-
Własna Firma - zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej
... , bez której nie można prawidłowo prowadzić przedsiębiorstwa. W przypadku jednoosobowej firmy ty sam będziesz szefem i pracownikiem, ekonomistą i finansistą, menedżerem i zaopatrzeniowcem. Te i ... te miejsca w jedną sieć handlową. Na pewno ważna jest utrwalona marka oferowanego produktu. Markę można jednak utrwalić poprzez liczbę tak samo ...
-
Najlepsi pracodawcy 2010: Global Top 10
... firmy Sony, która w tym roku uplasowała się na czwartym miejscu. Wśród firm z branży motoryzacji prym wciąż wiedzie BMW - silna marka ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania I kw. 2014
... r., wykorzystywano szereg różnych wersji szkodliwego oprogramowania, w tym przeznaczone dla systemu OS X firmy Apple. Po publikacji naszego raportu operacje w ramach kampanii Icefog zostały ... do prywatnego bloga i konta Reddit dyrektora generalnego giełdy Mt.Gox - Marka Karepelesa. Konta te zostały wykorzystane do umieszczenia pliku 'MtGox2014Leak ...
-
Dlaczego więcej niż 90% MSP nie podejmuje jeszcze wysiłków na rzecz wdrożenia CRM?
... nie można zarzucić wszystkim konsultantom, informatykom i marketingowcom braku siły przekazu. Firmy informatyczne są żywo zainteresowane sprzedażą swoich systemów CRM i nie szczędzą ... ), coraz większą rolę gra przyzwyczajenie, przywiązanie do marki. Należy też pamiętać, że marka nie jest wartością absolutną dla konsumenta jest tylko synonimem ...
Tematy: -
Komputer osobisty a bezpieczeństwo sieci firmowych
... marka pralki jest dużo „fajniejsza” od drugiej. Jednak jeżeli postawimy fana Maców obok zwolennika PC-tów, sprawy mogą bardzo szybko wymknąć się spod kontroli. Ta emocjonalna więź łącząca użytkownika ze sprzętem osobistym, obejmująca również telefony komórkowe, odtwarzacze mp3 i notebooki, sprawia, że firmy ... Bardziej nowoczesne firmy zdają sobie ...
-
E-branding: kreowanie marki w Internecie
... od profilu firmy może być różny. Mogą to być e-learningi, newslettery, poradniki czy artykuły dotyczące określonych informacji. Warto przeanalizować powyższe elementy e-brandingu i zastosować je w swojej strategii kreowania marki. Można wtedy liczyć na wymierne efekty w postaci silnych skojarzeń w zakresie postrzegania firmy. Marka jest przecież ...
-
Jak rozwijać posiadane portfolio ofertowe?
... sytuacji, w której na ościennych rynkach pojawią substytuty oferty firmy. Zbyt późne wykrycie zagrożenia uniemożliwia przeciwdziałaniu. Zaniedbania w analizie mogą prowadzić do spadku sprzedaży i utraty pozycji rynkowej. Kluczowe dla budowania sukcesu jest posiadanie przewagi konkurencyjnej. Jeżeli marka i oferty nie wyróżniają się na rynku, jeżeli ...
-
Wydatki na ubrania firmowe dla pracowników
... sieć sklepów z akcesoriami ogrodowymi. W związku z dynamicznym rozwojem otworzyliśmy na terenie naszego województwa nowe punkty. Aby nasza marka się utrwalała, kupiliśmy naszym pracownikom ubrania z logo firmy. Jak rozliczyć związane z tym wydatki? Przepisy podatkowe nie zawierają żadnych szczególnych regulacji dotyczących zaliczania wydatków na ...
-
Technologie cyfrowe a działalność dużych firm
... marka Capgemini Group zajmująca się konsultingiem w dziedzinie strategii i transformacji, we współpracy z ... George Westerman, Research Scientist w MIT i współtwórca raportu: “Te dwa elementy są w samym sercu cyfrowej transformacji. Firmy zaawansowane w obu tych wymiarach mogą prowadzić silną cyfrową transformację która daje znaczące korzyści ...
-
Najlepsi pracodawcy wg menedżerów 2012
... specjalistycznych i menedżerskich marka pracodawcy nabiera coraz większego znaczenia dla funkcjonowania całej firmy. 3. edycja badania Antal International "Najbardziej pożądani pracodawcy 2012 w opinii specjalistów i menedżerów" wskazała najbardziej cenione firmy. Do grona najbardziej pożądanych pracodawców zostały zaliczone firmy znane, od lat ...
-
Trendy HR 2013 - elastyczność i zmiana horyzontów
... marka danej firmy jest jej reputacja jako pracodawcy. Dlatego firmy ...
-
Samochody segmentu C jako flota firmowa?
... nie zaznać rozczarowania. Wpływ na szybkość obniżania się wartości pojazdu ma wiele czynników, a marka, pojemność silnika czy historia samochodu to tylko najpopularniejsze z nich. Z pomocą w przewidywaniu wartości rezydualnej przychodzą firmy zajmujące się profesjonalną wyceną pojazdów i ustalaniem przypuszczalnej wartości auta po latach. W Polsce ...
-
Najlepsi pracodawcy wg menedżerów 2014
... roku – ustąpiły miejsca stylowi zarządzania i kulturze organizacyjnej firmy (41%). „Wielkość i prestiż firmy, styl zarządzania i kultura organizacyjna oraz wysokość wynagrodzenia bardzo często wskazywane są jako główne motywatory do zmiany pracy przez specjalistów i menedżerów. Znana marka pozwala odczuć pracownikowi, że został doceniony jako ...
-
Polityka flotowa - jakie elementy musi określać?
... flotowej zakresie, z myjni tankowanie pojazdu zgodnie ze wskazanymi procedurami (rodzaj paliwa, marka stacji, zakaz tankowania w weekendy itp.) Obowiązki osoby ... sankcje przewidziane są w stosunku do kierowcy za spowodowanie strat dla firmy. Przykładowo spowodowanie szkody z własnej winy (co winduje koszty ubezpieczeń), zatankowanie niewłaściwego ...
-
Nowinki w świecie benefitów
... u pracodawcy. Na stanowiskach kierowniczych oraz dyrektorskich znaczenie ma również marka oferowanego samochodu, która podnosi prestiż stanowiska. Aby ułatwić pracownikom dostęp do ... zestresowani oraz mają poczucie, że w sytuacjach problemowych mogą liczyć na wsparcie firmy. Pracownicy, którzy w godzinach pracy nie skupiają się na rozwiązaniu spraw ...
-
30 najlepszych firm polskiego automotive
... marka samochodu osobowego to coś, co ciągle pozostaje w sferze marzeń, to jednak nie oznacza ... są z kolei wytwórcy pojazdów innych niż osobowe i dostawcze, w tym: 2 firmy produkujące autobusy, 4 firmy produkujące naczepy, przyczepy i zabudowy do samochodów, 3 firmy specjalizujące się w produkcji pojazdów specjalnych. Najwięcej firm z zestawienia ...
-
Przywództwo a efektywność pracownika i organizacji
... jawi się jako pewna marka, konkurencyjny model, który jest jedynym rozwiązaniem, jeśli chce się mieć wspaniałą firmę (Blanchard), a takie firmy chcemy tworzyć, w takich ... efektywność danej organizacji, motywację pracowników, wizerunek firmy na rynku. Kluczowym wyzwaniem dla każdej firmy pozostaje rozwój kompetencji pracowników, ale przede wszystkim ...
-
Jak zostać mistrzem marketingu
... marki czy nazwy firmy. Twoim zadaniem jest budować świadomość marki, a nie budować świadomość twojej osoby. "My" to może być każdy, każda firma i każda marka. "My" ... Visa prezentuje sklepy, kurorty wakacyjne, restauracje i inne miejsca, w których dokonuje się zakupów. Firmy pokazywane w tych reklamach szczycą się tym, że honorują karty Visa, ...
-
Sponsoring jako element komunikacji marki
... przekazuje pieniądze lub świadczenia w zamian za prestiż, jaki towarzyszy wydarzeniom kulturalnym. Znana marka może też pomóc samemu przedsięwzięciu – jeśli wywołuje ona pozytywne skojarzenia ... koncernów, które przenoszą zachodnie wzory na nasz grunt i rodzime firmy, kierowane przez menedżerów – mecenasów”. Na polskim rynku powstają też instytucje ...
-
Reklama kontekstowa w Internecie a nieuczciwa konkurencja
... nikogo nie trzeba przekonywać, że w biznesie marka, logo, znak czy nazwa mają wymierną i pożądaną wartość. Dzieje się tak, ponieważ ... gruncie u.z.n.k. Zgodnie bowiem z treścią regulacji kodeksu cywilnego - art. 433 ust. 1 k.c. - podstawową funkcją firmy przedsiębiorcy jest jego zindywidualizowanie, mające na celu odróżnienie go od innych ...
-
Komu dały zarobić akcje Facebooka?
... kiedy udziela kredytów bez dobrego zabezpieczenia. Cechujące się wysoką innowacyjnością młode firmy nie są dobrymi kredytobiorcami, gdyż dysponują jedynie ograniczonymi zdolnościami ... wzrosła 361 razy. Szczęśliwców, którzy pomogli rozwinąć się dziecku Marka Zuckerberga, było więcej. Ponieważ Facebook zaczął generować dodatnie przepływy pieniężne ...
-
Lista Najlepszych Miejsc Pracy Polska 2013
... marka ani same dobre chęci. Czy wprowadzane w firmie rozwiązania spełniają oczekiwania pracowników, decydują oni sami. Ponad 60% finalnej oceny firmy pochodzi z opinii pracowniczej. Firmy ... odnotować, pojawiają się firmy rodzime, z polskim kapitałem. Wśród tegorocznych laureatów wyróżnione zostały cztery takie firmy: Astor, Hotel Zdrojowy Pro-Vita, ...
Tematy: -
Polscy przedsiębiorcy prognozują: 2014 - lepiej, ale drożej
... nie działalność pozytywnie. SZKLANKA DO POŁOWY PUSTA CZY PEŁNA? – komentarz Marka Goliszewskiego, prezesa BCC: Dla polskiej gospodarki nowy rok rysuje się w nieco ... nie ruszymy gospodarczo dalej. W skali mikro konieczna jest likwidacja przepisów krępujących firmy jak choćby kolejne wyłączenia kosztów uzyskania przychodów z wydatków które ponosi firma ...
-
BMW zwycięzcą Global Randstad Award 2014
... „Na dzisiejszym, coraz bardziej pozbawionym harmonii rynku pracy, silna marka pracodawcy jest kluczowa dla przyciągania i utrzymywania odpowiednich, utalentowanych pracowników – ... na terenie co najmniej 25 krajów, •jednakowa nazwa firmy we wszystkich krajach, •co najmniej 30% pracowników firmy zatrudnionych jest poza krajem, w którym firma posiada ...
-
Najlepsi pracodawcy 2015
... skutecznych realizatorów firmowej strategii, a równocześnie zauważają ich zorientowanie na ludzi. Drugim ważnym wyróżnikiem najlepszych firm jest wiarygodna i spójna marka. Najlepsze firmy wyróżnia także sprawnie działająca organizacja (procesy, praktyki i polityki, zasoby) oraz tworzenie wizji przyszłości dla pracowników (możliwości rozwoju). 10 ...
-
Ursus – reaktywacja
... marka Ursus, obok maszyn rolniczych, produkowała także motocykle, autobusy i samochody dla wojska. Wejściem ... marki Ursus stała się faktem. Co było głównym bodźcem do stworzenia marki na nowo, czyli innowacyjnej firmy z własnymi projektami i produkcją? Karol Zarajczyk, prezes Ursus SA: Kiedy w 2011 r. zdecydowaliśmy się przejąć upadłe polskie zakłady ...
-
Lokalizacja biura usprawnia rekrutację?
... . Te dwa ostatnie kryteria są szczególnie ważne dla młodszego pokolenia pracowników. Firmy zdają sobie z tego sprawę i starają się aranżować przestrzeń pracy w taki ... pracownicy są bardziej zaangażowani, samodzielni i usatysfakcjonowani z życia zawodowego. Silna marka pozycjonuje firmę wśród idealnych pracodawców oraz ułatwia przyciągnięcie i ...
-
Customer experience podnosi przychody
... składników od firm, które je stosują, finansują czy zlecają. Marka dba również o minimalizowanie wpływu opakowań na środowisko naturalne, a pracownicy ... przez KPMG metodyki Sześciu Filarów Customer Experience ankietowani wybrali firmy, które najlepiej zarządzają doświadczeniami klientów. Konsumenci pochodzili z 14 różnych krajów: Australii, ...
-
Co będzie kształtować customer experience w 2030 roku?
... marka - klient. Nowe grupy produktów, usług, konsumentów i konkurencji nie tylko pojawiają się jak grzyby po deszczu, ale nieustannie też ewoluują. Co zmieni się na przestrzeni kolejnej dekady? Jak będzie wyglądała interakcja z klientem w 2030 roku? Co zrobią firmy ... sprostać rosnącym oczekiwaniom z obu stron, firmy będą musiały pozyskać nowe ...
-
7 kroków do zbudowania wyróżniającej się strategii biznesowej
... były zbyt duże, żeby zmieścić się w tradycyjnych hinduskich mieszkaniach. Marka Godrej, dostrzegając te problemy, postanowiła wyjść im naprzeciw i stworzyła ... z przeszacowania realnych potrzeb klientów i tworzenia rozwiązań wykraczających poza nie. Idealnym przykładem firmy, która doszła do granicy rozwoju, nieadekwatnej do rynkowych potrzeb ...
-
XXIII edycja Konkursu o tytuł "Dobroczyńca Roku"
... weryfikację ekspertów zostaną poproszone o przesłanie krótkiego filmiku opowiadającego o prowadzonym przez nie projekcie. Dlaczego warto się zgłosić do Konkursu? Marka „Dobroczyńca Roku” wyróżnia firmy, które wymagają od siebie więcej, są realnie zaangażowane w projekty społeczne - takie, które mogą zaoferować pracownikowi więcej niż tylko ...
Tematy: Dobroczyńca Roku -
Jak pisać i publikować artykuły sponsorowane. 6 najczęściej popełnianych błędów
... firmy pojawiającej się w treści. Jeśli taka publikacja nie ma jednocześnie odpowiedniego oznaczenia, to nasza marka ...
-
5 trendów, które odmienią rynek mieszkaniowy w Polsce
... też transformacja technologiczna i społeczna. Wygranymi tych zmian będą ich prekursorzy, firmy z wizją i horyzontami, które już dziś przygotowują swoją strategię na nadchodzącą ... inwestycje z 647 mieszkaniami na wynajem czy działający z sukcesami “Resi4Rent” - marka Echo Investment. Polscy inwestorzy, zarówno indywidualni, jak i instytucjonalni wciąż ...
-
Jak stworzyć skuteczny program partnerski?
... niedoceniana przez marki forma zwiększania sprzedaży. Ujmując krótko – w takim systemie osoby spoza firmy polecają jej ofertę w zamian za uzyskiwane korzyści. Ten, kto „przyprowadzi” ... promować usług wątpliwych etycznie lub produktów, których jakość budzi wątpliwości. Marka musi więc dążyć do wzbudzenia zaufania wśród partnerów – np. udostępniając ...
-
Uwaga na greenwashing. Jak nie nabrać się na "zielone kłamstwa"?
... działań i decyzji na środowisko. To z kolei prowadzi światowe rynki i firmy do przyjmowania strategii w kierunku zwalczania wpływu ich negatywnej działalności na ... materiału z recyklingu lub jego bio przydatności. Redukowanie kosztów firmy pod pozorem dbałości o środowisko. Twierdzenie, iż dany produkt lub marka pozytywnie wyróżnia się na tle danej ...