-
Polska: wydarzenia tygodnia 12/2016
... jednostki dominującej w 2015 r. wobec 5 811 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 88 336 mln zł w 2015 r. wobec ... Miesięcznie rozpoczyna działalność 5–6 takich placówek. – Okres przedświąteczny jest ważny dla całego handlu FMCG [z ang. Fast-Moving Consumer Goods, czyli produkty szybko zbywalne – red.] – podkreśla ...
-
Luksus kocha dzieci
... czy Walt Disney (która oprócz filmów produkuje odzież, akcesoria, a nawet produkty FMCG i żywność). W pewnym momencie do tego grona dołączyły luksusowe marki modowe. ... luksusu szacowana jest na ponad 16,4 mld zł, z 15-procentowym wzrostem w porównaniu z rokiem 2015. Idąc tropem ekspertów z FMI, można przyjąć, że struktura polskiego rynku produktów ...
-
Nieruchomości komercyjne: Warszawa przyciąga inwestorów
... obiektach (Galeria Miejska Plac Unii oraz rozbudowywana Galeria Mokotów). Do końca 2015 r. do użytku oddane zostaną jeszcze dwa obiekty, każdy o powierzchni 60.000 ... oferujące usługi drukarskie czy archiwizacji dokumentów oraz obsługujące sektory detaliczny i FMCG. Pozostałe firmy zazwyczaj decydują się na wynajem powierzchni magazynowych poza ...
-
Rynek przemysłowy i logistyczny w Polsce 2014
... Łysomicach, gdzie chętnie lokują się producenci z branży elektroniki i telekomunikacji oraz firmy z sektora FMCG. Obecne zasoby nowoczesnej powierzchni magazynowej tego regionu to nieco ponad 87 tys. ... w Lublinie - pierwsze budynki zostaną oddane do użytku najemcom na początku 2015 r. Atutem regionu wobec innych rynków są niskie koszty gruntów oraz ...
-
Polacy nie gotują? Sprzedaż dań gotowych ostro w górę
... dla wszystkich wskaźników w kategorii nie ominęły liczby nabywców. Chłodzone dania gotowe, od marca 2014 r. do lutego 2015 r., skłoniły do zakupu aż 81 proc gospodarstw domowych. Jest to równoznaczne ze wzrostem o 2,5 punktu proc. ... domowych, zbierających dane za pomocą skanerów i raportujących o dokonywanych przez siebie zakupach produktów FMCG ...
-
Czy sektor BPO/SSC będzie się bił o biura?
... rynek biurowy, ale i rynki regionalne. Jak podają analitycy Walter Herz w 2015 roku w aglomeracjach poza Warszawą wynajęte zostało ponad 550 tys. m ... są usługi związane ze wsparciem sprzedaży. Z tych ostatnich najchętniej korzysta branża FMCG, elektro, finansowa, farmaceutyczna, telekomunikacyjna i touroperatorzy. Polski rynek outsourcingu to już ...
-
Reklamodawcy w TV: Orange, Lidl oraz Play na podium
... , czyli firmy Aflofarm. Wynika to jednak z bardzo szerokiego portfolio marek tej firmy. Podobnie wygląda sytuacja firm farmaceutycznych oraz producentów dóbr FMCG. Dlatego w zestawieniu nie mamy również produktów takich firm jak np. US Pharmacia, Nestle, czy Reckitt Benckiser. Analiza została przeprowadzona na ...
-
Na majonezy i ketchupy wydaliśmy 1,3 mld zł
... , którego udział w zakupach całego segmentu wyniósł w ubiegłym roku 11 proc. (w porównaniu z 4 proc. w roku 2015). Najbardziej popularne niezmiennie pozostają tzw. sosy uniwersalne. Jeżeli chodzi o zwyczaje zakupowe nabywców produktów z segmentu ... zbierających dane za pomocą skanerów i raportujących o dokonywanych przez siebie zakupach produktów FMCG ...
-
Przemysł 4.0. Automatyzacja to nie tylko zwolnienia, ale i rekrutacja
... inne sektory: automatyka przemysłowa, FMCG, branża opakowań, automatyki przemysłowej i in. Zapotrzebowanie na specjalistów Należy też podkreślić, że co 5. zakład produkcyjny myśli o tym, aby w perspektywie kilku lat w pełni zautomatyzować zarządzanie produkcją. W wyniku tego, w ciągu ostatnich 2 lat, od końca 2015 roku, dynamicznie wzrosło ...
-
Diesel kończy karierę?
... nie - wjazdu do miasta, dostępność miejsc parkingowych i działania lobby konsumenckiego, skłaniającego firmy FMCG do użytkowania aut ekologicznych. Pomóc mogą unijne fundusze lub inne ... i Mexico City. Prawdopodobnie już wkrótce nie wjadą tam wyprodukowane przed 2015 rokiem samochody z silnikami wysokoprężnymi, nie spełniającymi normy Euro 6. Do tego ...
-
Czy Black Friday rzeczywiście się opłaca?
... z okazji Czarnego Piątku. Co warte podkreślenia, w 2015 roku, kiedy popularność akcji wyprzedażowych związanych z Czarnym Piątkiem nie była jeszcze zbyt duża, nie można było jednoznacznie stwierdzić „wyprzedażowego” wpływu kampanii. Niestety podobne wzrosty sprzedaży nie mają miejsca w branży FMCG. Z analiz GfK wynika, iż w ostatnich ...
-
Gdzie podąża logistyka miejska w Polsce?
... najemców z sektorów logistyki, sprzedaży detalicznej i branż pokrewnych, takich jak FMCG, żywność i elektronika. Niemniej jednak, firmy produkcyjne, starając się korzystać z ... miejskimi wśród inwestorów, pozwalają patrzeć w przyszłość z dużą dozą optymizmu. Od 2015 roku magazyny miejskie stanowiły około 11% wartości transakcji w sektorze magazynowym. ...
-
Zachowania konsumentów: na celowniku marki własne
... wynosi już penetracja zakupu marek własnych wśród polskich nabywców. Po produkty FMCG sygnowane logotypem sieci detalicznych sięga już niemal każdy z nas, a udziały „ ... w przypadku tej grupy sklepów ich udziały były jeszcze większe (ponad 50 proc. w 2015 roku). Najrzadziej po omawiane produkty sięgamy z kolei w małoformatowych sklepach sieciowych ...
1 2