wideo: latem rządzą kosmetyki
... pielęgnacji i higienie. Z analizy firmy Gemius wynika, że na spoty emitowane przez producentów z tej branży natknął się ... ). Na Zachodzie podobnie YouTube i Facebook zajmują czołowe pozycje w rankingu wydawców reklam wideo marek z branży kosmetycznej także na sąsiednim rynku niemieckim (zasięg wśród krajowych internautów odpowiednio 15 i 11 proc.). ...
-
Polski rynek kosmetyczny rośnie szybciej niż francuski
... dla rozwoju innowacyjności w branży kosmetycznej, nie tylko w Polsce, są często zmieniające się przepisy i normy, które nakłada na rynek prawodawstwo unijne. Jedną z takich barier jest konieczność wycofywania z procesu produkcji kosmetyków sprawdzonych i przebadanych składników. W praktyce oznacza to, że firmy, zamiast inwestować zasoby w rozwój ...
-
Opóźnienia w płatnościach wg branż
... – zwiększają się zamówienia, rozpoczął się częściowy dopływ nowych środków, lecz firmy wciąż posiadają spore obciążenia z przeszłości. Gospodarka nabiera prędkości, niemniej musimy ... zarabiać. Zdecydowana poprawa wskaźnika średniego spływu należności zanotowana w branży kosmetycznej jest pochodną niskiej bazy spowodowanej trudnym momentem w 2012 i na ...
-
Handel detaliczny zabetonowany
... kraju. W przypadku dyskontów nie ma ani jednej polskiej firmy, która działałaby w tym segmencie. Sposoby organizacji struktury sieci przedsiębiorstw handlowych ... kosmetycznej, odzieży i obuwia, jak i remontowo-budowlanej zdecydowana większość rynku należy do podmiotów zagranicznych. Drogerie Rossmanna generują 26 proc. obrotu całej branży kosmetycznej ...
-
Greenwashing w polskim biznesie
... pierwszy został użyty w latach 80. XX wieku przez amerykańskiego ekologa Jaya Westervelda. Firmy stosujące tę strategię prezentują swoje produkty, usługi lub działania jako bardziej ekologiczne ... w obszarze ESG. Dochodzenia objęły przedsiębiorstwa z branży odzieżowej i kosmetycznej oraz platformę handlową. Na poziomie Unii Europejskiej kluczową rolę ...
-
Upadłości firm IX 2014
... hurtu artykułów konsumenckich i budowlanych, ale też nie wszystkich, np. w branży kosmetycznej marża hurtowa nierzadko osiąga 25%. Sektor spożywczy: czy obserwujemy już ... . Nie są to przy tym jedynie firmy budownictwa ogólnego czy mieszkaniowego, ale także… ponownie firmy wyspecjalizowane w budowie dróg i towarzyszącej infrastruktury wodociągowej i ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 6/2018
... marek i produktów branży kosmetycznej. Przykładowo, Inglot prowadzi osobne profile dla poszczególnych rynków, w tym dla Wielkiej Brytanii. Ogromny potencjał internetu sprawia, że polskie marki mogą wejść na rynek brytyjski, ponosząc na początku stosunkowo niewielki koszt uruchomienia i prowadzenia sklepu online. – Firmy kosmetyczne z Polski powinny ...
-
Przedsiębiorczość kobiet: co napędza, a co hamuje własny biznes?
... myślą o biznesie w sprzedaży internetowej, w branży edukacyjnej (np. udzielanie korepetycji), kosmetycznej lub usługach biznesowych. Jedna czwarta (27%) respondentek z Polski przyznała ... wsparłyby kobiety w pokonaniu barier i większej pewności siebie przy zakładaniu firmy, 29% Polek wskazało szerszy dostęp do dotacji, 27% liczy na szkolenia ...
-
Kto ma oferty pracy dla inżyniera?
... firmy rekrutacyjnej Bergman Engineering, dziś pracę dla inżynierów mają przede wszystkim pracodawcy z sektora spożywczego, farmaceutycznego, kosmetycznego oraz elektrycznego. Oferty pracy dotyczą również szeroko pojętej automatyki przemysłowej. - Obecnie pracowników szukają przede wszystkim firmy z branży spożywczej, farmaceutycznej, kosmetycznej ...
-
Soraya przejmuje Dermikę
... 11 lat później odeszła z firmy, wprowadzając na rynek nową markę - Dermikę. W środę, 6 pażdziernika przedstawiciele Sorai podpisali z Jolantą Zwolińską oraz pozostałymi wspólnikami Dermiki umowę kupna 100 procent udziałów firmy. Kwoty transakcji nie ujawniono. "Rz" zauważa, że z kilku wcześniejszych przejęć w branży kosmetycznej wynika, iż zwykle ...
-
Nowy zakład produkcyjny Chimirec w Rembertowie
... , kosmetycznej, przemysłowej i chemicznej. Zabezpieczamy odpowiednie pojemniki, specjalistyczny transport oraz wstępne przygotowanie do utylizacji lub ponownego przetworzenia. W tej chwili zatrudniamy 30 osób, ale wraz z dalszym rozwojem na Mazowszu ta liczba może się zwiększyć” – dodał Laurent Gierczak. Plany inwestycyjne firmy zakładają ...
-
Polski handel online bez granic?
... to kwestia oryginalności produktów, znalezienia odpowiedniej niszy i… pasji. „Stabilnej i dochodowej firmy nie da się stworzyć w ciągu jednej nocy” – podsumowują Paweł i Karol Wojciechowscy, dwaj byli bokserzy, którzy odnaleźli swoją niszę w branży kosmetycznej. Ich firma, Noble Lashes, sprzedaje produkty dla stylistek rzęs i prowadzi szkolenia ...
-
Handel z Wielką Brytanią w 2022 r. Jak ułatwić sobie współpracę po Brexicie?
... przyjęte. Ważne zmiany w obowiązkach dotyczących transportu – od 1 stycznia 2022 r. firmy będą musiały zapewnić swoim przewoźnikom dostęp do systemów informatycznych, ... . Brytyjscy konsumenci coraz mocniej doceniają też polskie produkty z branży odzieżowej, kosmetycznej i meblarskiej. W raporcie Ebury eksperci podkreślają jednocześnie, że chociaż ...
-
10 trendów, które w 2025 roku zmienią polski e-commerce
... w branży kosmetycznej, spożywczej, suplementów diety czy odzieżowej, a także w przypadku usług cyfrowych – od platform streamingowych po treści edukacyjne. 9. Rozwój marketplace'ów Platformy marketplace w 2025 roku będą łączyć zakupy online z mediami społecznościowymi, umożliwiając klientom zakupy bez opuszczania ulubionych aplikacji. Firmy zyskają ...
Tematy: e-commerce w Polsce, e-commerce, rynek e-commerce, zakupy online, sprzedaż internetowa, handel internetowy, sklepy internetowe, handel transgraniczny, cross-border shopping, influencer marketing, AI, chatboty, automatyzacja, omnichannel, SEO, content marketing, CRM, sprzedaż subskrypcyjna, platforma marketplace, rok 2025