-
Czy sektor BPO/SSC będzie się bił o biura?
... ostatnich najchętniej korzysta branża FMCG, elektro, finansowa, farmaceutyczna, telekomunikacyjna i touroperatorzy. Polski rynek outsourcingu to już nie tylko księgowość i call center, ale także usługi prawnicze, windykacyjne, czy zarządzanie budynkami i utrzymaniem floty. Zatrudnienie rośnie Od początku 2012 roku do połowy 2014 roku zatrudnienie ...
-
Luksus kocha dzieci
... czy Walt Disney (która oprócz filmów produkuje odzież, akcesoria, a nawet produkty FMCG i żywność). W pewnym momencie do tego grona dołączyły luksusowe marki modowe ... raporcie „Luxury Products for Kids Market: Global Industry Analysis and Opportunity Assessment 2014–2020” wskazuje, że rynek towarów luksusowych składa się z trzech typów konsumentów ...
-
Rynek pracy specjalistów 2013
... i logistycznej. O poprawie nastrojów konsumenckich może też świadczyć 11% przyrost liczby ofert w sektorze FMCG. KOGO SZUKANO Wśród poszukiwanych specjalistów prym wiodą niezmiennie handlowcy i specjaliści od ... , że już ten rok będzie odczuwalnie lepszy dla szukających pracy. 2014 i kolejne lata będą jednak wyzwaniem dla pracodawców, bo coraz ...
-
Branża spożywcza rządzi reklamą oline
... reklamowych w polskiej sieci dotyczy turystyki, sprzętu IT i multimediów (2 proc.). – Branże FMCG oraz telekomunikacyjna plasują się niezmiennie od kilku lat w czołówce branż ... Węgry. W zestawieniu uwzględniono dane zebrane w okresie od sierpnia 2013 do stycznia 2014 roku. Informacje o badaniu Dane pochodzą z raportu gemiusAdMonitor, opracowania na ...
-
Rynek pracy coraz przychylniejszy. Liczba ofert w górę
... ogłoszeń spadła o niemal połowę. Na plusie, minusie i bez zmian W III kwartale 2014 r. najwięcej ofert pracy pojawiło się w szeroko rozumianym przemyśle – 5010. Było ich więcej ... ofert pracy. Zbliżające się święta powodują, że wiele firm z branży FMCG zwiększa produkcję i tym samym zatrudnienie. Zwiększone zapotrzebowanie na pracowników będzie także ...
-
Rynek pracy 2015: co nas czeka?
... tym, jak go w firmie zatrzymać. 4. Zapotrzebowanie na kompetencje przywódcze Branże takie jak FMCG, sieci handlowe, usługi i produkcja zwiększają zapotrzebowanie na pracowników z ... jest w Polsce duży Z badania przeprowadzonego przez Instytut Millward Brown w początkach 2014 roku wynika, że 83% Polaków myśli bądź myślało o emigracji. W najmłodszej ...
-
Polacy nie gotują? Sprzedaż dań gotowych ostro w górę
... „Pozytywne trendy dla wszystkich wskaźników w kategorii nie ominęły liczby nabywców. Chłodzone dania gotowe, od marca 2014 r. do lutego 2015 r., skłoniły do zakupu aż 81 proc gospodarstw domowych. Jest to równoznaczne ze wzrostem o 2,5 ... domowych, zbierających dane za pomocą skanerów i raportujących o dokonywanych przez siebie zakupach produktów FMCG ...
-
Biedronka i Lidl zyskują lojalność klientów
... zaznacza się już od kilku lat. Dziś zawsze lub często korzysta z nich 40 proc. kupujących. Dla porównania, w 2014 roku odsetek ten był o 15 punktów procentowych niższy. Badania pokazują, że w odniesieniu do poprzednich 12 miesięcy ... w listopadzie 2017 roku metodą wywiadów face-to-face CAPI na próbie osób odpowiedzialnych za zakupy produktów FMCG ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2019
... ogłoszeń pochodziło z branży bankowo-finansowej (10%), niemal tyle samo – z branży handlu detalicznego / sprzedaży B2C (10%). Tuż za nimi uplasowała się produkcja FMCG (9%). Aktywnie rekrutowały także firmy o profilu handel / sprzedaż B2B oraz pracodawcy IT (po 7%). WOJEWÓDZTWA: Gdzie najwięcej ofert na mieszkańca? Wśród województw ...
1 2