-
"Siła kobiet" - Well.hr analizuje praktyki firm i podpowiada, jak zadbać o rozwój i wellbeing kobiet w organizacji
... są m.in. PWC, Orange Polska, Kompania Piwowarska, Philip Morris czy Nestle. Orange Polska w firmowej strategii „Grow – rośniemy razem” zobowiązało się do osiągnięcia ... i płci. Rozwojowi kobiet w organizacji sprzyja silna społeczność kobiet, dlatego kolejne firmy zachęcają panie do tworzenia takich sieci. Działają one m.in. w firmach PwC Polska, ...
Tematy: wellbeing -
Rośnie rynek aromatów spożywczych
... też powodu ma ugruntowaną pozycją dostawcy takich dużych firm spożywczych, jak E. Wedel, Nestle, CPC-Amino, Delecta czy Odra. Producenci globalni... Rynek aromatów i zapachów podzielony ... wody i mleka i włączyć maszynę do mieszania. Produkcją miksów zajmują się specjalne firmy globalne, jak: Puratos, Credin, Aco, Kompleta. One jednak kupują aromaty ...
-
Rynek kawy z potencjałem
... licencji. Nic więc dziwnego, że (jak widać na powyższym wykresie) akcje firmy cieszą się niezwykłym zainteresowaniem inwestorów. Co prawda w ostatnich latach spółka straciła ... i pakowania niemal 50% zbiorów jest przetwarzanych przez cztery duże firmy: Sara Lee, Kraft, Procter & Gamble i Nestle, co sprawia, iż mają dość duży wpływ na światowy ...
-
Branża mleczarska 2014: wysokie kary i kwitnący handel zagraniczny
... Ideą istnienia klasterów jest podejmowanie wspólnych działań np. dotyczących eksportu poprzez firmy, na co dzień będące dla siebie konkurencją. Warto wziąć pod uwagę ... . miejsce zajęła SM Mlekovita z wynikiem 3,5 mld zł. Firmy wyprzedzają w zestawieniu takich gigantów jak Bank BGŻ, Empik, Cyfrowy Polsat, Nestle Polska czy Raiffaisen Polska. Liczącymi ...
-
Rynek reklamy napędzany przez online
... reklamowe, a pięć je zredukowało. Największy wzrost wolumenu wydatków wygenerował sektor handel – firmy handlowe przeznaczyły na reklamę o ponad 136,4 mln zł więcej, co stanowi ... (dynamika -19,4%). Uwagę zwracały redukcje budżetów takich firm jak Ferrero Polska, Nestle Polska, a także Storck. KANAŁY KOMUNIKACJI W pierwszym kwartale roku 2022 wzrosty ...
-
Tydzień 34/2003 (18-24.08.2003)
... w drugim kwartale 2003 roku spadła w skali roku o 646 tys. Zysk netto Nestle w pierwszym półroczu spadł o połowę i wyniósł 2,78mld CHF (1,99mld USD). ... pojawił się komunikat potwierdzający dobrą sytuację Air France i sygnalizujący równocześnie gotowość firmy do planowanej prywatyzacji. Rząd francuski ogłosił też zamiar zmniejszenia swojego udziału ...
Tematy: -
Rośnie rynek kawy w Polsce
... swoją pozycję - informuje Krzysztof Klimczak ze Strauss Cafe Poland. Oprócz Nestle, Strauss Cafe Poland i Astry, równie ważnym graczem w tym segmencie jest ... . Monika Zdrożek, członek zarządu Strauss Cafe Poland, podkreśla, że strategia marketingowa firmy obejmuje wiele działań: od budowania optymalnej dystrybucji i ekspozycji w punktach sprzedaży ...
-
Produkty strukturyzowane - oferta II 2013
... zaktywizowały się w temacie opracowywania kolejnych ofert produktów strukturyzowanych. Z danych firmy Analizy Online wynika, że zainteresowani mogą wybierać spośród struktur opartych m.in. ... (3) opartych na koszyku akcji 20 globalnych firm (m.in. Samsung, Danone, Nestle, Toyota, Adidas, Nike i Google), a Expander promuje dwa warianty produktu o ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... niż w porównywalnym okresie ubiegłego roku wydali także producenci żywności (Nestle i Dr. Oetker) i właściciele sieci handlowych – w czołówce reklamodawców tego segmentu ... To wynik dużego rozdrobnienia rynku i ograniczania wydatków reklamowych przez mniejsze firmy. Lekki spadek odnotowuje także branża motoryzacyjna. Citroen, Toyota, Peugeot wydały w ...
-
Reklamodawcy w TV: Orange, Lidl oraz Play na podium
... obecnie reklamodawcy na rynku, czyli firmy Aflofarm. Wynika to jednak z bardzo szerokiego portfolio marek tej firmy. Podobnie wygląda sytuacja firm farmaceutycznych oraz producentów dóbr FMCG. Dlatego w zestawieniu nie mamy również produktów takich firm jak np. US Pharmacia, Nestle, czy Reckitt Benckiser. Analiza została ...
-
Czas na SRI, czyli inwestowanie odpowiedzialne społecznie
... środowisku naturalnemu. Po stronie selekcji pozytywnej inwestorzy zwracają uwagę na takie firmy, które dbają o prawa pracowników, prawa człowieka i środowisko naturalne. Etyka biznesu ... znalazły uznanie twórców indeksu znajdują się m.in. 3M, Accor, AT&T, Danone, Nestle i Wolters Kluwer. Pod uwagę brano także wysoką płynność notowań oraz niską ...
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
... firmy: Skyshowtime Limited, Kino Świat i Amazon. Na drugim miejscu pod względem wolumenu wzrostu wydatków uplasował się sektor żywność. Producenci żywności w 2023 r. przeznaczyli na reklamę o 142,8 mln zł więcej niż w 2022 r. (dynamika 16,3%). Liderami inwestycji w tym przypadku są: Ferrero Polska, Nestle ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... firmy z tego sektora przeznaczyły na reklamę o blisko 84 mln zł więcej, co stanowi 41,1 proc. więcej rok do roku. Liderami wydatków w tej branży są: Ferrero Polska, Nestle ... reklamowe w sprzedaż wysyłkową. Największy wzrost wydatków odnotowaliśmy w sektorze czas wolny. Firmy z tego sektora przeznaczyły na reklamę więcej o 0,38 mln zł (dynamika 57 ...
-
Najsilniejsze marki internetowe
... ’s, wyprzedzając Coca-Colę, sieć supermarketów Wal-Mart, Nestle i Unilever. Najlepiej postrzegane w internecie marki to eBay, HP, Dell, Mini i UPS. „Pod względem wpływu na zachowania konsumenckie internet szybko dogania telewizję. Dlatego wielkie marki nie mogą sobie pozwolić na lekceważenie wizerunku firmy w sieci” – podsumował Ben Coppin ...
-
Polskie marki atrakcyjniejsze niż zagraniczne
... tylko, że importowanej wody u nas praktycznie nie ma, nawet koncerny takie jak Danone, Nestle, Coca-Cola i Pepsi butelkują wodę na miejscu, bo wozić się jej nie opłaca. W dodatku firmy te dawno już przekonały się, że najlepiej sprzedają się wody o swojsko i ekologicznie brzmiących nazwach ...
-
Rynek kawy w Polsce stabilny
... polskim rynku kawa, Tchibo Family, stanowi grubo ponad połowę sprzedaży niemieckiej firmy. Sprzedaż kawy w Polsce utrzymuje się na dość stabilnym poziomie. W przeliczeniu ... trochę droższa od Tchibo Family. Wśród producentów spore udziały ma też Nestle i Nescafe, która występuje tylko w wersji rozpuszczalnej. - Obserwujemy na rynku tendencję ...
-
Wydatki na reklamę w I kw. 2013 r.
... wydatków o prawie 45%). Drugim sektorem o największych wydatkach reklamowych jest sektor żywnościowy. W tym świetle może dziwić pozycja lidera firmy Ferrero Polska, który zwiększył wydatki o 68% dystansując Nestle Polska – lidera z ubiegłego roku. Aż na 6 miejsce spadł Danone, który w ubiegłym roku zajmował pozycje wicelidera. Trzecie ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 44/2013
... 2013 roku wypracował 5 proc. zysk i jest to jeden z dziesięciu najlepszych kwartałów dla tej firmy. Ostatni raport wskazuje, że w portfelu papierów wartościowych o 28 proc. wzrosły ... inwestycje w rządowe obligacje skurczyły się z 35,5. Najwięcej posiadanych przez fundusz akcji to udziały w Nestle i Royal Dutch Shell oraz w nieruchomości. Według ...
-
Powstaje Koalicja na rzecz przedsiębiorczości
... . Urzędy pracy, parki technologiczne, inkubatory przedsiębiorczości, korporacje, małe firmy szkoleniowe czy organizacje pozarządowe – wszystkie te instytucje realizują własne programy ... in.: Konfederacja Lewiatan, Akademia Leona Koźmińskiego Centrum Przedsiębiorczości Smolna czy Nestle. Od nowego roku koalicjanci będą spotykać się regularnie, dzielić ...
-
Multiscreening w popularnych talent shows
... głowy, czy robią sobie nawzajem zdjęcia za pomocą smartfona znanej firmy. Marki nie pozostają dłużne wobec widzów – organizują konkursy i fundują nagrody. ... Bank Polski S.A. i Bank Zachodni WBK), farmaceutyczna (np. Aflofarm), elektroniczna (Grupa Samsung) i dziecięca (Nestle Polska). Najwięcej na reklamę w bloku reklamowym Mam Talent wydała Grupa ...
-
Sezon na lody w social media
... boku znanego aktora w przyszłorocznym sezonie reklamowym. W publikacjach na facebookowym profilu firmy chętnie udzielają się internauci, a pojawiające się komentarze budują coraz ... miejscu z 36-procetnowym udziałem. Nieco rzadziej wspominano o markach Algida (15%), Nestle (10%) czy Häagen-Dazs (2%). O lodach można było usłyszeć najczęściej na ...
-
Poznaj cyfrowe przepowiednie Deloitte. Co czeka konsumentów?
... obrazu, techniki przetwarzania języka naturalnego albo techniki uczące się, firmy mogą gromadzić i analizować ogromne ilości danych o zachowaniach klientów, a następnie ... klientem należy, m.in. branża hotelarska, turystyczna czy motoryzacyjna. Dobrym przykładem jest firma Nestle, która przy okazji promowania swojej marki Nescafe wykorzystała VR, by ...
-
Inteligencja organizacji - klucz do przewagi przedsiębiorstwa
... a nie na instynkcie lub domysłach. Wykorzystując moc inteligencji organizacyjnej, firmy mogą uzyskać znaczną przewagę konkurencyjną. Korzyści z inteligencji organizacyjnej Inteligencja ... i zwinnych metod wprowadziliśmy na rynek nową linię produktów Nestle. Inteligencja organizacyjna może zatem zapewnić znaczny wzrost wydajności organizacji. ...
1 2